Problem przy rejestracji
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Problem przy rejestracji
Cześć jestem Paweł chciałem się przywitać na wstępie mam pytanie?
Chciałem kupić motor bez praw do rejestracji, do tego rame ale nie przekładać i teraz pytanie
1Czy tylko wystarczy przełozyć tabliczke czy sa gdzies ukryte jakieś jescze numerki ?
2Jaka kara grozi jak sie policja połapie ze ściema
3Czy wogóle sprawdzaja przy kontroli zbierznośc numerów
4Czy jezeli bym sie zdecydował na zamiane to da sie wyjać slinik bez konieczności rozbierania silnika na bloki ?
pozdrawiam
Chciałem kupić motor bez praw do rejestracji, do tego rame ale nie przekładać i teraz pytanie
1Czy tylko wystarczy przełozyć tabliczke czy sa gdzies ukryte jakieś jescze numerki ?
2Jaka kara grozi jak sie policja połapie ze ściema
3Czy wogóle sprawdzaja przy kontroli zbierznośc numerów
4Czy jezeli bym sie zdecydował na zamiane to da sie wyjać slinik bez konieczności rozbierania silnika na bloki ?
pozdrawiam
Ostatnio edytowano 27/3/2011, 09:58 przez KINGBUSHIDO, łącznie edytowano 1 raz
- KINGBUSHIDO
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 26/3/2011, 17:04
- Lokalizacja: CK
1. czyn niezgodny z prawem
2. stanowi to przestępstwo z art 306 kk
3. diagnosta ma w obowiązkach sprawdzić numery
4. to nie tylko silnik
poza tematem, to wyedytuj swój post zakładający temat i zmień temat
2. stanowi to przestępstwo z art 306 kk
3. diagnosta ma w obowiązkach sprawdzić numery
4. to nie tylko silnik
poza tematem, to wyedytuj swój post zakładający temat i zmień temat
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
-
madcap - Administrator
- Posty: 5894
- Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
- Lokalizacja: wieje wiatr?
rozumiem a trudno jest przełożyć do nowej ramy ? takiej zarejestrowanej ? trzeba rozbierac silnika (na bloki) czy da sie to wszystko poprostu wyjac odkręcając 6 śrubek ?
jak w przypadku rejestracji na "sama" ? musza byc zatarte stare nr rejestracyjne ?
jak w przypadku rejestracji na "sama" ? musza byc zatarte stare nr rejestracyjne ?
- KINGBUSHIDO
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 26/3/2011, 17:04
- Lokalizacja: CK
Przeważnie taki motocykl jest z przeznaczeniem na części z różnych powodów.
1. Nie wystarczy.
2. Nawet kilka lat w pudle z miłymi panami ...
3. Nie zbieżność a, VIN musi być dokładnie taki sam jak w dowodzie w innym wypadku laweta i parking policyjny. Sprawdzają rutynowo.
4. Przekładanie wszystkich elementów do 2-giej ramy to kosztowny i czasochłonny zabieg - doliczając koszty wyjdzie na to samo co byś kupił motocykl z pełnymi prawami do rejestracji.
Po za tym często są to motocykle z uszkodzonymi ważnymi elementami odpowiedzialnymi za bezpieczeństwo - przynajmniej z UK i UE.
1. Nie wystarczy.
2. Nawet kilka lat w pudle z miłymi panami ...
3. Nie zbieżność a, VIN musi być dokładnie taki sam jak w dowodzie w innym wypadku laweta i parking policyjny. Sprawdzają rutynowo.
4. Przekładanie wszystkich elementów do 2-giej ramy to kosztowny i czasochłonny zabieg - doliczając koszty wyjdzie na to samo co byś kupił motocykl z pełnymi prawami do rejestracji.
Po za tym często są to motocykle z uszkodzonymi ważnymi elementami odpowiedzialnymi za bezpieczeństwo - przynajmniej z UK i UE.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości