Zobacz wątek - matura 2007

matura 2007

O wszystkim
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Miczab, leff

matura 2007

Postprzez elco » 26/4/2007, 20:03

Wiem, ze na forum siedzi duzo osob, ktore podobnie jak ja beda wkrotce pisac mature. Chcialem sie dowiedziec jak tam wasze odczucia, czy czujecie sie pewnie, jak sie z tym i motocyklami mozna teraz pogodzic ? szczegolnie, ze jest zaj.... pogoda i az szkoda mi kazdego dnia na nauke. Ale niestety trzeba, inaczej nowy motocykl pozostanie zawsze tylko marzeniem. Moze tez strasi koledzy beda w stanie cos powiedziec.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław


Postprzez CalibraHunter » 26/4/2007, 20:56

To Ty sie w ogole uczysz?? :D Ja glupia walczylam o oceny na koniec roku... i choc mam co chcialam, to stracony czas i wyczerpana energia bardzo niefajnie odbila mi sie na checi do dalszej nauki :( Po prostu olalam sobie i tyle. Nie wiem, czy dam razde wziac sie teraz za ksiazki :)
Never let your FEAR decide your FUTURE.
Avatar użytkownika
CalibraHunter
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1916
Dołączył(a): 5/2/2007, 18:28
Lokalizacja: DWL

Postprzez johnmichael » 26/4/2007, 20:59

eee. ja uczylem sie z polskiego 3 miechy przed matura, a reszta 2 tyg przed.calkiem niezle mi poszlo nawet.
matura to pestka
Avatar użytkownika
johnmichael
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 587
Dołączył(a): 7/11/2006, 22:06
Lokalizacja: Plymouth

Postprzez kamp » 26/4/2007, 21:17

Hmmm ja do tego podchodzę z stoickim spokojem. W domu uważają, że olewam :D Uważam, że jak ktoś co kolwiek uczył się, lub słuchał na lekcjach da sobie radę :) Problem u mnie opiera się na razie o zapalenie krtani :D nic nie powiem na maturze ustnej i bynajmniej nie z powodu braku wiedzy jak tak dalej pójdzie :) Pozdrawiam maturzystów 2007 :) Damy radę =]
Bezmyślność zabija... innych.
Kawasaki ER-6F 2010 ->
Avatar użytkownika
kamp
Świeżak
 
Posty: 270
Dołączył(a): 17/4/2007, 12:32
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez CalibraHunter » 26/4/2007, 21:25

Tak, ja wychodze z tego samego zalozenia, ale... To nie zdaje egzaminu w przypadku ludzi chcacych dostac sie na uznana publiczna uczelnie i to jeszcze na oblegany kierunek :/ Wtedy trzeba dac z siebie wszystko, zeby w tym wyscigu szczurow uplasowac sie na jakiejkolwiek w miare zadowalajacej pozycji. Heh bokiem mi to wyjdzie, ale to nic. Mam lenia jakich malo :)
Never let your FEAR decide your FUTURE.
Avatar użytkownika
CalibraHunter
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1916
Dołączył(a): 5/2/2007, 18:28
Lokalizacja: DWL

Postprzez elco » 26/4/2007, 21:46

ja tez mam strasznego lenia, bo harowalem jak wol przez cale liceum i teraz kiedy sobie powtarzam to nie wiem czy to ma sens. wiekszosc rzeczy pamietam i to dobrze. ja wlasnie mysle o renomowanej uczelni i dobrym kierunku, wiem, ze musze dac z siebie wszystko, ale zeby mi sie chcialo tak jak mi sie nie chce. Kurde przerabana sprawa z ta matura. ale chyba sobie jakos poradzimy. zawsze zostaja szparagi w niemczech :D
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez CalibraHunter » 26/4/2007, 21:48

Taaa... Tyle ze miedzy nami jest jedna roznica - Ty cos pamietasz z tego, czego sie uczyles... Ja zapominalam zaraz po sprawdzianie :D To kiedy umawiamy sie na zbieranie ogorkow? :)
Never let your FEAR decide your FUTURE.
Avatar użytkownika
CalibraHunter
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1916
Dołączył(a): 5/2/2007, 18:28
Lokalizacja: DWL

Postprzez johnmichael » 26/4/2007, 21:50

albo fabryka w anglii:P

ale na serio to z tego co czytam to dacie sobie rad bo cos sie uczyliscie/uczycie.

ja jak bylem w sredniej to mialem takiego giganta w klasie, ktory uwazal ze skoro chodzil przez 4 lata do LO to matura mu sie nalerzy jak psu kosc i nic sie nie musi uczyc bo to automatycznie jest ze zda. i co?

jajko, bo blal wszystko.
a taki pewny siebie byl

pozdrawiam tych z olejem w glowie
Avatar użytkownika
johnmichael
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 587
Dołączył(a): 7/11/2006, 22:06
Lokalizacja: Plymouth

Postprzez elco » 26/4/2007, 22:09

patty nie martw sie, masz jeszcze 6 dni :D pewnie jakos sie jeszcze ulozy. A nawet jezeli bedzie jakas porazka to przeciez swiat sie nie konczy i trzeba bedzie jakos brnac dalej.

Takie pytanie jeszce. z czego zdajecie mature i co w zwiazku z tym ??
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez Manhatan » 26/4/2007, 22:20

Ja mogę odpowiedzieć mimo, że matura będzie dopiero za 2 lata :wink:

polski - podstawowy
angielski - zależy jak się postaram, to może rozszerzony
matma - rozszerzona
fizyka - rozszerzona

Pozdro i szczęścia życzę :)
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez CalibraHunter » 26/4/2007, 22:25

Polski, angielski, biologia, WOS, geografia - wszystko na rozszerzonym. Ale sie wrabalam... moglam sobie chociaz geografie odpuscic :cry:
Never let your FEAR decide your FUTURE.
Avatar użytkownika
CalibraHunter
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1916
Dołączył(a): 5/2/2007, 18:28
Lokalizacja: DWL

Postprzez silver » 26/4/2007, 22:29

A ja nic nie umiem, jeżdżę i mam to wszystko w ***** :twisted:. W tym roku ten świstek i tak mi się nie przyda, ważne że szkoła ukończona.

Pozdrawiam.

P.S. Patty - repekt :wink:
Suzuki GSX1100F 1995
Avatar użytkownika
silver
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 524
Dołączył(a): 26/7/2006, 13:09
Lokalizacja: Kraków

Postprzez elco » 26/4/2007, 22:49

oj patty, patty. Wspolczuje naprawde. Straszne bagno. I to jescze wszystko rozszerzone. Ale trzymam za ciebie kciuki. Mam nadzieje, ze sobie poradzisz.
Tylko wez sie do roboty i bedzie wszystko ok :D

Manhatan, wybralem wlasnie identyczna opcje co ty. Trzymaj sie tego i nie zmieniaj wyboru. ale nie wiem czy nie bedziecie pisac przypadkiem troche innej matury niz my ? matma, a przede wszystkim rozszerzona fizyka nie do konca jest banalna to naprawde warto. Perspektywy na przyszlosc jakich malo. Myslisz o uczelni technicznej po liecum ??
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez CalibraHunter » 26/4/2007, 23:02

Dzieki za wsparcie - to zawsze sie przydaje ;)
Never let your FEAR decide your FUTURE.
Avatar użytkownika
CalibraHunter
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1916
Dołączył(a): 5/2/2007, 18:28
Lokalizacja: DWL

Postprzez kamp » 27/4/2007, 06:18

Hmmm mój konfig wygląda tak :)
Polski - roz
Ang - pods
Geo - roz
Hist - roz
Wos - roz

Patty dasz radę ;) Widzę, że podobny zestaw pytań mamy :lol:

A co później, po maturze :roll:
Idę na studia dziennikarskie ;p, ale nie na publiczną uczelnie :P i bynajmniej nie są to studia stacjonarne ;) Praca załatwiona na miejscu - moto powoli staje się rzeczywistością ;]

Damy radę z tą maturą ;] Trzeba tylko myśleć i nie dać się podejść. Prawie jak na trasie za kierą :D
Bezmyślność zabija... innych.
Kawasaki ER-6F 2010 ->
Avatar użytkownika
kamp
Świeżak
 
Posty: 270
Dołączył(a): 17/4/2007, 12:32
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez CalibraHunter » 27/4/2007, 08:25

Kamp, nie zartuj!! Ja tez w dziennikarstwo wbijam :) Tyle ze stacjonarne, najlepiej publiczne :) No, ewentualnie PWST :D Marzeeeeenie :)
Never let your FEAR decide your FUTURE.
Avatar użytkownika
CalibraHunter
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1916
Dołączył(a): 5/2/2007, 18:28
Lokalizacja: DWL

Postprzez SzpiceR » 27/4/2007, 09:04

a ja bede zdawał z manhatanem :P bo do technikum sie wybralem :lol: ja zdaje wszystko podst byle swistek był i zeby mnie z rodziny nie wypisali
ten co sobie nie żałuje
Avatar użytkownika
SzpiceR
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3773
Dołączył(a): 8/8/2006, 18:46
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez Świrus » 27/4/2007, 13:00

ja teraz też bede miał maturke u mnie w szkole praktycznie mało kto zda poniewaz sa same glaby a ja tez nie czuje ze dam rade jak wiekszosc
moto jest Bogiem, freestyle nałogiem, prędkość zabawą, a stunt podstawa!!
Avatar użytkownika
Świrus
Świeżak
 
Posty: 154
Dołączył(a): 31/1/2007, 15:39
Lokalizacja: podole

Postprzez beesek » 27/4/2007, 13:09

mnie ten temat będzie bliżej doyczył za rok, ale czas mija zdecydowanie za szybko i rok zleci niestety też szybko...
a zdaje
polski rozsz
ang pdst
biol rozsz
pzdr;)
juz niedługo, coraz bliżej ;)
beesek
Świeżak
 
Posty: 59
Dołączył(a): 31/3/2007, 18:29
Lokalizacja: nisko

Postprzez warjatron » 27/4/2007, 13:27

a ja dawno, bo dawno zadawaleml jeszcze stara (oczywsicie wszystko w pierszych teraminach popchnalem :D ) i bylo w sumie troche smiechu, z tych ktorzy trzesli portakim ;) bo jak to sie mowi matura to bzdura !!! pamietajcie ten papierek nie czyni was czlowiekiem :) !!! ale nie stresujecie sie, spoko oko luz i spontan...troche nad ksiazka, ale bez przesady, troche na motorze, a troche na balecie i bedzie dobrze dzieciak !!! :) grunt to sie nie spinac, samemu nie ukladac czarnych scenariusz i robic sowje. ja pamietam ze zawsze, gdy mialem sie uczyc to wynajdywalem mnostwo innych wazniejszych sparw do zrobienia, poczawszy od posprzatania w pokoju (czego normalnie bym nie robil) a skonczywszy na ciaglym parzeniu cherbaty nawet wtedy, kiedy wcale pic sie nie chcialu....heheh...wszytsko byle nie zagladac do ksiazek. dzis tego nie zaluje matura zdana, studia tez jakos leca, grunt to zyc nie wegetowac :D pozdro i tzrymam kciuki za was maturzysci :D
<<< Całkowity Brak Rozumu 929 '01 >>>
Avatar użytkownika
warjatron
Świeżak
 
Posty: 224
Dołączył(a): 16/4/2007, 16:04
Lokalizacja: okolice i WuWua ;)

Następna strona


Powrót do Hydepark



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr