Peknieta Rama w ZX9R Pomocy:)
Posty: 33
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Peknieta Rama w ZX9R Pomocy:)
Napewno żadnego motocyklisty nie dziwy fakt iz ramy w zx9r pekaja:)
Tak sie akurat zdarzylo ze i w mojej pękla tez. Mam teraz maly problem gdyz przez dlugi czas nigdzie nie moglem takiej ramy dostac az do teraz kiedy to na jedna natrafilem tylko ze moj moto jest z roku 2000 a rama z 2003 i nie mam pewnosci czy ta rama przez te 3 lata ulegla zmianie czy tez nie a po zakupie nie bede mogl juz jej zwrocic. Wiec Ci kturzy maja pojecie na ten temat bardzo prosze pomóżcie mi i odpowiedzcie na moje pytanie czy bedzie wszystko pasowalo czy tez nie???
Tak sie akurat zdarzylo ze i w mojej pękla tez. Mam teraz maly problem gdyz przez dlugi czas nigdzie nie moglem takiej ramy dostac az do teraz kiedy to na jedna natrafilem tylko ze moj moto jest z roku 2000 a rama z 2003 i nie mam pewnosci czy ta rama przez te 3 lata ulegla zmianie czy tez nie a po zakupie nie bede mogl juz jej zwrocic. Wiec Ci kturzy maja pojecie na ten temat bardzo prosze pomóżcie mi i odpowiedzcie na moje pytanie czy bedzie wszystko pasowalo czy tez nie???
Ostatnio edytowano 12/5/2007, 16:16 przez majkus2, łącznie edytowano 1 raz
- majkus2
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 17/6/2006, 19:37
- Lokalizacja: Gdynia
No prosze,chyba pierwszy własciciel Kawy który napisal wprost o pękającej ramie..
Wrzuc foty,sam chetnie zobacze gdzie co i jak...
Wrzuc foty,sam chetnie zobacze gdzie co i jak...

Jak każdy właściciel Kawasaki mam zawsze racje i jestem najmądrzejszy

zx6r '2006
-
mlody - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1350
- Dołączył(a): 10/5/2006, 20:55
- Lokalizacja: opo
najlepiej jak bys znalazl w necie droge ewolucji twojego motocykla zestawienie rocznikowe ja do swojej fzry znalazlem cos takiego wiec i tobie moze sie uda a co do fotki z checia i ja bum zobaczyl
FZR 1000 92 r STREETFIGHTER
-
nurczas - Świeżak
- Posty: 218
- Dołączył(a): 25/12/2006, 23:52
- Lokalizacja: Brzeg
Mialem ten sam model co Ty..Rada jest taka daj sobie spokoj z wymiana ramy bo jak bedziesz jezdzil na gumie to i tak peknie i tak
Pospawaj porzadnie ,sprawdz geometrie ramy i jezdzij dalej.Ten typ tak ma. 


Kawasaki Zx 10R 2004r
-
Lumiere - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 115
- Dołączył(a): 3/4/2007, 22:02
- Lokalizacja: skontowni
Wiesz moj kolega mial ten sam problem ale mam tu w okolice takiego speca co mu to zrobil za smieszne pieniadze i sladu nie bylo tylko widze ze mieszkasz daleko ode mnie, radze ci pospawac i wypolerowac rame jak jeszcze nie masz wypolerowanej i sie tego pozbyc to jest wada tych motorow, sam ostatnio bylem ogladnac taki moto i sie okazalo ze rama walnieta a przez tel gosc mowil ze jest cala.
pozdrawiam.
pozdrawiam.
- basza11
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 21/2/2007, 15:00
- mateo Fazer 600
- Świeżak
- Posty: 350
- Dołączył(a): 18/7/2006, 12:25
- Lokalizacja: częstochowa
na stronie www.motobandit.com czy jakos tak sprawdz numery katalogowe ram do 2000r i 2003 r jak sa takie same to bierz nowa rame
- fandzoilisz
- Bywalec
- Posty: 889
- Dołączył(a): 7/3/2007, 18:07
- fandzoilisz
- Bywalec
- Posty: 889
- Dołączył(a): 7/3/2007, 18:07
Pewnie że lepiej jest pospawać niż wymieniać na nową
Jak ktoś to fachowo zrobi to będzie długo śmigać i nic sie z tym dziać nie będzie! A coś o tym wiem bo na co dzień mam do czynienia ze spawaniem i pracuje z ludźmi którzy nie takie rzeczy kombinowali i do dzis wszystko działa jak powinno! Więc moim zdaniem pospawanie takiej ramy to nic wielkiego.

- Roki 86
- Świeżak
- Posty: 71
- Dołączył(a): 15/4/2007, 19:01
- Lokalizacja: grabów
witam, w moim zx6r tez pekła rama. zastanawiam sie gdzie to można pospawać. ja jestem z poznania. czy ktoś zna jakiegos dobrego spawacza co zna się na rzeczy. Zeby to dobrze pospawał w sensi wytrzymałosciowym i aby tego nie było widac. prosze o pomoc. czy bede musiał cały silnik demontować do tego??
- laido
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 10/3/2007, 16:52
Słuchajcie w fabryce je spawają z kawałków więc da sie pospawać i myśle że jak ktoś to zrobi porządnie to wytrzyma długo tylko trzeba już sobie darować latanie na kole po takim spawaniu nie zeby znowu nie pękła tylko dla własnego dobra 

-
icid - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
Od jazdy na gumie pojawiają się mikro pękniecia w strukturze ramy które podczas entego gumowania powiekszają sie i pękają w koncu
Rame taką spawa sie w ten sposób że wycina sie miejsce pękniecia i w te miejsce wspawuje sie płytke aluminiową o takiej samej strukturze i ta rama nie pęknie już w tym samym miejscu (Powinni zagwarantować)
miejsce spawu będzie widoczne chyba że chcesz sie bawić cyną to mozesz pozalewać wszystki ubytki i zeszlifować wszystko nie wiem dokładnie jak to będzie wyglądało bo co mam przewidywac przyszłosć..
Pozatem to ze w twoim rama pękła to wada produkcyjna okreslonych modeli przynajmniej ZX6R z roczników 1998 2000 miały taką przypadłość i Kawasaki niwelowało to jak mogło ale nie u wszystkich raczej potem już ramy były znacznie wytrzymalsze...
Koszt profesjonalnego spawania(w aluminnium jest ciężko) takiej ramy wacha sie w granicach 700-1200 zł
Moim zdaniem bardziej opłaca sie poczekać na ramę dobra....
A rama z 2003 (ostatnia generacja ZX9R) powinna jak najbardziej pasowac nie wiem czy od ZX6-R nie będzie nawet pasowac bo z tego co widać te motory różnią sie silnikiem ale i uchwyty powinny pasować...
Czy zdjemowac silnik ? No a jak sobie wyobrażasz spawanie motcykla z 120 kilową bryłą ciągnącą w dół??? Zresztą to od mechanika zalezy polak potrafi
Jak coś źle to poprawcie
Rame taką spawa sie w ten sposób że wycina sie miejsce pękniecia i w te miejsce wspawuje sie płytke aluminiową o takiej samej strukturze i ta rama nie pęknie już w tym samym miejscu (Powinni zagwarantować)
miejsce spawu będzie widoczne chyba że chcesz sie bawić cyną to mozesz pozalewać wszystki ubytki i zeszlifować wszystko nie wiem dokładnie jak to będzie wyglądało bo co mam przewidywac przyszłosć..
Pozatem to ze w twoim rama pękła to wada produkcyjna okreslonych modeli przynajmniej ZX6R z roczników 1998 2000 miały taką przypadłość i Kawasaki niwelowało to jak mogło ale nie u wszystkich raczej potem już ramy były znacznie wytrzymalsze...
Koszt profesjonalnego spawania(w aluminnium jest ciężko) takiej ramy wacha sie w granicach 700-1200 zł
Moim zdaniem bardziej opłaca sie poczekać na ramę dobra....
A rama z 2003 (ostatnia generacja ZX9R) powinna jak najbardziej pasowac nie wiem czy od ZX6-R nie będzie nawet pasowac bo z tego co widać te motory różnią sie silnikiem ale i uchwyty powinny pasować...
Czy zdjemowac silnik ? No a jak sobie wyobrażasz spawanie motcykla z 120 kilową bryłą ciągnącą w dół??? Zresztą to od mechanika zalezy polak potrafi



Jak coś źle to poprawcie
Bóg stworzył człowieka po to żeby jeździł motorem 

-
VCO - Świeżak
- Posty: 247
- Dołączył(a): 18/8/2007, 10:46
- Lokalizacja: Z przed biurka
mar111cin napisał(a):VCO tego się nawet nie chce czytać, nie mówiąc już o komentowaniu.
bo to nie dla ciebie kto jest zainteresowany ten przeczyta
takie masz problemy... to zredaguj to lepiej
PS: zdejmij tego niedziwadka z avataru bo nie podoba mi sie jego ułozenie nóg pozatem kto na niego będzie patrzył i wogule zmien go na czarnego!!!



Bóg stworzył człowieka po to żeby jeździł motorem 

-
VCO - Świeżak
- Posty: 247
- Dołączył(a): 18/8/2007, 10:46
- Lokalizacja: Z przed biurka
zacznijmy od tego że nie widziałem jeszcze ani jednego Twojego posta napisanego normalnie, wszystkie są rozwalone niczym zeznania na ul.wiejskiej.
Po drugie ramy mają budowe żebrową, to jak Ty to powycinasz?
a jak już to wspawasz to gdzie to utwardzisz dyspersyjnie? ciekawe czy w takich zakładach będą sie bawić w ponowne przesycanie aluminiowej ramy a następnie tracić czas na jej starzenie.
a do tego dochodzi jeszcze platerowanie powierzchni.
z tym czekaniem na rame, to grzyby że wyrosną po deszczu czy jak? bo nie rozumiem troche. A wsadź do tego jeszcze rame przeznaczoną dla 600setki do motocykla wyposażonego w silnik 900setki, to napewno ta sama waga.... troche radziłbym się nad tym zastanowić.
Po drugie ramy mają budowe żebrową, to jak Ty to powycinasz?
a jak już to wspawasz to gdzie to utwardzisz dyspersyjnie? ciekawe czy w takich zakładach będą sie bawić w ponowne przesycanie aluminiowej ramy a następnie tracić czas na jej starzenie.
a do tego dochodzi jeszcze platerowanie powierzchni.
z tym czekaniem na rame, to grzyby że wyrosną po deszczu czy jak? bo nie rozumiem troche. A wsadź do tego jeszcze rame przeznaczoną dla 600setki do motocykla wyposażonego w silnik 900setki, to napewno ta sama waga.... troche radziłbym się nad tym zastanowić.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
VCO napisał(a):PS: zdejmij tego niedziwadka z avataru bo nie podoba mi sie jego ułozenie nóg pozatem kto na niego będzie patrzył i wogule zmien go na czarnego!!!
![]()
![]()
IMHO poza krytykÄ… i pisaniem smieci nic nie robisz na forum z tego co widze ale mimo to szacunek....
a i nie będziesz mi mówił co mam dać na avatara, troche zbyt krótki jesteś. Ułożenie nóg ma odpowiednie, rozbawiasz go do łez.
Obelgi na mój temat zostaw dla siebie, wystarczy że Ty piszesz śmieci. Pozdrawiam

<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R
, jest V-Strom 650 AK8 
było gsx600f, było ZX12R


-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
Posty: 33
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości