Zobacz wątek - GSXR 1100 1989 rok pytanie do znawców. Jak odróżnić silniki?
NAS Analytics TAG

GSXR 1100 1989 rok pytanie do znawców. Jak odróżnić silniki?

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

GSXR 1100 1989 rok pytanie do znawców. Jak odróżnić silniki?

Postprzez george911 » 13/6/2011, 14:49

Od razu mówie że jestem nowy na tym forum. Pisze z prośbą o podpowiedź. Jakieś dwa tygodnie mój brat zakupił Suzuki GSXR 750 z zamontowanym silnikiem og gsxr 1100. Tak twierdzili ci co go sprzedawali. W zeszlym tygodniu silnik uległ uszkodzeniu( korbowód wybił dziure w przedniej części bloku silnika. Pare dni temu mój brat zmarł a wiem że pare godzin przed śmiercią chciał ten motor naprawić. Motory to była jego wielka pasja i jedyna miłość jaką miał. Pragnę naprawić mu ten motor. zajmuję się mechaniką pojazdową, z motocyklami mam troche mniej wspólnego dlatego proszę o rade. Jak odróżnić silnik 1100 od 750? z tego co widzę ten ma wybite na dole cylindra pod żeberkami 750 cm3. czy możliwe jest że ten silnik z nabitym takim oznaczeniem mógł mieć pojemność 1100? gdzie najtaniej znaleźć silnik do takiego motocykla? czy istnieje możliwość zakupu takiego samego sprawnego silnika i oddanie w rozliczeniu tego uszkodzonego. tzn oczywiście dopłacić i dać stary silnik? Prosze o jakieś rady i będe wdzięczny za pomoc.Pozdrawiam
george911
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 13/6/2011, 14:25


Postprzez RUTRA.RD » 14/6/2011, 06:55

zdaje mi sie ze bloki 600 i 750 sa takie same a jak to jest z 1100 to juz ciezko powiedziec mi. ciezko bedzie znalesc 1100 w dobrym stanie olejaka. od biedy mozna z jajka 750 wstawic
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa


Postprzez RUTRA.RD » 14/6/2011, 12:36

silniki 1100 w ramie gsxr 750 sa często spotykane. słyszałem ale nie jest to potwierdzone ze żeby ustawić zawory wtedy to trzeba silnik z ramy wytargać
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez DangerZone » 15/6/2011, 17:53

jeśli naprawiasz ten silnik to i tak będziesz go rozbierał wtedy zmierz średnice cylindrów i zobaczysz czy to 1100 na necie napewno są wymiary

gdzie jest wybite 750? jak na cylindrach to napewno był to kit z tym 1100
DangerZone
Świeżak
 
Posty: 100
Dołączył(a): 25/9/2009, 13:05

Postprzez sonycbr77 » 15/6/2011, 18:16

skoro jest wybite 750 to napewno to nie jest 1100 jak na dole cylintra to tam wlasnie wybijaja pojemnosc tak jest przynajmniej u mnie mam tysiaczka i wybite jest 998cm
Avatar użytkownika
sonycbr77
Bywalec
 
Posty: 853
Dołączył(a): 2/12/2010, 13:28
Lokalizacja: Turek

Postprzez george911 » 16/6/2011, 08:53

no właśnie było wybite na dole cylindra 748. Coś tłumaczyli że poprzedni właściciel coś przy nim robił dłubał i że było to jego oczko w głowie. tłumaczyli coś że silnik był podwyższany...ale to chyba nie ma żadnego sensu bo wydaje mi sie troche nierealne rozwiercić 750 na 1100. Ogólnie widze tu ciężki orzech do zgryzienia.bo rozmawiałem ze znajomym czy by mi nie sprowadził takiego gsxra z włoch rozbitka. On stwierdził że będzie ciężko bo we włoszech są to klasyki i albo wszystkie są już na złomie albo u kolekcjonerów i że taniej wyjdzie sprowadzenie jakiegoś nowszego moto:/
george911
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 13/6/2011, 14:25

Postprzez george911 » 16/6/2011, 08:56

alledrogo oczywiście też przeglądałem i nic:/
george911
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 13/6/2011, 14:25

Postprzez george911 » 20/6/2011, 20:26

do tego rocznika to ciężko o silnik są na alledrogo ale do młodszych. a do 89 nic:/
george911
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 13/6/2011, 14:25

Postprzez RUTRA.RD » 21/6/2011, 09:11

silnik bandita 1200 kup i tyle na forum motocyklowym byl temat co gosc z niego wyciskal ostatnie soli np zmiana dlowicy na ta z gsxr750 albo jajka 750 juz nie pamietam
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez george911 » 23/6/2011, 13:43

czy mógłbym prosić o link do takiego tematu? Swap silnika 1200 z bandita do gsxr 750 z 1989r? albo podpowiedzi od osób które takiego swapa dokonały? i z jakiego rocznika bandita brać ten silnik żeby było jak najmniej rzeźbienia.
george911
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 13/6/2011, 14:25

Postprzez RUTRA.RD » 28/6/2011, 09:30

TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez george911 » 14/6/2013, 10:50

witam po długiej przerwie. remont silnika w toku :D troche sie schodzi :/ i mam taki problem mam juz blok silnika caly dół poskładany jedyna rzecz jakiej mi brakuje to glowica. i tu jest problem bo jest to towar mocno deficytowy:/ rzecz nie do zdobycia. wiec moje pytanie. od czego mogla by pasowac glowica? chodzi o rocznik 1989 olejak regulowany na srubkach? ostatnio zamowilem na alledrogo przyszla niby to samo a jednak musialem zwrocic bo srednica zaworow mniejsza, srednica kanalow dolotowych mniejsza walkirozrzadu mialy mniej zebow i bylymniejsze srednica te zebatki. no i najwiekszy problem ten kanal po srodku mial za mala srednice i lancuszek rozrzadu tarl o obudowez przodu i tylu. sprzedawca zapewnial ze bedzie pasowac apotem przyznalsie ze faktycznie nie wiedzialod jakiego konkretnie motocykla ona pochodzi. ja obstawiam gsxfa :D
george911
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 13/6/2011, 14:25

Postprzez george911 » 14/6/2013, 10:57

i jeszcze jedno pytanie jezeli chodzi o rozrzad. czy od gory pomiedzy walkami musi byc to prowadzenie lancuszka zebatka? bo przegladajac instrukcje serwisowa bodajze haynesa czy jakos tak to sie pisze na jednym obrazku bylo to a na drugim nie bylo. wiec jak to jest? w moim poprzednim silniku nie bylo tego prowadzenia podejzewam zez powodu iz cylindy byly podwyzszone o jakies 10 mm i po prostu lancuszek juz i tak byl za bardzo napiety. i juz chyba rozumiemo co chodzi z tymi przerobkami w poprzednim silniku. byly podniesione cylindry aby odprezyc silnik. takie rzeczy robi sie przed uturbieniem.
george911
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 13/6/2011, 14:25

Postprzez george911 » 14/6/2013, 10:59

a no i jeszcze jedno pytanie czy po wlozeniu silnika w rame da sie potem zalozyc bez problemu glowice juz w motocyklu? czy lepiej wszystko poskladac i kompletny silnik wsadzic w rame?
george911
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 13/6/2011, 14:25

Postprzez Voxx » 14/6/2013, 19:44

piec skręc i dopiero do moto rama bardzo utrudnia robote,,,,,, a z reszta to foto zapodaj
gsxr 1100
10 sezon 32l
2 gleby
Voxx
Świeżak
 
Posty: 237
Dołączył(a): 3/1/2010, 13:43
Lokalizacja: Beskid Zywiecki

Postprzez RUTRA.RD » 18/6/2013, 06:42

glowicy szukaj tez poza pl bo u nas z czesciami to jest mocno roznie szczegolnie
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez george911 » 18/6/2013, 15:15

no zauwazylem wlasnie. doslownie wszystko z allegro obdzwonilem i nikt nie ma glowicy. jeszcze bede probowal reanimowac stara. wymienie pogiete zawory popychacze czy jak to tam sie zwie i gwint od swiecy musze naprawic i tak chyba bedzie najprosciej i najszybciej. i bez komplikacji.
george911
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 13/6/2011, 14:25

Postprzez mati22252 » 18/6/2013, 15:50

Na ebay.de masz pare tylko bez wałków rozrządu. Znajdź model silnika jaki tam jest i łatwiej będzie znaleźć w niemczech czy angli. http://www.ebay.de/itm/GSX-R-1100-GV73C ... 334e811420
Avatar użytkownika
mati22252
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 805
Dołączył(a): 12/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Żagań/ Poznań

Następna strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości




na górê