Zobacz wątek - honda magna vf700 86 rok wersja usa problem z moca, pomocy
NAS Analytics TAG

honda magna vf700 86 rok wersja usa problem z moca, pomocy

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

honda magna vf700 86 rok wersja usa problem z moca, pomocy

Postprzez boniodaniel » 20/3/2011, 21:50

koledzy podpowiedzcie cos, mam magna jak w tytule. zrobione synchro, olej, filtry,swiece, przewody i fajki. i nadal nie ma tyle mocy co powinna. z moich odczuc jest tak ze do jakis 3 tys obrotow jest wieksza moc, powyzej 3 tys moc spada no i moto wyciaga tylko 120 km/h i koniec. dodoam ze moto pracuje rowno,zapala na dotyk i nie ma zadnych innych objawow. pomozcie bo juz nie wiem co mam robic. pozdrawiam
boniodaniel
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 20/3/2011, 21:44
Lokalizacja: Sierpc


Postprzez PrimoGhost » 21/3/2011, 15:49

Zapchany na chama filtr powietrza? Zagięty wąż paliwa?
Obrazek
<b>ZxR 636 2006</b>
Avatar użytkownika
PrimoGhost
Stały bywalec
 
Posty: 1148
Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
Lokalizacja: z DW-957

Postprzez Seba_ER5 » 21/3/2011, 16:17

Kompresje zmierz moze jej nie byc juz...
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5221
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez boniodaniel » 21/3/2011, 17:56

nie regulowalem jeszcze zaworow,moze to wina zaciasnych zaworow?
boniodaniel
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 20/3/2011, 21:44
Lokalizacja: Sierpc

Postprzez PrimoGhost » 21/3/2011, 18:39

Można gdybać do rana... pasowałoby żebyś jednak wybrał się z motocyklem na serwis. To może być cokolwiek.
Obrazek
<b>ZxR 636 2006</b>
Avatar użytkownika
PrimoGhost
Stały bywalec
 
Posty: 1148
Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
Lokalizacja: z DW-957

Postprzez boniodaniel » 22/3/2011, 19:21

zawory juz wyregullowane i dalej jest to samo tylko ma wieksze kopyto ale im szybciej jedzie tym miej mocy i dojdzie do 120 i koniec, nie wiem juz co dalej
boniodaniel
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 20/3/2011, 21:44
Lokalizacja: Sierpc

Postprzez Przemo_rene » 22/3/2011, 22:57

a nie masz zblokowanej wersji przypadkiem? Jakieś zwężki prześwitu na króćcach czy np podnosząca się do połowy przepustnica...
Trzebaby pokombinowac z gaźnikiem - wyczyścić mu dysze, FILTR PALIWA wymienić. Sprawdzić poziom pływaków i czy szczelne... ale...możę kąt wyprzedzenia zapłonu jest nie taki. Możę o ząbek przestawiony rozrząd?
Głupia sprawa ale...ile one lecą fabrycznie? Możę masz strzelone łożyska w kołach i ciężko idą..
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez boniodaniel » 23/3/2011, 20:48

na serwisie twierdza ze to napewno nie wina gaznikow, sprawdzili dzis kompresje i jest 10 a w serwisowce jest 10,5 wiec w normie, podpowiadaja mi ze to cos z pradem wiec zamowilem dzis modul zaplonowy, moze to pomoze
boniodaniel
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 20/3/2011, 21:44
Lokalizacja: Sierpc

Postprzez boniodaniel » 23/3/2011, 20:50

a dodam ze swiece sa ladne kolor kawa na mleku wiec to raczej nie zle ustawiony rozrzad, wydaje mi sie ze modul zaplonowy a dokladnie sekcja w module odpowiedzialna za wysokie obroty wiec zamowilem modul
boniodaniel
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 20/3/2011, 21:44
Lokalizacja: Sierpc

Postprzez 5 » 24/3/2011, 07:42

Kiedys kolega miał podobny problem i okazało się, że była to wina dysz. Tylko że nie była to magna tylko ltd no i u ciebie podobno już to sprawdzili. Jak założysz moduł i dalej tak będzie to zajrzyj jeszcze raz do gaźników.
5
Świeżak
 
Posty: 54
Dołączył(a): 2/1/2011, 14:46

Postprzez boniodaniel » 13/4/2011, 19:26

gazniki wymienione na drugie, i teraz na zimnym silniku chodzi idealnie a jak sie nagrzeje to pierdzieli,macie jakies pomysly?
boniodaniel
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 20/3/2011, 21:44
Lokalizacja: Sierpc

Postprzez ferro » 13/4/2011, 20:26

a moduł już przyszedł i wymieniłes? może jakis sterownik
Avatar użytkownika
ferro
Świeżak
 
Posty: 227
Dołączył(a): 17/1/2011, 18:13
Lokalizacja: b-100

Postprzez boniodaniel » 13/4/2011, 21:31

modul zmieniony, rozrzad sprawdzony, zaplonu sie nie ustawia bo tram sa impulsatory
boniodaniel
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 20/3/2011, 21:44
Lokalizacja: Sierpc

Postprzez RUTRA.RD » 14/4/2011, 08:01

to te drugie gaźniki ustaw porządnie pod motocykl. w książce serwisowej porównaj hmm np budowę swoich gaźników z wersja otwarta jakie dysze były itp.
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez mirekm71 » 14/4/2011, 10:37

Wszystko prawie wymieniles i nie idzie??? Masakra. Moze cos z ukladem wydechowym? Przepuszcza taka ilosc spalin, ze ladnie pali i ladnie chodzi ale nie przekroczy 120? W silniku juz chyba nic nie ma wiec jakby wymontowac airbox, podac paliwo z butelki, zdemontowac wydech ( to juz tak w akcie desperacji) cos ja dlawi.
Avatar użytkownika
mirekm71
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1150
Dołączył(a): 7/6/2010, 23:55
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez boniodaniel » 14/4/2011, 10:48

wydechy mam wolne robione na zamowienie
boniodaniel
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 20/3/2011, 21:44
Lokalizacja: Sierpc

Postprzez Raczek_6 » 16/4/2011, 23:57

A jak króćce łączące głowicę z gaźnikami ?
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez boniodaniel » 17/4/2011, 12:49

idealne
boniodaniel
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 20/3/2011, 21:44
Lokalizacja: Sierpc

Postprzez boniodaniel » 17/4/2011, 12:51

dzwonili z serwisu w piatek ze mam kupic jedna cewke i impulsator bo moto jak jest zimne tyo chodzi idealnie a jak sie nagrzeje tyo jedna para cylindrow slabnie bo podobno slabnie iskra z jednej cewki wiec dzis zamowilem cewke i impulsatory i zobacze co bedzie dalej
boniodaniel
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 20/3/2011, 21:44
Lokalizacja: Sierpc

Postprzez boniodaniel » 1/5/2011, 10:15

cewki zmienilem i juz moto nie gasnie po nagrzaniu, z gaznikami juz sie prawie uporalem ale teraz mam taki problem ze moto do 6 tysiecy obrotow idzie jak wsciekle a puzniej sie dlawi, czy to moze byc wina za duzej dyszy wysokich obrotow? mam teraz zalozona dysze 125 i wczoraj jechalem w nocy to widzialem w lusterkach jak jak jechalo za mna auto ze jak zaczyna mi sie dlawic to idzie za mna jakas chmura albo dymu albo takiej mgielki nie jestem pewien i pali mi jak smok
boniodaniel
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 20/3/2011, 21:44
Lokalizacja: Sierpc

Następna strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr