MT ETZ 250 - przerobienie
Posty: 26
• Strona 1 z 2 • 1, 2
MT ETZ 250 - przerobienie
Siemka
Pisze do was po to, zeby zapytac sie, czy daloby sie przerobic MZke w stanie idealnym. Jako iz nie podobaja mi sie takie w stylu : simsonow " itp, to chcialem sie zapytac, czy moglbym ja jakos przrobic nawet lekko, zeby przypominala crossa lub enduraka, albo cos w tym stylu ?
Pisze do was po to, zeby zapytac sie, czy daloby sie przerobic MZke w stanie idealnym. Jako iz nie podobaja mi sie takie w stylu : simsonow " itp, to chcialem sie zapytac, czy moglbym ja jakos przrobic nawet lekko, zeby przypominala crossa lub enduraka, albo cos w tym stylu ?
- koksik52
- Świeżak
- Posty: 75
- Dołączył(a): 16/5/2010, 14:53
- Lokalizacja: Warszawa
mozna ale po co ? lepiej sprzedac i kupic jakiegos enduraka. skoro piszesz że jest w stanie idealnym szkoda niszczyc sprzętu... juz niewiele ich jeździ w niezłym stanie. a agrotuningi wręcz nie wypadają w tym wieku ;D mozesz spręzyne od malucha wsadzić na tył (centralnie ) na przód jakies szklanki podwyzszające porobic
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
u nas w miescie chlopak jezdzi rok w rok na MZ w oryginale odpicowana na lalke i co fajne jezdzi w grupie z innymi ktorzy smigaja na nowych sprzetach a on ta MZ, fajnie to wyglada, to jest pasja chyba do takich sprzetow wiec sprzedaj ja a nie niszcz bo sa jeszcze tacy ktorym sie podobaja takie maszyny
-
sonycbr77 - Bywalec
- Posty: 853
- Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
- Lokalizacja: Turek
ja swoją etz 250 przerobiłem na crossa, z przodu utwardzona zawiecha, wysoki błotnik, szeroka kiera, przy podnóżkach dodatkowy stelaż by sie nie łamały przy glebie, z tyłu podniesiony zadupek, podnisiona zawiecha o 3cm, opona kostka i crossik elegancki i popyla w terenie niesamowicie, tylko mogła by być lżejsza. jak chcesz foto zobaczyć to daj znać, albo poszukaj mnie na polskiej jeździe pod nickiem 7beat
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
-
7beat - Stały bywalec
- Posty: 1048
- Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
- Lokalizacja: Maków Mazowiecki
Serce peka jak czytam takie rzeczy. Moze jeszcze nie klasyk ale juz coraz mniej. U mnie tez mlodzi ludzie jezdza mz jedna 250 i jedna 251 ale nie sadze, zeby komus przyszlo do glowy je przerabiac. Takie wlasnie nie zwiesniaczone sa piekne.
Cross z mz? 250? Jest za dluga i za niska. Mz jest motocyklem turystycznym i taki bedzie z niego cross, ze szkoda gadac. Ostatecznie sprzeglo obrocisz na stozku na wale bo to ich wada. Ten motocykl sluzy do jazdy po drogach a nie do katowania. Sprzedaj to komus kto uszanuje albo poczekaj kilka lat i sam zrozumiesz co chcesz niszczyc. Ja jezdze jawa 350. Super turystyk, toleruje rozne nawierzchnie i daje duzo frajdy, nie wyobrazam sobie cos w niej obciac i cos dospawac czy skakac do gory. Ten motocykl dobrze jezdzi wiec po co go polamac??? Nie lepiej kupic taki, ktory jest zbudowany do skokow?
Cross z mz? 250? Jest za dluga i za niska. Mz jest motocyklem turystycznym i taki bedzie z niego cross, ze szkoda gadac. Ostatecznie sprzeglo obrocisz na stozku na wale bo to ich wada. Ten motocykl sluzy do jazdy po drogach a nie do katowania. Sprzedaj to komus kto uszanuje albo poczekaj kilka lat i sam zrozumiesz co chcesz niszczyc. Ja jezdze jawa 350. Super turystyk, toleruje rozne nawierzchnie i daje duzo frajdy, nie wyobrazam sobie cos w niej obciac i cos dospawac czy skakac do gory. Ten motocykl dobrze jezdzi wiec po co go polamac??? Nie lepiej kupic taki, ktory jest zbudowany do skokow?
-
mirekm71 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1150
- Dołączył(a): 7/6/2010, 23:55
- Lokalizacja: Brzeg
-
mirekm71 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1150
- Dołączył(a): 7/6/2010, 23:55
- Lokalizacja: Brzeg
W oryginale nie sa malowane, czym bys nie pomalowal powloka bedzie duuuzo slabsza od oryginalu i kazda porzadna powloka bedzie drozsza w polozeniu albo dorowna kosztem+robocizna oryginalnym ladnym kolkom z allegro wiec po co sie wysilac?
-
mirekm71 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1150
- Dołączył(a): 7/6/2010, 23:55
- Lokalizacja: Brzeg
no dokładnie, ja poświęciłem 15min na szybką polerkę tylnej felgi i efekt jest piorunujący, oryginalne fele mz-tki bardzo łatwo na lustro spolerować
tdr125 er-5 ZX9r ktm lc4 600, 620 adventure, F2 stunt, crf 450 i transalp, zx6r 08 stunt
-
7beat - Stały bywalec
- Posty: 1048
- Dołączył(a): 21/3/2009, 15:43
- Lokalizacja: Maków Mazowiecki
No tak, jesli to sniedz to byle pasta naprawi. W jawie mam stalowe to nie zalapalem, ze mz jest trendy i ma alu
-
mirekm71 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1150
- Dołączył(a): 7/6/2010, 23:55
- Lokalizacja: Brzeg
Re: a
koksik52 napisał(a):Jak sa aluminiowe, to sa podatne na wykrzywienia, tak ? Jak mocno trzebaby bylo " ckoczyc " zeby je wygiac ?? xDD Bo mamy w uliczce progi zwalniajace xD
Daj sobie z nią spokój, bo ludzie Ci dobrze radzą a ty swoje. Ciężko pojąć, że ten motocykl nie nadaje się do jazdy ekstremalnej?
Bandit 1200
-
Kedar-88 - Stały bywalec
- Posty: 1327
- Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
- Lokalizacja: Jaworzno
sprzedaj i kup cos. wyjdziesz na 0. jak zadbana to minimum 1500 zł weźmiesz. a za tyle spokojnie kupisz jakas yamahe DT czy cos takiego.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Posty: 26
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości