Zobacz wątek - sprzęgło spotrowe a seryjne.

sprzęgło spotrowe a seryjne.

i inne małe pojemności
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, Boshi, rosa, MarSen

sprzęgło spotrowe a seryjne.

Postprzez tomala2321 » 6/7/2011, 22:07

Witam mam keewaya matrixa i chciałbym załozyć mu sportowy wariator i sprzęgło. Co do wariatora zdecydowałem sie na MALOSSI Multivar, a co do sprzęgła zastanawiam sie nad czymś z firmy polini. Lecz przed tym chciałbym sie dowiedzieć czym sie różni sprzegło tuningowe od serii?
Proszę o pomoc ponieważ chce dokonac dobrego wyboru. :D
tomala2321
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 15/3/2011, 18:14


Postprzez henio12323 » 6/7/2011, 22:24

praktycznie niczym :P lepsze wywazenie, czasem tuning jest wiekszy nieco i zapewnia lepszą prace. wiec duzo mocy nie odczujesz na plus.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25994
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez tomala2321 » 7/7/2011, 10:11

wlaśnie tak myślałem. a jeżeli wezme twardszą centralke to mi to duzo polepszy ?
tomala2321
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 15/3/2011, 18:14

Postprzez henio12323 » 7/7/2011, 10:15

moze pogorszyc sie to nawet. tu juz trzeba kombinowac. bo za twarda sprezyna przy zbyt małym tuningu moze pogorszyc osiagi
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25994
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez tomala2321 » 7/7/2011, 11:29

a dzieki. bo chodzi mi o to że najbardziej mi chodzi o przyśpieszenie. a brakuje mi tego szarpniecia na starcie. to moze byc wina centralki?
tomala2321
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 15/3/2011, 18:14

Postprzez henio12323 » 7/7/2011, 12:40

w sumie możliwe :P ale to moze byc tez kwestia rolek
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 25994
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez tnts » 7/7/2011, 15:25

musisz zrozumiec jak dziala CVT.
zmieniasz albo rolki albo centralną sprężyne tylko i wyłącznie po to żeby zmienić relacje siły pomiędzy sprzęgłem a wariatorem.
tnts
Świeżak
 
Posty: 151
Dołączył(a): 27/6/2011, 19:05

Postprzez tomala2321 » 7/7/2011, 17:18

właśnie zmieniłem rolki na 4.2g Polini . przyspieszenie jest duzo wiekszę ale wraz brakuje mi tego takiego szarpniecia na starcie
tomala2321
Świeżak
 
Posty: 26
Dołączył(a): 15/3/2011, 18:14

Postprzez tnts » 8/7/2011, 14:28

szarpniecie na starcie:
wstaw twardsze sprezynki w sprzegło.
Sprzęgło będzie się wsprzęglać przy wyższych obrotach.
Jak dasz za twarde to nigdy okladzina nie bedzie ciasno przylegac przy jezdzie = bedzie sie slizgac i zagrzeje sprzeglo, nastepnie przypali i zniszczy dzwon = czyli z wyczuciem :D
tnts
Świeżak
 
Posty: 151
Dołączył(a): 27/6/2011, 19:05



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości




na gr