Zobacz wÄ…tek - Jakie najmocniejsze enduro do 3500?
NAS Analytics TAG

Jakie najmocniejsze enduro do 3500?

Enduro, Cross
_________

Postprzez Justin » 3/8/2011, 14:07

A co powiecie o tym KTM:http://allegro.pl/ktm-lc2-125-2t-silnik-po-kapitalnym-remoncie-i1747549799.html
Justin
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 31/7/2011, 16:17
Lokalizacja: ok.Zamościa


Postprzez lapfactor » 3/8/2011, 15:17

ja bym się nie pakował w popsuty motocykl elektryka to nie jest prosta sprawa i pewnie gościu sprzedaje bo nie chce mu się z tym męczyć a części do zapłonu będziesz musiał kupić w serwisie (pewnie nie będzie bo to stare moto) albo za granicą co nie jest jakimś wielkim problemem ktm to bardzo dobre motocykle ale lc2 jest strasznie ciężki z tego co czytałem na różnych forach to ma koszmarne zawieszenie z przodu i dosyć często właściciele tych motorów wymieniają je na inne jest to motor który można polecić ale mówię ci że kmx to chyba najlepsza oferta bo nietrudno o zadbanego kmx w dobrej cenie a trudno o zadbanego lc2 crm w ogóle a co dopiero w dobrej cenie bierz kmx
Yamaha Dt80MXS 7/10
KX80 r 99 8/10
Fantic rc80 99/10
Avatar użytkownika
lapfactor
Świeżak
 
Posty: 121
Dołączył(a): 25/7/2011, 19:16
Lokalizacja: Poznań


Postprzez henio12323 » 3/8/2011, 16:35

nie zgodze sie z tym. moze i ktos kto kupuje lc2 pod wyczynową jazde moze odczuwać słabe zawieszenie ;P ale w porównaniu z innymi motocyklami tej klasy - soft enduro, zawieszenie jest na prawde dobre i pozwala na bardzo duzo. kumpel skakał takim jak inni na wyczynówkach i nie narzekał na nic. a tym bardziej na zawieszenie. a co do uszkodzen lapfactor skąd wiesz że to elektryka ? równie dobrze gaxnik moze nie byc ustawiony. do autora - spytaj goscia czy moze wie dla czego sie nie wkręca, bo przyczyn moze byc kilka. ogólnie moto nie jest złe.
co do częsci elektrycznych - to jest silnik z yamahy DT czyli słynna minarelka która siedzi w kilku pojazdach i częsci jest pod dostatkiem. pełno jest rozbitków z tym silnikiem.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Justin » 3/8/2011, 17:02

a ta honda: http://otomoto.pl/honda-crm-125r-M2745553.html
a czy opłacą się z niemiec ściągać moto?
Jaki jest roczny koszt utrzymanie takiej crm,dt,kmx??
Justin
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 31/7/2011, 16:17
Lokalizacja: ok.Zamościa

Postprzez henio12323 » 3/8/2011, 19:33

hmm strasznie tanio. CRMki są w miare tanie, ale tutaj z nowym cylkiem po takim remoncie to okazja własciwie ;P pytanie czy na serio wszystko wymienione, i czy nie ma jakiś ukrytych wad. ale jak by sie okazał niezły to warto wziąć. bo sam cylinder kosztuje koło 1000 zł. na nicasilu ;P albo regeneracja tez kosztuje podobnie.

i opłaca i nie. jak sciagasz to nie wiesz co sciagasz. chyba że sam jedziesz i kupujesz. ale tez sie róznie trafia. czasem kupisz zadbany moto od niemca który dbał. a czasami kupisz od kogos kto nie dbał i nie wiedział nic o serwisowaniu takiego motocykla. osobiscie widziałem filtr powietrza moto przywiezionego z niemiec. filtr miał greubosc ok 2-3 cm a syf na nim miał grubosc 5 cm ! taki puch sie zrobił xd

koszt utrzymania jest w duzej mierze zależny od stanu technicznego. jak kupisz trupa to cie moze kosztowac kilka tysi rocznie aby dobrze go utrzymac i wymieniac wszystko co padło :P ale jak dobrze trafisz do 1000 zł da sie wyrobic z eksplo. kumpel w DT 125 przez 3 lata wymienił tylko tłok. wyniosło go to 400 zł ze wszystkim. plus malował ją, wymieniał oleje, jakiś łancuch wymienił. wiec mozna powiedziec że w 3 lata wsadził w nią koło 1000 zł :P wiec stosunkowo nie duzo. bo ja w swojego wsadziłem przez rok 5tysiecy..
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez lapfactor » 3/8/2011, 20:58

aa to przepraszam zwracam honor ktm'emowi lc2 ale wagowo jest słabo kmx jest o tyle lepszy od lc2 czy crm że kupisz nie tylko w dobrym stanie technicznym ale też i wizualnym :) teraz to już tylko twój wybór wszystkie te enduro są podobne w utrzymaniu 1000-2000zł rocznie
Yamaha Dt80MXS 7/10
KX80 r 99 8/10
Fantic rc80 99/10
Avatar użytkownika
lapfactor
Świeżak
 
Posty: 121
Dołączył(a): 25/7/2011, 19:16
Lokalizacja: Poznań

Postprzez henio12323 » 3/8/2011, 22:12

nie no 1000-2000 troche sporo :D tyle kosztuje utrzymanie wyczynówki :P chyba że sie kupi starego trupa i co chwila silnik pada xd a co do ktm lc2 no to rzeczywiscie wizualnie to porażka jak nie wiem :d 98 rok EXC ktmy wyglądały juz normalnie. a to jak zabytek ;/
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez lapfactor » 4/8/2011, 08:49

wizualnie lc2 zależnie od gustu ale kolorystycznie to wygląda jak gdyby miał tym jeździć teletubiś :D a co do utrzymania ja tak samo robię wyczynówke jak i robiłem dt czyli co rok tłok lagi sprzęgło łożyska w kołach hamulce z tym że w wyczynówce tłok powinno się wymieniać 2 razy w roku a ja tego nie zrobiłem i mam na tym tłoku w kx nalatane z 60-70mh :D ale czy ja wiem jestem amatorem i to że straciłem trochę mocy jakoś mnie nie razi ani specjalnie tego nie odczuwam a w historie o pękających tłokach tak bez powodu ze starości nie wieżę ostatnio na torze spotkałem faceta który w swoim tm 125 przy siniku zmieniał tylko olej w skrzyni i nic nie ruszał przez dwa lata :)
Yamaha Dt80MXS 7/10
KX80 r 99 8/10
Fantic rc80 99/10
Avatar użytkownika
lapfactor
Świeżak
 
Posty: 121
Dołączył(a): 25/7/2011, 19:16
Lokalizacja: Poznań

Postprzez henio12323 » 4/8/2011, 09:21

nie no to troche cie ździwie :D bo tłoczki przetrzymane w 2T uwielbiają pękać :D wiadomo zalezy jak komu sie trafi, i tez zalezy od stylu jazdy. zawodnik wymienia tłok co kilka wyjazdów :P amator moze w sumie przetrzymać nieco tłok. ale ja bym uwazał :D bo potem rózne cyrki sie dzieją :D
ja jak miałem DT to nawet oleju nie zmieniałem ;P nigdy nic mi nie padło jako tako. miałem zawsze wieksze problemy z tym że oszczędzałem np na napędach które siadały xd
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Justin » 4/8/2011, 17:48

Na co szczególnie zwracać uwage przy kupnie?
Justin
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 31/7/2011, 16:17
Lokalizacja: ok.Zamościa

Postprzez lapfactor » 4/8/2011, 17:50

to jak wymieniają tłoki zawodnicy motocrossowi to pikuś w kartingu w mojej kategorii (młodzik 60) silniki kręciły się pod 17-18k i ni schodziły poniżej 8k a sprzęgło łapało przy 4,5k to tłok docierało się 8-10min a potem miało się gdzieś między 30-50 minut sensownej jazdy dlatego przeżuciłem się na motocykle bo karting to ekstra zabawa ale strasznie kosztowana oczywiście że każdy miał te dwa czy trzy silniki 1 jeżdżony zgodnie z tym co napisałem a jeden do katownia na treningach :D nie będę juz się bawił w wymiany tłoka w kx chcę go opchnąć i kupić 125 :wink:
Yamaha Dt80MXS 7/10
KX80 r 99 8/10
Fantic rc80 99/10
Avatar użytkownika
lapfactor
Świeżak
 
Posty: 121
Dołączył(a): 25/7/2011, 19:16
Lokalizacja: Poznań

Postprzez lapfactor » 4/8/2011, 17:52

justin poszukaj na ten temat bo takich pytań było już wiele powiem ci na co zwórcić uwagę: na stan techniczny :wink:
Yamaha Dt80MXS 7/10
KX80 r 99 8/10
Fantic rc80 99/10
Avatar użytkownika
lapfactor
Świeżak
 
Posty: 121
Dołączył(a): 25/7/2011, 19:16
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Justin » 7/8/2011, 12:05

Dzieki wszystkim z pomoc:)
Będę szukał zadbanej crm-ki,a jak nieznajde to wezmę to co w naj stanie.
Justin
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 31/7/2011, 16:17
Lokalizacja: ok.Zamościa

Poprzednia strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê