Zobacz wÄ…tek - Pierwszy motor !!!!!!! ????? HELP
NAS Analytics TAG

Pierwszy motor !!!!!!! ????? HELP

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Postprzez piotrek_87 » 27/9/2011, 12:42

wiecie co wpadlo mi wlasnie teraz w oko Suzuki GS500F jest slabsza co o tym myslicie ??
piotrek_87
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 25/9/2011, 22:23


Postprzez regis440 » 27/9/2011, 12:56

piotrek_87 napisał(a):wiecie co wpadlo mi wlasnie teraz w oko Suzuki GS500F jest slabsza co o tym myslicie ??


w drugiej odpowiedzi na Twoj post padla ta nazwa, dodatkowo jezeli przejrzales tematy z tego tygodnia ta nazwa padla jakies 9454952 razy ze to jest idealny wybor !!!,

wersja F rozni sie od tej bez F tym ze ma owiewki (z innych zauwazalnych roznic jest chlodnica oleju), przez co moze byc troszke ciezsza
regis440
Świeżak
 
Posty: 220
Dołączył(a): 9/9/2010, 14:22


Postprzez Rave_89 » 27/9/2011, 14:14

A nie myślałeś nad Suzuki SV650?? motocykl co prawda jest mocniejszy od GS-a i do tego jeszcze ma silnik w układzie V (jak wieść gminna niesie ciągnie od samego dołu) ale jest stosunkowo lekki i polecany na pierwszy motocykl ;)
Rave_89
Świeżak
 
Posty: 88
Dołączył(a): 6/11/2010, 15:40
Lokalizacja: Ruda ÅšlÄ…ska

Postprzez maciejka69 » 27/9/2011, 14:23

i po co mu to piszesz? A jak nie zorientuje się że to głupi żart?
GSX1400
Avatar użytkownika
maciejka69
Stały bywalec
 
Posty: 1091
Dołączył(a): 4/8/2011, 12:50
Lokalizacja: Okolice Krakowa

Postprzez blondynka96 » 27/9/2011, 17:29

Mało kto poleca SV na poczatek, własnie przez silnik w układzie V.
Avatar użytkownika
blondynka96
Świeżak
 
Posty: 313
Dołączył(a): 1/11/2010, 16:31
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Postprzez Ewula_90 » 27/9/2011, 19:10

Atlantis czytając Twoje wypowiedzi odnoszę wrażenie że do wszystkich ludzi kupujących ścigacze podchodzisz jak do osób startujących na torze badz mających takie zamiary...
Ok zgadzam sie takie motocykle zostały do tego stworzone by ich siła, moc i piękno prezentowało sie na torze. Ale czy wszyscy kupują te piękne maszyny tylko dla tego ?
hm.. uważam ze nie, ja osobiści swoim maleństwem nie jeżdżę szybko. A wszystko dla tego że nie interesuje mnie zapier....... Owczem lubie CZASEM manetkę przekręcić do spodu ale to tylko dla tego by poczuć wolność, pęd, adrenalinę oraz dzikość tej maszyny :twisted:.

Atlantis i maciejka69 macie racje ze trudniej jest nauczyć sie na większym motocyklu hm.. no ale czy to zajmuje znacznie więcej czasu ??? Sama nie wiem.
Mi sie wydaje że to jest podobnie jak z samochodem tzn. łatwiej parkuje sie i jeździ po wąskich ulicach w mieście itp. mniejszym autkiem ale gdy mamy wsiąść w większe auto to juz rodzi sie problem... Wydaje mi sie ze podobnie jest z motocyklem. Na wszystko jest potrzebne dużo czasu i cierpliwości.

Atlantis bardzo ciekawy cytat znalazłeś. Ale mam podzielne zdanie na ten temat. Kiedyś bym sie z nim zgodziła ale teraz juz sama nie wiem. A wszystko dla tego ze w mojej okolicy w tym i zeszłym sezonie ludzie mieli bardzo dziwne wypadki śmiertelne. Chciała bym zaznaczyć ze to nie były zwykle osoby tylko z umiejętnościami i wieloletnim doświadczeniem i ginęli na prostej drodze badz w tym miesiącu instruktor jazdy (oczywiście po za praca) nie zmieścił sie na swoim pasie wchodząc w zakręt i pech chciał ze przydzwonił w motocyklistę z naprzeciwka...

piotrek_87 Zastanów sie poważnie nad wyborem maszyny. Ponieważ jeśli wcześniej nie miałeś z tym do czynienia to nie zastanawiaj sie nad blokada i nie czekaj tylko od razu ja zakładaj!!! Nie ma sie nad czym zastanawiać ponieważ może być juz za późno. Wiem ze nie którzy będą na to krzywo patrzeć ale z czasem zrozumieją. A po za tym jak by nie patrzeć to tu chodzi o Twoje zdrowie a nawet życie!!! Jeśli chodzi o jazde to poczytaj kilka książek przed jazda ja polecam ,,strategie uliczne'' oraz ,,motocyklista doskonały'' Tak wiem teoria to nie wszystko... ale praktyka przyjdzie z czasem i doświadczenie. Wydaje mi sie ze jeśli masz dobrych kumpli w świecie motocykli to powinni pomóc Ci w nauce poznawania Twojej maszyn :wink:
Ewula_90
Świeżak
 
Posty: 56
Dołączył(a): 15/12/2010, 21:56
Lokalizacja: Bełchatów

Postprzez maciejka69 » 27/9/2011, 20:30

Ewula_90 napisał(a):ja osobiści swoim maleństwem nie jeżdżę szybko. A wszystko dla tego że nie interesuje mnie zapier.......


to dlaczego nie kupiłaś hondy shadow albo chociażby np. GL650 ? Weź przestań
GSX1400
Avatar użytkownika
maciejka69
Stały bywalec
 
Posty: 1091
Dołączył(a): 4/8/2011, 12:50
Lokalizacja: Okolice Krakowa

Postprzez Ewula_90 » 27/9/2011, 20:38

ponieważ nie przemawiają do mnie takie motocykle Honda shadow jest ładna ale nie wyobrażam sobe siebie na niej moze za 10 lat kto wie...
Ewula_90
Świeżak
 
Posty: 56
Dołączył(a): 15/12/2010, 21:56
Lokalizacja: Bełchatów

Postprzez Atlantis » 27/9/2011, 20:47

maciejka69 napisał(a):
Ewula_90 napisał(a):ja osobiści swoim maleństwem nie jeżdżę szybko. A wszystko dla tego że nie interesuje mnie zapier.......


to dlaczego nie kupiłaś hondy shadow albo chociażby np. GL650 ? Weź przestań


Dokładnie, popieram maciejkę. Kurde ludzie, co wy oplatacie...
Kupujecie ściga, bo to by go ograniczać? Tzn., że nie wiecie do czego to służy. Byłem w salonie Kawasaki tydzień temu, bo chciałem się co nieco dowiedzieć o Z750, od ludzi, którzy go sprzedają i serwisują. Przy okazji pytałem o te blokady, bo już któryś raz o tym czytam. Według nich dławienie jest bez sensu - lepiej kupić mniejsze, sprzedać, kupić większe. Poza tym diagnostyka takich maszyn jest różna - mechanik twierdzi, że silnik ma pewien zakres mocy jaki można dzięki komputerowi sterującemu ustawić. Zrobienie z 100 KM .. 30 przekracza ten zakres. Wspomniał o jeszcze jednej rzeczy. Ograniczenie mocy silnika to jedno, ale sportowa 600'tka ma sportowe nastawy zawiasów i ostre jak brzytwa hamulce. I tak - postępy robi się wolniej. Taką ciekawą rozmowę sobie uciąłem.

A ze swojej strony dodam, że jak dla mnie to jest zamęczanie silnika. Nie po to kolesie ciężko studiowali, projektowali to wszystko i każdy motocykl dostaje od nich takie serce jakie im udało się stworzyć, by osoby początkujące męczyły dusze bike'ów...

Ewula_90 napisał(a):Mi sie wydaje że to jest podobnie jak z samochodem tzn. łatwiej parkuje sie i jeździ po wąskich ulicach w mieście itp. mniejszym autkiem ale gdy mamy wsiąść w większe auto to juz rodzi sie problem...


