Zobacz wątek - debilne posty... debilne tematy...

debilne posty... debilne tematy...

O wszystkim
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Miczab, leff

debilne posty... debilne tematy...

Postprzez lmpk » 1/5/2007, 18:51

zainpirowany lektura forum... wiecie czemu tyle glupich pytan na forum i taki balagan?(ogolnie tendencja wzrostowa tego typu dzialan:)) bo autorzy nie maja gdzie ich umieszczac i pakuja gdzie popadnie.... tak wiec... tu mozna wrzucac glupie pytania bez narazania sie na krytyke i wkur... innych... tu mozna bic rekordy i dac upust fantazji ;) ...

zaczynam:

witam. dzisiaj odpalilem moja niepsujaca sie honde i pojechalem sie przejechac.. i tak jade jade i stanela i nie zapala... a! dodam ze zauwazylem ze bak pusty...to przez to? co teraz zrobic? do serwisu?? a moze na allegro mozna kupic pelne baki?....dodam tez ze jezdzilem w nowych rekawiczkach a bylo slonecznie i byl jeden slupek wylamany po drodze i przelatywal bocian jak sie zatrzymalem... POMOCY !!!
f3
Avatar użytkownika
lmpk
Świeżak
 
Posty: 325
Dołączył(a): 11/10/2006, 12:14
Lokalizacja: Mazury


Postprzez Kaja » 1/5/2007, 19:13

można by powiedzieć, że temat dla mnie ;)


poważnie to nie bardzo ma to sens, bo debilne tematy:
"POMOCY czy dam radę?!"
"waże 52 kg jestem szczupłą blondynką z dużym biustem ... a i mam 175 cm czy dam radę?!"
"HELP ... podoba mi się R6 czy dam radę?!"
"POMOCY nie wiem co wybrać? a w ogóle czy dam radę?!"
"POMOCY .. nie wiem co mi się podoba"
"jaki kolor lubię najbardziej, bo się nie mogę zdecydować?"

i tak będą sie pojawiać z taką samą częstotliwością
z prostej przyczyny: autorzy uważają, że to normalne pytania

powiem Wam szczerze, że już mi się nie chce tego czytać wszystkiego
poznałam przez scigacza kilka bardzo fajnych osób, z którymi mam nadzieję będę miała kontakt jeszcze na długie lata i chyba trzeba to potraktować jako duży plus działalności tego forum i zakończyć spamować :)

tylko kto będzie tyle spamował, jak nie ja :D :twisted: :lol:
Avatar użytkownika
Kaja
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2178
Dołączył(a): 26/8/2005, 14:28
Lokalizacja: Wawa

Postprzez gelo007 » 1/5/2007, 19:31

Kaja napisał(a):poznałam przez scigacza kilka bardzo fajnych osób


np. mnie 8)
Avatar użytkownika
gelo007
Administrator
 
Posty: 2731
Dołączył(a): 3/7/2006, 13:28
Lokalizacja: Radom

Postprzez Kaja » 1/5/2007, 19:35

gelo007 napisał(a):
Kaja napisał(a):poznałam przez scigacza kilka bardzo fajnych osób


np. mnie 8)


tak Grzesiu zaliczasz się do tego grona :)
Avatar użytkownika
Kaja
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2178
Dołączył(a): 26/8/2005, 14:28
Lokalizacja: Wawa

Postprzez gelo007 » 1/5/2007, 19:35

wiedziałem to od zawsze 8)
Avatar użytkownika
gelo007
Administrator
 
Posty: 2731
Dołączył(a): 3/7/2006, 13:28
Lokalizacja: Radom

Postprzez Thrillco » 1/5/2007, 20:19

to i tak nic...pomyslcie co może się dziac na jakimś forum miłosników nocnej bielizny? :D

"lubie rózowe z koronką u góry i właśnie takie kupiłem...ale nie wiem czy dam rade...."
:D:D:D:D:D:D:D:D
brak opisu...
Avatar użytkownika
Thrillco
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2598
Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
Lokalizacja: Białystok

Postprzez kamp » 1/5/2007, 20:53

Hmmm dzisiaj Gelo miał trochę roboty :| Najgorsi są forumowicze, którzy umieszczają tematy jak popadnie (szczególnie osoby z liczbą postów poniżej 10). Krew człowieka czasami zalewa :evil:

Widziałem kolo 20 temat na temat silnika motocyklowego i pytanie jaki typ, moc itp. ma - wnioskując po foto -> a wszystko umieszczone w dziale motocykle :|

Link do tego tematu w dziale Motocykle -> proponuje przeniesienie do działu Mechanika Motocyklowa :evil:
viewtopic.php?t=6772
Ostatnio edytowano 1/5/2007, 21:01 przez kamp, łącznie edytowano 1 raz
Bezmyślność zabija... innych.
Kawasaki ER-6F 2010 ->
Avatar użytkownika
kamp
Świeżak
 
Posty: 270
Dołączył(a): 17/4/2007, 12:32
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez gumis » 1/5/2007, 20:57

bo to sa nowi userzy i maja w nosie regulamin...przychodzi, wali temat byle gdzie i chce aby mu szybko odpowiedziec...a jak nie odpowiesz albo opieprzysz go to jeszcze pyszczy, ze wielka krzywda mu sie dzieje...upomina sie kazdego ale ile mozna?
SV 650N...bo golasy som najfffajniejsze! | | https://www.youtube.com/channel/UCDq_gh ... aEDrqGNkDg
Avatar użytkownika
gumis
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2866
Dołączył(a): 10/9/2006, 13:08
Lokalizacja: Ruda Śląska/Chorzów

Postprzez kamp » 1/5/2007, 21:06

Czasami brakuje kamieni - jak mawia Gumpizm :) Też upominam, ale powoli nudzi mi się to :P Wolę wysłać do Grzesia lub innego moderatora PM i on się wtedy zajmuje tym delikwentem :)
Na głupotę nie znaleziono jeszcze lekarstwa :)

Co do tego tematu odnośnie modelu i danych technicznych silnika - mógł się jeszcze spytać o numer seryjny :twisted:
Bezmyślność zabija... innych.
Kawasaki ER-6F 2010 ->
Avatar użytkownika
kamp
Świeżak
 
Posty: 270
Dołączył(a): 17/4/2007, 12:32
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez damiannoch » 1/5/2007, 21:21

Nareszcie temat dla mnie... czytam, przeglądam forum... i brak słów...ludzie niebawem zaczną pytać z której strony podchodzić do motocykla aby nalać wachy, z prawej?? a może z lewej ?? <myśli> Z przykrością stwierdzam że któryś z moderatorów powinien wziąć się ostro do roboty z usuwaniem większości tematów... Już nie wspomnę o tematach typu: co na 1 moto... gdyby na stronie głównej znalazł sie ten temat opisany wielkimi literami to i tak pewnie zakładaliby kolejne tego typu ... :| Pozdrawiam
Jeżeli coś Ci podpowiada,że jedziesz za szybko... to zwolnij :)
Avatar użytkownika
damiannoch
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 10/1/2007, 21:00
Lokalizacja: Śrem Wlkp.

Postprzez Tomek. R » 1/5/2007, 21:23

bo to sa nowi userzy i maja w nosie regulamin...przychodzi, wali temat byle gdzie i chce aby mu szybko odpowiedziec...a jak nie odpowiesz albo opieprzysz go to jeszcze pyszczy, ze wielka krzywda mu sie dzieje...upomina sie kazdego ale ile mozna?

Dlatego uważam że (jeśli mogę coś dodać) powinna być utrudniona procedura rejestracyjna. Mogła by nawet trwać kilka dni (może powinno być wymagane pozwolenie mamy). Nie wyeliminuje to wszystkich tego typu postów ale trochę je ograniczy. Taki koleś może sie zniechęci i poszuka innego - łatwiejszego forum gdzie będzie mógł bez przeszkód spamować.
Tomek. R
Świeżak
 
Posty: 158
Dołączył(a): 2/5/2006, 10:48
Lokalizacja: Police k. Szczecina

Postprzez gumis » 1/5/2007, 21:25

moderatorzy tez nie siedza na forum 24/24 i robia tyle ile moga...niestety natlok glupich tematow jest taki, ze poprostu nie daja rady od razu ich usuwac...trzeba ich zrozumiec tez sa tylko ludzmi...ale nadchodzi lato wiec napewno bedzie duuuuzo wiecej tego typy tematow
SV 650N...bo golasy som najfffajniejsze! | | https://www.youtube.com/channel/UCDq_gh ... aEDrqGNkDg
Avatar użytkownika
gumis
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2866
Dołączył(a): 10/9/2006, 13:08
Lokalizacja: Ruda Śląska/Chorzów

Postprzez Kaja » 1/5/2007, 21:26

albo np. trzeba by było przesłać skan prawa jazdy kat. A :lol:

bo dowodu rejestr. motocykla to nie ... bo ja teraz nie mam :lol:
Avatar użytkownika
Kaja
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2178
Dołączył(a): 26/8/2005, 14:28
Lokalizacja: Wawa

Postprzez gumis » 1/5/2007, 21:27

eeee no ale nie wszyscy maja tez te prawko kat A :D (masa ludu jezdzi bez z tego co czytalem) to tak z polowa forum juz by odpadla...ja moge B zapodac :)...zawsze to cos ;)
SV 650N...bo golasy som najfffajniejsze! | | https://www.youtube.com/channel/UCDq_gh ... aEDrqGNkDg
Avatar użytkownika
gumis
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2866
Dołączył(a): 10/9/2006, 13:08
Lokalizacja: Ruda Śląska/Chorzów

Postprzez kamp » 1/5/2007, 21:32

Kaja napisał(a):albo np. trzeba by było przesłać skan prawa jazdy kat. A :lol:

bo dowodu rejestr. motocykla to nie ... bo ja teraz nie mam :lol:


Oj Kaja, Kaja co za pomysł :D Duża część osób z forum by wyleciała :D Spamerzy zawsze będą :roll: i raczej nic na to nie poradzimy. Moderatorzy przynajmniej zajęcie mają :P Czasami fakt, nóż w kieszeni się otwiera jak czyta się nie które tematy :twisted: potem jak takiego delikwenta nawet jak go zbanują, to inne konto szybko założy i dalej burdel robi...

Procedura rejestracji - utrudniona? Jakoś nie mam inwencji na jakim poziomie i w jakiej formie miałyby być nałożone ewentualne ograniczenia :roll:
Bezmyślność zabija... innych.
Kawasaki ER-6F 2010 ->
Avatar użytkownika
kamp
Świeżak
 
Posty: 270
Dołączył(a): 17/4/2007, 12:32
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez gelo007 » 1/5/2007, 21:39

Ostatnio furorę na forum robi temat: "Co na drugie moto..."
Avatar użytkownika
gelo007
Administrator
 
Posty: 2731
Dołączył(a): 3/7/2006, 13:28
Lokalizacja: Radom

Postprzez gumis » 1/5/2007, 21:40

oraz "czy dam radę?"
SV 650N...bo golasy som najfffajniejsze! | | https://www.youtube.com/channel/UCDq_gh ... aEDrqGNkDg
Avatar użytkownika
gumis
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2866
Dołączył(a): 10/9/2006, 13:08
Lokalizacja: Ruda Śląska/Chorzów

Postprzez Kaja » 1/5/2007, 21:43

gumisss napisał(a):oraz "czy dam radę?"


albo czy moja dziewczyna da radę :roll: :wink:
to dla mnie było the very best of
Avatar użytkownika
Kaja
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2178
Dołączył(a): 26/8/2005, 14:28
Lokalizacja: Wawa

Postprzez kamp » 1/5/2007, 21:44

Czyżby generacja zakładająca tematy 'co na pierwsze moto...' nam dorosła :D Ja miałem tylko problemy z wyborem pierwszego motocykla, ale pomogliście mi, nie zakładałem po raz 100 nowego tematu.
Wiecie dlaczego???

Bo....

Skorzystałem z takiej magicznej opcji. Może to nie google, ale wiecie :D Prawie druga władza po wszechwiedzącej wyszukiwarce :P

Ta opcja to...

Szukaj :D

Zaskoczeni, prawda? :) ja na przykład wiem na jakie moto później mam zamiar przeskoczyć :)

Suzuki GS500E -> 2/3 Sezony -> Honda CBR600 F4i lub RR(zależy na czym będę się czuł lepiej) -> 3/x sezony -> Jak mi się znudzi i kasa będzie to może Honda CBR 1000 RR FireBlade
^^
Zobaczymy co przyszłość przyniesie ;)

Kaja to fakt w tym temacie, w którym chłopak pytał się, czy jego dziewczyna poradzi sobie z R6. Trochę się zirytowałaś.
Odpisując na jego pytanie, trochę się łamałem. Najlepiej jakby sprawę załatwił z nią w cztery oczy, a nie na forum. Takie jest moje zdanie. Osobiście tak bym postąpił. Mam nadzieję, że nie jesteś zła na mnie :roll: heheh Nie chciałbym się przyczynić do Twojego odejścia z forum :?
Bezmyślność zabija... innych.
Kawasaki ER-6F 2010 ->
Avatar użytkownika
kamp
Świeżak
 
Posty: 270
Dołączył(a): 17/4/2007, 12:32
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez gumis » 1/5/2007, 21:53

eee tam napewno zaczal tak panikowac bo zal mu dupe sciska, ze jego laska bedzie miala R6 a on psinco...i pewnie zaczal sie trzasc, ze pozna jakiegos innego milosnika motocyklowego sportu i kopnie mieczaka w tylek :D
SV 650N...bo golasy som najfffajniejsze! | | https://www.youtube.com/channel/UCDq_gh ... aEDrqGNkDg
Avatar użytkownika
gumis
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2866
Dołączył(a): 10/9/2006, 13:08
Lokalizacja: Ruda Śląska/Chorzów

Następna strona


Powrót do Hydepark



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości




na gr