Kawasaki KLR650
Posty: 25
• Strona 2 z 2 • 1, 2
ale na jakich przełożeniach? ja dr 350 przy typowo crossowych krótkich przełożeniach mogę jechać max 130 i to tylko na w miarę ubitej drodze bo na piachu to tak 115 nie więcej a na szosowych 150 może więcej.
Naszim dobrze pisze. jak klr-em na piasku zwalniasz do 20km/h to widać że nie potrafisz jeździć.
Naszim dobrze pisze. jak klr-em na piasku zwalniasz do 20km/h to widać że nie potrafisz jeździć.
SUZUKI DR 350se => na 3 z gazu idzie na koło
- domin195
- Świeżak
- Posty: 420
- Dołączył(a): 13/3/2011, 21:14
no i o to chodzi. każdy tutaj opiera wszystko na tym co wyczytał, gdzieś tam słyszał itp. ja wiem co piszę i seta nie ma na prostych (czy to las szutry itp.) takiego odejścia jak 650.
SUZUKI DR 350se => na 3 z gazu idzie na koło
- domin195
- Świeżak
- Posty: 420
- Dołączył(a): 13/3/2011, 21:14
jak nie masz mi co zarzucić to chociaż nie pisz że nie wiem jak las wygląda. przecież jest tam dużo fajnych prostych do rozpędzenia się, zakręty przecież też są ale to nie jakiś slalom że większy motor będzie strasznie wolny.
SUZUKI DR 350se => na 3 z gazu idzie na koło
- domin195
- Świeżak
- Posty: 420
- Dołączył(a): 13/3/2011, 21:14
Posty: 25
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości