Zobacz wątek - Starzy forumowicze

Starzy forumowicze

O wszystkim
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Miczab, leff

Starzy forumowicze

Postprzez Konio » 1/2/2012, 11:13

Tak z ciekawosci chcialbym sie dowiedziec kto ze starszych forowiczow zaglada jeszzcze na forum? Taka mala lista obecnosci... Nowych prosilbym o nie wchodzenie w gumowcach do malucha bo nie tedy droga :twisted:
Produkcja, dystrybucja, masturbacja
Blady 900 puk puk puk
Avatar użytkownika
Konio
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2925
Dołączył(a): 6/11/2008, 21:47
Lokalizacja: Nadejdzie Chuck? Tego nikt nie wie;/ Kielce/Krk


Postprzez eneasz » 1/2/2012, 11:27

a ile to trzeba miec lat zeby byc starym bom niepewny a w postach to ledwo dochodze tygodniowych userow
eneasz
 

Postprzez komarcc » 1/2/2012, 11:45

Konio ja jestem młodszy od Ciebie o pół roku, nadaję się?

Podaj jakieś konkretniejsze wymagania, bo zaraz wpadnie tu jakiś Świeżak co się 5 lat temu zarejestrował i nic jeszcze nie napisał.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez falconiforme » 1/2/2012, 11:50

No właśnie kiedy ja się tu zarejestrowałem?
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Postprzez komarcc » 1/2/2012, 11:51

Wchodzisz w swój profil i tam masz wszystko napisane, dla Ciebie data rejestracji to 04 Cze 2007
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez madcap » 1/2/2012, 12:09

komarc chyba czas wrócić do gimnazjum z matmy ;)
mnie wychodzi półtorej roku
xD
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5896
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?

Postprzez komarcc » 1/2/2012, 13:07

Ej ja tam wyraźnie widziałem 2009! A teraz jest 08 :shock: Podejrzana sprawa, chyba zadzwonię po detektywów z polsatu.
Avatar użytkownika
komarcc
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2335
Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez Bystry » 1/2/2012, 14:36

starzy to wiekiem czy stażem?
indor napisał(a):zanim nauczę się szybko jeździć nauczę się szybko hamować
| "Szybciej jeździmy, szybciej pijemy, szybciej żyjemy i niestety często - szybciej umieramy." | Obrazek | Wole odpychać się piętami, niż hamować zębami :D | | www.motoautostrada.pl
Avatar użytkownika
Bystry
Stały bywalec
 
Posty: 1017
Dołączył(a): 2/9/2008, 16:57

Postprzez falconiforme » 1/2/2012, 14:43

Bystry napisał(a):starzy to wiekiem czy stażem?

No właśnie ja oceniam się na 50 lat, a w niektórych aspektach na 12.
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Postprzez Konio » 1/2/2012, 14:44

no stazem kierwa :P nie wiem jak starzy no ale kilka lat.... tak max 2009 albo cos? ogolnie chodzi mi o tych wszystkich ogarnietych ju noł? aaaaaa no i wiekiem tez.... przeciez no kurde nie oszukujmy sie ale zeby smigac moto to trzeba miec te 18... zreszta ze starej ekipy nie wiem czy ktos ma mniej jak 20 lat :lol:
Produkcja, dystrybucja, masturbacja
Blady 900 puk puk puk
Avatar użytkownika
Konio
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2925
Dołączył(a): 6/11/2008, 21:47
Lokalizacja: Nadejdzie Chuck? Tego nikt nie wie;/ Kielce/Krk

Postprzez Bystry » 1/2/2012, 14:46

to ja mam 3 lata z nawiasem ;)
indor napisał(a):zanim nauczę się szybko jeździć nauczę się szybko hamować
| "Szybciej jeździmy, szybciej pijemy, szybciej żyjemy i niestety często - szybciej umieramy." | Obrazek | Wole odpychać się piętami, niż hamować zębami :D | | www.motoautostrada.pl
Avatar użytkownika
Bystry
Stały bywalec
 
Posty: 1017
Dołączył(a): 2/9/2008, 16:57

Postprzez Konio » 1/2/2012, 14:49

dobrze ze nie z zawiasem :lol:
Produkcja, dystrybucja, masturbacja
Blady 900 puk puk puk
Avatar użytkownika
Konio
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2925
Dołączył(a): 6/11/2008, 21:47
Lokalizacja: Nadejdzie Chuck? Tego nikt nie wie;/ Kielce/Krk

Postprzez Bystry » 1/2/2012, 14:53

heh ;) Ja grzeczny jestem ;)
indor napisał(a):zanim nauczę się szybko jeździć nauczę się szybko hamować
| "Szybciej jeździmy, szybciej pijemy, szybciej żyjemy i niestety często - szybciej umieramy." | Obrazek | Wole odpychać się piętami, niż hamować zębami :D | | www.motoautostrada.pl
Avatar użytkownika
Bystry
Stały bywalec
 
Posty: 1017
Dołączył(a): 2/9/2008, 16:57

Postprzez Invi » 1/2/2012, 17:22

Ale Koniu sam jesteś z XI 2008 :P To już ja dłużej tu siedzę i wcale za starego się nie uważam. Starzy to są z 2005. Wtedy to ja gimnazjum kończyłem i wueską po polach śmigałem :D
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6272
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez KAPELA911 » 1/2/2012, 19:13

ja 12 lipca 2008 to stary czy młody jestem????
Avatar użytkownika
KAPELA911
Bywalec
 
Posty: 868
Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni

Postprzez eneasz » 1/2/2012, 19:18

jakies kryteria trzeba bo zachwilke kazdy kto jest na forum sie tu zapyta czy ja tez jestem stary jesli
- skonczylem podstawkowe
- jestem tu od roku
- mam zone
- mialem juz ten pierwszy raz
- przekrecilem pierwsze 1000 postow
- mialem bana
itd itd :)
eneasz
 

Postprzez Szuma_ » 1/2/2012, 20:28

Jeszcze sobie jakieś podforum wydzielcie specjalnie dla starych wyjadaczy..
Jak tak się odcinać od reszty forum chcecie to może czas już żebyście sobie inne wybrali.. ?
Avatar użytkownika
Szuma_
Świeżak
 
Posty: 285
Dołączył(a): 2/5/2011, 15:30
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez zxer » 1/2/2012, 21:01

KAPELA911 napisał(a):ja 12 lipca 2008 to stary czy młody jestem????


...emeryt
tea who you yea bunny
Avatar użytkownika
zxer
Stały bywalec
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
Lokalizacja: Londyn / inowroclaw

Postprzez Konio » 1/2/2012, 22:10

2 kolegow wyzej prosze o opuszczenie tematu bo w przeciwnym wypasdku wroci stary konio :twisted:
Szuma idz pobaw sie klockami zanim mama spusci wode :P

eneasz napisał(a):jakies kryteria trzeba bo zachwilke kazdy kto jest na forum sie tu zapyta czy ja tez jestem stary jesli
- skonczylem podstawkowe
- jestem tu od roku
- mam zone
- mialem juz ten pierwszy raz
- przekrecilem pierwsze 1000 postow
- mialem bana
itd itd :)


dalem wyzej kryteria- od 2009 roku i minimum te 18, a moze nawet 20 lat


@Invi
Nie czuje sie za jakiegos mega sterego i wiem ze sa ludzie z 2005 itp ale ich to raczej tutaj juz nie zobaczymy... bardzo zadko byli widywalni w dawniejszych czasach wiec sadze ze teraz to sie nie zmienilo :lol:
Produkcja, dystrybucja, masturbacja
Blady 900 puk puk puk
Avatar użytkownika
Konio
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2925
Dołączył(a): 6/11/2008, 21:47
Lokalizacja: Nadejdzie Chuck? Tego nikt nie wie;/ Kielce/Krk

Postprzez eneasz » 1/2/2012, 22:18

Dołączył:  15 Lut 2007
Hymn młody jestem za pare dni będzie dopiero 5 latek ;)
eneasz
 

Następna strona


Powrót do Hydepark



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr