Przd wymianą sprzęgła
Posty: 32
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Nianio jak zrobisz to daj znać co było zużyte.
Ja mam podobny problem w moim Kawasaki z750. Skończyła mi się już możliwość regulacji linki a dźwignia wychodząca z obudowy sprzęgła z linią linki tworzy kąt 90 st a powinna 60. Moto ma 24000 przebiegu. Trochę mało. Tak się zastanawiam co się zużyło: elementy ścierne na tarczy się zjechały czy może jakiś popychacz kosza czy coś innego.
Ja mam podobny problem w moim Kawasaki z750. Skończyła mi się już możliwość regulacji linki a dźwignia wychodząca z obudowy sprzęgła z linią linki tworzy kąt 90 st a powinna 60. Moto ma 24000 przebiegu. Trochę mało. Tak się zastanawiam co się zużyło: elementy ścierne na tarczy się zjechały czy może jakiś popychacz kosza czy coś innego.
- kasztan
- Świeżak
- Posty: 96
- Dołączył(a): 13/6/2009, 18:59
Też obstawiam na okładziny.
Co do przebiegu to moto ma 4 lata. Ja jestem 2 właścicielem a kupiłem go od mojego znajomego, który z kolei kupił go w salonie jako nówkę. Nie był kręcony.
Podejrzewam, że to przez to, że wyjazd z garażu jest mocno stromy i niestety wyjeżdżam na półsprzęgle.
Zobaczymy co wyjdzie w sprzęgle u Nianio.
Co do przebiegu to moto ma 4 lata. Ja jestem 2 właścicielem a kupiłem go od mojego znajomego, który z kolei kupił go w salonie jako nówkę. Nie był kręcony.
Podejrzewam, że to przez to, że wyjazd z garażu jest mocno stromy i niestety wyjeżdżam na półsprzęgle.
Zobaczymy co wyjdzie w sprzęgle u Nianio.
- kasztan
- Świeżak
- Posty: 96
- Dołączył(a): 13/6/2009, 18:59
W takich tematach może pomóc service manual albo doświadczony mechanik motocyklowy.
Jeśli sprzęgło się nie ślizga, tarcze i przekładki trzymają wymiar pozostaje ... regulacja.
Jeśli sprzęgło się nie ślizga, tarcze i przekładki trzymają wymiar pozostaje ... regulacja.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Sprężynki też nie bo je wlasnie wymieniłem.... Łożysko wygląda bardzo dobrze - nie ma żadnych śladów zużycia. Już nie wiem co robić.
Muszę wyciągnąć wszystkie tarcze i przekładki i je dokladnie pomierzyć... Jaka jest zasada wkladania tarcz?
Muszę wyciągnąć wszystkie tarcze i przekładki i je dokladnie pomierzyć... Jaka jest zasada wkladania tarcz?
ZXR 400 '91
- nianio
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 21/2/2011, 21:59
- Lokalizacja: Warszawa
wkłądasz tak jak były lub jak nie wiesz jak to tak jak w serwisówce podają. ja bym zrobił tak jak w serwisówce i policzył czy aby wszsytkie są bo może dlatego też nie łapie. Do tego patrz czy ta linka na 100% łapie wysprzęglik tak jak trzeba a nie tylko na klamce...wysprzęgliki mają czasem regulację własną (vide tl1000s, gs500 itp) - jak się źle go ustawi to nie apie sprzęgło i się ślizga. Do tego kolejność włakdania tarcz i przekoszenie jednej ostatniej (czasem tak bywa) i jeden wyrąb jak wg. serwisówki też jest ważne. Czasem są też znaczniki na koszu sprzęgła które trzeba zgrać ze sobą bo inaczej nie działa również. Nie prościej oddać do mechanika?
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Posty: 32
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości