Honda CBR 600 F1 PC23 - Problem po wymianie uszczelniaczy
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Honda CBR 600 F1 PC23 - Problem po wymianie uszczelniaczy
Witam!
Bardzo proszę o pomoc, nie wiem, czy powinienem się martwić, a mianowicie:
Wymieniałem uszczelniacze, po założeniu lag, przedniego koła oraz zacisków słychać wyraźne nieregularne piszczenie i szum, który wydają tarcza z klockami - wiem, że klocki powinny stykać się z całą powierzchnią tarczy, ale szum powinien być jednostajny, w moim przypadku jest przerywany. Przed moim "grzebaniem" wszystko było Ok.
Wykluczam:
- Krzywa tarcza
- Krzywe mocowanie zacisków
- Zły stan klocków
Moje niedopatrzenie może wynikać z niewiedzy, a mianowicie przy skręcaniu przedniego koła dokręciłem wszystkie śruby tak samo mocno, to samo w lagach - zamieszczam fotkę - może ktoś z Was wie, od czego konkretnie są zaznaczone na niej śruby? Dwa imbusy w lagach (pod błotnikiem) oraz cztery trzymające tulejki - siła ich dokręcenia ma znaczenie przy ustawianiu osi ?
Może jednak nie mam się czym martwić i poczekać aż klocki same sie dotrą do tarczy?
Dźwięki, wydaje lewy zacisk.
Pozdrawiam!!
Link do fotki "ze śrubami": http://img21.otofotki.pl/rz844_sruby.jpg.html (otwórz link)
Co by nie nabijac postów, edytuje ten - może kiedyś się komuś przyda w przyszłości - problem został rozwiązany.
Porównałem odległości tarcz od goleni, nie zauważyłem niczego niepokojącego, jeszcze raz sprawdziłem mikrometrem czy tarcza jest prosta - wszystko ok. Ściągnąłem zaciski i potraktowałem je Bremtec'iem (W pyte odtłuszczacz) wyczyściłem tłoczki, wszystkie tulejki od mocowań również, do tego tarcze hamulcowe. Wszystko założylem jeszcze raz, klocki ocierały o tarczę tak jak wcześniej, rundka po mieście i wielkie hurra (jak za czasów CCCP). Problem z zaciskiem ustał i teraz już wszystko jest wporządku. Teraz słyszę, że ociera mi zacisk tylnego koła
, ale jednostajnie i leciutko tak jak powinno być.
Pozdrawiam Panowie.
Bardzo proszę o pomoc, nie wiem, czy powinienem się martwić, a mianowicie:
Wymieniałem uszczelniacze, po założeniu lag, przedniego koła oraz zacisków słychać wyraźne nieregularne piszczenie i szum, który wydają tarcza z klockami - wiem, że klocki powinny stykać się z całą powierzchnią tarczy, ale szum powinien być jednostajny, w moim przypadku jest przerywany. Przed moim "grzebaniem" wszystko było Ok.
Wykluczam:
- Krzywa tarcza
- Krzywe mocowanie zacisków
- Zły stan klocków
Moje niedopatrzenie może wynikać z niewiedzy, a mianowicie przy skręcaniu przedniego koła dokręciłem wszystkie śruby tak samo mocno, to samo w lagach - zamieszczam fotkę - może ktoś z Was wie, od czego konkretnie są zaznaczone na niej śruby? Dwa imbusy w lagach (pod błotnikiem) oraz cztery trzymające tulejki - siła ich dokręcenia ma znaczenie przy ustawianiu osi ?
Może jednak nie mam się czym martwić i poczekać aż klocki same sie dotrą do tarczy?
Dźwięki, wydaje lewy zacisk.
Pozdrawiam!!
Link do fotki "ze śrubami": http://img21.otofotki.pl/rz844_sruby.jpg.html (otwórz link)
Co by nie nabijac postów, edytuje ten - może kiedyś się komuś przyda w przyszłości - problem został rozwiązany.
Porównałem odległości tarcz od goleni, nie zauważyłem niczego niepokojącego, jeszcze raz sprawdziłem mikrometrem czy tarcza jest prosta - wszystko ok. Ściągnąłem zaciski i potraktowałem je Bremtec'iem (W pyte odtłuszczacz) wyczyściłem tłoczki, wszystkie tulejki od mocowań również, do tego tarcze hamulcowe. Wszystko założylem jeszcze raz, klocki ocierały o tarczę tak jak wcześniej, rundka po mieście i wielkie hurra (jak za czasów CCCP). Problem z zaciskiem ustał i teraz już wszystko jest wporządku. Teraz słyszę, że ociera mi zacisk tylnego koła

Pozdrawiam Panowie.
Ostatnio edytowano 17/3/2012, 17:52 przez infz, łącznie edytowano 1 raz
-
infz - Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 30/9/2011, 19:53
- Lokalizacja: Åšwiebodzin
zobacz czy dobrze przednie kolo zalozyles. w jajku suzuki da sie tuleje pomylic i zalozyc z drugiej strony i wtedy zacisk obciera o tarcze
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 2 gości