Junak 901
Ja już swoim Junaczkiem 901 jeżdżę tydzień i mam nabite 590km 
 Do 400km starałem się jeździć lekko choć czasami przegięło mi się z obrotami 
 Po 400km zacząłem jeździć już normalnie. Z maksymalnym obciążeniem (czyt. pasażer i załadowany kuferek) 60km/h da się śmigać - nawet szybciej. Co do jazdy samemu nie miałem jeszcze okazji przetestować na prostej. Za kilka dni sprawdzę 
 Jak do tej pory żadnych większych problemów 
 Na początku tylko jedna śrubka była niedokręcona. Póki co jedynie odczuwalną "wadą" są wibracje - ale fakt przy pewnej ilości obrotów zanikają albo człowiek się przyzwyczaja 
 Mam nadzieję, że będzie dobrze i długo służył i te parę razy, kiedy omskła mi się ręka na manetce przy docieraniu nie będzie miało negatywnego wpływu 
				Fly to a dream, Far across the sea =)
			- 
				

Qbiaczek - Świeżak
 - Posty: 31
 - Dołączył(a): 22/6/2011, 15:58
 - Lokalizacja: Gdynia, Poland
 
Możliwe, że tyle jest 
 Sam jeszcze nie jechałem, z pasażerem miewałem i 80km/h ale to z górki trochę 
 A 60 km/h z pasażerem miałem na prostej i trochę pod wiatr. Jestem na 7 lipca umówiony na przegląd to i wtedy wymienią mi zębatki 
 Zobaczymy jak się wtedy będzie jeździć 
				Fly to a dream, Far across the sea =)
			- 
				

Qbiaczek - Świeżak
 - Posty: 31
 - Dołączył(a): 22/6/2011, 15:58
 - Lokalizacja: Gdynia, Poland
 
Wczoraj miałem dłuższy wypad Junakiem 80Km zrobiłem. I wróciłem do domu o 2 w nocy.
Jechałem w deszczu , po błocie i nic nie nawaliło i ani razu nie zgasł.
Światła długie zdały egzamin.
Wczoraj go z przeglądu odebrałem i koleś powiedział że wszytko jest ok i że mam docierać do 500km i potem normalnie.
Jechałem najwięcej na drodze prostej (nie z górki) 75km/h. A jak sie położyłem to 85km/h
.
Ale teraz jeżdżę 60km/h i to wystarczy
Zdjęcia
  (otwórz link)
  (otwórz link)
  (otwórz link)
  (otwórz link)
  (otwórz link)
  (otwórz link)
  (otwórz link)
  (otwórz link)
Mój Junak 901 jest niezawodny. Nigdy mnie nie zawiódł. Jest po pierwszym przeglądzie i nie ma żądnych usterek. Spalanie podczas docierania to 2,5L.
Nieszczęśliwym trafem z mojej winny ułamałem prawe lusterko , ale nowe takie same wyniosło mnie 15zł.
Po dotarciu jeździ się niesamowicie. Jeździe poprawia wygodne siedzenie. Junak w każdych warunkach sprawia się dobrze.
Światła , migacze , podświetlenie , lagi i hamulce spełniają swoją rolę w 100%.
				
			Jechałem w deszczu , po błocie i nic nie nawaliło i ani razu nie zgasł.
Światła długie zdały egzamin.
Wczoraj go z przeglądu odebrałem i koleś powiedział że wszytko jest ok i że mam docierać do 500km i potem normalnie.
Jechałem najwięcej na drodze prostej (nie z górki) 75km/h. A jak sie położyłem to 85km/h
Ale teraz jeżdżę 60km/h i to wystarczy
Zdjęcia
  (otwórz link)
  (otwórz link)
  (otwórz link)
  (otwórz link)
  (otwórz link)
  (otwórz link)
  (otwórz link)
  (otwórz link)
Mój Junak 901 jest niezawodny. Nigdy mnie nie zawiódł. Jest po pierwszym przeglądzie i nie ma żądnych usterek. Spalanie podczas docierania to 2,5L.
Nieszczęśliwym trafem z mojej winny ułamałem prawe lusterko , ale nowe takie same wyniosło mnie 15zł.
Po dotarciu jeździ się niesamowicie. Jeździe poprawia wygodne siedzenie. Junak w każdych warunkach sprawia się dobrze.
Światła , migacze , podświetlenie , lagi i hamulce spełniają swoją rolę w 100%.
- Boshe
 - Świeżak
 - Posty: 34
 - Dołączył(a): 6/6/2011, 11:26
 - Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
 
Moja najdłuższa trasa to jakieś 140-150km jaką zrobiłem na moim Junaku. Trasę pokonałem w około 3 godziny 
 Jeździ się bardzo fajnie 
 Póki co najdłuższą trasę zrobiłem z pasażerem ale niedługo wybieram się w dłuższą trasę sam 
 Ponad 180km. W czwartek pierwszy przeglÄ…d, zobaczymy co powiedzÄ… 
 A tak przy okazji płaciliście coś za przegląd?
				Fly to a dream, Far across the sea =)
			- 
				

Qbiaczek - Świeżak
 - Posty: 31
 - Dołączył(a): 22/6/2011, 15:58
 - Lokalizacja: Gdynia, Poland
 
Dzięki za info 
 Tyle się jeszcze wypłace 
 Zobaczymy co tam jutro wymyślą na tym przeglądzie 
 Jak coś to dam znać 
 A i mam takie coś ciekawego z bakiem, a może raczej ze wskaźnikiem. Zaraz po kupnie zatankowałem jakieś 10l (może trochę mniej) i było może z 3/4 albo 3/5 zbiornika zalane. Pokazało mi 2 zielone kreski. Zjeździłem to do rezerwy (ok. 300km) - ile naprawdę w baku zostało to nie wiem. Dolałem ok. 9,5l benzyny i już miałem raczej ponad 3/4 może nawet 4/5 baku pełnego. Od paru dni jeździłem już na zupełnej rezerwie (zjechałem jakieś 350km), aż się bałem, że w pewnym momencie paliwo mi się skończy. Zajeżdżam na stację i tankuje. I też jakoś zalałem około 9-10l (nie pamiętam bo zawsze tankuje na PLN 
 ) a tutaj bak pełen na full. Sam już nie wiem jaką pojemność ma ten bak 
 Możliwe, że ze wskaźnikiem coś jest nie tak. Jutro na szczęście idę na ten przegląd, a po przeglądzie jadę w końcu do siebie, gdzie mam warsztat i narzędzi pełno - wtedy dopiero zrobię konkretny własnoręczny przegląd. Sam zobaczę co jeszcze jest niedokręcone itp. To co mogłem to dokręciłem - chociażby korek od manetki. Ale nim zdobyłem klucz to trochę czasu minęło. Bez narzędzi jak bez ręki 
				Fly to a dream, Far across the sea =)
			- 
				

Qbiaczek - Świeżak
 - Posty: 31
 - Dołączył(a): 22/6/2011, 15:58
 - Lokalizacja: Gdynia, Poland
 
Do zbiornika wchodzi ponad 17 litrów. Wskaźnik poziomu paliwa jest raczej mało precyzyjny, ot, widać czy paliwa jest dużo, średnio czy mniej, ale dokładnych proporcji do rzeczywistego napełnienia baku bym się nie doszukiwał 
Raczej trzeba patrzeć na przebieg od ostatniego tankowania - po 700km można zacząć myśleć o dotankowaniu.
Moje średnie zużycie wyniosło 2.1
				
			Raczej trzeba patrzeć na przebieg od ostatniego tankowania - po 700km można zacząć myśleć o dotankowaniu.
Moje średnie zużycie wyniosło 2.1
- Whisper
 - Świeżak
 - Posty: 12
 - Dołączył(a): 7/6/2011, 09:13
 - Lokalizacja: Okolice Warszawy
 
Czwórka w Junaku to taki jakby nadbieg 
 Na prostej na 4 też będzie się rozpędzał ale powolutku 
 Ale np. jak rozpędzisz się na 4 z górki do np. 80km/h to na prostej dalej będzie ją trzymał 
 Przynajmniej u mnie tak było 
 A na czwórce póki co rozpędziłem się do 70km/h ale myślę, że da radę do 75 
 Jak będzie okazja to sprawdzę 
				Fly to a dream, Far across the sea =)
			- 
				

Qbiaczek - Świeżak
 - Posty: 31
 - Dołączył(a): 22/6/2011, 15:58
 - Lokalizacja: Gdynia, Poland
 
Witam wszystkich od miesiąca jestem posiadaczem w/w junaka 901 , zakupiłem go żeby dojeżdżać do pracy ( 36 km w jedną stronę ). przez deszcze przejechałem nim dopiero około 260 km. motorek sprawuje się jak do tej pory poprawnie defekty jakie napotkałem to niedokręcona manetka gazu, zacinanie się biegów przy redukcji (zobaczymy po dotarciu), przy zimnym silniku i powolnym dodawaniu gazu gaśnie (myślę że to kwestia ustawienia gaźnika ponieważ zdarzyło się też, że zgasł  mi parę razy pod światłami),  po 200 stu km musiałem naciągnąć łańcuch. Z plusów to całkiem fajnie zestrojenie zawieszenie, duża pojemność zbiornika paliwa i bardzo fajny gang silnika. Co do prędkości staram się jeździć  nim max 45km/h aż do 300km, żeby oczyścić cylinderek rozpędziłem go parę razy na krótkich odcinkach do max prędkości jaką udało mi się uzyskać ( nie całe 60km/h), zobaczymy jak będzie po dotarciu silnika. Plastiki na razie nie trzeszczą, jakość skręcenia motoroweru oceniam jako dobra. Dostałem do niego kuferek ale nie bardzo wiem jak przykręcić może ktoś ma to już za sobą to będę wdzięczny za foto.
				
			- KANEK
 - Świeżak
 - Posty: 5
 - Dołączył(a): 7/7/2011, 10:13
 
Ja mam kuferek i też się trochę nagłowiłem jak go zamocować 
 ale się udało. Teraz motorek jest na przeglądzie ale jak go odbiorę to zrobię fotek parę - chyba, że ktoś mnie uprzedzi 
				Fly to a dream, Far across the sea =)
			- 
				

Qbiaczek - Świeżak
 - Posty: 31
 - Dołączył(a): 22/6/2011, 15:58
 - Lokalizacja: Gdynia, Poland
 
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości