Zobacz wątek - Gotowanie plynu chlodniczego, Kawasaki zx7R,97r.

Reklama

NAS Analytics TAG

Gotowanie plynu chlodniczego, Kawasaki zx7R,97r.

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Gotowanie plynu chlodniczego, Kawasaki zx7R,97r.

Postprzez wesel » 9/3/2012, 10:05

witam, jak w temacie mam nastepujacy problem, kawka gotuje wode kiedy wskaznik dochodzi mniej wiecej do polowy. Czego moze byc to wina?? Wymontowalem termostat bo chyba jest padniety. Wczoraj zagrzalem moto i sytuacja sie powturzyla tylko nie jestem pewien czy uklad byl odpowietrzony. Dopiero jutro bede miał chwilke na ogarniecie. Czy szukac czegos dalej??
Zalany swierzy plyn K2.
wesel
Świeżak
 
Posty: 63
Dołączył(a): 23/3/2011, 18:52
Lokalizacja: Radom


Postprzez Throttle » 9/3/2012, 11:30

Sprawdź też wentylator elektryczny.
Avatar użytkownika
Throttle
Świeżak
 
Posty: 327
Dołączył(a): 1/3/2012, 12:35

Postprzez bart69as » 9/3/2012, 14:48

Dokladnie tak jak pisze Throttle. Tez mialem podobna sytylacje, tyle ze mi sie wskazowka na maksa podnosila i okazalo sie ze jakis silniczek ktory jest odpowiedzialny za wentylator byl padniety i wentylator sie nie zalaczal.
Do śmierci dożyje każdy...
Avatar użytkownika
bart69as
Świeżak
 
Posty: 217
Dołączył(a): 18/11/2009, 22:08
Lokalizacja: Poznań

Postprzez sonycbr77 » 9/3/2012, 19:22

a wczasie jazdy tez gotuje? moja honda na postoju podbija temperature do 108stopni slychac bulgotanie w zbiorniczku ale to nie jest gotowanie moze wydaje ci sie ze sie gotuje ale przy takiej temp to wentylator musi smigac na najwyzszych obrotach
Avatar użytkownika
sonycbr77
Bywalec
 
Posty: 853
Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
Lokalizacja: Turek

Postprzez wesel » 9/3/2012, 21:57

wentylator podpiety na ktorko dziala, a wlasnie postojow czy korkow sie obawiam. A to jest raczej gotowanie, plyn zwieksza swoja objetosc i wywala go przelewem w zbiorniczku wyrownawczym, zobacze jutro jak to bedzie wygladalo moze samo odpoowietrzenie wystarczy
wesel
Świeżak
 
Posty: 63
Dołączył(a): 23/3/2011, 18:52
Lokalizacja: Radom

Postprzez sonycbr77 » 10/3/2012, 02:39

jak masz za duzo plynu to ci wywali dolewalem do zbiorniczka i to co wlalem to wywalilo tez kminilem na poczatku w zbiorniczku mam pusto i tak ma byc
Avatar użytkownika
sonycbr77
Bywalec
 
Posty: 853
Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
Lokalizacja: Turek

Postprzez wesel » 10/3/2012, 08:26

hmm jezeli w serwisowce pisze nalac miedzy E a F no to chyba nie moze byc pusty

nowe fakty: po uruchomieniu slychac jakby cmokanie(zasysanie powietrza) mniej wiecej z pod baku.
wesel
Świeżak
 
Posty: 63
Dołączył(a): 23/3/2011, 18:52
Lokalizacja: Radom

gotujący sie płyn

Postprzez BunioZX7R » 5/6/2013, 21:29

Witam .

Mam problem w kawasaki zx7r 2001 . Moto jest zrobione na street , bez owiewek , po zapaleniu na zimnym silniku wszystko jest ok jak sie troszke podgrzeje to cały czas wywala płyn do wyrównawczego( bez konca ) . A jak odkręci sie korek od chłodnicy i doda gazu to wyrzuca " fontanne " płynu. Myśle ze moze to byc wina termostatu niestety nie moge go znaleźć , nie wiem w którym miejscu jest , chyba ze juz go nie ma . Od pompy wychodzi dosc duża rurka z powrotem do chłodnicy ma ona w srodku duzy przeswit , myslalem tez ze moze powinna miec ona węzszy przelot zeby była jakas opornosc po wylocie z pompy. Co sądzicie ? Pozdrawiam.
BunioZX7R
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 5/6/2013, 21:10
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie

Postprzez mirekm71 » 5/6/2013, 22:17

Uszczelka pod glowice. Ta fontanna to komoresja idaca do ukladu chlodzenia.
Avatar użytkownika
mirekm71
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1150
Dołączył(a): 7/6/2010, 23:55
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez BunioZX7R » 5/6/2013, 22:35

to nie mozliwe , gdyby to była uszczelka to nawet na zimnym silniku kompresja wywalała by płyn przez korek. A na zimnym silniku wszystko jest ok nawet jak lekko wkręcam ja na obroty.
BunioZX7R
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 5/6/2013, 21:10
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie

Postprzez mirekm71 » 5/6/2013, 23:29

Niestety sie mylisz ale zycze Ci, zebys mial racje ;-)
Avatar użytkownika
mirekm71
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1150
Dołączył(a): 7/6/2010, 23:55
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez BunioZX7R » 6/6/2013, 14:09

znajomy mówi ze uszczelka moze byc lekko uszkodzona i dopiero jak sie podgrzeje to puszcza . No nic trzeba będzie ją rozebrac... dzieki lewa
BunioZX7R
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 5/6/2013, 21:10
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie

Postprzez mirekm71 » 6/6/2013, 20:50

Rozszerzalnosc metali te sprawy. Na zimno jakos tam trzyma a po rozgrzaniu dmucha. Niestety tak bywa.
Avatar użytkownika
mirekm71
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1150
Dołączył(a): 7/6/2010, 23:55
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez mati14081999 » 10/6/2013, 20:47

Miałem to samo tylko, że w mniejszej pojemności a właściwie 50ccm3. (Gilera SMT)
Cały cylek zalany był płynem, który dostał się również do wału. Okazało się, że wystarczy przedmuchać wszystkie wężyki. Ale też "wyprzeć" wszystko, co było w cylindrze i na wale. Powodem przeciekania okazała się nieszczelna uszczelka, bo partacze spieprzyli sprawę i nie zrobili tego co mieli zrobić. Radzę spróbować przedmuchać wszystkie wężyki, sprawdzić wentylator i przypatrzyć się co będzie działo się dalej. No i termostat - też ważna sprawa. Wężyki gdy są zapchane, to jest mniejszy obieg i po prostu w zbiorniczku się gotuje.
mati14081999
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 21/4/2013, 12:40

Postprzez mati14081999 » 10/6/2013, 20:49

Przyłóż głowicę do czystego szkła i sprawdź, czy wszędzie dochodzi uszczelka. Jeżeli nie, to do wymiany cylinder, a przynajmniej jego głowica.

przeczytaj jeszcze raz regulamin :evil:

senekkorzenna
mati14081999
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 21/4/2013, 12:40

Postprzez BunioZX7R » 2/8/2013, 14:30

a jednak uszczelka , pozdrawiam !
BunioZX7R
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 5/6/2013, 21:10
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 8 gości




na gr