Zobacz wÄ…tek - YAMAHA YZ 125 czy to napewno dobrze dobrane dysze??
NAS Analytics TAG

YAMAHA YZ 125 czy to napewno dobrze dobrane dysze??

Enduro, Cross
_________

Postprzez kris514 » 1/8/2011, 19:01

dzisiaj trochę podeschło więc zrobiłem próbę podniesienie iglicy trochę pomogło lecz jeszcze jak się lekko zdusi przy ruszaniu to ciężko jej złapać obroty (pisałem o przerywaniu teraz nic takiego nie odczułem)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce


Postprzez barek253 » 1/8/2011, 19:10

napisze tu
znalazlem ten film
http://www.youtube.com/all_comments?v=DAstYCWy5zg
koles ma tak jak ja ze mu muli i pozniej sie wkreca
czy jak zmienie dysze to sie poprawi? bo tam napisal ze z 40 dal na 45
a wyczytalem i sie okazalo ze ze powinna byc serwisowo 55 w crce
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39


Postprzez kris514 » 1/8/2011, 19:24

z tego co widzę to podobnie miałem w ktm'ie że jak ostro dodałem gazu to moto się dusił przykręciłem mu powietrza o 1/2 obrotu i już tak nie było (jeśli chodzi o dysze to według mnie ich wymiana to ostateczność jeśli chodzi o gaźnik)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez lapfactor » 1/8/2011, 19:35

kris514 spróbuj podnieść wolne obroty (podkręć powietrze) z dyszami radzę nie kombinować bo to jest wyższa szkoła jazdy i można zatrzeć motor jak jeździłem w kartingu to byłem jeszcze mały i przy śliniku i ustawieniach robił mi tata i jakie dysze przy jakich warunkach nauczył się dopiero po połowie roku naprawdę ciężko jest wyczuć jaką dyszę wrzucić do gaźnika a jeszcze można zmieniać kominki iglice ale ja polecam tylko drobne zmiany regulacją iglicy odkąd się przeżuciłem na motocykle to robię tylko takie regulacje :) nigdy nie udało mi się nauczyć regulacji dyszami ale może kiedyś...
Yamaha Dt80MXS 7/10
KX80 r 99 8/10
Fantic rc80 99/10
Avatar użytkownika
lapfactor
Świeżak
 
Posty: 121
Dołączył(a): 25/7/2011, 19:16
Lokalizacja: Poznań

Postprzez barek253 » 1/8/2011, 19:44

jutro spr jaka wogole ja mam dysze tam
jha iglice mam na sodku powietrze okolo 2 obrotow
i tak jak na tym filmie dzis walilem po dwieksza gorke i poprostu zamula a dopiero jak odkrecilem na maksa mial ochote isc ale co z tego jak na maksa to kopal a nie zbieral si w gore
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez kris514 » 1/8/2011, 20:14

regullapfactor miałem rm'ke i ktoś zamontował za małą dyszę powinna być 420 (chyba) a ktoś założył 120 dzięki temu wytopiło cylinder poszła woda na tłoka i było z tym dużo problemu dodatkowo motor się wkręcał ale tylko na chwilę a potem gasł
barek253 jeśli mówisz że jak odkręcisz na maksa i motor po prostu kopie to wiedz że miałem cr'ke i na niskich po prostu zdychała a po otwarciu zaworów wariowała i z tym się nic nie zrobi taka charakterystyka silnika hondy a tak po za tym to z którego roku ta crka
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez barek253 » 1/8/2011, 20:58

ja mam z 1999r
wg mnie jest cos nie tak moze to zle porownoje ale kolega ma kxa tez 125 z 98r on poprostu ruszy plynnie pod gore gdy mi zamula i nie chce jechac takie bubu jak na tym filmie
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez henio12323 » 1/8/2011, 21:08

nie no na niskich obrotach na niskich biegach ona ma iść z miejsca ;D kolegi CR smigałem 2006 rok - Grundera z forum. i tez troche za wysoki bieg i zamulała. tez własnie buu wystarczyło redukcje zrobic i szła jak nalezy w kazdej sytuacji. jezeli nie macie jakiegos duzego tuningu w moto ( wydech np to nie duzy tuning ;P ) to o ile dysze są seryjnego rozmiaru to i seryjne ustawienia muszą byc dobre :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez lapfactor » 1/8/2011, 21:31

kris514 mówiłemże lepiej jeżdzić na oryginale nic do jasnej cholery nie zmieniać poza ustawieniami iglicy chyba że ostorżnie ale nie z 420 na 120 to jakaś kpina :)
barek253 obiniż iglice moto się zalewa przynajmniej takie są objawy :?
Yamaha Dt80MXS 7/10
KX80 r 99 8/10
Fantic rc80 99/10
Avatar użytkownika
lapfactor
Świeżak
 
Posty: 121
Dołączył(a): 25/7/2011, 19:16
Lokalizacja: Poznań

Postprzez barek253 » 1/8/2011, 21:40

iglica byla na 2 zabku od gory i bylo to samo teraz dalem na srodek
jutro spr ta dysze i dam znac
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez kris514 » 1/8/2011, 22:24

przede wszystkim to rozbierz i wyczyść gaźnik a potem się baw regulacją
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez barek253 » 2/8/2011, 07:36

gaznik i filterek czysciutkie
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez barek253 » 2/8/2011, 17:57

wykrecilem i mam tak iglica srodek dysza glowna 178
dysza od wolnych 55 i na takich ustawieniach jest to buczenie
dalem dysze od wolnych 50 to samo
co radzicie?
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez henio12323 » 2/8/2011, 18:48

kombinuj dalej z regulacją :D ciezko powiedziec. jak kolega wyzej pisał, zabawa dyszami to ciezka sprawa. nic sie nie da od tak doradzic ;/ zobacz czy np na ssaniu lepiej sie zbiera. wtedy masz punkt odniesienia czy bardziej zalewa, czy bardziej przydusza z braku mieszanki itp. to wyczynówka ją zestroic to na prawde trzeba ogarniac temat ;/
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez barek253 » 2/8/2011, 20:06

dalem spowrotem ta moja dysze i podnioslem iglice to samo bubu obnizylem bubu:(
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez henio12323 » 2/8/2011, 20:16

dziwne że moto nic nie reaguje na zmiane. ciekawe czy zaworki membranowe miały by cos do tego. u mnie w Cr jak dla picu zabawiłem sie iglicąto moto całkiem inaczej oddawal moc. ale wszystko wychodziło na złe, i tylko oryginalne ustawienie na srodku było odpowiednie..
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez barek253 » 2/8/2011, 21:32

no niby wszystko jest na fabrycznych ustawieniach a nie dziala jak nalezy
moze na maksa opuscic albo podniesc iglice
bo ie moge dojsc czy go dlawi czy zalewa
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez henio12323 » 2/8/2011, 22:33

jak pisałem wyzej - próbuj z tym, próbuj z poziomem paliwa w pływakach itp :P moze do czegos dojdziesz ostatecznie.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez barek253 » 2/8/2011, 22:54

a wlasnie co ma poziom paliwa do tego?
jak wohole sie zmienia ten poziom serwis nie poddaje
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez henio12323 » 2/8/2011, 23:14

moze przy pełnym odkręceniu byc za mało paliwa w komorze i dlatego moze mulic ;P reguluje sie podginając ten jezyczek który "wyciąga" zaworek iglicowy
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości




na górê