[Yamaha Super Tenere 1200] Yamaha XT1200Z Super Tener
Posty: 29
• Strona 1 z 2 • 1, 2
[Yamaha Super Tenere 1200] Yamaha XT1200Z Super Tener
Dyskusja na temat: Yamaha XT1200Z Super Tenere - w walce o tron
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Yamaha XT1200Z Super Tenere - w walce o tron
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Yamaha XT1200Z Super Tenere - w walce o tron
- Ścigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Jakby ani to nie jest super ani tenera. Motocykl ma conajmniej 40kg nadwagi, kufry to plastiki oblozone ozdobnymi nakladkami z aluminium, a oslony silnika kompletnie nie wiem co maja chronic. Silnik zreszta tez jakby był z kosmosu. A chlodnica z boku i wentylatorek pod owiewka to jakas kpina. Ci co objezdzili ten motocykl i sie wywalili sa szczerze zawiedzeni. Motocykl moze wyglada jak enduro, ale to wielka KUPA. Wywrotka tzw. parkingowa powoduje demolke, co kompletnie go dyskfalfikuje jako Enduro podrozne. Do GS albo KTM 990 sie nie umywa. Yamaha poskladala z smieci jakie miala na półce idac za tryndem cos, ale w tej klasie motocykli taki numer nie przejdzie. Tak to mozna se czopery robić. Enduro podrozne musi byc calościowo przemyslanym konceptem a nie zlepkiem moze i fajnych czesci. A mamienie elektronicznymi jinglami działa ale nie w tym segmencie. Wrecz to jest problem.<br><hr>ATnet
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
oj zgadzam sie z poprzednikiem,wystarczy porownac sprzeta,nie wiem czemu wogole wyposcili ten motor skoro im nie wyszedl a to widac nawet na papierze<br><hr>majkelKomentatorzy napisał(a):Jakby ani to nie jest super ani tenera. Motocykl ma conajmniej 40kg nadwagi, kufry to plastiki oblozone ozdobnymi nakladkami z aluminium, a oslony silnika kompletnie nie wiem co maja chronic. Silnik zreszta tez jakby był z kosmosu. A chlodnica z boku i wentylatorek pod owiewka to jakas kpina. Ci co objezdzili ten motocykl i sie wywalili sa szczerze zawiedzeni. Motocykl moze wyglada jak enduro, ale to wielka KUPA. Wywrotka tzw. parkingowa powoduje demolke, co kompletnie go dyskfalfikuje jako Enduro podrozne. Do GS albo KTM 990 sie nie umywa. Yamaha poskladala z smieci jakie miala na półce idac za tryndem cos, ale w tej klasie motocykli taki numer nie przejdzie. Tak to mozna se czopery robić. Enduro podrozne musi byc calościowo przemyslanym konceptem a nie zlepkiem moze i fajnych czesci. A mamienie elektronicznymi jinglami działa ale nie w tym segmencie. Wrecz to jest problem.<br><hr>ATnet<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A ja mysle, ze motocykl ma takie same szanse na sukces rynkowy, co kazdy inny i niewazne przy tym, ze tylko udaje enduro. Ludzi, ktorzy faktycznie wykorzystuja terenowe wlasnosci motocykli w turystyce jest zapewne znikoma czesc. Wiekszosc kupuje motocykl oczami i wlasnym ego a potem raz od wielkiego dzwonu zjezdza nim z asfaltu na jakas nieutwardzona droge. I tacy ludzie z kasa, ktorzy chca poczuc klimat i jezdza po "podmiejskich" bezdrozach a czesciej po autostradach kupia ten motocykl albo inne BMW GS czy 990 adventure, bez roznicy tak naprawde ktory. Wezma ten, ktory poleca im znajomi czytajacy "madre" gazety motocyklowe lub ktory wpadnie im w oko.<br><hr>abcKomentatorzy napisał(a):Jakby ani to nie jest super ani tenera. Motocykl ma conajmniej 40kg nadwagi, kufry to plastiki oblozone ozdobnymi nakladkami z aluminium, a oslony silnika kompletnie nie wiem co maja chronic. Silnik zreszta tez jakby był z kosmosu. A chlodnica z boku i wentylatorek pod owiewka to jakas kpina. Ci co objezdzili ten motocykl i sie wywalili sa szczerze zawiedzeni. Motocykl moze wyglada jak enduro, ale to wielka KUPA. Wywrotka tzw. parkingowa powoduje demolke, co kompletnie go dyskfalfikuje jako Enduro podrozne. Do GS albo KTM 990 sie nie umywa. Yamaha poskladala z smieci jakie miala na półce idac za tryndem cos, ale w tej klasie motocykli taki numer nie przejdzie. Tak to mozna se czopery robić. Enduro podrozne musi byc calościowo przemyslanym konceptem a nie zlepkiem moze i fajnych czesci. A mamienie elektronicznymi jinglami działa ale nie w tym segmencie. Wrecz to jest problem.<br><hr>ATnet<br>Komentatorzy napisał(a):oj zgadzam sie z poprzednikiem,wystarczy porownac sprzeta,nie wiem czemu wogole wyposcili ten motor skoro im nie wyszedl a to widac nawet na papierze<br><hr>majkel<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
może i nie jest to najlepszy motocykl jaki wypuściła Yamaha, ale coś pomiędzy KTM (bardziej "enduro" niż "podróżne")i BMW (na pewno nie "enduro") i jak wszyscy wiemy nie ma motocykla uniwersalnego, tak samo jak jedni lubią BMW inni KTM jeszcze inni wolą Kawasaki albo Ducati, nie o to mi chodzi. Ja do tekstu redakcji mam tylko jedną uwagę: cena XTZ first edition jest prawdziwa, a BMW podana w artykule jest tylko katalogowa i nie ma możliwości zakupu BMW GS w tej cenie. Kiedy doposażycie GS'a w te same dodatki co ma Yamaha (abs, trakcja, kufry, osłona dołu silnika itp) to wyjdzie cena ok 68-70.000pln i wtedy czar pryska. Mi chodzi tylko o rzetelność dziennikarzy<br><hr>andrzej
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
varadero kosztuje 15 tys mniej...
cena jest po prostu kosmiczna.kazdy glupek by wolał BMW gs nawet gdyby był tyle samo drozszy co yamaha jest drozsza od gsa drozsza<br><hr>mmm
cena jest po prostu kosmiczna.kazdy glupek by wolał BMW gs nawet gdyby był tyle samo drozszy co yamaha jest drozsza od gsa drozsza<br><hr>mmm
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zgadzam sie z przedmowcami, nikt nie kupi tenery jak jest drozsza od gs'a ktory jest wyznacznikiem w swojej klasie i do ktorego yamaha nieudolnie probuje dorownac. Zeby ktos to kupil to musi byc tansze skoro nie jest lepsze w walorach uzytkowych od konkurencji.<br><hr>stefan
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
to ja sie troche przyczepie konkluzji na koncu artykulu. Owszem GS kosztuje 54 100 zl w podstawowej wersji czyli bez ABS, kontroli trakcji, oslon rak, kufrow, komputera pokladowego, kol szprychowych. Po skompletowaniu konfiguracji jak Yamaha wyszlo mi 63 000 zl (wciaz bez kufrow).
Tak na marginesie, wcale nie uwazam, ze Tenerka jest lepszym motocyklem, ale na pewno nie jest (porownujac realne wartosci) drozsza.<br><hr>gr
Tak na marginesie, wcale nie uwazam, ze Tenerka jest lepszym motocyklem, ale na pewno nie jest (porownujac realne wartosci) drozsza.<br><hr>gr
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Kupujac ego to nikt nie kupi Yamahy, to zadna marka, BMW, KTM no moze Honda to marki z jakims image. Yamaha, Suzuki to po prostu w miare dobre motocykle, bez zadnej podniety. I mimo ze uwazam ze GS jest kiepski jakosciowo drogi w serwisie to ma wiecej fanu niz Tenera. Fajny motor to zrobi Honda na silniku z VFR1200. Ale to tez bedzie ciezkie. <br><hr>ATnetKomentatorzy napisał(a):Jakby ani to nie jest super ani tenera. Motocykl ma conajmniej 40kg nadwagi, kufry to plastiki oblozone ozdobnymi nakladkami z aluminium, a oslony silnika kompletnie nie wiem co maja chronic. Silnik zreszta tez jakby był z kosmosu. A chlodnica z boku i wentylatorek pod owiewka to jakas kpina. Ci co objezdzili ten motocykl i sie wywalili sa szczerze zawiedzeni. Motocykl moze wyglada jak enduro, ale to wielka KUPA. Wywrotka tzw. parkingowa powoduje demolke, co kompletnie go dyskfalfikuje jako Enduro podrozne. Do GS albo KTM 990 sie nie umywa. Yamaha poskladala z smieci jakie miala na półce idac za tryndem cos, ale w tej klasie motocykli taki numer nie przejdzie. Tak to mozna se czopery robić. Enduro podrozne musi byc calościowo przemyslanym konceptem a nie zlepkiem moze i fajnych czesci. A mamienie elektronicznymi jinglami działa ale nie w tym segmencie. Wrecz to jest problem.<br><hr>ATnet<br>Komentatorzy napisał(a):oj zgadzam sie z poprzednikiem,wystarczy porownac sprzeta,nie wiem czemu wogole wyposcili ten motor skoro im nie wyszedl a to widac nawet na papierze<br><hr>majkel<br>Komentatorzy napisał(a):A ja mysle, ze motocykl ma takie same szanse na sukces rynkowy, co kazdy inny i niewazne przy tym, ze tylko udaje enduro. Ludzi, ktorzy faktycznie wykorzystuja terenowe wlasnosci motocykli w turystyce jest zapewne znikoma czesc. Wiekszosc kupuje motocykl oczami i wlasnym ego a potem raz od wielkiego dzwonu zjezdza nim z asfaltu na jakas nieutwardzona droge. I tacy ludzie z kasa, ktorzy chca poczuc klimat i jezdza po "podmiejskich" bezdrozach a czesciej po autostradach kupia ten motocykl albo inne BMW GS czy 990 adventure, bez roznicy tak naprawde ktory. Wezma ten, ktory poleca im znajomi czytajacy "madre" gazety motocyklowe lub ktory wpadnie im w oko.<br><hr>abc<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Kolego, na rzetelność dziennikarzy nie masz co liczyć. BMW, KTM są zawsze według nich najlpsze, a cena? Jak nie ma na czym BMW wyjść na prowadzenie, to podają cenę, która nie istnieje.<br><hr>MonthyKomentatorzy napisał(a):może i nie jest to najlepszy motocykl jaki wypuściła Yamaha, ale coś pomiędzy KTM (bardziej "enduro" niż "podróżne")i BMW (na pewno nie "enduro") i jak wszyscy wiemy nie ma motocykla uniwersalnego, tak samo jak jedni lubią BMW inni KTM jeszcze inni wolą Kawasaki albo Ducati, nie o to mi chodzi. Ja do tekstu redakcji mam tylko jedną uwagę: cena XTZ first edition jest prawdziwa, a BMW podana w artykule jest tylko katalogowa i nie ma możliwości zakupu BMW GS w tej cenie. Kiedy doposażycie GS'a w te same dodatki co ma Yamaha (abs, trakcja, kufry, osłona dołu silnika itp) to wyjdzie cena ok 68-70.000pln i wtedy czar pryska. Mi chodzi tylko o rzetelność dziennikarzy<br><hr>andrzej<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
No pewnie, wszystko jest do **** poza honda, bmw i ktm. Kolejny fanatyk marki. Niech zyja fora internetowe. Z nich dowiesz sie wszystkiego.<br><hr>abcKomentatorzy napisał(a):Jakby ani to nie jest super ani tenera. Motocykl ma conajmniej 40kg nadwagi, kufry to plastiki oblozone ozdobnymi nakladkami z aluminium, a oslony silnika kompletnie nie wiem co maja chronic. Silnik zreszta tez jakby był z kosmosu. A chlodnica z boku i wentylatorek pod owiewka to jakas kpina. Ci co objezdzili ten motocykl i sie wywalili sa szczerze zawiedzeni. Motocykl moze wyglada jak enduro, ale to wielka KUPA. Wywrotka tzw. parkingowa powoduje demolke, co kompletnie go dyskfalfikuje jako Enduro podrozne. Do GS albo KTM 990 sie nie umywa. Yamaha poskladala z smieci jakie miala na półce idac za tryndem cos, ale w tej klasie motocykli taki numer nie przejdzie. Tak to mozna se czopery robić. Enduro podrozne musi byc calościowo przemyslanym konceptem a nie zlepkiem moze i fajnych czesci. A mamienie elektronicznymi jinglami działa ale nie w tym segmencie. Wrecz to jest problem.<br><hr>ATnet<br>Komentatorzy napisał(a):oj zgadzam sie z poprzednikiem,wystarczy porownac sprzeta,nie wiem czemu wogole wyposcili ten motor skoro im nie wyszedl a to widac nawet na papierze<br><hr>majkel<br>Komentatorzy napisał(a):A ja mysle, ze motocykl ma takie same szanse na sukces rynkowy, co kazdy inny i niewazne przy tym, ze tylko udaje enduro. Ludzi, ktorzy faktycznie wykorzystuja terenowe wlasnosci motocykli w turystyce jest zapewne znikoma czesc. Wiekszosc kupuje motocykl oczami i wlasnym ego a potem raz od wielkiego dzwonu zjezdza nim z asfaltu na jakas nieutwardzona droge. I tacy ludzie z kasa, ktorzy chca poczuc klimat i jezdza po "podmiejskich" bezdrozach a czesciej po autostradach kupia ten motocykl albo inne BMW GS czy 990 adventure, bez roznicy tak naprawde ktory. Wezma ten, ktory poleca im znajomi czytajacy "madre" gazety motocyklowe lub ktory wpadnie im w oko.<br><hr>abc<br>Komentatorzy napisał(a):Kupujac ego to nikt nie kupi Yamahy, to zadna marka, BMW, KTM no moze Honda to marki z jakims image. Yamaha, Suzuki to po prostu w miare dobre motocykle, bez zadnej podniety. I mimo ze uwazam ze GS jest kiepski jakosciowo drogi w serwisie to ma wiecej fanu niz Tenera. Fajny motor to zrobi Honda na silniku z VFR1200. Ale to tez bedzie ciezkie. <br><hr>ATnet<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
niech zgadne, jezdzisz afryka?Komentatorzy napisał(a):Jakby ani to nie jest super ani tenera. Motocykl ma conajmniej 40kg nadwagi, kufry to plastiki oblozone ozdobnymi nakladkami z aluminium, a oslony silnika kompletnie nie wiem co maja chronic. Silnik zreszta tez jakby był z kosmosu. A chlodnica z boku i wentylatorek pod owiewka to jakas kpina. Ci co objezdzili ten motocykl i sie wywalili sa szczerze zawiedzeni. Motocykl moze wyglada jak enduro, ale to wielka KUPA. Wywrotka tzw. parkingowa powoduje demolke, co kompletnie go dyskfalfikuje jako Enduro podrozne. Do GS albo KTM 990 sie nie umywa. Yamaha poskladala z smieci jakie miala na półce idac za tryndem cos, ale w tej klasie motocykli taki numer nie przejdzie. Tak to mozna se czopery robić. Enduro podrozne musi byc calościowo przemyslanym konceptem a nie zlepkiem moze i fajnych czesci. A mamienie elektronicznymi jinglami działa ale nie w tym segmencie. Wrecz to jest problem.<br><hr>ATnet<br>Komentatorzy napisał(a):oj zgadzam sie z poprzednikiem,wystarczy porownac sprzeta,nie wiem czemu wogole wyposcili ten motor skoro im nie wyszedl a to widac nawet na papierze<br><hr>majkel<br>Komentatorzy napisał(a):A ja mysle, ze motocykl ma takie same szanse na sukces rynkowy, co kazdy inny i niewazne przy tym, ze tylko udaje enduro. Ludzi, ktorzy faktycznie wykorzystuja terenowe wlasnosci motocykli w turystyce jest zapewne znikoma czesc. Wiekszosc kupuje motocykl oczami i wlasnym ego a potem raz od wielkiego dzwonu zjezdza nim z asfaltu na jakas nieutwardzona droge. I tacy ludzie z kasa, ktorzy chca poczuc klimat i jezdza po "podmiejskich" bezdrozach a czesciej po autostradach kupia ten motocykl albo inne BMW GS czy 990 adventure, bez roznicy tak naprawde ktory. Wezma ten, ktory poleca im znajomi czytajacy "madre" gazety motocyklowe lub ktory wpadnie im w oko.<br><hr>abc<br>Komentatorzy napisał(a):Kupujac ego to nikt nie kupi Yamahy, to zadna marka, BMW, KTM no moze Honda to marki z jakims image. Yamaha, Suzuki to po prostu w miare dobre motocykle, bez zadnej podniety. I mimo ze uwazam ze GS jest kiepski jakosciowo drogi w serwisie to ma wiecej fanu niz Tenera. Fajny motor to zrobi Honda na silniku z VFR1200. Ale to tez bedzie ciezkie. <br><hr>ATnet<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
UWAGA! Artykuł mocno sponsorowany! Nie wiem na jakiej podstawie ktoś kto to pisał doszedł do takich konkluzji. Wystarczy wjechać tym motkiem w lekkie błotko i większy kopny szuter i **** blada... Za ciężki, nic to nie idzie. Na asfalt z kobitką na plecach i na Nordkapp to może i się nadaje, ale nie do jazdy po lesie czy lekko nawet wymagającym terenie, to już mordęga. Jest po prostu za ciężki i tyle. No chyba, że ktoś lubi się siłować z motkiem no to proszę bardzo. Do pasjonującej jazdy po terenie służy cross, tenerką można co najwyżej komfortowo pojechać w trasę. Taka jest moja opinia. Wiem, jeździłem nim podobnie zresztą jak i suzi V-Stromem, BiEmDablju GS-em, hondowskimi trampkami i wiadrami. Więc coś na ten temat mogę powiedzieć. W trasę ok i na dalekie podróże, bo w mieście to też średniawo. Są mniejsze, zwrotniejsze...pozdrowiwszy brać motocyklową:)<br><hr>yamalubię
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
piekny motocykl, a komentarze ze cos z nim nie tak są bezpodstawne i zazdrosne. Nie ma jednej najlepszej marki, właśnie różnorodność jest fajna. nie jak za komuny. wszystko szare. Pozdrawiam ludzi ceniących wszystkie barwy
<br><hr>Jarek

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Gdzie i kiedy robiliście test? W Polszy? U mnie od początku grudnia śnieg leży i nici z jakiejkolwiek jazdy...<br><hr>Chłop z Mazur
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jeździłem Super Tenerą w lecie na jazdach próbnych i mi się raczej średnio podobało. Motor jest ciężki, a w zakrętach jakoś niepewnie się prowadzi. Silnik niby potęga, 1200 ccm, ale nie czuć tego ni w ząb :/ Znacznie lepsze wrażenia z jazdy miałem małą Tenerką, to jest świetny sprzęcik - zwinny i lekki, dobry w mniej zaawansowany teren. Duża Tenera to trochę taki mastodont, ale może po prostu mi taki typ motocykla nie pasi, sam nie wiem ^_^<br><hr>PinKee
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Czyzby scigacz przestal zatrudniac profesjonalnych redaktorow i fotografow? Ostatnie testy żywcem przepisywane z katalogów, tak samo jak zdjęcia. A może zacznijcie wzorem Motocykla czy Swiata Motocykli przedruki? Buhahaha....<br><hr>Owca
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ten "pożalsie boże" test i zdjecia był zrobiony na odcinku 100 metrów dojazdu do toru motocrossowego w Łomiankach. Nic dziwnego że "redaktorki" potrafią jedynie skopiować ulotkę Yamahy i skonfrontować ja z cennikami innych firm. Zal.pl<br><hr>bossKomentatorzy napisał(a):Gdzie i kiedy robiliście test? W Polszy? U mnie od początku grudnia śnieg leży i nici z jakiejkolwiek jazdy...<br><hr>Chłop z Mazur<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
brawo.. gratuluję Ci rzeczowego, konkretnego opływającego w argumenty posta. przekonałes mnie.<br><hr>pablo122Komentatorzy napisał(a):Jakby ani to nie jest super ani tenera. Motocykl ma conajmniej 40kg nadwagi, kufry to plastiki oblozone ozdobnymi nakladkami z aluminium, a oslony silnika kompletnie nie wiem co maja chronic. Silnik zreszta tez jakby był z kosmosu. A chlodnica z boku i wentylatorek pod owiewka to jakas kpina. Ci co objezdzili ten motocykl i sie wywalili sa szczerze zawiedzeni. Motocykl moze wyglada jak enduro, ale to wielka KUPA. Wywrotka tzw. parkingowa powoduje demolke, co kompletnie go dyskfalfikuje jako Enduro podrozne. Do GS albo KTM 990 sie nie umywa. Yamaha poskladala z smieci jakie miala na półce idac za tryndem cos, ale w tej klasie motocykli taki numer nie przejdzie. Tak to mozna se czopery robić. Enduro podrozne musi byc calościowo przemyslanym konceptem a nie zlepkiem moze i fajnych czesci. A mamienie elektronicznymi jinglami działa ale nie w tym segmencie. Wrecz to jest problem.<br><hr>ATnet<br>Komentatorzy napisał(a):oj zgadzam sie z poprzednikiem,wystarczy porownac sprzeta,nie wiem czemu wogole wyposcili ten motor skoro im nie wyszedl a to widac nawet na papierze<br><hr>majkel<br>Komentatorzy napisał(a):A ja mysle, ze motocykl ma takie same szanse na sukces rynkowy, co kazdy inny i niewazne przy tym, ze tylko udaje enduro. Ludzi, ktorzy faktycznie wykorzystuja terenowe wlasnosci motocykli w turystyce jest zapewne znikoma czesc. Wiekszosc kupuje motocykl oczami i wlasnym ego a potem raz od wielkiego dzwonu zjezdza nim z asfaltu na jakas nieutwardzona droge. I tacy ludzie z kasa, ktorzy chca poczuc klimat i jezdza po "podmiejskich" bezdrozach a czesciej po autostradach kupia ten motocykl albo inne BMW GS czy 990 adventure, bez roznicy tak naprawde ktory. Wezma ten, ktory poleca im znajomi czytajacy "madre" gazety motocyklowe lub ktory wpadnie im w oko.<br><hr>abc<br>Komentatorzy napisał(a):Kupujac ego to nikt nie kupi Yamahy, to zadna marka, BMW, KTM no moze Honda to marki z jakims image. Yamaha, Suzuki to po prostu w miare dobre motocykle, bez zadnej podniety. I mimo ze uwazam ze GS jest kiepski jakosciowo drogi w serwisie to ma wiecej fanu niz Tenera. Fajny motor to zrobi Honda na silniku z VFR1200. Ale to tez bedzie ciezkie. <br><hr>ATnet<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Udowodnij swoją tezę;)<br><hr>NedKomentatorzy napisał(a):Czyzby scigacz przestal zatrudniac profesjonalnych redaktorow i fotografow? Ostatnie testy żywcem przepisywane z katalogów, tak samo jak zdjęcia. A może zacznijcie wzorem Motocykla czy Swiata Motocykli przedruki? Buhahaha....<br><hr>Owca<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 29
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości