Jak usunąć nity i ponownie je wstawić, norma EURO5
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Jak usunąć nity i ponownie je wstawić, norma EURO5
Chce wyczyścić wydech z tych wszystkich norm EURO5 i muszę usunąć nity podobne do tych ( http://www.czesci-motocyklowe.pl/27580- ... wister.jpg ) jak to zrobić i później zanitować ponownie, jakie są mi potrzebne do tego narzędzia?
ESPARCO
- Esparco
- Świeżak
- Posty: 46
- Dołączył(a): 21/2/2012, 21:16
tak dokładnie, zwykła nitownica i zwykłe dobrane nity i bez poroblemu zanitujesz
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
usuniesz je wiertarką, wiertło dobierasz pod średnicą łaba nita.
prawdopodobnie same nity są aluminiowe wiec powinno pójść łatwo
prawdopodobnie same nity są aluminiowe wiec powinno pójść łatwo
- stareRadio
- Świeżak
- Posty: 443
- Dołączył(a): 25/8/2011, 11:57
- Lokalizacja: Dębica
Rozwiercasz i tyle. Co do zanitowania zainwestuj w nity ze stali nierdzewnej (do kupienia w większości sklepów metalowych). Zwykłe aluminiowe lubią się czasem urywać.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
- zainwestuj w lepsze nity niż alu j/w.
Aluminiowe nity mogą nie dać rady na długo. najpierw mogą się poluźnić, a potem odpadać.
Można spróbować większe alu ale to taki półsrodek
-dodatkowo: najtańsze lub mocno zużyte nitownice mogą nie robić z dobrymi i mocnymi nitami
Aluminiowe nity mogą nie dać rady na długo. najpierw mogą się poluźnić, a potem odpadać.
Można spróbować większe alu ale to taki półsrodek
-dodatkowo: najtańsze lub mocno zużyte nitownice mogą nie robić z dobrymi i mocnymi nitami
Sumomoto Motocykle Kraków
-
Sumomoto - Świeżak
- Posty: 233
- Dołączył(a): 24/2/2012, 14:13
- Lokalizacja: Kraków
eee tam
różnica nie wielka, zanim mu się poluzują to ho hoo, a wstawienie nowego nitu to żaden kłopot, pstryk, pstryk i mamy
nie ma sensu kombinowac, ja wstawiłem sobie aluminiowe i nie ma biedy


Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
B. Mogę odpuścić te nity
Patrzę na to z perspektywy raz a dobrze do następnej rozbiórki.
Jak sobie będzie sam robił, to niech spróbuje. Jak ktoś dla kogoś to robi, to potem mogą być niedomówienia.
Czasem w 2t jak często ktoś wymienia "watę" to się przyjmą, ale tu chyba chodzi o inny motorek.
Istnieje jeszcze ryzyko, że jazda na poluzowanym nicie może "rozkalibrować" otworki tłumika i dekielka.

Jak sobie będzie sam robił, to niech spróbuje. Jak ktoś dla kogoś to robi, to potem mogą być niedomówienia.
Czasem w 2t jak często ktoś wymienia "watę" to się przyjmą, ale tu chyba chodzi o inny motorek.
Istnieje jeszcze ryzyko, że jazda na poluzowanym nicie może "rozkalibrować" otworki tłumika i dekielka.
Sumomoto Motocykle Kraków
-
Sumomoto - Świeżak
- Posty: 233
- Dołączył(a): 24/2/2012, 14:13
- Lokalizacja: Kraków
jakie często, raz na x czasu, w 4t to samo jest zrobione i od pewnego czasu lata, na zawody, treningi, i nic nie luzuje się, i tak dalej. Ojciec od wielu lat używa zwykłych nitów do mocowan blach, i innych elementów konstrukcji budowy obiektów, trzymają latami, działają na nie przeróżne siły, a to jest 1 głupi tłumik w którym jest kilka nitów i ta siła równomiernie się rozkłada. tak wiec nie widzę problemu, tym bardziej z jakimś kombinowaniem
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
bosti nie nitowałes widechu do 4T
u mnie juz nie jeden nit odpadł. i własnie tak jak kolega wyzej mówi, otwór nieco sie rozkalibrował. sam chętnie dorwał bym te wieksze lepsze, ale u mnie akurat ich nie mieli, a nie chciałoi mi sie jeździc i szukac ;P szkoda po prostu na tym oszczędzać jak i tak sie nie rozbiera wydechu co sezon żeby napchac waty..

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości