Jakie najmocniejsze enduro do 3500?
Posty: 33
• Strona 2 z 2 • 1, 2
ja bym się nie pakował w popsuty motocykl elektryka to nie jest prosta sprawa i pewnie gościu sprzedaje bo nie chce mu się z tym męczyć a części do zapłonu będziesz musiał kupić w serwisie (pewnie nie będzie bo to stare moto) albo za granicą co nie jest jakimś wielkim problemem ktm to bardzo dobre motocykle ale lc2 jest strasznie ciężki z tego co czytałem na różnych forach to ma koszmarne zawieszenie z przodu i dosyć często właściciele tych motorów wymieniają je na inne jest to motor który można polecić ale mówię ci że kmx to chyba najlepsza oferta bo nietrudno o zadbanego kmx w dobrej cenie a trudno o zadbanego lc2 crm w ogóle a co dopiero w dobrej cenie bierz kmx
Yamaha Dt80MXS 7/10
KX80 r 99 8/10
Fantic rc80 99/10
KX80 r 99 8/10
Fantic rc80 99/10
-
lapfactor - Świeżak
- Posty: 121
- Dołączył(a): 25/7/2011, 19:16
- Lokalizacja: Poznań
nie zgodze sie z tym. moze i ktos kto kupuje lc2 pod wyczynową jazde moze odczuwać słabe zawieszenie ;P ale w porównaniu z innymi motocyklami tej klasy - soft enduro, zawieszenie jest na prawde dobre i pozwala na bardzo duzo. kumpel skakał takim jak inni na wyczynówkach i nie narzekał na nic. a tym bardziej na zawieszenie. a co do uszkodzen lapfactor skąd wiesz że to elektryka ? równie dobrze gaxnik moze nie byc ustawiony. do autora - spytaj goscia czy moze wie dla czego sie nie wkręca, bo przyczyn moze byc kilka. ogólnie moto nie jest złe.
co do częsci elektrycznych - to jest silnik z yamahy DT czyli słynna minarelka która siedzi w kilku pojazdach i częsci jest pod dostatkiem. pełno jest rozbitków z tym silnikiem.
co do częsci elektrycznych - to jest silnik z yamahy DT czyli słynna minarelka która siedzi w kilku pojazdach i częsci jest pod dostatkiem. pełno jest rozbitków z tym silnikiem.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
a ta honda: http://otomoto.pl/honda-crm-125r-M2745553.html
a czy opłacą się z niemiec ściągać moto?
Jaki jest roczny koszt utrzymanie takiej crm,dt,kmx??
a czy opłacą się z niemiec ściągać moto?
Jaki jest roczny koszt utrzymanie takiej crm,dt,kmx??
- Justin
- Świeżak
- Posty: 45
- Dołączył(a): 31/7/2011, 16:17
- Lokalizacja: ok.Zamościa
hmm strasznie tanio. CRMki są w miare tanie, ale tutaj z nowym cylkiem po takim remoncie to okazja własciwie ;P pytanie czy na serio wszystko wymienione, i czy nie ma jakiś ukrytych wad. ale jak by sie okazał niezły to warto wziąć. bo sam cylinder kosztuje koło 1000 zł. na nicasilu ;P albo regeneracja tez kosztuje podobnie.
i opłaca i nie. jak sciagasz to nie wiesz co sciagasz. chyba że sam jedziesz i kupujesz. ale tez sie róznie trafia. czasem kupisz zadbany moto od niemca który dbał. a czasami kupisz od kogos kto nie dbał i nie wiedział nic o serwisowaniu takiego motocykla. osobiscie widziałem filtr powietrza moto przywiezionego z niemiec. filtr miał greubosc ok 2-3 cm a syf na nim miał grubosc 5 cm ! taki puch sie zrobił xd
koszt utrzymania jest w duzej mierze zależny od stanu technicznego. jak kupisz trupa to cie moze kosztowac kilka tysi rocznie aby dobrze go utrzymac i wymieniac wszystko co padło
ale jak dobrze trafisz do 1000 zł da sie wyrobic z eksplo. kumpel w DT 125 przez 3 lata wymienił tylko tłok. wyniosło go to 400 zł ze wszystkim. plus malował ją, wymieniał oleje, jakiś łancuch wymienił. wiec mozna powiedziec że w 3 lata wsadził w nią koło 1000 zł
wiec stosunkowo nie duzo. bo ja w swojego wsadziłem przez rok 5tysiecy..
i opłaca i nie. jak sciagasz to nie wiesz co sciagasz. chyba że sam jedziesz i kupujesz. ale tez sie róznie trafia. czasem kupisz zadbany moto od niemca który dbał. a czasami kupisz od kogos kto nie dbał i nie wiedział nic o serwisowaniu takiego motocykla. osobiscie widziałem filtr powietrza moto przywiezionego z niemiec. filtr miał greubosc ok 2-3 cm a syf na nim miał grubosc 5 cm ! taki puch sie zrobił xd
koszt utrzymania jest w duzej mierze zależny od stanu technicznego. jak kupisz trupa to cie moze kosztowac kilka tysi rocznie aby dobrze go utrzymac i wymieniac wszystko co padło


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
aa to przepraszam zwracam honor ktm'emowi lc2 ale wagowo jest słabo kmx jest o tyle lepszy od lc2 czy crm że kupisz nie tylko w dobrym stanie technicznym ale też i wizualnym
teraz to już tylko twój wybór wszystkie te enduro są podobne w utrzymaniu 1000-2000zł rocznie

Yamaha Dt80MXS 7/10
KX80 r 99 8/10
Fantic rc80 99/10
KX80 r 99 8/10
Fantic rc80 99/10
-
lapfactor - Świeżak
- Posty: 121
- Dołączył(a): 25/7/2011, 19:16
- Lokalizacja: Poznań
nie no 1000-2000 troche sporo
tyle kosztuje utrzymanie wyczynówki
chyba że sie kupi starego trupa i co chwila silnik pada xd a co do ktm lc2 no to rzeczywiscie wizualnie to porażka jak nie wiem :d 98 rok EXC ktmy wyglądały juz normalnie. a to jak zabytek ;/


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
wizualnie lc2 zależnie od gustu ale kolorystycznie to wygląda jak gdyby miał tym jeździć teletubiś
a co do utrzymania ja tak samo robię wyczynówke jak i robiłem dt czyli co rok tłok lagi sprzęgło łożyska w kołach hamulce z tym że w wyczynówce tłok powinno się wymieniać 2 razy w roku a ja tego nie zrobiłem i mam na tym tłoku w kx nalatane z 60-70mh
ale czy ja wiem jestem amatorem i to że straciłem trochę mocy jakoś mnie nie razi ani specjalnie tego nie odczuwam a w historie o pękających tłokach tak bez powodu ze starości nie wieżę ostatnio na torze spotkałem faceta który w swoim tm 125 przy siniku zmieniał tylko olej w skrzyni i nic nie ruszał przez dwa lata 



Yamaha Dt80MXS 7/10
KX80 r 99 8/10
Fantic rc80 99/10
KX80 r 99 8/10
Fantic rc80 99/10
-
lapfactor - Świeżak
- Posty: 121
- Dołączył(a): 25/7/2011, 19:16
- Lokalizacja: Poznań
nie no to troche cie ździwie
bo tłoczki przetrzymane w 2T uwielbiają pękać
wiadomo zalezy jak komu sie trafi, i tez zalezy od stylu jazdy. zawodnik wymienia tłok co kilka wyjazdów
amator moze w sumie przetrzymać nieco tłok. ale ja bym uwazał
bo potem rózne cyrki sie dzieją
ja jak miałem DT to nawet oleju nie zmieniałem ;P nigdy nic mi nie padło jako tako. miałem zawsze wieksze problemy z tym że oszczędzałem np na napędach które siadały xd





ja jak miałem DT to nawet oleju nie zmieniałem ;P nigdy nic mi nie padło jako tako. miałem zawsze wieksze problemy z tym że oszczędzałem np na napędach które siadały xd
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
to jak wymieniają tłoki zawodnicy motocrossowi to pikuś w kartingu w mojej kategorii (młodzik 60) silniki kręciły się pod 17-18k i ni schodziły poniżej 8k a sprzęgło łapało przy 4,5k to tłok docierało się 8-10min a potem miało się gdzieś między 30-50 minut sensownej jazdy dlatego przeżuciłem się na motocykle bo karting to ekstra zabawa ale strasznie kosztowana oczywiście że każdy miał te dwa czy trzy silniki 1 jeżdżony zgodnie z tym co napisałem a jeden do katownia na treningach
nie będę juz się bawił w wymiany tłoka w kx chcę go opchnąć i kupić 125 


Yamaha Dt80MXS 7/10
KX80 r 99 8/10
Fantic rc80 99/10
KX80 r 99 8/10
Fantic rc80 99/10
-
lapfactor - Świeżak
- Posty: 121
- Dołączył(a): 25/7/2011, 19:16
- Lokalizacja: Poznań
Posty: 33
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości