Zobacz wątek - Zmiana zębatek a wskazania prędkościomierza - ?
NAS Analytics TAG

Zmiana zębatek a wskazania prędkościomierza - ?

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Postprzez RUTRA.RD » 14/10/2011, 19:15

szajba opisana byla w polskim superbiku a byla skladana w dynotechu i miala wtedy 260 koni artykul mam caly czas, chyba ze mi sie haje pomylily sprawdze jutro


co do mojej hayabusy

jade, 9800 obrotow 6 bieg 300 na liczniku wskazowka staje bo dzyndzel nie pozwala jej isc dalej, dochodze z obrotami na 6 biegu do okolo 10700, jak patrzylem na youtube odpowiada to okolo 330km/h wersji z licznikiem do 350, i przy tych 10700 moto mi sie dlawi a odcinka jest obrotow przy okolo 11200 wiec wnioskuje z tego ze producent ja zdlawil do 300km/h prawdziwych gps-owych, dwa razy probowalem i dwa razy to samo

rozumiesz o co mi chodzi ??

i teraz nie wiem czy to moja taka jakas czy tak wszystkie maja ??
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa


Postprzez henio12323 » 14/10/2011, 19:56

apropo odcinki mam takie pytanie bo widze moze sie przemo orientuje. mam kupla co ma yamahe DT 80 (stare 2T z 90 roku ) ona ma blokade do 80 km h. (niby da sie cos zmostkować w module żeby zdjąc blokade, i zapłon był juz jakis robiony bo nie było tej obudowy na niego, elektronika na wierzchu xd ) ale miał taka blokade że od 4 biegu jak jechał max 80 km h to na 5 i 6 biegu to sie nie zmieniało. jedynie obrotomierz spadał. jak na 4 biegu miał 80 km h przy wysokich obrotach, to na 6 biegu miał z 5-6 tysiecy oO. orientujesz sie moze jak moduł moze wiedziec ile moto jedzie w danym czasie ? xd
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN


Postprzez Invi » 14/10/2011, 20:22

A to nie tak że po prostu silnik był zajechany i na 5 i 6 po prostu nie dał rady wyciągnąć więcej niż na 4? :P
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez henio12323 » 14/10/2011, 20:56

nie nie :D chciał iść :P ale cos go blokowało jakby. ja aż nie wierzyłem :P równiutko na liczniku 80 km h. i ani kilometra wiecej na zadnym biegu. silnik zdrowy bo jak pisałem juz na 4 biegu osiągał tą prędkosc :D z górki jedynie bujał sie do 100 km h ale własnie łapał taką odcinke jakby. kosmiczną technologie moze ładowali do starych DTtek ;D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Przemo_rene » 15/10/2011, 15:35

z zapłonu może czytać oraz z czujnika zapiętego biegu. Możę mieć inaczej ustawiony zapłon na 4-5-6 bieg. Tak specyficznie, że po zapieciu tych biegów komp "wie" gdzie jest o że ma blokować i obniżać prędkość obrotową do takich na której na tych biegach nie leci wiecej jak 80km/h. Teoretyzuje bo nie widziałem na oczy dziada :D Przeciagnij ją na 3ce do samego końca i czy przypadkiem nie poleci wtedy np 82? Sprawdź czy od skrzyni nie idą jakieś przewody. Jak idą to trzeba tam kombinować. A tak poza tym - Po co komuś w DT wiecej jak 80tka w lesie? :D
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez Vergon » 17/10/2011, 17:16

Trochę mądrego tu napisaliście, podziękował :)
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê