Zobacz wÄ…tek - Jakie najmocniejsze enduro do 3500?
NAS Analytics TAG

Jakie najmocniejsze enduro do 3500?

Enduro, Cross
_________

Jakie najmocniejsze enduro do 3500?

Postprzez Justin » 31/7/2011, 17:33

Witam
Jestem tu nowy wiec proszę o wyrozumiałość:)
Zamierzam po wakacjach kupić jakieś enduro do 3000 max 3500 zl.
Poszukuje moto mocne,mało awaryjne,tanie w utrzymaniu.
Mam 16 lat 178cm 76kg wagi.Biedzie to moje własne moto(obecnie chiński chopper 50:(,tato miał jeszcze niedawno mz 150)wiec jakieś doświadczenie mam:D
Jakie enduro mi polecacie?
Justin
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 31/7/2011, 16:17
Lokalizacja: ok.Zamościa


Postprzez barek253 » 31/7/2011, 18:00

yamaha dt125 tania prawie bezobslugowa
moto na twoja kieszen:)
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39


Postprzez domin195 » 31/7/2011, 18:25

możesz szukać tego dt 125 bo nie ma co szukać jak najmocniejszego nie patrząc na stan techniczny. ja bym jednak ci polecił dr 350. mam go 5 miesięcy i bez większych problemów jeżdżę. używam go tylko w terenie, mocy ma wystarczająco i nie ma miejsca gdzie by mocy brakowało, na krótkich przełożeniach na 3 biegu z gazu mogę zrobić wheelie (normalne a nie takie 20cm :) ). ja swojego w bardzo dobrym stanie kupiłem za prawie 7tyś. ale za 3500zł też coś byś znalazł.
SUZUKI DR 350se => na 3 z gazu idzie na koło
domin195
Świeżak
 
Posty: 420
Dołączył(a): 13/3/2011, 21:14

Postprzez Justin » 31/7/2011, 18:37

A Honda Crm 125 czy Mtx 125 nie sa lepsze od yamachy(zawieszenie itp idt)??
Justin
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 31/7/2011, 16:17
Lokalizacja: ok.Zamościa

Postprzez lapfactor » 31/7/2011, 19:07

crm tak ale taki motor jak crm raczej nie jest tani utrzymaniu ale powiedziałeś mocne a więc ani mtx ani dt ani crm nie są specjalnie mocarne a do czego potrzebujesz moto?tylko teren?musi być zarejestrowany?
Yamaha Dt80MXS 7/10
KX80 r 99 8/10
Fantic rc80 99/10
Avatar użytkownika
lapfactor
Świeżak
 
Posty: 121
Dołączył(a): 25/7/2011, 19:16
Lokalizacja: Poznań

Postprzez NoviQ » 31/7/2011, 19:09

CRM ciężko wyrwać, części do silnika są, bo pochodzi on od Hondy NSR, zawieszenie to gadają, że od starej Hondy CR i pasują nawet części.

MTX - nie wiem czy wyrwiesz coś w ogóle fajnego

Kawasaki KMX - te które ja widziałem, były jakieś małe w stosunku do np Yamahy DT 125 (którą każdy Ci ją poleci na tym forum), ale to może moje małe odczucie? Niech ktoś sprostuje bo nie znam danych technicznych KMX

Ja się upierałem na Suzuki DR, ale wyrwać coś takiego to chyba nie w polsce. Yamahy są produkowane do dziś i części od ch**** Miałem taki sam problem jak Ty. Posłucham między innymi kogoś kto się na tym zna (Henio) i kupiłem DT 125. Nie żałuję.

W praktyce nie odczujesz różnicy między CRM, KMX, DT, bo wszystko to jest tym samym.

Patrz na wszystko, wyrwij co najlepsze, ale spodziewam się, że to będzie DT bo w tej kasie, kupisz fajną dziunie i jest ich duuuuuuuuuuużo :D
NoviQ
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 5/8/2009, 13:53
Lokalizacja: Zakopane

Postprzez Justin » 31/7/2011, 19:21

Motor główni do terenu,lasu(pagórkowate), . Lepiej żeby był zarejestrowany ale nie musi.
Dlaczego CRM nie jest tani w utrzymaniu?
A co sadzicie o Aprilia RX 125?
Justin
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 31/7/2011, 16:17
Lokalizacja: ok.Zamościa

Postprzez henio12323 » 31/7/2011, 20:15

CRM to hard enduro, takie o w utrzmaniu ;P nie jest to typowo hard jak np EXC nowe. ale też nie ja DT.
CRM i RX to chyba najlepsze moto w teren z 2T. tzn nie są najlepsze. bo są stare, albo mało częsci. albo ciezko znalesc dobrego. ale jak juz masz ideał DT, crm, kmx itp to najlepiej bedzie sie latało chyba na CRMce albo RXsie. kwestia tylko cos fajnego wybrac. z papierami ciezko bedzie o zdrowy model. ale bez papierów cos kupisz.
kumpel ostatnio pozbył sie swojego kawasaki klx 250. tym sie super smiga po takich terenach ;P no i własnie sprzedał za nieco ponad 3000 zł
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Fantas3k » 31/7/2011, 20:18

Wracając o rx 125 mocniejszy od dt i lepsza zawiecha ale niby więcej sie psuje ;)
Fantas3k
Bywalec
 
Posty: 777
Dołączył(a): 5/6/2011, 11:56
Lokalizacja: Jarocin

Postprzez Justin » 31/7/2011, 20:28

A jak wygląda serwis crm/dt,co trzeba wyminięć i wgl? Np. na przełomie roku?
Justin
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 31/7/2011, 16:17
Lokalizacja: ok.Zamościa

Postprzez lapfactor » 31/7/2011, 20:56

dt to wozidupiec wspaniały bo wymieniasz tłok raz na dwa sezony olej w skrzyni 2-4 razy na sezon i to co się zużyje (klocki, opony itp.) i jest bezawaryjny uniwersalny i łatwo o części to co teraz powiem może się niektórym nie spodobać ale jak już napisałem jest to wożidupiec to nie enduro tylko dual super się tym śmiga wygodny ale jak wjedziesz w jakiś większy teren to umęczysz się i ty i moto lepiej bież kmx 125 dostaniesz za 3000-3500 w dobrym stanie z papierami ma lepsze zawiecho od dt no i jest bardziej poręczny ostatnio jechałem i mam bardzo pozytywne odczucia dt za 3000-3500 będzie ciężko w dobrym stanie mają zbyt dobra opinie :) a w kmx remonty robisz zależnie jak jeździsz jak katujesz to raz na sezon jak spokojnie śmigasz to raz na 2 kmx to też dual ale jest ostrzejszy od dt bardziej "sportowe" zacięcie zgrabniejszy twardszy sinik dość nowoczesny fajna maszyna :D
http://allegro.pl/kawasaki-kmx-125-podkarpackie-kmx125-po-remoncie-i1733345918.html (otwórz link)
http://otomoto.pl/kawasaki-kmx-125-naprawde-warto-M2741970.html (otwórz link)
Yamaha Dt80MXS 7/10
KX80 r 99 8/10
Fantic rc80 99/10
Avatar użytkownika
lapfactor
Świeżak
 
Posty: 121
Dołączył(a): 25/7/2011, 19:16
Lokalizacja: Poznań

Postprzez domin195 » 31/7/2011, 22:09

NoviQ
masz rację, dr-a w Polsce chyba nie kupi. ja szukałem bardzo długo i się jeden trafił, kupiony w polskim salonie i w ogóle super. teraz patrzyłem na allegro to ani jednego wartego uwagi nie ma.

lapfactor
w sumie to się z tobą zgadzam. wszyscy tak wychwalają te dt że takie super hiper, naczytałem się na forum między innymi posty heńka że takie świetne moto, że ma 30km, że super w teren. i co? jeździłem i lipa straszna. tych 30 koni co to każdy wypisuje nie ma na pewno, zawieszenie straaaasznie słabe. ogólnie to co czytałem to jakieś bajki o tym motorze, przy nim mój dr to wyczyn nie do opanowania a z tego co wyczytałem na forum to powinien mojego dr-a odstawiać. ogólnie nie polecam dt ze względu na słabe zawieszenie i kilka innych rzeczy.
SUZUKI DR 350se => na 3 z gazu idzie na koło
domin195
Świeżak
 
Posty: 420
Dołączył(a): 13/3/2011, 21:14

Postprzez henio12323 » 31/7/2011, 22:18

fantic nie zgodze sie :D u mnie jest ekipa DTtkowców. i lataja w terenie katują je i nic. choc faktem jest że RX czy CRM lepiej sobie dają rade. ale nawet taka DT pociągnie mocowo w kazdym terenie, jest wygodna oszczędna itp. co do wymian to zalezy co sie trafi. czasem przez rok nie wymienisz nic. a czasem pół silnika i cos jeszcze ;P ale serwis takich moto nie jest najdroższy bo nie są to wyczynówki. ja tam polecam DT, wierny im jestem :D 2 miałem i nigdy nie narzekałem ;P zawieszenie nie to że jest złe. jest p;o prostu nastawione pod soft enduraka a nie wyczynówke.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez lapfactor » 31/7/2011, 22:23

konie pouciekały :D ja szczerze mówiąc zjehałbym dt od góry do dołu bo nie lubię jeżdzić po ulicach moja dt 80 mxs z 85r miała wspaniały wolnoobrotowy silnik który jechał od dołu ale zawieszenie mimo tego iż było praktycznie nowe znaczy zregenerowane to dobijało na każdym większym wyboju żeby nie nazwać hopce (i przednie i tylne) .Ale zdecydowanie przecanianiacie dt 125 domin195 masz absolutną racje jest tyle o wiele lepszych motocykli (podobnej klasy):
-crm 125
-kmx 125
-fantic xm 125 (ciężko o dobry egzemplarz w polsce)
-kdx 125
teraz pewnie zostane zatakowany przez stado fantyków bez dystansu
ale tak naprawdę najważniejsze żeby motocykl którym jeżdzimy sprawiał nam frajde (dlatego polecam fantic'ki :wink: )
Yamaha Dt80MXS 7/10
KX80 r 99 8/10
Fantic rc80 99/10
Avatar użytkownika
lapfactor
Świeżak
 
Posty: 121
Dołączył(a): 25/7/2011, 19:16
Lokalizacja: Poznań

Postprzez henio12323 » 31/7/2011, 22:29

a ja jestem za DT bo jest pełno częsci. CRM - cos tam jest ale nie za duzo. kmx to porazka xd fantic ? kup częsci :P kdx - praktrycznie niedostepny w PL. wiec nie ma o czym gadac. po 2 nie porównuj starej DT w tej wersji. do chociazby nowszej z tzw "czarnym silnikiem " zawieszenie to juz niebo a ziemia. a zawieszenie 50 a 125 ccm to tez spora róznica. na jazde po polach lasach itp spoko starczy - na skoki jak kto co lubi. u mnie kumpel skacze nie narzeka :P inny miał ktma lc2 którego nikt nie wymienił. i który ma duzo lepsze zawieszenie od starej CRMy a wg kumpla zawieszenie było słabe :P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez lapfactor » 31/7/2011, 22:53

:evil: korzystasz w tej chwili z internetu!!!czy wiesz co to za machina?! i co potrafi?!
na górze masz okienko klikasz kursorem i wpisujesz : "ebay.de"
następnie wpisujesz model motocykla jaki cię interesuje klikasz szukaj i tada masz kurna części zamawiasz płacisz pay pay (nie wychodzi dużo drożej niż w PL) i za trzy dni masz a nie jak w pieprzonym serwisie KTM czy Yamahy : "Pan se poczeka od 5 do 7 dni roboczych".
Magiczna instrukcja przepraszam że tak bezczelnie ale trochę się podirytowałem :) pieprzyć DT na pewno nie w tej cenie za sensownego dużo bardziej nadającego się w teren zadbanego kmx 125 dasz 3000-3600zł
za zadbaną dt 3800-4500 a kmx jest po prostu lepszy może to nie duża różnica w cenie ale kmx jest zgrabniejszy ma lepsze zawiecho a w kwestii silnika się nie wypowiadam myślę że podobnie (oczywiście nie mówię o szutrach czy tam polankach bo w tedy bym się zastanawiał) ktm nie wymieniam chyba że jakiś model naprawdę warto polecić (jak exc czy sx)
Henio a tekstem o częściach do kmx rozśmieszyłeś mnie że hej wynajdujesz sobie jakieś bezsensowne argumenty tylko po to by bronić Dt do kmx dostaniesz wszystko co potrzeba korbę skrzynię tłok linki cięgła uszczelniacze tarcze sprzęgła napędy do tego stopnia że poszczególne uszczelki możesz kupować osobno
http://allegro.pl/listing.php/search?category=156&string=kmx+125&params_top_cookie=eae0e7d936d687c466a92d2966d812a1dcce6c68 (otwórz link)
Yamaha Dt80MXS 7/10
KX80 r 99 8/10
Fantic rc80 99/10
Avatar użytkownika
lapfactor
Świeżak
 
Posty: 121
Dołączył(a): 25/7/2011, 19:16
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Justin » 1/8/2011, 22:44

co ile średnio km trzeba wymienić tłok przy średnim katowaniu i jaki to koszt??
Justin
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 31/7/2011, 16:17
Lokalizacja: ok.Zamościa

Postprzez henio12323 » 2/8/2011, 08:52

w czym ? ;P bo kazdy moto moze miec inny czas. co do kosztów części - allegro nie gryzie ;D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Justin » 3/8/2011, 13:45

no w hondzie crm
Justin
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 31/7/2011, 16:17
Lokalizacja: ok.Zamościa

Postprzez lapfactor » 3/8/2011, 13:47

co sezon powinno wystarczyć :) ale ciężko o zadbaną honde crm w Polsce
Yamaha Dt80MXS 7/10
KX80 r 99 8/10
Fantic rc80 99/10
Avatar użytkownika
lapfactor
Świeżak
 
Posty: 121
Dołączył(a): 25/7/2011, 19:16
Lokalizacja: Poznań

Następna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê