Problemy z GPZ500 po kupnie
Posty: 25
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Witam mam kolejny problem.
Mianowicie mam zdartą opone z tyłu już do zera prawie.
Więc trzeba by było ją wymienić. Teraz tak obie opony mam DUNLOP'a.
Przód 110/70/17 - tył 130/70/17.
Zamierzam wymienić tylko tył i pytanie brzmi czy moze z przodu być inna opona niż z tyłu?
Planuje kupić
1. 130/70-17 Continental Twist SM ok 290zł
2. 130/70/17 MICHELIN PILOT ACTIV ok 419zł
3. 130/70/17 Pirelli Sport Demon ok 410zł
Którą z tych opon najlepiej wybrać ? Kupić Continentala czy lepiuej dołożyć troche kasy i kupic cos naprawde dobrego ?
Mianowicie mam zdartą opone z tyłu już do zera prawie.
Więc trzeba by było ją wymienić. Teraz tak obie opony mam DUNLOP'a.
Przód 110/70/17 - tył 130/70/17.
Zamierzam wymienić tylko tył i pytanie brzmi czy moze z przodu być inna opona niż z tyłu?
Planuje kupić
1. 130/70-17 Continental Twist SM ok 290zł
2. 130/70/17 MICHELIN PILOT ACTIV ok 419zł
3. 130/70/17 Pirelli Sport Demon ok 410zł
Którą z tych opon najlepiej wybrać ? Kupić Continentala czy lepiuej dołożyć troche kasy i kupic cos naprawde dobrego ?
- glinka
- Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 18/2/2008, 19:46
Tu dobra opcja tylko spytaj o DOT:
http://allegro.pl/dunlop-sportmax-d220f ... 39333.html
P.S. Jak na przodzie bedziesz mial star gume to i tak sie wyp..
Polke dolna mozesz wyprostowac. Lage też. Lepsze to niz ganianie na krzym zawiasie. Koles mogl przekrzywizc moto przy slizgu.
http://allegro.pl/dunlop-sportmax-d220f ... 39333.html
P.S. Jak na przodzie bedziesz mial star gume to i tak sie wyp..
Polke dolna mozesz wyprostowac. Lage też. Lepsze to niz ganianie na krzym zawiasie. Koles mogl przekrzywizc moto przy slizgu.
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5220
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Właśnie słyszałem o prostowaniu półki i lagi ale podobno nie zawsze się to sprawdza.
Jest tylko lekko wykrzywiona, gościu powiedział że można tak jaździć i nigdy nie wiadomo czy po prostowaniu nie odkształci się spowrotem.
PS. O Dunlopach nie słyszałem wiele dobrego. Wybiore chyba tego Continentala na tył a przód zostawie bez zmian. Z przodu nie jest jeszcze taka tragiczna ta opona, natomiast tył musze już zmienić. Niech ktoś jeszcze się wypowie czy opłaca się dokłądać do Pirelli lub Michelin'a ?
Jest tylko lekko wykrzywiona, gościu powiedział że można tak jaździć i nigdy nie wiadomo czy po prostowaniu nie odkształci się spowrotem.
PS. O Dunlopach nie słyszałem wiele dobrego. Wybiore chyba tego Continentala na tył a przód zostawie bez zmian. Z przodu nie jest jeszcze taka tragiczna ta opona, natomiast tył musze już zmienić. Niech ktoś jeszcze się wypowie czy opłaca się dokłądać do Pirelli lub Michelin'a ?
- glinka
- Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 18/2/2008, 19:46
WITAM Ponownie.
Kolejny problem to wymiana gumy z przodu.
Z tyłu mam teraz Michelin Pilot Active 130/80/17 !
Powiedzcie mi czy taka opona powinna być oryginalnie w moim Kawasaki GPZ 500S z 1999roku ?
tzn chodzi o wymiar bo wydaje mi sie ze powinna byc 130/70/17.
Teraz mam kłopot z wymiana opony z przodu.
Chciałbym zainwestować w taka samą jak z tyłu czyli Michelin pilot Active, ale mam kilka pytań.
Czy opłaca się kupować nową opnę z 2004 roku ?
Z tyłu mam całkiem nową 8 tydz 2011, a z przodu bym miał z 2004.
I jaki rozmiar wybrać. Wydaje mi się ze 110/70/17 to dobry wybór.
Ale skoro z tyłu mam szerokość 80 to może z przodu tez powinno byc na 80 ?
Kolejny problem to wymiana gumy z przodu.
Z tyłu mam teraz Michelin Pilot Active 130/80/17 !
Powiedzcie mi czy taka opona powinna być oryginalnie w moim Kawasaki GPZ 500S z 1999roku ?
tzn chodzi o wymiar bo wydaje mi sie ze powinna byc 130/70/17.
Teraz mam kłopot z wymiana opony z przodu.
Chciałbym zainwestować w taka samą jak z tyłu czyli Michelin pilot Active, ale mam kilka pytań.
Czy opłaca się kupować nową opnę z 2004 roku ?
Z tyłu mam całkiem nową 8 tydz 2011, a z przodu bym miał z 2004.
I jaki rozmiar wybrać. Wydaje mi się ze 110/70/17 to dobry wybór.
Ale skoro z tyłu mam szerokość 80 to może z przodu tez powinno byc na 80 ?
- glinka
- Świeżak
- Posty: 24
- Dołączył(a): 18/2/2008, 19:46
Posty: 25
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości