[Aktualności] Suzuki GSX-R 1000 2012 - szału nie ma
Posty: 23
• Strona 1 z 2 • 1, 2
[Aktualności] Suzuki GSX-R 1000 2012 - szału nie ma
Dyskusja na temat: Suzuki GSX-R 1000 2012 - szału nie ma
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Suzuki GSX-R 1000 2012 - szału nie ma
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Suzuki GSX-R 1000 2012 - szału nie ma
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
No prawdę mówiąc no to szału nie ma ale zawsze coś i jeden tłumik to dobre posunięcie czeba też mieć na uwadze ze jeden tłumik jest lżejszy od dwóch <br><hr>gogreen
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
a jeżeli chodzi o Ducati Panigale to jeszcze nie wiadomo czy jest takie szybkie jak wszystcy mówią a zmiany w gixxie 1000 na pewno wyjdą mu na dobre i bedzie osiągał lepsze czasy na torze to wystarczy a pozatym fajnie wygląda nowy gixxx <br><hr>gogreen
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A po za tym to dobrzy jesteście ;D ;D jeszcze nigdzie nie ma nic o nowym gixxie a na ścigacz.pl już jest ;D to mi się podoba to sie ceni new gixxx he is better<br><hr>gogreen
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Skromne to info.Na podstawie zdjec to trudno cokolwiek mowić.Lepiej jednak jest rozwijac projekt niz tworzyc nowe.
Jeden wydech to dobre posuniecie ,mniejsze koszty gleby.Dalej zwraca uwage dolna chłodnica co moze swiadczyc o rezerwie w tuningu.<br><hr>Użytkownik
Jeden wydech to dobre posuniecie ,mniejsze koszty gleby.Dalej zwraca uwage dolna chłodnica co moze swiadczyc o rezerwie w tuningu.<br><hr>Użytkownik
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
nadgorliwość w wyścigu zbrojeń sprawiła że japońskie firmy zjadają w tej chwili własny ogon. zostało im już tylko pocienianie tłoków. ciekawe jak to wpłynie na trwałość takiego motocykla.<br><hr>chlor
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Co Ty dajesz ziom? To właśnie znak, żeKomentatorzy napisał(a):nadgorliwość w wyścigu zbrojeń sprawiła że japońskie firmy zjadają w tej chwili własny ogon. zostało im już tylko pocienianie tłoków. ciekawe jak to wpłynie na trwałość takiego motocykla.<br><hr>chlor<br>
a) wracamy do klasyki - jeden normalny wydech to poezja. Ten kto wymyślił puszki pod silnikiem powinien zostać pozbawiony klejnotów, o ile w ogóle je kiedyś miał.
b) jesteśmy w przełomowym momencie, teraz pojawi się coś nowego, co odmieni rynek. Byle to nie były pomysły typu gladius i inne cieplackie rozwiązania, jakich ostatnio kilka się przez ściga przewinęło...
Pocienianie tłoków i zmniejszenie trwałości odbije się tylko na tym, że narwańcy z kasą z komunii i 18tki nie kupią za 10 koła r6 z wypadającą 2, której nie dość, że nie ogarniają to potem nie mają za co utrzymać. Same plusy. Ci, których stać na fanaberię "motocykl" dalej będą nim jeździć. OPA!<br><hr>impregnat
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
jak sobie poradzi? dostanie lomot w testach az czeszczy hehe .siedemste koni 4 kilo heheheh marzenie .ale jak wiadomo te testy powinny interesowac co najwzyej ludzi ktorzy sa w stanie z takiej maszyny wycisnac ostatnie soki na torze dla przecietnego keirwocy wyniki niebeda mialy wiekdszego znaczenia czy ducatio bedzie 0.4 sek szybsze do 200 czy nie chociaz fakt faktemz e o ile tedsty na torze na dziesiate sekundy dla przecietnego laika znaczenia niemaja to juz bedzie ciut wkurzony gdy na porstej ducat bedzie mu odchodzil w takim gsxr 1000 <br><hr>czorcz prosto z manety
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ja ma cichą nadzieję, że Yamaha, Honda i Suzuki pracują nad nowymi litrami, które zmiotą ten niemiecki szajs(swoją drogą piękny niczym przeciętna Niemka) z powierzchni ziemi niczym nalot zmasowany nalot przy użyciu bomb jądrowych
.<br><hr>Pasti


- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Panigale nie grozi nikomu bo pewnie pierwszy rok przejedzie na akcjach serwisowych.
Kazdy japonczyk jak ma cos wiecej pokazac na torze to nalezy w nim dłubac i to wliczone jest w kalkulację:)
Co tu mozna wymyslać ?Dołozyc smigło:hehe.<br><hr>Zuzu
Kazdy japonczyk jak ma cos wiecej pokazac na torze to nalezy w nim dłubac i to wliczone jest w kalkulację:)
Co tu mozna wymyslać ?Dołozyc smigło:hehe.<br><hr>Zuzu
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ostatnio rozbieralem przednia i boczna owiewke w CBR1000RR 2008, ktos kto to wymislil na troche nie tak w glowie i to dopero jest szajsz!!!!!!!!! idz zobacz sobie jak to jest rozwiazane w normalnych motorach (czytaj niemieckich). Nie wiem moze suzuki lepiej tu wypada ale przeciez honda to wzor od zoltych....<br><hr>moto fanKomentatorzy napisał(a):Ja ma cichą nadzieję, że Yamaha, Honda i Suzuki pracują nad nowymi litrami, które zmiotą ten niemiecki szajs(swoją drogą piękny niczym przeciętna Niemka) z powierzchni ziemi niczym nalot zmasowany nalot przy użyciu bomb jądrowych![]()
.<br><hr>Pasti<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
pojechałeś po bandzieKomentatorzy napisał(a):jak sobie Suzuki poradzi? - a no jak zwykle, ceną.<br><hr>emka<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Aż szkoda że suzuki zostaje cały czas przy tam samym, w 2009 gsx r który wyszedł był świeżością, wszystko było nowe. Ciekawi mnie fakt dotyczący gixxera 1000 w nakedzie, Suzuki Virus niby 185KM. To Prawda czy ktoś sam powstawiał do 1000 kilka elementów z GSRa 750 i pokazał na wystawie, bo wiele info na ten temat w sieci nie ma. <br><hr>DamianRR
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
też widziałem ten motocykl suzuki virus to jest raczej motocykl wymyślony przez jakiegoś dilera suzuki podobny pomysł był z Hondą CBR 1100XX kiedyś widziałem na cycle world ze niby Honda chce na nowo robić blackbirda ale cisza a to widziałem jakiś rok temu<br><hr>gogreen
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jak jestes niemot to sie nie zabieraj za rozbieranie moto...Komentatorzy napisał(a):Ja ma cichą nadzieję, że Yamaha, Honda i Suzuki pracują nad nowymi litrami, które zmiotą ten niemiecki szajs(swoją drogą piękny niczym przeciętna Niemka) z powierzchni ziemi niczym nalot zmasowany nalot przy użyciu bomb jądrowych![]()
.<br><hr>Pasti<br>
Komentatorzy napisał(a):ostatnio rozbieralem przednia i boczna owiewke w CBR1000RR 2008, ktos kto to wymislil na troche nie tak w glowie i to dopero jest szajsz!!!!!!!!! idz zobacz sobie jak to jest rozwiazane w normalnych motorach (czytaj niemieckich). Nie wiem moze suzuki lepiej tu wypada ale przeciez honda to wzor od zoltych....<br><hr>moto fan<br>
Kto kumaty zaraz znajdzie,że wystarczy odkręcic dwie śrubki i wyciągnąć trzy wciski żeby zeszła owiewka boczna, z czasza podobnie...Bardzo sensownie rozwiązane i przede wszystkim lekkie a jak osioł z łapami od ursusa sie oderwie, nie da sobie rady albo napisze takiego posta jak rolnik.<br><hr>jababol
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
hehe ale jestes smieszny, rozkrecic to nie problem, chodzi o to ze to jest taki kiepski plastik ze sie wykrzywia i ze nawet jak potem pospinasz wszystko razem to i tak nic nie pasuje, robia sie przerwy, szczeliny i wszystko trzeszczy. dramat do kwadratu.Komentatorzy napisał(a):Ja ma cichą nadzieję, że Yamaha, Honda i Suzuki pracują nad nowymi litrami, które zmiotą ten niemiecki szajs(swoją drogą piękny niczym przeciętna Niemka) z powierzchni ziemi niczym nalot zmasowany nalot przy użyciu bomb jądrowych![]()
.<br><hr>Pasti<br>
Komentatorzy napisał(a):ostatnio rozbieralem przednia i boczna owiewke w CBR1000RR 2008, ktos kto to wymislil na troche nie tak w glowie i to dopero jest szajsz!!!!!!!!! idz zobacz sobie jak to jest rozwiazane w normalnych motorach (czytaj niemieckich). Nie wiem moze suzuki lepiej tu wypada ale przeciez honda to wzor od zoltych....<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):Jak jestes niemot to sie nie zabieraj za rozbieranie moto...
Kto kumaty zaraz znajdzie,że wystarczy odkręcic dwie śrubki i wyciągnąć trzy wciski żeby zeszła owiewka boczna, z czasza podobnie...Bardzo sensownie rozwiązane i przede wszystkim lekkie a jak osioł z łapami od ursusa sie oderwie, nie da sobie rady albo napisze takiego posta jak rolnik.<br><hr>jababol<br>
w normalnym motocyklu oskrecasz 4 moze 6 srub i wszystko ladnie schodzi, nie ma zadnych spinek, zatrzaskow i innych gowien. a potem poskrecac to zajmuje dokladnie tyle samo czasu! niestety w super extra cool najlepszej japonskiej niezniszczalnej hondzie nie jest to takie rozowe.... hehehehe<br><hr>moto fan
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 23
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości