Zobacz wątek - Jak usunąć nity i ponownie je wstawić, norma EURO5

Jak usunąć nity i ponownie je wstawić, norma EURO5

Enduro, Cross
_________

Moderatorzy: Walenty, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, henio12323, Beavis

Jak usunąć nity i ponownie je wstawić, norma EURO5

Postprzez Esparco » 15/4/2012, 16:18

Chce wyczyścić wydech z tych wszystkich norm EURO5 i muszę usunąć nity podobne do tych ( http://www.czesci-motocyklowe.pl/27580- ... wister.jpg ) jak to zrobić i później zanitować ponownie, jakie są mi potrzebne do tego narzędzia?
ESPARCO
Esparco
Świeżak
 
Posty: 46
Dołączył(a): 21/2/2012, 21:16


Postprzez Pawel253 » 15/4/2012, 17:14

Nie wiem czy to są zwykłe nity ale chyba tak. To powinno się więc zanitować zwykłymi nitami. Więc potrzebne Ci będą: nitownica i nity.
Pawel253
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 20/4/2011, 19:44
Lokalizacja: Sieradz

Postprzez henio12323 » 15/4/2012, 17:29

tak dokładnie, zwykła nitownica i zwykłe dobrane nity i bez poroblemu zanitujesz
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26015
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez stareRadio » 15/4/2012, 17:50

usuniesz je wiertarką, wiertło dobierasz pod średnicą łaba nita.

prawdopodobnie same nity są aluminiowe wiec powinno pójść łatwo
stareRadio
Świeżak
 
Posty: 443
Dołączył(a): 25/8/2011, 11:57
Lokalizacja: Dębica

Postprzez Esparco » 15/4/2012, 19:07

ok, Dzięki.
ESPARCO
Esparco
Świeżak
 
Posty: 46
Dołączył(a): 21/2/2012, 21:16

Postprzez Landryss25 » 16/4/2012, 10:35

Rozwiercasz i tyle. Co do zanitowania zainwestuj w nity ze stali nierdzewnej (do kupienia w większości sklepów metalowych). Zwykłe aluminiowe lubią się czasem urywać.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Sumomoto » 16/4/2012, 13:40

- zainwestuj w lepsze nity niż alu j/w.
Aluminiowe nity mogą nie dać rady na długo. najpierw mogą się poluźnić, a potem odpadać.
Można spróbować większe alu ale to taki półsrodek
-dodatkowo: najtańsze lub mocno zużyte nitownice mogą nie robić z dobrymi i mocnymi nitami
Sumomoto Motocykle Kraków
Avatar użytkownika
Sumomoto
Świeżak
 
Posty: 233
Dołączył(a): 24/2/2012, 14:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Bostorn » 16/4/2012, 19:56

eee tam :D różnica nie wielka, zanim mu się poluzują to ho hoo, a wstawienie nowego nitu to żaden kłopot, pstryk, pstryk i mamy :D nie ma sensu kombinowac, ja wstawiłem sobie aluminiowe i nie ma biedy
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez Sumomoto » 16/4/2012, 22:30

B. Mogę odpuścić te nity :) Patrzę na to z perspektywy raz a dobrze do następnej rozbiórki.
Jak sobie będzie sam robił, to niech spróbuje. Jak ktoś dla kogoś to robi, to potem mogą być niedomówienia.
Czasem w 2t jak często ktoś wymienia "watę" to się przyjmą, ale tu chyba chodzi o inny motorek.
Istnieje jeszcze ryzyko, że jazda na poluzowanym nicie może "rozkalibrować" otworki tłumika i dekielka.
Sumomoto Motocykle Kraków
Avatar użytkownika
Sumomoto
Świeżak
 
Posty: 233
Dołączył(a): 24/2/2012, 14:13
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Bostorn » 16/4/2012, 22:43

jakie często, raz na x czasu, w 4t to samo jest zrobione i od pewnego czasu lata, na zawody, treningi, i nic nie luzuje się, i tak dalej. Ojciec od wielu lat używa zwykłych nitów do mocowan blach, i innych elementów konstrukcji budowy obiektów, trzymają latami, działają na nie przeróżne siły, a to jest 1 głupi tłumik w którym jest kilka nitów i ta siła równomiernie się rozkłada. tak wiec nie widzę problemu, tym bardziej z jakimś kombinowaniem
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
Avatar użytkownika
Bostorn
Moderator
 
Posty: 5511
Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin

Postprzez henio12323 » 17/4/2012, 07:36

bosti nie nitowałes widechu do 4T :D u mnie juz nie jeden nit odpadł. i własnie tak jak kolega wyzej mówi, otwór nieco sie rozkalibrował. sam chętnie dorwał bym te wieksze lepsze, ale u mnie akurat ich nie mieli, a nie chciałoi mi sie jeździc i szukac ;P szkoda po prostu na tym oszczędzać jak i tak sie nie rozbiera wydechu co sezon żeby napchac waty..
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26015
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr