Zobacz wÄ…tek - Triumph Daytona
NAS Analytics TAG

Triumph Daytona

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Postprzez codiii » 10/9/2011, 13:17

ASR1927 napisał(a):
codiii napisał(a): bądź stawiają bezsensowne diagnozy typu, sprawdź najpierw ciśnienie z kołach :)


Poważnie ktoś tak Ci powiedział?
Mój serwis generalnie postawił sprawę jasno: "Nie mamy kabla do Triumpha i nic nie możemy zrobić". Ale usterkę jednak usunęli :wink:
A dlaczego wybrałeś Triumpha, jeśli można spytać?

Z tym ciśnieniem w ogumieniu to akurat żartuje, ale tego typu info mi podawali. Czemu Triumph? Szczerze? Jest to mój pierwszy moto i chciałem mieć coś indywidualnego, po za tym praktycznie wszystkie Triumphy mi się bardzo podobają i dźwięk trzy cylindrowego silnika jest piękny. Co do indywidualności to jest super, jestem sam ze swoją usterką :( Z częściami zamiennymi nie ma tak źle, bo praktycznie wszystko jest (poza tarczami w normalnej cenie) a to też mnie czeka bo przy hamowaniu pulsuje i bujam się jak konik na biegunach.
Avatar użytkownika
codiii
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 12/5/2011, 12:05
Lokalizacja: Kobiernice


Postprzez codiii » 11/9/2011, 18:59

Wczoraj wymieniłem filtr paliwa ten co był zamontowany był z 22.07.99. czyli od nowości nie zmieniany! Pogrzebałem w Idle Fuel Trim i w Adjust Speed Control i podkręciłem sobie obroty, teraz wahają się w przedziale 1.3k - 1.4k. Plus jest taki, że nie gaśnie przy redukcji, jednak problem z ostrym ruszanie nadal istnieje.
Avatar użytkownika
codiii
Świeżak
 
Posty: 23
Dołączył(a): 12/5/2011, 12:05
Lokalizacja: Kobiernice


Postprzez Raczek_6 » 13/9/2011, 20:02

Sprawdź regulator ciśnienia paliwa - jeśli jest podłączony pod puszkę filtra powietrza odłącz go.

Ustaw obroty po nagrzaniu na właściwe - położenie silniczka krokowego - stepera.

Do tego reset TPS + sprawdzenie zakresu działania czujnika.

I oczywiście regulacja idle fuel trim.

Kolejne pytanie to jaki masz tłumik - oryginał, akcesoryjny przelotowy z logo Triumph ?

Oprócz tego po wszelkich restetach i ustawieniach trzeba uruchomić silnik i bez dotykania manetki gazu poczekać aż włączy się wentylator. Taką informację znalazłem w manualu.

Triumph to trochę jak Ducati trzeba kochać tę markę i tyle.
Po za tym są ludzie którzy lubią mieć mało popularny motocykl.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Poprzednia strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê