Zobacz wątek - Przesiadka z cbf500 na cbf 600 czy może na z750?

Reklama

NAS Analytics TAG

Przesiadka z cbf500 na cbf 600 czy może na z750?

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Przesiadka z cbf500 na cbf 600 czy może na z750?

Postprzez Rebo2 » 24/1/2011, 16:19

Witam wszystkich.. Po udanym zakupie i nauce jazdy na cbf 500a, czas przyszedł na wymianę moto, by ruszyć w długie trasy.. CBF 500a pięknie służyła i nawet nadawała się na wypady - najdłuższy prawie 700km:) odczuć można było jednak że to 499cm.. Przy pełnym załadunku, "plecaczku", motorek jechał ale.. Idzie nowy sezon a mnie kusi zmiana.. Pomóżcie!! Czy zmiana na cbf600 to dobry pomysł, czy wymienić na moto innej stajni np. z750? Podoba mi się styl naked, stąd pytan o CBF w wersji N.. Czy może pokusić się o wersję S... szczerze powiedziawszy do dobra szyba akcesoryjna wystarczyła na wypady na CBF 500, stąd liczę że na 600 wielkiej różnicy by to nie robiło. Piszcie swoje opinie.. Czy może zwrócić uwagę na jakieś jeszcze inne modele.. Oczywiście w grę wchodzi ABS (uratował mnie z opresji i ufam temu z Hondy).. Cena do 25 000..Czy nie szaleć i grzecznie poczekać np na nowego Crossrunnera?
Rebo2
Świeżak
 
Posty: 78
Dołączył(a): 27/2/2008, 12:38
Lokalizacja: Jarosław


Postprzez Seba_ER5 » 24/1/2011, 18:34

Bierz Z750. Jest tez w wersji S ale to starszy model no i N jest ładniejsza :). Jeździłem tym nowszym modelem i bardzo mi się podobał/a.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5221
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez bosman78 » 24/1/2011, 18:55

A ja bym się zastanowił nad CBF zwróć uwage iż 600 ma 78 KM to sporo więcej niż 500, która jak się nie mylę ma chyba 57 ?
Avatar użytkownika
bosman78
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 30/11/2010, 18:04
Lokalizacja: Wawa

Postprzez witoldjusz » 24/1/2011, 19:21

bierz brzykład ze mnie ;)
siódmy sezon
na GSX 750 F...i jeszcze nie znudził mi się
Avatar użytkownika
witoldjusz
Świeżak
 
Posty: 202
Dołączył(a): 4/5/2009, 09:52
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Seba_ER5 » 24/1/2011, 19:23

Cb500 ma 60 koni jakas wielak to roznica nie jest.
Ja sie przesiadlem z ER5 na 636 106 koni na tylnym kole
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5221
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Rebo2 » 24/1/2011, 19:25

bosman78 napisał(a):A ja bym się zastanowił nad CBF zwróć uwage iż 600 ma 78 KM to sporo więcej niż 500, która jak się nie mylę ma chyba 57 ?

Tak dokładnie 58KM:).. Dlatego wspomniałem o CBF 600n.. Motocykl praktycznie identyczny, oprócz silnika i hamulców na dwóch tarczach, ramy aluminiowej i mały drobiazgów
Rebo2
Świeżak
 
Posty: 78
Dołączył(a): 27/2/2008, 12:38
Lokalizacja: Jarosław

Postprzez bosman78 » 24/1/2011, 19:33

Ja mam CBF 600 i po spokojnym przemyśleniu stwierdzam, że mi wystarczy... Oczywiście jak był by 1000 to też by wystarczył :-) bo chyma nie ma takiej mocy kiedy można śmiało powiedzieć dość :-) trzeba to na spokojnie skalkulować - koszty wytrzymałość, ekspolatacja.....
PS. Jeśli faktycznie uważasz, że to za mało zawsze możesz wybrać Horneta silnik 600 a moc większa niż CBF
Honda CBF 600 NA
Avatar użytkownika
bosman78
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 30/11/2010, 18:04
Lokalizacja: Wawa

Postprzez C-bool » 24/1/2011, 20:25

Nie lepiej coś innego? CBF'ki są mega nudne, tym bardziej jeżdżąc na nich przez kilka lat.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez mrówa » 24/1/2011, 22:26

Z750 jest ładniejszy o cbf,niestety taka jest prawda ale o gustach się nie dyskutuje,ciężki wybór znam to autopsji do dziś nie wiem na co zmienić więc postanowiłem zostawić na jeszcze jeden sezon. :wink:
CBR 600 F4I
____________
35 lat.
6-sty sezon na 600.
Avatar użytkownika
mrówa
Świeżak
 
Posty: 362
Dołączył(a): 4/5/2007, 19:42
Lokalizacja: Pruszków/Warszawa

Postprzez pan_wiewiorka » 25/1/2011, 07:37

CBF 600 jest drobna. Jadąc sam odczujesz różnicę ale z plecaczkiem i bagażem już nie tak bardzo (no chyba, że wzorem mojego sąsiada masz 160 wzrostu i ważysz 48 kg). Biegami trzeba wachlować tak czy siak. Wg mnie powinieneś pomyśleć o czymś większym jednak Z750 jako turysta? No nie wiem. Plecaczek na pewno Ci nie podziękuje za tę podpaskę zamiast siedzenia. Wyglada na to, że się nieco objeździłeś więc imho ZR-7, Bandit 1200, ZRX 1100/1200, CB1300, GSX1400 (otwórz link) możesz ogarnąć. Jeśli coś bardziej klasycznego, to Duży Zephyr lub Duża Inazuma. Masz moc na kole, moment, motocykl na co dzień i krążownik w trasę.
Ostatnio edytowano 25/1/2011, 08:28 przez pan_wiewiorka, łącznie edytowano 1 raz
pan_wiewiorka
 

Postprzez RUTRA.RD » 25/1/2011, 08:26

jak latasz turystycznie czasem to kup ZR-7S bedziesz zadowolony a jak jakaś szybsza turystyka to jajko 750
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Avatar użytkownika
RUTRA.RD
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4151
Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa

Postprzez mrówa » 25/1/2011, 14:34

Powiem ze swojej praktyki że 600+kufer pełny+pasażer w trasę dużo spali i trzeba biegami machać,jeżeli chodzi o ekonomie to lipa.
Może popatrz na vfr-ki dobry sprzęt waga dość duża bo 245 kg ale to zależy co kto lubi,system hamulcowy dual CBS to naprawdę potrafi wyhamować.
Piszesz żeby był abs, ja bym raczej na elektronikę nie liczył,licz na siebie i swoje umiejętności,pewnie żeby nie nakazy z góry to by nie montowali tego ustrojstwa.
CBR 600 F4I
____________
35 lat.
6-sty sezon na 600.
Avatar użytkownika
mrówa
Świeżak
 
Posty: 362
Dołączył(a): 4/5/2007, 19:42
Lokalizacja: Pruszków/Warszawa

Postprzez Rebo2 » 25/1/2011, 20:27

mrówa napisał(a):Powiem ze swojej praktyki że 600+kufer pełny+pasażer w trasę dużo spali i trzeba biegami machać,jeżeli chodzi o ekonomie to lipa.
Może popatrz na vfr-ki dobry sprzęt waga dość duża bo 245 kg ale to zależy co kto lubi,system hamulcowy dual CBS to naprawdę potrafi wyhamować.
Piszesz żeby był abs, ja bym raczej na elektronikę nie liczył,licz na siebie i swoje umiejętności,pewnie żeby nie nakazy z góry to by nie montowali tego ustrojstwa.

Wspominam o ABS, dla większego komfortu psychicznego:) Zwłaszcza gdy dopada na trasie deszcz lub słynne łatanie dziur w PL
Rebo2
Świeżak
 
Posty: 78
Dołączył(a): 27/2/2008, 12:38
Lokalizacja: Jarosław

Postprzez Rebo2 » 25/1/2011, 20:29

A co powiecie mi o Honde Deauville 700? Ludzie Sobie go chwalą za komfort, ale mułowaty jest trochę.. Czy szaleć i kupować RT1200;p
Rebo2
Świeżak
 
Posty: 78
Dołączył(a): 27/2/2008, 12:38
Lokalizacja: Jarosław

Postprzez mrówa » 25/1/2011, 20:36

Rebo2 zastanów się dobrze jakie moto chcesz i do czego ci potrzebne,wiem że raz się chce to raz co innego niestety ja też tak chyba mam,porostu trzeba się zakochać w konkretnym moto kupuj to co ci się podoba. :wink:
CBR 600 F4I
____________
35 lat.
6-sty sezon na 600.
Avatar użytkownika
mrówa
Świeżak
 
Posty: 362
Dołączył(a): 4/5/2007, 19:42
Lokalizacja: Pruszków/Warszawa

Postprzez MisieqR1 » 25/1/2011, 20:49

Rebo2 napisał(a):A co powiecie mi o Honde Deauville 700? Ludzie Sobie go chwalą za komfort, ale mułowaty jest trochę.. Czy szaleć i kupować RT1200;p


RT1200 - Miałem okazję tym jeździć i powiem że to wspaniały moto turystyczny, komfort, prowadzenie i praca silnika to wyższa klasa.

Pozdrawiam
YZF R1
Avatar użytkownika
MisieqR1
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): 22/1/2011, 10:50
Lokalizacja: Polska/Europa/Świat

Postprzez witoldjusz » 26/1/2011, 00:54

a może pojedź na jazdę próbną, jak nie takim samym to czymś podobnym, przecież w ciemno i tak nikt nie kupuje, co byśmy tu nie napisali i tak decyzję podejmujesz sam
siódmy sezon
na GSX 750 F...i jeszcze nie znudził mi się
Avatar użytkownika
witoldjusz
Świeżak
 
Posty: 202
Dołączył(a): 4/5/2009, 09:52
Lokalizacja: Warszawa



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr