YAMAHA YZ 125 czy to napewno dobrze dobrane dysze??
Posty: 42
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
dzisiaj trochę podeschło więc zrobiłem próbę podniesienie iglicy trochę pomogło lecz jeszcze jak się lekko zdusi przy ruszaniu to ciężko jej złapać obroty (pisałem o przerywaniu teraz nic takiego nie odczułem)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
napisze tu
znalazlem ten film
http://www.youtube.com/all_comments?v=DAstYCWy5zg
koles ma tak jak ja ze mu muli i pozniej sie wkreca
czy jak zmienie dysze to sie poprawi? bo tam napisal ze z 40 dal na 45
a wyczytalem i sie okazalo ze ze powinna byc serwisowo 55 w crce
znalazlem ten film
http://www.youtube.com/all_comments?v=DAstYCWy5zg
koles ma tak jak ja ze mu muli i pozniej sie wkreca
czy jak zmienie dysze to sie poprawi? bo tam napisal ze z 40 dal na 45
a wyczytalem i sie okazalo ze ze powinna byc serwisowo 55 w crce
- barek253
- Mieszkaniec forum
- Posty: 1999
- Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39
z tego co widzę to podobnie miałem w ktm'ie że jak ostro dodałem gazu to moto się dusił przykręciłem mu powietrza o 1/2 obrotu i już tak nie było (jeśli chodzi o dysze to według mnie ich wymiana to ostateczność jeśli chodzi o gaźnik)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
kris514 spróbuj podnieść wolne obroty (podkręć powietrze) z dyszami radzę nie kombinować bo to jest wyższa szkoła jazdy i można zatrzeć motor jak jeździłem w kartingu to byłem jeszcze mały i przy śliniku i ustawieniach robił mi tata i jakie dysze przy jakich warunkach nauczył się dopiero po połowie roku naprawdę ciężko jest wyczuć jaką dyszę wrzucić do gaźnika a jeszcze można zmieniać kominki iglice ale ja polecam tylko drobne zmiany regulacją iglicy odkąd się przeżuciłem na motocykle to robię tylko takie regulacje
nigdy nie udało mi się nauczyć regulacji dyszami ale może kiedyś...

Yamaha Dt80MXS 7/10
KX80 r 99 8/10
Fantic rc80 99/10
KX80 r 99 8/10
Fantic rc80 99/10
-
lapfactor - Świeżak
- Posty: 121
- Dołączył(a): 25/7/2011, 19:16
- Lokalizacja: Poznań
jutro spr jaka wogole ja mam dysze tam
jha iglice mam na sodku powietrze okolo 2 obrotow
i tak jak na tym filmie dzis walilem po dwieksza gorke i poprostu zamula a dopiero jak odkrecilem na maksa mial ochote isc ale co z tego jak na maksa to kopal a nie zbieral si w gore
jha iglice mam na sodku powietrze okolo 2 obrotow
i tak jak na tym filmie dzis walilem po dwieksza gorke i poprostu zamula a dopiero jak odkrecilem na maksa mial ochote isc ale co z tego jak na maksa to kopal a nie zbieral si w gore
- barek253
- Mieszkaniec forum
- Posty: 1999
- Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39
regullapfactor miałem rm'ke i ktoś zamontował za małą dyszę powinna być 420 (chyba) a ktoś założył 120 dzięki temu wytopiło cylinder poszła woda na tłoka i było z tym dużo problemu dodatkowo motor się wkręcał ale tylko na chwilę a potem gasł
barek253 jeśli mówisz że jak odkręcisz na maksa i motor po prostu kopie to wiedz że miałem cr'ke i na niskich po prostu zdychała a po otwarciu zaworów wariowała i z tym się nic nie zrobi taka charakterystyka silnika hondy a tak po za tym to z którego roku ta crka
barek253 jeśli mówisz że jak odkręcisz na maksa i motor po prostu kopie to wiedz że miałem cr'ke i na niskich po prostu zdychała a po otwarciu zaworów wariowała i z tym się nic nie zrobi taka charakterystyka silnika hondy a tak po za tym to z którego roku ta crka
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
nie no na niskich obrotach na niskich biegach ona ma iść z miejsca ;D kolegi CR smigałem 2006 rok - Grundera z forum. i tez troche za wysoki bieg i zamulała. tez własnie buu wystarczyło redukcje zrobic i szła jak nalezy w kazdej sytuacji. jezeli nie macie jakiegos duzego tuningu w moto ( wydech np to nie duzy tuning ;P ) to o ile dysze są seryjnego rozmiaru to i seryjne ustawienia muszą byc dobre 

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
kris514 mówiłemże lepiej jeżdzić na oryginale nic do jasnej cholery nie zmieniać poza ustawieniami iglicy chyba że ostorżnie ale nie z 420 na 120 to jakaś kpina
barek253 obiniż iglice moto się zalewa przynajmniej takie są objawy

barek253 obiniż iglice moto się zalewa przynajmniej takie są objawy

Yamaha Dt80MXS 7/10
KX80 r 99 8/10
Fantic rc80 99/10
KX80 r 99 8/10
Fantic rc80 99/10
-
lapfactor - Świeżak
- Posty: 121
- Dołączył(a): 25/7/2011, 19:16
- Lokalizacja: Poznań
przede wszystkim to rozbierz i wyczyść gaźnik a potem się baw regulacją
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
kombinuj dalej z regulacjÄ…
ciezko powiedziec. jak kolega wyzej pisał, zabawa dyszami to ciezka sprawa. nic sie nie da od tak doradzic ;/ zobacz czy np na ssaniu lepiej sie zbiera. wtedy masz punkt odniesienia czy bardziej zalewa, czy bardziej przydusza z braku mieszanki itp. to wyczynówka ją zestroic to na prawde trzeba ogarniac temat ;/

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
dziwne że moto nic nie reaguje na zmiane. ciekawe czy zaworki membranowe miały by cos do tego. u mnie w Cr jak dla picu zabawiłem sie iglicąto moto całkiem inaczej oddawal moc. ale wszystko wychodziło na złe, i tylko oryginalne ustawienie na srodku było odpowiednie..
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
jak pisałem wyzej - próbuj z tym, próbuj z poziomem paliwa w pływakach itp
moze do czegos dojdziesz ostatecznie.

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
moze przy pełnym odkręceniu byc za mało paliwa w komorze i dlatego moze mulic ;P reguluje sie podginając ten jezyczek który "wyciąga" zaworek iglicowy
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 42
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości