Zobacz wątek - nowy smartfun

Reklama

NAS Analytics TAG

nowy smartfun

O wszystkim
_________

nowy smartfun

Postprzez Konio » 12/12/2011, 20:41

pany co polecicie za telefun w kasie do 900zl? najlepiej nawet cos taniej? nie musi byc nowy... ogolnie cos dobrego ;) czy dotykowy czy nie, wazne ze musi miec wifi... myslalem jakies xpierie play arc neo htc szajsungi cycki inne takie rozne ale sie nie znam... co dobrego mozna wziac?
Produkcja, dystrybucja, masturbacja
Blady 900 puk puk puk
Avatar użytkownika
Konio
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2925
Dołączył(a): 6/11/2008, 21:47
Lokalizacja: Nadejdzie Chuck? Tego nikt nie wie;/ Kielce/Krk


Postprzez kowal_71 » 12/12/2011, 21:48

nowe:
htc wildfire s
samsung galaxy ace

używane:
samsung galaxy s plus
htc desire s
Kawasaki ZR-7S
Yamaha FZ6 FAZER
kowal_71
Bywalec
 
Posty: 885
Dołączył(a): 12/4/2010, 13:46
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez k9aro3l » 12/12/2011, 21:57

sprawdź nokię n8 powinieneś być zadowolony i w tej kasie spokojnie znajdziesz jakąś używkę.
ew mam nokie 5530XM do sprzedania jakbyś chciał:)
Avatar użytkownika
k9aro3l
Stały bywalec
 
Posty: 1013
Dołączył(a): 14/11/2010, 18:39
Lokalizacja: Bartoszyce

Postprzez kowal_71 » 12/12/2011, 22:02

Nokia była spoko do modeli bez symbiana. Teraz to jedna wielka kupa ;)
Kawasaki ZR-7S
Yamaha FZ6 FAZER
kowal_71
Bywalec
 
Posty: 885
Dołączył(a): 12/4/2010, 13:46
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez fz6 » 12/12/2011, 22:16

Nokia została w ciemnej d..ie. N8 jest nędzna, wolna a dotyk nokii jest na poziomie samsunga avilii. do 900 kupisz samsunga galaxy s, s plus, ace bedzie tanszy o jakies 200, za 900 dostaniesz nowego htc desire z, desire, hd, uzywanego hd2, moze nawet desire hd, wildfire jest duzo tanszy, nowy jakies 600zl, wersja s to ok.700-750 za nowke. sony ericsson jakoś mi nie podchodzi. moim zdaniem htc i samsung zostawili reszte w tyle. za 900 masz jeszcze iphona 3gs, ale moim zdaniem ma wady jak brak możliwości dodatkowej pamięci, brak możliwości wyjęcia baterii, w sumie to kwestia czy to komuś przeszkadza czy nie.do 700 kupisz iphona 3g, ale on nie ma normalnej nawigacji tylko pozycjonowanie po nadajnikach gsm i nie ma trybu nagrywania video, ma sam aparat.
teraz druga sprawa czy uzywales kiedys dotyk? jak nie, to moze sie okazac, ze po tygodniu bedziesz chciał tym rzucić o ścianę. jak jeździsz samochodem i duzo rozmawiasz to nie polecam, jak masz duzo wolnego czasu i jeździsz autobkiem to taki dotyk będzie fajny do zabawy w wolnych chwilach.
Najlepiej jak pójdiesz do jakiegos komisu albo do np. mediamarkt i tam sobie pomacasz te sprzęty. w takim saturnie czy media będą mieli wszystko, w komisach czegoś może nie być.
Jak to ma być dotyk do 900zł to ja bym brał albo galaxy s albo htc hd2
fz6
Świeżak
 
Posty: 389
Dołączył(a): 30/6/2010, 23:40

Postprzez mustafa_waw » 12/12/2011, 22:17

e tam, nokia 500 daje radę i można mieć ją za połowę wyznaczonej ceny ;)
mustafa_waw
Świeżak
 
Posty: 140
Dołączył(a): 28/11/2011, 20:39

Postprzez kowal_71 » 12/12/2011, 22:22

fz6 napisał(a):Nokia została w ciemnej d..ie. N8 jest nędzna, wolna a dotyk nokii jest na poziomie samsunga avilii. do 900 kupisz samsunga galaxy s, s plus, ace bedzie tanszy o jakies 200, za 900 dostaniesz nowego htc desire z, desire, hd, uzywanego hd2, moze nawet desire hd, wildfire jest duzo tanszy, nowy jakies 600zl, wersja s to ok.700-750 za nowke. sony ericsson jakoś mi nie podchodzi. moim zdaniem htc i samsung zostawili reszte w tyle. za 900 masz jeszcze iphona 3gs, ale moim zdaniem ma wady jak brak możliwości dodatkowej pamięci, brak możliwości wyjęcia baterii, w sumie to kwestia czy to komuś przeszkadza czy nie.do 700 kupisz iphona 3g, ale on nie ma normalnej nawigacji tylko pozycjonowanie po nadajnikach gsm i nie ma trybu nagrywania video, ma sam aparat.
teraz druga sprawa czy uzywales kiedys dotyk? jak nie, to moze sie okazac, ze po tygodniu bedziesz chciał tym rzucić o ścianę. jak jeździsz samochodem i duzo rozmawiasz to nie polecam, jak masz duzo wolnego czasu i jeździsz autobkiem to taki dotyk będzie fajny do zabawy w wolnych chwilach.
Najlepiej jak pójdiesz do jakiegos komisu albo do np. mediamarkt i tam sobie pomacasz te sprzęty. w takim saturnie czy media będą mieli wszystko, w komisach czegoś może nie być.
Jak to ma być dotyk do 900zł to ja bym brał albo galaxy s albo htc hd2

HD2 to wielka cegła i już dość stara. Do tego pracuje na WM, a to kupa w porównaniu do androida. No i dużo lepszy jest desire s, którego kupi za mniejszą kasę.
Kawasaki ZR-7S
Yamaha FZ6 FAZER
kowal_71
Bywalec
 
Posty: 885
Dołączył(a): 12/4/2010, 13:46
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez fz6 » 12/12/2011, 22:30

no masz jeszcze htc mozart, legend i z klawiatura chacha, co do wielkośc hd2 to galaxy nie jest wiele mniejszy a sII chyba jest nawet wiekszy, fakt jest cienszy. mozesz tez popatrzec na wave s8500 i wave II s8530.
ogolnie jest ich w pyte i jak zaczniesz ogladac i sie zastanawiac to zwariujesz.
fz6
Świeżak
 
Posty: 389
Dołączył(a): 30/6/2010, 23:40

Postprzez Bystry » 12/12/2011, 22:31

Lg Gt540, wifi ma, android, za połowę ceny, jak coś to priv. :) Sam korzystam ponad rok i nie narzekam.
indor napisał(a):zanim nauczę się szybko jeździć nauczę się szybko hamować
| "Szybciej jeździmy, szybciej pijemy, szybciej żyjemy i niestety często - szybciej umieramy." | Obrazek | Wole odpychać się piętami, niż hamować zębami :D | | www.motoautostrada.pl
Avatar użytkownika
Bystry
Stały bywalec
 
Posty: 1017
Dołączył(a): 2/9/2008, 16:57

Postprzez Konio » 12/12/2011, 22:31

zgubilem iphona 3g 16gb, teraz mam omnie i900 wiec wiem co to dotyk ;) gejfon mial zaj..... wyswietlacz, a omnia wieje sandalem (avile itp to mega kupa). W sumie to nie wiem co bedzie najrozsadniejsze i wlasnie myslalem o tych HTC HD itp

Swiftow to ja w orange sam sprzedalem w uj... :P
Produkcja, dystrybucja, masturbacja
Blady 900 puk puk puk
Avatar użytkownika
Konio
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2925
Dołączył(a): 6/11/2008, 21:47
Lokalizacja: Nadejdzie Chuck? Tego nikt nie wie;/ Kielce/Krk

Postprzez fz6 » 12/12/2011, 22:37

no to jak miałeś iphona i Ci się podobał to brałbym coś z htc z podobej wielkości wyświetlaczem do iphona i w sumie chyba lepiej na androidzie niż na WM albo galaxy s, bo na s2 to za mało kasy.

Bystry, on się pytał o fona za 900 a nie za 200. jak już swift to P920 3D.
fz6
Świeżak
 
Posty: 389
Dołączył(a): 30/6/2010, 23:40

Postprzez mar111cin » 12/12/2011, 22:42

motorola defy - sam na nią wylałem herbatę, po czym umyłem pod kranem, bo się kleiła.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez fz6 » 12/12/2011, 22:55

to tak jakbyś się chwalił, że zalałeś moto ropą i dodałeś uszlachetniacza, żeby lepiej w zimę palił.
działa? jak tak, to niebawem zakwitnie jej płyta główna. a jak odpalasz to nie ma czasem plam na wyświetlaczu? widać to szczególnie jak jest białe tło.
fz6
Świeżak
 
Posty: 389
Dołączył(a): 30/6/2010, 23:40

Postprzez Konio » 12/12/2011, 22:57

kumpel ma te motorole i chwiali... a znowu kilku znajomych mowi ze lipa i w necie podobnie bo ponoc wadliwe...

HD2 chyba wygrywa 8)
Produkcja, dystrybucja, masturbacja
Blady 900 puk puk puk
Avatar użytkownika
Konio
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2925
Dołączył(a): 6/11/2008, 21:47
Lokalizacja: Nadejdzie Chuck? Tego nikt nie wie;/ Kielce/Krk

Postprzez Pride_6 » 13/12/2011, 00:01

HTC Desire posiadam juz rok i jestem mega zadowolony HD2 ma kolega ale system duzy minus.
Pride_6
Świeżak
 
Posty: 77
Dołączył(a): 19/6/2011, 14:11
Lokalizacja: Koszalin

Postprzez bryk77 » 13/12/2011, 04:54

Nokię, LG, Motorollę bym sobie odpuścił. Ten pierwszy zatrzymał się na epoce kamienia łupanego. Drugi robi ładne AGD i RTV, a ten trzeci to zawsze wadliwa kupa była.

Moim zdaniem na polu walki zostaje HTC i Samsung. Samsung rozpoczął produkcję dobrych smartfonów od modelu Galaxy S (świetny telefon). Starsze modele to takie toporne pustaki. HTC ma całkiem bogatą ofertę, ale zdecydowanie brałbym coś na androidzie niż windows mobile.

Iphone jest przereklamowany. Tzn. to jest dobry, precyzyjny, bezproblemowy telefon, ale niewart tych pieniędzy. Już bym wolał HTC pomimo iż sam jestem szczęśliwym użytkownikiem iphone'a.

Tak już się zastanawiam nad nowym smartfonem (przysługuje mi nowy jeśli przedłużę umowę). Za nowego ajfona krzyczą jak za zboże i dlatego myślę się nad HTC Sensation XE.
Avatar użytkownika
bryk77
Stały bywalec
 
Posty: 1212
Dołączył(a): 16/4/2010, 02:12
Lokalizacja: Radom/Piaseczno/Dublin

Postprzez pan_wiewiorka » 13/12/2011, 08:25

Ja mam HTC Desire i mogę polecić. Ma wsio co potrzebne :)
pan_wiewiorka
 

Postprzez Leg1oN » 13/12/2011, 12:22

ja na twoim miejscu kupił szajsunga I9000, I9001, SE LT15i no i HTC Desire HD.. z naciskiem na ten ost.. wydajne telefony.. przede wszystkim DHD, najlepsza specka.. duzy wyswietlacz (choć nie najlepszej jakości).. super panel dotykowy.. solidny i dość ciężka słuchawka (co dla mnie było zaletą).. ja jakiś czas temu się z takim rozstałem i tęsknie za nim.. hehe.. teraz mam szajsunga GT-I9100.. i też jestem zadowolony..
Avatar użytkownika
Leg1oN
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2531
Dołączył(a): 16/6/2006, 14:02
Lokalizacja: Kłodawa/Poznań

Postprzez bryk77 » 13/12/2011, 13:19

pan_wiewiorka napisał(a):Ja mam HTC Desire i mogę polecić. Ma wsio co potrzebne :)



Ha..! A jeszcze jakiś czas temu przez okno go chciałeś wyrzucić na rzecz E71 (albo E63).. :P
Avatar użytkownika
bryk77
Stały bywalec
 
Posty: 1212
Dołączył(a): 16/4/2010, 02:12
Lokalizacja: Radom/Piaseczno/Dublin

Postprzez C-bool » 13/12/2011, 13:20

Sam chciałem wydać 1000 zł na telefon, ale potem zmądrzałem, żeby tyle kasy na coś takiego nie wydawać i kupiłem ZTE Blade.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Następna strona


Powrót do Hydepark



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr