Zobacz wątek - Motocykl odebrany z serwisu nie odpala.

Motocykl odebrany z serwisu nie odpala.

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, leff, henio12323, rosa, cycu_rsko

Motocykl odebrany z serwisu nie odpala.

Postprzez bart69as » 3/3/2012, 18:46

Witam. Sprawa wyglada tak: odebralem motocykl z serwisu, motocykl za 3 razem odpalil, mowie ok bylo zimno aku moglbyc troche wyladowany, wiec jak odpalil pojechalem do garazu go odstawic, po dwoch dniach po kilku zakreceniach rowniez odpalil.

Disiaj po tygodniu naladowalem aku podlaczylem i lipa, odpalam na ssaniu bez dodawania gazu, kreci kreci strzela z rury i nic po za tym.

Dodam co bylo w nim robone (zaplacilem za to 1500zl) powinien odpalac na dotyk za taka kwote.

Czesci: uszczelniacze zaworowe 16szt. plytki zaworowe 4szt. uszczelka pod glowice, plyn chlodniczy.

Usluga: planowanie glowicy, docieranie gniazd zaworowych, wymiana uszczelniaczy, uszczelki i plynu.

W takim wypadku tylko reklamacja tak tez zrobie ale chcialbym sie najpierw Was poradzic, bo jesli to jakas pierdola to sam moge to zrobic, zaoszczedze czas i pieniadze zeby brac przyczepke czy lawete.

Oczywiscie jak juz odpalil i sie rozgrzal to odpalal bez problemu.
Do śmierci dożyje każdy...
Avatar użytkownika
bart69as
Świeżak
 
Posty: 217
Dołączył(a): 18/11/2009, 22:08
Lokalizacja: Poznań


Postprzez PrimoGhost » 3/3/2012, 19:26

paliwo? Może wody się skropliło na tych mrozach. Zatankowałbym do pełna i jeszcze spróbował. Nie? reklamacja.
Obrazek
<b>ZxR 636 2006</b>
Avatar użytkownika
PrimoGhost
Stały bywalec
 
Posty: 1148
Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
Lokalizacja: z DW-957

Postprzez bart69as » 3/3/2012, 19:32

Wlac wlalem z 5 litrow. Ale 5 l to nie pelen zbiornik, sprobuje ale nie wiem czy zadziala bo jak odbieralem go od tego mechanika to bylo odrobine paliwa i jakos mu odpalil.
Do śmierci dożyje każdy...
Avatar użytkownika
bart69as
Świeżak
 
Posty: 217
Dołączył(a): 18/11/2009, 22:08
Lokalizacja: Poznań

Postprzez PrimoGhost » 3/3/2012, 20:03

W takim razie raczej nie to... jaki motocykl w ogóle?
Obrazek
<b>ZxR 636 2006</b>
Avatar użytkownika
PrimoGhost
Stały bywalec
 
Posty: 1148
Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
Lokalizacja: z DW-957

Postprzez toma1 » 3/3/2012, 20:51

Kolego przyczyn moze byc wiele ze ci motocykl nie odpala i ciezko ci doradzic gdzie masz zagladnac, ale jezeli miales robiona cala glowice to goscie musieli ci zrobic caly serwis, czyli regulacje gaznikow, zaworow, powymieniac swiece, jak byla potrzeba to i przewody swiec, po takim zabiegu fura ma palic bez problemu, dla mnie to masz cos spiepszone, i nie sluchaj o jakis wykroplinach w baku moze i one sa ale co cie to obchodzi, ja zima lato zostawiam w garazu SUZUKI jak postawie tak stoi, odpalam za kazdym razem bez zadnego problemu, oczywiscie sprawny akumlator, w motocyklu mam zrobiony pelny serwis raz a dobrze, idz do gosci niech biora na wlasny koszt motocykl i poprawiaja.
toma1
Świeżak
 
Posty: 174
Dołączył(a): 24/8/2010, 18:15

Postprzez bart69as » 3/3/2012, 23:31

PrimoGhost: Honada Cbr F3

toma1: Bylo robione tylko i wylacznie to co napisalem wyzej, nic wiecej nie robili, wszystkie inne czesci sa takie jakie byly, kable, swiece itd.

Najbardziej boli mnie to ze dalem tyle pieniedzy zeby odpalal na dotyk, a moja Hondzia zachowuje sie tak samo jak przed oddaniem jej do mechanika, pomio to ze glowica jest jak "nówka"
Do śmierci dożyje każdy...
Avatar użytkownika
bart69as
Świeżak
 
Posty: 217
Dołączył(a): 18/11/2009, 22:08
Lokalizacja: Poznań

Postprzez KAPELA911 » 4/3/2012, 00:00

Oddaj ją jak najszybciej spowrotem i niech rozstrzygną problem
Avatar użytkownika
KAPELA911
Bywalec
 
Posty: 868
Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni

Postprzez PrimoGhost » 4/3/2012, 10:02

Dokładnie. Im wcześniej tym lepiej. Stare części w ogóle Ci zwrócili?
Obrazek
<b>ZxR 636 2006</b>
Avatar użytkownika
PrimoGhost
Stały bywalec
 
Posty: 1148
Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
Lokalizacja: z DW-957

Postprzez bart69as » 4/3/2012, 11:58

Dostalem stare klamoty. Jutro tak zrobie ale jeszcze dzisiaj sprobuje go odpal

Ladowalem aku przez noc ze az cieply (moze to jego wina) bo kiedys potrafilem go ladowac po 3 razy dziennie jak nie chcial odpalac, moze stracil jakies swoje wlasciwosci. Ale mierzylem napiecie i niby ma ok. Ale z drugiej strony jak go podlaczam to widac i slychac efekt tego ze jest naladowany.

Moze to wina kranika bo kiedys cos tam sie ruszylo w wewnatrz chyba "cos" odpowiedzialne za rezerwe.

I jeszcze wazny szczegol: za tym drugim razem jak nie moglem odpalic to odlaczylem na chwile pompe paliwa i od razu zaczal chwytac i zapalil, tyle ze za 3 razem ten sposob juz nie pomogl.
Do śmierci dożyje każdy...
Avatar użytkownika
bart69as
Świeżak
 
Posty: 217
Dołączył(a): 18/11/2009, 22:08
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Przemo_rene » 5/3/2012, 09:52

a gdzie go robiłeś? Na moje wykonali po prostu robotę przy głowicy ale np świece, przewody, fajki i akumulator masz stare i nie dają rady. Akumulator masz do wyrzucenie jak go ładowałeś całą noc nie kontrolując stanu naładowania. Jakim prądem ładowałeś? Jakim prostownikiem lub jaką ładowarką?

To strzelanie w tłumik to mogą być włąsnie problemy z elektryką i/lub przybrudzony gaźnik. Tylko nie pisz, że oddałeś do cerbola bo z niego mamy polew na warsztatach :D Jakbyś potrzebował sprawdzić sprzęta to zapraszam na priv. ;)
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez RUTRA.RD » 5/3/2012, 10:04

pakujesz 1500zl w serwis a jezdzisz z padnietym aku
znam przyklad motocykla gdzie zostal zrobiony serwis ale klient jezdzil na dupnym aku i czesto pchal z pycha i w koncu moto padlo calkowicie.
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez bart69as » 5/3/2012, 11:25

Akumulator wydaje mi sie sprawny po calkowitym naladowaniu. wczoraj podlaczylem jeszcze do tego aku przez kable do innego akumulatora z auta, krecil niesamowicie ale nie zaskoczyl. Wiec wydaje mi sie ze wymiana aku nic nie da.
Do śmierci dożyje każdy...
Avatar użytkownika
bart69as
Świeżak
 
Posty: 217
Dołączył(a): 18/11/2009, 22:08
Lokalizacja: Poznań

Postprzez tomek_gda » 5/3/2012, 12:27

bart69as napisał(a):Akumulator wydaje mi sie sprawny po calkowitym naladowaniu. wczoraj podlaczylem jeszcze do tego aku przez kable do innego akumulatora z auta, krecil niesamowicie ale nie zaskoczyl. Wiec wydaje mi sie ze wymiana aku nic nie da.

akumulator nie ma się "wydawać" sprawny tylko trzeba sprawdzić miernikiem czy trzyma napięcia czy nie.

Ale jak to F3 (ten sam silnik co w moim hornecie) to zdecydowanie obstawiam świece i sprawdzanie zacząłbym właśnie od tego. Wykręć, porządnie wyczyść szczotką drucianą a potem wygrzej nad gazówką. Odpalanie moto (z tym silnikiem) w obecnych temperaturach na chwilę czyli bez jazdy zabija świece dosyć szybko. Może się okazać że czyszczenie nic nie da i trzeba będzie kupić nowe. Gorzej jeśli problem leży gdzie indziej.
Avatar użytkownika
tomek_gda
Świeżak
 
Posty: 361
Dołączył(a): 20/9/2010, 18:25
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez bart69as » 5/3/2012, 12:33

Swieczki niby maja iskre, ale czy taka powinna byc to nie wiem, najmniejsza iskierka zapalila by paliwo... wiec swieczki chyba sa ok.

Akumulator ma takie same napiecie co aku od auta, bo porownywalem.

I mowie jeszcze ze podlaczylem pod klemy aku od auta do moto, krecil jak szalony.
Do śmierci dożyje każdy...
Avatar użytkownika
bart69as
Świeżak
 
Posty: 217
Dołączył(a): 18/11/2009, 22:08
Lokalizacja: Poznań

Postprzez KAPELA911 » 5/3/2012, 13:28

napięcie a ,,prąd rozruchowy" to dwie różne rzeczy (najprostszy przykład WSK iskra była bo była ale zalewało, zmiana swiecy i śmiga). Wymień to albo wyczysć przynajmniej i wygrzej czy to takie trudne?
Avatar użytkownika
KAPELA911
Bywalec
 
Posty: 868
Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni

Postprzez bart69as » 5/3/2012, 14:00

KAPELA911 ze swieczkami wlasnie probuje bo je odkrecilem. Ale mowie ze skoro dwa aku sa podlaczone i nie daja rady to chyba nie wina aku prawda??
Do śmierci dożyje każdy...
Avatar użytkownika
bart69as
Świeżak
 
Posty: 217
Dołączył(a): 18/11/2009, 22:08
Lokalizacja: Poznań

Postprzez RUTRA.RD » 5/3/2012, 14:00

pomysl z druciana szczotka i swiecami jest raczej dyskusyjny

zalatw swiece i kup i podmien i zobaczy

czy gazniki byly regulowane ?? [/quote]
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez bart69as » 5/3/2012, 14:03

byly regulowane z jakis rok temu, wtedy mechanik wyregulowal, i powiedzial, "wyregulowalem je tylko tak jak sie dalo" to znaczy ze lepiej wyregulowac juz sie nie dalo.
Do śmierci dożyje każdy...
Avatar użytkownika
bart69as
Świeżak
 
Posty: 217
Dołączył(a): 18/11/2009, 22:08
Lokalizacja: Poznań

Postprzez RUTRA.RD » 5/3/2012, 14:57

ale po takim remacie i regulacji zaworów musisz je jeszcze raz ustawić
zmien swiece
zmien filtr powietrza
ustaw gazniki
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Przemo_rene » 5/3/2012, 16:05

świeca może mieć iskrę na powietrzu ale nie pod obciążeniem. Miałem kilka przypadków takich właśnie. Niby iskra jest ale wali na boki świecy lub niby jest ale w cylindrze jej nie ma. w cbr pływaków chyba się nie ustawia z tego co pamiętam, więc tak na prawdę to tylko śruby składów się ustawia i robi synchro. Powiem tak - zadzwoń do mnie to się możemy ustawić jakoś i sprawdzę jak to wygląda. numer tel. masz w mojej stopce postu po kliknięciu w link. Z głowicą po robocie i ustawionymi luzami zaworowymi powinien palić jak Chuck Norris - z pół obrotu ;) jeżeli reszta czyli elektryka i gaźnik jest ok.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Następna strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr