Zobacz wątek - Kawasaki KLR650

Kawasaki KLR650

Enduro, Cross
_________

Moderatorzy: Walenty, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, henio12323, Beavis

Kawasaki KLR650

Postprzez senekkorzenna » 24/7/2011, 17:32

Czy ktoś na forum ma taki motocykl lub zetkną się z nim ?
Jestem ciekawy opinii o nim.
senekkorzenna
 


Postprzez henio12323 » 24/7/2011, 18:14

taki o moto. zalezy do czego chcesz uzywac :P kumpel miał i ganiał tym w terenie. w sumie jechac to jechał. ale krowa ciezka i dla niego skok 30 cm nad ziemią to był skok życia :D ciągnał ładnie, od dołu ładny moment obrotowy miał. z tego co mi wiadomo też mu sie nic jakoś nadwyraz sypało. jedynie własnie narzekał na wage w terenie. ale jak chcesz na asfalt moto to inna bajka :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26014
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez domin195 » 24/7/2011, 18:23

widzę że tutaj w teren to tylko full cross i to najlepiej 2t się nadaje a inne motory są za ciężkie i za słabe. każdy mówiąc jazda w terenie może mieć na myśli co innego. motor będzie dobry do jazdy po polach, lasach, nie za dużych podjazdach itp. nic hardcorowego ale na pewno można fajnie pojeździć. no i będzie wygodny do jazdy po drogach szutrowych, leśnych itp.
SUZUKI DR 350se => na 3 z gazu idzie na koło
domin195
Świeżak
 
Posty: 420
Dołączył(a): 13/3/2011, 21:14

Postprzez henio12323 » 24/7/2011, 18:41

ja juz nie porównuje do 125 w 2T :P bo tak porównujac, to klr stoi w miejscu.. ale nie mów że klr czy wieksza DR jest lekki i poręczny w terenie. jedyna sensowna jazda do jazda po lesnych szutrach ;D do innych zabaw są po prostu ciezkie ;/ zobacz ktma lc4 wielu ludzi mówi że to moto super w teren, bo jest wytrzymały, lekki i mocny, ale w porównaniu np do mojego 525 to ciezka krowa :D także ja nie pisze że jest to muł i trup, tylko że do prawdziwego latania w terenie jest po prostu za ciezka ;/ sporo lepiej zachowywał by sie klx 650. klr to raczej turystyk, niz crossówka
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26014
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez senekkorzenna » 24/7/2011, 19:10

KLR 650 to enduro a nie cross więc o żadnych skokach tu nie ma mowy.
Warto by się było zapoznać pierw z charakterystyką tego motocykla nim coś się napisze.
Interesują mnie opinie od kogoś kto eksploatuje taki motocykl.
Oczywiście czytałem informację na forum o tym sprzęcie ale bezpośrednia opinia z pierwszej ręki była by pomocna dla mnie.
KLR po zmianie opon jest motocyklem na wskroś miejskim i do takiego celu chcę go przeznaczyć.
Oczekuję sensownych wypowiedzi a nie nabijanie postów.
senekkorzenna
 

Postprzez domin195 » 24/7/2011, 21:07

to mnie henio rozbawiłeś. klr 650 w porównaniu do 125 2t stoi w miejscu? hahahaha. normalnie leżę ze śmiechu. niech ktoś jeszcze napisze że 125 2t to mocny sprzęt i można go porównywać w 250 4t. 125 2t to po prostu zabawka. ostatnio byłem wiele razy na torze mx więc wiem jak to jeździ. 125 2t tylko wyje a nie jedzie. takim klr 650 odkręcasz gaz i patrząc w lusterko ta pierdziawka 2t to taki mały punkcik na horyzoncie. może to się na tor nadaje bo lekkie ale w teren jest za wolne i za słabe oraz ma za krótkie biegi. w dodatku nie ma wcale odejścia.
SUZUKI DR 350se => na 3 z gazu idzie na koło
domin195
Świeżak
 
Posty: 420
Dołączył(a): 13/3/2011, 21:14

Postprzez barek253 » 24/7/2011, 21:20

co ty domin gadasz 125 nie ma odejscia?jechales tym kiedys?dlaczego go nie mozna porownywac do 250 4t?
125 wyje?250 za to ma troche mocy z dolu a pozniej nic a do tego jest ciezsze
a w terenie chcialbym zobaczyc jak mi odchodzisz klr nie mowie o prostej oczywiscie
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez domin195 » 24/7/2011, 21:29

czytaj uważnie.

henio pisał że klr w porównaniu do 125 2t stoi a nie jedzie. w jeździe po lesie klr spokojnie go zostawia i nie dojdziesz go 2t. nie myśl że zamierzam klr 650 ci na torze coś udowadniać bo do tego ten motor nie służy.

250 4t właśnie dzięki temu dołowi odstawi 2t, po za tym na środkowych obrotach też ma moc a góra nie jest słaba. ty musisz 2t wkręcać na obroty i mielić biegami a 4t idzie do przodu od dołu.

pisałem przecież że ostatnio bywałem na torze i wiem jak to chodzi.
SUZUKI DR 350se => na 3 z gazu idzie na koło
domin195
Świeżak
 
Posty: 420
Dołączył(a): 13/3/2011, 21:14

Postprzez barek253 » 24/7/2011, 21:33

nie zostawi klr na pewno setki bo jest ponad 2 razy ciezszy
co z tego ze bywales skoro mogles tylko patrzec a nei jezdzic
i ni emowilem o torze tylko o terenie chcialbym zobaczyc jak odstawiasz sete z tylu
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez domin195 » 24/7/2011, 21:55

klr 650 nie odstawi 125 2t? człowieku wiesz co piszesz? na leśnych/polnych drogach nie dojdziesz setą klr-a.
SUZUKI DR 350se => na 3 z gazu idzie na koło
domin195
Świeżak
 
Posty: 420
Dołączył(a): 13/3/2011, 21:14

Postprzez henio12323 » 24/7/2011, 22:07

haha a ty co piszesz ? widac jakie masz pojęcie. skoro mówisz że 250 w 4T odstawi 125 w 2T :P sam przyznałeś nie jeździłeś 2 taktami wiec nie pisz :) ja jeździłem kazdą pojemnoscia, i mam chociaż drobne porównanie. klr jest szybki, ale to tylko złudzenie. bo jest ciezki. wyczyn frunie. zreszta bez sensu sie kłócic z kims kto nie ma pojęcia o czym mówi :P polataj róznymi sprzętami potem porównuj :d


co do pytan senka. to po 1 :) to że enduro to o niczym nie swiadczy że ma byc nie od skoków :P ja mam enduro i skacze :D 2 sprawa skoro to ma byc 100% asfalt :P to troche nie ten dział :D po 3) z tego co zauwazyłem nikt klr a chyba na forum nie ma ( albo sie nikt nie ujawnia :D ) wiec moze lepiej było by napisac na forum kawek, albo samych klrów jak takie istnieje. ja tylko moge powiedziec z tego co podpatrzyłem u kumpla :D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26014
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez domin195 » 24/7/2011, 22:27

no to widać jakie ty masz pojęcie i jak uważnie czytasz posty innych. widać że lubisz wszystkich przegadać a nawet nie doczytałeś mojego posta. gdzie napisałem że nie jeździłem? cross jest do jazdy po torze a na jakiś prostych w lesie itp. klr go zostawi spokojnie. w 2t będziesz mielił biegami i rył kołem w ziemi a w tym czasie klr po prostu będzie szedł do przodu.

widać jakie tutaj na forum jest doświadczenie użytkowników. kilka osób ma pojęcie o czym pisze a większość nabija posty powtarzając nie sprawdzone informacje z innych stron lub po innych ludziach którzy również nie mają pojęcia tylko lubią dużo pisać.
SUZUKI DR 350se => na 3 z gazu idzie na koło
domin195
Świeżak
 
Posty: 420
Dołączył(a): 13/3/2011, 21:14

Postprzez barek253 » 24/7/2011, 22:35

domin chyba ty nie umiesz doczytac przeciez ja pisalem wyzej ze nie mowie o prostych tylko o lesie a tam masz podjazdy kamienie itp
a po takim terenie klx nie odstawi sety
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez domin195 » 24/7/2011, 23:00

u mnie w lesie prawie płasko a jak są podjazdy to też nie wielkie. jedyne miejsca aby się wyszaleć na podjazdach gdzie niektóre są pod koniec pionowe lub poskakać itp. to tylko żwirownie. no lub jakiś wyjazd na tor a tam to klr nie ma żadnych szans. mi chodziło o leśnie drogi, pola itp. tam seta nie dojdzie 650.
SUZUKI DR 350se => na 3 z gazu idzie na koło
domin195
Świeżak
 
Posty: 420
Dołączył(a): 13/3/2011, 21:14

Postprzez WojciechW » 25/7/2011, 08:03

dmin195 przestan pisac juz glupoty, dla porownania KLR 650 ma od 0 do 100km/h ponad 10s., taki KX 125 schodzi ponizej 6s.Pamietaj, ze las lasowi nie rowny, mozesz jechac maxymalnie 40 na nie ktorych odcinkach, a zadko gdzie znajdziesz miejsce w lesie gdzie bedziesz sypal ponad 100 :|
Wychodzi na to, ze seta>klr650, jezeli ciagle mowimy o offroadzie.
Honda CR 500
Avatar użytkownika
WojciechW
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 24/1/2011, 18:29
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Postprzez balchan1 » 25/7/2011, 08:41

Dokładnie, sam jeździłem tak KLX 650 jak i KLR. Między tymi sprzętami nie ma dużej różnicy, na twardych drogach spisują się nad wyraz dobrze, szutry w lesie też im nie straszne. Zabawa zaczyna się przy piachu. Efekt jest taki że o ile normalnie wciagałem kumpla na CR 125, tak po leśnych piaszczystych drogach musiałem praktycznie zwalniać do 20 żeby nie "wywinąć orła" :). KLX czy KLR to tylko do jazdy enduro- za stare i za duże to to jest. Przy kupnie trzeba zwracać uwagę na głowicę, odpalanie na zimnym i fakt brania oleju. Kumplowi KLR wciąga 2l na bak benzyny :) Nie no Wojciech pojechałeś powiem Ci z tym przyśpieszeniem, KLR ma jakieś 6,5s do 100, może mniej- nie sprawdzałem. Ale wiem że CR 125 na asfalcie wciąga.
komar 2 biegi ;) ->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e

"ZIEMIE RWIE"
balchan1
Bywalec
 
Posty: 507
Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
Lokalizacja: Lubuskie

Postprzez Naszim » 25/7/2011, 11:21

Jak zwalniasz na piasku do 20 km/h to widać jak jeździsz. to ja jak skuterem jeździłem to leciutko zwalniałem ale nie do 20. a na takim KLR to gaz i bez problemu przejedziesz. Gadacie że seta 2t ma 6 sek do 100 km/h ?? A czy ona wgl tyle pojedzie? jaki jest v-max 125?
Avatar użytkownika
Naszim
Świeżak
 
Posty: 409
Dołączył(a): 28/12/2010, 23:13
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez barek253 » 25/7/2011, 11:36

v max masz zalezny od przelozenia 100 poleci napewno
barek253
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1999
Dołączył(a): 28/5/2010, 16:39

Postprzez Kazmir » 25/7/2011, 16:32

Moją YZ śmigałem 130 km/h po asfalcie:). Co prawda przy tej prędkości z wrażenia wydmuchało mi dekiel od tłumika,ale co tam. Wiem,ze tyle idzie. :D :D :D
Yamaha YZ 125 (niedługo do sprzedania).
Kazmir
Świeżak
 
Posty: 63
Dołączył(a): 19/7/2010, 19:45
Lokalizacja: Bolesławiec

Postprzez domin195 » 25/7/2011, 17:05

ale na jakich przełożeniach? ja dr 350 przy typowo crossowych krótkich przełożeniach mogę jechać max 130 i to tylko na w miarę ubitej drodze bo na piachu to tak 115 nie więcej a na szosowych 150 może więcej.

Naszim dobrze pisze. jak klr-em na piasku zwalniasz do 20km/h to widać że nie potrafisz jeździć.
SUZUKI DR 350se => na 3 z gazu idzie na koło
domin195
Świeżak
 
Posty: 420
Dołączył(a): 13/3/2011, 21:14

Następna strona


Powrót do Offroad



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na gr