Gaźniki od gpz 500 do 305
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Gaźniki od gpz 500 do 305
Witam. Posiadam dość nieczęsto spotykany model kawasaki gpz 305. Niestety spękały mi membrany w gaźnikach, przez co ciężko wkręca się na obroty. Czy mogę zastąpić gaźniki fabryczne tymi od modelu gpz 500? Wiem, że różnica w dyszach paliwowych może spowodować zalewanie i dławienie, ale może dobrze dobrane filtry stożkowe, mała dawka paliwa pozwoliłyby na normalną jazdę? Proszę o pomoc
- lewiasty
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 6/3/2011, 19:39
A próbowałeś od czegoś dopasować membrany? Jeżeli gaźniki ogólnie są w dobrym stanie, iglice nie powycierane itd to może warto poszukać od gaźników z jakiego modelu podejdą membranki? No chyba, że części są aż tak nietypowe, że z niczego nie będą pasować.
Jak z powyższym nie da rady musiałbyś sprawdzić w jakiejś serwisówce jakie są wymiary i skok gwintu mocowania dysz w gaźniku z 500 i porównać ze swoim - może da się przełożyć dysze do nowego gaźnika?
Najlepiej niech się wypowie ktoś od Kawy bo ja niewiele mogę pomóc
.
Jak z powyższym nie da rady musiałbyś sprawdzić w jakiejś serwisówce jakie są wymiary i skok gwintu mocowania dysz w gaźniku z 500 i porównać ze swoim - może da się przełożyć dysze do nowego gaźnika?
Najlepiej niech się wypowie ktoś od Kawy bo ja niewiele mogę pomóc

Rieju RRX 70
-
Dr_Acula - Świeżak
- Posty: 323
- Dołączył(a): 26/5/2010, 19:20
- Lokalizacja: kuj-pom division
Odświeżam temat. Sezon prawie w pełni, a kawasaki sobie leży w garażyku i nie wie czy chce narządy od mocniejszego brata. Ponawiam pytanie- czy ktoś wkładał kiedykolwiek gaźniki od motocykla o pojemności większej o niespełna 200cm3? Ciekawi mnie reakcja silnika 305 na gaźniki z 500. Czego się mogę spodziewać? Oprócz ewentualnego zalewania silnika, nie-wkręcania na obroty itd. Nie jest to mój pierwszy motocykl, niejeden silnik rozebrałem...ale nie potrafię przewidzieć co się stanie. Pomóżta!:)
- lewiasty
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 6/3/2011, 19:39
tego co mozna poszukac w necie , Ty u siebie masz chyba gazniki keihin cv32 czyli 32mm przelotu, w gpz 500 sa cvk 34 czyli wieksze, pewnie da sie dopasować, ale bez dobierania dysz pewnie sie nie obejdzie
cv32 sa też w innych motocyklach( np niektore ninja 250, 4 cylindrowcach gpx600, ), wiec mozna je kupić i tylko przełożyć dysze i iglice ze starych
cv32 sa też w innych motocyklach( np niektore ninja 250, 4 cylindrowcach gpx600, ), wiec mozna je kupić i tylko przełożyć dysze i iglice ze starych
- regis440
- Świeżak
- Posty: 220
- Dołączył(a): 9/9/2010, 14:22
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 41 gości