Zobacz wÄ…tek - Cylinder do silnika RK6 (beta, KTM)
NAS Analytics TAG

Cylinder do silnika RK6 (beta, KTM)

Enduro, Cross
_________

Cylinder do silnika RK6 (beta, KTM)

Postprzez Murzyn94 » 5/5/2012, 20:52

Witam.

To długa historia, postaram się ją maksymalnie streścić.

Mam bete rr 50 98r. obecnie latam na cylku od ktm sx 65 (alu) który kupiłem w dość "wydojonym" stanie za małe pieniądze, pasował bez żadnych przeróbek. Raczej długo nie pochodzi, bo ma tylko 7 bar kompresji ale pomimo to ma dużo mocy, na przyśpieszenie do 80 idzie równo z hondą ns1 75cc. :)

Nie mam za wiele możliwości remontu, na nowy cylinder od sx nie mam kasy (koszt to prawie 2000) tulejować bym za bardzo nie chciał, słyszałem o tym dużo złego, że moc spada i tuleje sie grzeją. Szukałem jakiegoś zastępczego żeliwnego cylindra do bety, albo to ktm exc 50 czy do sx65 ale bez rezultatów :evil:


Wie ktoś może gdzie można kupić takie cylindry? Czy może jednak opłaci się tulejować?


Jestem tu nowy więc przepraszam jeśli zrobiłem coś źle. Z góry dzięki za odpowiedzi.
Murzyn94
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 5/5/2012, 20:05
Lokalizacja: Gdz-okolice


Postprzez henio12323 » 5/5/2012, 22:09

ciezko jest smigac na tulejowanym, ale jak nie masz innego tuningu to mozna spróbować na pewno taniej wyjdzie niz regeneracje itp mocy nieco straci w stosunku do nicasilu na pewno. ale najgorsza sprawa to grzanie sie sprzetu i mozliwosc puchniecia tłoka ;/ wiec ciezko sie to dociera
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN


Postprzez Murzyn94 » 5/5/2012, 22:23

Czemu jeśli nie mam innego tuningu, jakie to ma znaczenie? Za dużo nie mam zrobione, tylko gaźnik wymieniłem z dellorto phbn 12 (dysza 72) na mikuni corp 24 z dyszą 200- seryjny od sx 65 :D

A właśnie grzanie- mam elektroniczny termometr, czujnik zamontowałem w chłodnicy mniej więcej na wprost wlotu węża z cylindra, jaka może być najwyższa temperatura w tym miejscu?

Jeśli bym kupił dobry tłok to chyba by nie puchł ta szybko... jest przecena na wossnery do sxa. Ale docierania to sobie nie wyobrażam :?
Murzyn94
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 5/5/2012, 20:05
Lokalizacja: Gdz-okolice

Postprzez henio12323 » 6/5/2012, 09:17

ma takie znaczenie że im lepszy tuning tym silnik bardziej sie grzeje, aluminiowy cylinder duzo lepiej pobiera ciepło i odprowadza do chłodnic to raz, dwa że sam cylinder lepiej sie schładza, wiec nawet wysilona jednostka ma dobre chłodzenie. żeliwo ciezej jest schłodzic i fabryczny obieg moze byc niewystarczający np w upalny dzien podczas ostrzejszej jazdy bo ci moze sie silniczek gotować.
co do termometru zalezy :P jak zaczniesz gotowac silnik złapie ponad 100 stopni i wywali ci płyn z chłodnicy

nawet na tłoku za 1000 zł ciezko jest dotrzeć tuleje. trzeba zrobic na starcie wiekszy luz pasowania minimum 0.06 lac wiecej oleju i smigac modlac sie żeby tłok nie spuchł :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na górê