Hah, chyba jednak nie. Motocykl wymaga znacznie więcej talentu niż samochód, jeśli chodzi o codziennie zastosowanie(wykluczam wyczynowe). W potężnym samochodzie masz ostrzejsze heble i mocniejszy silnik. Sam bardzo szybko po zdaniu B jeździłem Laguną 3.0 V6, która ma 210 KM. Niczym to nie grozi. Za to na mocniejszy motocykl składa się więcej parametrów, a podsumować to można stwierdzeniem, że nie wybaczają błędów, tak jak mniejsze pojemności, ułożone niekoniecznie sportowo/torowo.
Ostatnio edytowano 27/9/2011, 21:16 przez Atlantis, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Atlantis
Świeżak
 
Posty: 381
Dołączył(a): 5/6/2011, 19:19
Lokalizacja: Poznań

Postprzez motoftw » 27/9/2011, 21:10

Temat rzeka wałkowany od lat, chcą kupować sprzęty dla wyglądu to niech kupują, nie musisz z nimi jeździć, jedni patrzą na wygląd, drudzy na rozwiązania techniczne, (zawiasy, heble itp) trzeci mają kaprys i kupują, autor dostał odpowiedź, że nie jest dobrym pomysłem kupowanie sportowej 600 na start i od niego zależy czy tą radę potraktuje poważnie czy nie.
Honda CB 500 ----> Honda NX 650
Avatar użytkownika
motoftw
Stały bywalec
 
Posty: 1179
Dołączył(a): 5/8/2009, 19:25

Postprzez maciejka69 » 27/9/2011, 21:12

Ewula_90 napisał(a):ponieważ nie przemawiają do mnie takie motocykle Honda shadow jest ładna ale nie wyobrażam sobe siebie na niej moze za 10 lat kto wie...


tak? a dlaczego? Bo armatura kojarzy Ci się z dziadkami z brzuszkiem, a Ty przecież jesteś mega zajebista i kręci Cię zapierdalanie, nawet jeśli jeszcze tego nie robisz. Weź przestań
GSX1400
Avatar użytkownika
maciejka69
Stały bywalec
 
Posty: 1091
Dołączył(a): 4/8/2011, 12:50
Lokalizacja: Okolice Krakowa

Postprzez Atlantis » 27/9/2011, 21:20

maciejka69 napisał(a):Ty przecież jesteś mega zajebista i kręci Cię zapierdalanie, nawet jeśli jeszcze tego nie robisz. Weź przestań


Nawet jeśli tego jeszcze nie wiesz 8)

Ludzie, nie bądźmy hipokrytami. Ściga kupujesz po to, żeby zapierdal** na torze, albo zapierdal** w mieście. Nie chce mi się wierzyć, że ktoś siedzi i pucuje jak Chopperowiec swoje chromy w plastiku, który tak owych wcale nie posiada :D Jest też druga możliwość - ktoś nie skumał kupując moto do czego służy. Tzw. mistake.
Avatar użytkownika
Atlantis
Świeżak
 
Posty: 381
Dołączył(a): 5/6/2011, 19:19
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Ewula_90 » 27/9/2011, 21:44

Co do blokad z tego co wiem to blokuje sie na 34-35KM... Można zastosować ograniczane za pomocą elektroniki badz zmian mechanicznych. Nie znam sie na tym dokładna wiec nie zamierzam sie tu wymądrzać... Ale ludzie w Niemczech jakoś stosują takie rzeczy i nie narzekają a wiec już sobie darujcie. A do czego kto stosuje swój motocykl to juz wydaje mi sie ze to jest każdego prywatna spawa. Tak samo jeśli chodzi o modele i typy O GUSTACH SIE NIE DYSKUTUJE.

maciejka69 Nie nie uważam sie za ,,mega zajebista'' uważam sie za zwykła szara osobe która próbuje wyrazić swoją opinie w pewnym temacie ale że pewne osoby nie potrafią inaczej interpretować pewnych postów tylko atakować to już inna bajka. Ja juz tamta skończyłam po poście który napisał motoftw. Wydaje mi sie ze on juz podsumował nasza dyskusje.
Ewula_90
Świeżak
 
Posty: 56
Dołączył(a): 15/12/2010, 21:56
Lokalizacja: Bełchatów

Postprzez Kelhorn » 27/9/2011, 21:45

Ktoś powinien Atlantisowi piwo postawić. Zbaczając od tematu, idę o zakład, że przejażdżka zx250r albo cbr250r dostarczyłaby autorowi aż nadto wrażeń.

Edit: Ewula, cholera jasna, to że zablokujesz moc rozwiązuje najmniejszy problem. Nie załatwia to tego, że moto dla świeżaka nadal masą przypomina mamuta a geometria zawieszenia na każdym winklu rozlicza cię z tego czy wiesz co robisz czy robisz co wiesz. Wiem co mówię, mam naraz 600cc i 125cc i różnica w prowadzeniu jest po prostu kolosalna, przy tych samych prędkościach. Ty kupiłaś od razu 600 i nie masz porównania, tyle.
Kelhorn
Świeżak
 
Posty: 161
Dołączył(a): 8/4/2011, 17:42

Postprzez motoftw » 27/9/2011, 21:54

W niemczech blokują moto w ten sposób bo mają inny system prawa jazdy... Nikt nie blokuje sprzęta gdy ma pełne prawko...
Honda CB 500 ----> Honda NX 650
Avatar użytkownika
motoftw
Stały bywalec
 
Posty: 1179
Dołączył(a): 5/8/2009, 19:25

Postprzez maciejka69 » 27/9/2011, 21:56

Ewula_90 napisał(a):maciejka69 Nie nie uważam sie za ,,mega zajebista'' uważam sie za zwykła szara osobe która próbuje wyrazić swoją opinie w pewnym temacie ale że pewne osoby nie potrafią inaczej interpretować pewnych postów tylko atakować to już inna bajka.


Ja Cię nie atakuję, ja tylko sugeruję, że lubisz coś czemu starasz się zaprzeczyć. Tylko po co? Skoro to lubisz, to napisz wprost. Przecież nikt Cię za to nie zlinczuje. Generalnie bardzo lubię niepokorne dziewuszyska, ale kłamczuch nie trawię
GSX1400
Avatar użytkownika
maciejka69
Stały bywalec
 
Posty: 1091
Dołączył(a): 4/8/2011, 12:50
Lokalizacja: Okolice Krakowa

Postprzez Ewula_90 » 27/9/2011, 22:13

maciejka69 napisał(a):Ja Cię nie atakuję, ja tylko sugeruję, że lubisz coś czemu starasz się zaprzeczyć. Tylko po co? Skoro to lubisz, to napisz wprost. Przecież nikt Cię za to nie zlinczuje.


Czemu nie chce sie przyznac?? napisałam przecież ze ,,Owczem lubie CZASEM manetkę przekręcić do spodu ale to tylko dla tego by poczuć wolność, pęd, adrenalinę oraz dzikość tej maszyny :twisted: ''

maciejka wydaje mi sie ze zeszliśmy z tematu

Kelhorn ja wyraziłam swoja opinie i moje wrażenia z mojej pierwszej maszyny. Zgadza sie maszyna jest wielka ale jeśli drobna kobitka taka jak ja wazaca 58kg 170cm dała rade utrzymac to dla faceta chyba nie ma wiekszego problemu?? :roll: Ale faktycznie jeśli chodzi o porównanie 600 z 125 to nie mam zadnego :oops:
Ewula_90
Świeżak
 
Posty: 56
Dołączył(a): 15/12/2010, 21:56
Lokalizacja: Bełchatów

Postprzez piotrek_87 » 27/9/2011, 22:19

wiecie wziąłem do siebie wasze posty i macie racje nie ma sensu przyspieszac sobie smierci a takie pytanko wymienie pare modeli i jak mozecie to ocencie jaki bylby najlepszy tylko bardzo prosze o konkretne odpowiedzi a nie kłotnie miedzy soba :)

-Kawasaki zzr 400 1993r
-Suzuki GSX-R 400 SP 1993r
-Suzuki GS 500 F 2004r
-Kawasaki Ninja 250 2001r


Co o tych modelach myslicie ????
piotrek_87
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 25/9/2011, 22:23

Postprzez Ewula_90 » 27/9/2011, 22:40

GS 500 F

http://www.scigacz.pl/Suzuki,GS,500,F,m ... 66,im.html

Ninja

http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,59 ... _250R.html

Ja bardziej nie pomogę ponieważ nie miałam do czynienia z tymi motocyklami. Poczytaj porównaj i już bedziesz miał jakiś obraz. A resztę juz Ci tu Panowie dodadzą..:)
Ewula_90
Świeżak
 
Posty: 56
Dołączył(a): 15/12/2010, 21:56
Lokalizacja: Bełchatów

Yamaha MT 03

Postprzez filipq » 28/9/2011, 23:33

Witam,
niedawno zdałem kat A i przymierzam się do kupna pierwszego motocykla. Nie mam zbyt dużego doświadczenia. Z tego co widzę większość osób radzi dla początkujących motocykle o mocy do ok 50KM i pojemności 500cm. A co sądzićie o Yamaha MT 03?
filipq
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 28/9/2011, 23:26

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê