Zobacz wątek - Przd wymianą sprzęgła
NAS Analytics TAG

Przd wymianą sprzęgła

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Postprzez kasztan » 18/5/2011, 15:48

Nianio jak zrobisz to daj znać co było zużyte.
Ja mam podobny problem w moim Kawasaki z750. Skończyła mi się już możliwość regulacji linki a dźwignia wychodząca z obudowy sprzęgła z linią linki tworzy kąt 90 st a powinna 60. Moto ma 24000 przebiegu. Trochę mało. Tak się zastanawiam co się zużyło: elementy ścierne na tarczy się zjechały czy może jakiś popychacz kosza czy coś innego.
kasztan
Świeżak
 
Posty: 96
Dołączył(a): 13/6/2009, 18:59


Postprzez RUTRA.RD » 18/5/2011, 15:56

myster przebieg na polskim rynku jest warty tyle co kurz zebrany przeze mnie do odkurzacza
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa


Postprzez hugo2003 » 18/5/2011, 19:38

kasztan obstawialbym okladziny!
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań

Postprzez kasztan » 18/5/2011, 22:14

Też obstawiam na okładziny.
Co do przebiegu to moto ma 4 lata. Ja jestem 2 właścicielem a kupiłem go od mojego znajomego, który z kolei kupił go w salonie jako nówkę. Nie był kręcony.
Podejrzewam, że to przez to, że wyjazd z garażu jest mocno stromy i niestety wyjeżdżam na półsprzęgle.
Zobaczymy co wyjdzie w sprzęgle u Nianio.
kasztan
Świeżak
 
Posty: 96
Dołączył(a): 13/6/2009, 18:59

Postprzez nianio » 26/5/2011, 15:56

Ani okładziny, ani sprężyny... obie rzeczy trzymają wymiar zgodnie z serwisówką.

To może linka się wyciągnęła? Co myślicie?
ZXR 400 '91
nianio
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 21/2/2011, 21:59
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez RUTRA.RD » 27/5/2011, 00:00

sprężyny sprzęgła
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez nianio » 27/5/2011, 06:01

@RUTRA.RD ale sprężynki są dobre. Trzymają wymiar. Możesz to jakoś uzasadnić?
ZXR 400 '91
nianio
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 21/2/2011, 21:59
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez RUTRA.RD » 27/5/2011, 07:46

kumpla tez trzymały i sprzęgło się ślizgano. nowe są po prostu nie ugniecione twardsze, koszt 50zl nawet bym się nie zastanawiał.
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4149
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez Raczek_6 » 27/5/2011, 08:40

W takich tematach może pomóc service manual albo doświadczony mechanik motocyklowy.

Jeśli sprzęgło się nie ślizga, tarcze i przekładki trzymają wymiar pozostaje ... regulacja.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez nianio » 1/6/2011, 21:35

Sprężynki też nie bo je wlasnie wymieniłem.... Łożysko wygląda bardzo dobrze - nie ma żadnych śladów zużycia. Już nie wiem co robić.
Muszę wyciągnąć wszystkie tarcze i przekładki i je dokladnie pomierzyć... Jaka jest zasada wkladania tarcz?
ZXR 400 '91
nianio
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 21/2/2011, 21:59
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Przemo_rene » 2/6/2011, 09:08

wkłądasz tak jak były lub jak nie wiesz jak to tak jak w serwisówce podają. ja bym zrobił tak jak w serwisówce i policzył czy aby wszsytkie są bo może dlatego też nie łapie. Do tego patrz czy ta linka na 100% łapie wysprzęglik tak jak trzeba a nie tylko na klamce...wysprzęgliki mają czasem regulację własną (vide tl1000s, gs500 itp) - jak się źle go ustawi to nie apie sprzęgło i się ślizga. Do tego kolejność włakdania tarcz i przekoszenie jednej ostatniej (czasem tak bywa) i jeden wyrąb jak wg. serwisówki też jest ważne. Czasem są też znaczniki na koszu sprzęgła które trzeba zgrać ze sobą bo inaczej nie działa również. Nie prościej oddać do mechanika?
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez elco » 2/6/2011, 20:52

Sprawdzales czy tarcze i przekladki nie sa przypadkie nadpalone/zeszklone. ?Jak wyjezdzasz mogles zeszklic tarcze - wowczas nawet przy zachowaniu wymiaru sprzeglo bedzie sie slizgac.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Poprzednia strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na gr