Zobacz wątek - tylna zebatka kawasaki er 6n

tylna zebatka kawasaki er 6n

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, leff, henio12323, rosa, cycu_rsko

tylna zebatka kawasaki er 6n

Postprzez jaca1540a » 30/1/2012, 23:36

witam wszystkich ,,,,chce zapytac jesli zaloze zebatke na tyl o jeden zab wieksza ile wolniejszy bedzie motocykl?czy lepiej bedzie stawal na gume?czy lepiej dac odrazu o 2 zeby wieksza ?podobno wtedy er-ka bez sprzegla stawia na gume ,czy to prawda ,czy sa jeszcze jakies inne kombinacje (chodzi o to ,zeby z manetki na 2 biegu mogla podniesc kolko) za stwierdzenia ze mam sie nauczyc pstrykac sprzeglem dziekuje to umie tylko chce odciazyc to sprzegielko i poprobowac z manetki na dwojce) za odp.dziekuje
kawa jest dobra kawasaki lepsze
jaca1540a
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 5/11/2010, 16:33
Lokalizacja: torun 87-100


Postprzez 7beat » 31/1/2012, 17:46

1-2 zęby więcej, to praktycznie żadna różnica, jak chcesz zęby lepiej na gume szedł to zapodaj z 4 zęby większą, ale przy tym uwzględnij długość łańcucha, czy go starczy
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
Avatar użytkownika
7beat
Stały bywalec
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
Lokalizacja: Maków Mazowiecki

kolego dziekuje

Postprzez jaca1540a » 31/1/2012, 18:23

kolego a jak bym dal mniejsza z przodu to ile zebow ?wtedy nie byloby problemu z dlugoscia lancucha skrocic zawsze mozna o ogniwko.dzieki jeszcze raz za odpowiedz
kawa jest dobra kawasaki lepsze
jaca1540a
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 5/11/2010, 16:33
Lokalizacja: torun 87-100

Postprzez 7beat » 31/1/2012, 18:26

z przodu to jedynie 1 ząb wchodzi w grę, różnica będzie spora, ja u siebie w ktm dałem ząb mniejszą i trochę teraz żałuje bo przełożenie się mocno zmieniło, ale znów u mnie są krótkie biegi, no i przeważnie wychodzi tak że jeden ząb z przodu odpowiada 4 z tyłu
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
Avatar użytkownika
7beat
Stały bywalec
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
Lokalizacja: Maków Mazowiecki

dzieki

Postprzez jaca1540a » 31/1/2012, 18:40

kolego to jak jeden zabek to bedzie zajebiscie dawala na gume? no ja mam dosc dlugie biegi podlog kata wiem bo mam 525exc
kawa jest dobra kawasaki lepsze
jaca1540a
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 5/11/2010, 16:33
Lokalizacja: torun 87-100

Postprzez Vergon » 31/1/2012, 20:13

7beat nie 4 a 2 jeżeli się nie mylę.
Mam u siebie 2 więcej z tyłu i 1 mniej z przodu i jest ogień w porównaniu z innymi 600 :twisted:
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa

koledzy pomozcie

Postprzez jaca1540a » 31/1/2012, 21:30

to jak mam w er 6 n zrobic zeby dawala dobrze na gume ?jeden mniej z przodu i dwa wiecej z tylu? jak to sie bedzie mialo do szybkosci ?
kawa jest dobra kawasaki lepsze
jaca1540a
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 5/11/2010, 16:33
Lokalizacja: torun 87-100

Postprzez 7beat » 31/1/2012, 21:31

ja bym na początek odjął jeden z przodu i myśle że w zupełności wystarczy, ewentualnie potem sobie dokupisz większą na tył
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
Avatar użytkownika
7beat
Stały bywalec
 
Posty: 1048
Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
Lokalizacja: Maków Mazowiecki

dzieki

Postprzez jaca1540a » 31/1/2012, 21:39

nie wiesz ile strace na szybkosci?
kawa jest dobra kawasaki lepsze
jaca1540a
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 5/11/2010, 16:33
Lokalizacja: torun 87-100

Postprzez Vergon » 31/1/2012, 22:08

A co to za różnica? Przeciągasz codziennie 6 bieg do końca?
Jak już to bardziej odczujesz krótsze przełożenia niż mniejszy vmax.
Chcesz samą zębatkę wymienić? Długo Ci taka kombinacja (stary łańcuch i stara zębatka tył + nowa zębatka przód) nie pojeździ.
Jeżeli masz napęd do wymiany to możesz kombinować, kup tak jak 7beat mówi z przodu o 1 mniejszą, potestuj jak to lata i jak jest ok to kupuj resztę nowego napędu ze standardową zębatką a jak lipa to kup o 2 większą na tył.
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa

dzieki wszystkim

Postprzez jaca1540a » 31/1/2012, 23:16

dzieki panowie za podpowiedz
kawa jest dobra kawasaki lepsze
jaca1540a
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 5/11/2010, 16:33
Lokalizacja: torun 87-100

Postprzez RUTRA.RD » 1/2/2012, 07:29

1 ząb mniej z przodu to około 2-3 więcej z tylu
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Voxx » 1/2/2012, 20:43

gsxr 1100
10 sezon 32l
2 gleby
Voxx
Świeżak
 
Posty: 237
Dołączył(a): 3/1/2010, 13:43
Lokalizacja: Beskid Zywiecki



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr