co wybrać - hornet, fazer, speed triple czy bandit
Posty: 47
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
co wybrać - hornet, fazer, speed triple czy bandit
Witam. Chciał bym zmienić swoje moto. Obecnie jeżdźę suzuki gsx 750 f czyli jajkiem. Trochę już mi się znudziło, chciał bym coś innego ale wcale nie większego tylko raczej lepszego na miasto. Interesuje mnie albo honda hornet, albo yamaha fazer, suzuki bandit ale najbardziej mi się podoba specyficzny triumph speed triple. Myslałem jakiś czas o jakimś KTM 690 albo gladiusie. Nie wiem co wybrać, może jakies opinie? Czy nie watro pchać się w triumpha? Czy lepszy bandit czy fazer. Interesuja mnie raczej te pojemności do 750 nie większe.
pozdrawiam
pozdrawiam
siódmy sezon
na GSX 750 F...i jeszcze nie znudził mi się
na GSX 750 F...i jeszcze nie znudził mi się
-
witoldjusz - Świeżak
- Posty: 202
- Dołączył(a): 4/5/2009, 09:52
- Lokalizacja: Warszawa
Jesli masz tyle pieniedzy uderzył bym w KTM 690 dla mnie cos pieknego
. W miescie sprawdza sie wszystkie motocykle, ktore wymieniles, choc bandit bedzie troche odstawał w sterownosci od innych bo jest troche ciezszy. Co do triumpha speed triple to idealne moto na miasto rzedowa trójka daje Ci pod dostatkiem mocy od najnizszych obrotow.Fazera jak i Horneta bedziesz musial troche pokrecic na obroty wiec w miasto beda gorsze np od triumpha, ale i tak da rade 


- enek
- Świeżak
- Posty: 142
- Dołączył(a): 28/2/2010, 17:38
- Lokalizacja: Zielona Góra
Mówimy o litrach? Mam na myśli Bandita, Fazera i Horneta, bo przeciwstawiasz je Speed Triple. Tak czy inaczej zdecydowanie wybrałbym ten ostatni - bardzo elastyczny silnik (ciągnie od samego dołu), ceniony za niezawodność, ciekawy design ale również nieco egzotyczny, a co za tym idzie o części będzie trudniej niż do pozostałych. Ciężko o ten motocykl w Polsce. Ofert sprzedaży jest jak na lekarstwo, a jeśli już są to napewno nie za małe pieniądze. Aha, który model masz na myśli - 955 czy 1050?
-
bryk77 - Stały bywalec
- Posty: 1212
- Dołączył(a): 16/4/2010, 02:12
- Lokalizacja: Radom/Piaseczno/Dublin
Co do Triumph Speed Triple to moto z samego gazu idzie na gumę w końcu to litr bardzo fajne moto nie trzeba mieszać biegami bardzo elastyczny silnik no i wygląd to bajka wyróżnia się z tłumu.Co do reszty to Honda lub Yamaha co do KTM nic nie powiem nie znam tych motocykli dobrze,a Bandita osobiście bym nie chciał ale to moje zdanie bo jest za ciężki w stosunku do konkurencji rama stalowa.Kwestia jest jeszcze ceny niestety chyba Triumph Speed Triple będzie najdroższy no i cześć mało dostępne(w razie szlifu lub parkingówki) ze względu na małą liczbę tych motocykli na rynku.
Osobiście jeżdżę na CBR 600 FI i to po mieście z kufrem daje radę nie narzekam.
Pozdrawiam.
Osobiście jeżdżę na CBR 600 FI i to po mieście z kufrem daje radę nie narzekam.
Pozdrawiam.
-
mrówa - Świeżak
- Posty: 362
- Dołączył(a): 4/5/2007, 19:42
- Lokalizacja: Pruszków/Warszawa
super, dziękuję za odpowiedzi, teraz widzę ze fazer to nie to samo co bandit. teraz mam suzuki jajko ciężkie i już mi na mieście nie pasuje, co do speed t. to myslałem o jakiejś mniejszej pojemności. Narazie się wstepnie zastanawiam, nie wiem, czasami chcial bym wziąć plecaka a na KTM ciężko będzie, hornetem jeszcze nie jeździłem, za to ostatnio suzuki v storm ujeżdżałem, ale to już inna bajka
siódmy sezon
na GSX 750 F...i jeszcze nie znudził mi się
na GSX 750 F...i jeszcze nie znudził mi się
-
witoldjusz - Świeżak
- Posty: 202
- Dołączył(a): 4/5/2009, 09:52
- Lokalizacja: Warszawa
poczytam napewno, raczej chodziło mi o street triple, by go porównać z fazerem, hornetem i banditem
siódmy sezon
na GSX 750 F...i jeszcze nie znudził mi się
na GSX 750 F...i jeszcze nie znudził mi się
-
witoldjusz - Świeżak
- Posty: 202
- Dołączył(a): 4/5/2009, 09:52
- Lokalizacja: Warszawa
W Tym porównaniu także wygrywa Triumth. Był już poruszany ten temat tzn. Street Triple w teście m.in. z FZ8, F800R, Monster i Z750. Jak widać pozostałe motocykle to już klasa 750 i 800. Całkiem nieżle sobie poradził - uplasował się na drugiej pozycji tuż za BMW.
W porównaniu do Bandita, Horneta i Fazera jest zdecydowanie mocniejszy. Street Triple na rynku jest dopiero od 2008 roku. Egzemplarz z drugiej ręki to wydatek od około 18 tys. zł. w górę. Nie napisałeś ile chcesz przeznaczyć na motocykl i co za tym idzie, jakie roczniki Cię interesują. Ciekawą alternatywą wydaje się być Hornet (po 2007 roku), który byłby nieco tańszy. Z częściami zamiennymi i akcesoriami nie byłoby problemu, bo jest to bardzo popularny motocykl. Poza tym musisz dobrać motocykl pod siebie. Mam na myśli Twoje gabaryty - wcale nie jest powiedziane, że na każdym będzie Ci wygodnie.
Fazer jest bardzo słaby w niskim zakresie obrotów i siedzi się na nim jak na krześle (to akurat może być plusem). Jak dla mnie, zdecydowanie nie.
Nie do końca jestem obiektywny (wręcz subiektywny) także podejdź z lekkim dystansem do tego co napisałem i wyciągnij własne wnioski.
W porównaniu do Bandita, Horneta i Fazera jest zdecydowanie mocniejszy. Street Triple na rynku jest dopiero od 2008 roku. Egzemplarz z drugiej ręki to wydatek od około 18 tys. zł. w górę. Nie napisałeś ile chcesz przeznaczyć na motocykl i co za tym idzie, jakie roczniki Cię interesują. Ciekawą alternatywą wydaje się być Hornet (po 2007 roku), który byłby nieco tańszy. Z częściami zamiennymi i akcesoriami nie byłoby problemu, bo jest to bardzo popularny motocykl. Poza tym musisz dobrać motocykl pod siebie. Mam na myśli Twoje gabaryty - wcale nie jest powiedziane, że na każdym będzie Ci wygodnie.
Fazer jest bardzo słaby w niskim zakresie obrotów i siedzi się na nim jak na krześle (to akurat może być plusem). Jak dla mnie, zdecydowanie nie.
Nie do końca jestem obiektywny (wręcz subiektywny) także podejdź z lekkim dystansem do tego co napisałem i wyciągnij własne wnioski.
-
bryk77 - Stały bywalec
- Posty: 1212
- Dołączył(a): 16/4/2010, 02:12
- Lokalizacja: Radom/Piaseczno/Dublin
Z tego co pamiętam Triumph Speed Triple ma najwyżej siodło i przy moim wzroście 170 cm czułem się nie pewnie a jednak stopy powinny dotykać do asfaltu anie tylko palce nasze drogi koleiny,można kupić podobno zestaw który obniża trochę.
-
mrówa - Świeżak
- Posty: 362
- Dołączył(a): 4/5/2007, 19:42
- Lokalizacja: Pruszków/Warszawa
Od 2 lat śmiagam Triumphem co prawda Sprintem ale to ten sam silnik co w Speedzie, miałem okazje jeździć chyba wszystkimi nowożytnymi modelami Triumpha i moim zdaniem najlepszy do miasta jest Street mały, lekki z pożądnym dołem (oczywiście w porównaniu do japońskich 600) rewlacyjnie się prowadzi a o ile środki pozwalają to wersja R jest bardzo pożądana ma lepszy zawias (z pełną regulacją) i dużo lepsze hamulce (pompa promieniowa- taka jak w Speedzie i Daytonie), oczywiście Speed też jest wart grzechu i jeżeli ktoś planuje troszkę dłuższe wypady za miasto to może okazać się lepszym wyborem bo jest naprawdę mocny i daje porządnego kopa od samego dołu a prowadzi się też bardzo lekko i przyjemnie ale nie ma co się oszukiwać tu chodzi o naprawdę dużą moc
cały czas na angolach teraz Street
-
ociec - Świeżak
- Posty: 63
- Dołączył(a): 26/2/2008, 19:39
Moim zdaniem przesada z tą dostępnością części do triumpha. Chociaż z punktu widzenia typowego polaczka kombinatorka to faktycznie - nie ma maneli na alledrogo więc nie ma części - Więc nic innego jak punkt widzenia bo dla kogoś kto ma kase i stać go na motocykl nie pierdzieli się z takimi gadkami, po prostu to wszystko się bierze z tego że ludzi w polsce nie stać na motocykle i tyle.
- Lukas666
- Świeżak
- Posty: 103
- Dołączył(a): 6/6/2010, 09:56
mam także 170 cm wzrostu, na fazerze siedzi sie faktycznie jak na kiblu, mnie osobiście się to nie podoba, szkoda że na triumphie tak wysoko, hornetem muszę się przejechać i tyle. Boję sie tylko że po przejściu z GSXF będę zawiedziony. Jajko też bierze od samego dołu, nie chcę sobie pluć w brodę
siódmy sezon
na GSX 750 F...i jeszcze nie znudził mi się
na GSX 750 F...i jeszcze nie znudził mi się
-
witoldjusz - Świeżak
- Posty: 202
- Dołączył(a): 4/5/2009, 09:52
- Lokalizacja: Warszawa
Jezdzilem Daytona 675 i moge same dobre rzeczy powiedziec o tym silniku (choc troche w Streetym okrojonym) Nie ma zadnej 600 co by jej dorownala, szczegolnie w dolnym zakresie. Poza tym dzwiek i charakter R3 jest osobliwy...
SV650S K7 ---> GSX-R 750 L0
-
R@F - Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 8/11/2010, 21:28
Lukas666 napisał(a):Moim zdaniem przesada z tą dostępnością części do triumpha. Chociaż z punktu widzenia typowego polaczka kombinatorka to faktycznie - nie ma maneli na alledrogo więc nie ma części - Więc nic innego jak punkt widzenia bo dla kogoś kto ma kase i stać go na motocykl nie pierdzieli się z takimi gadkami, po prostu to wszystko się bierze z tego że ludzi w polsce nie stać na motocykle i tyle.
Mam kilka osobliwych pytań.. Gdzie kupujesz części do swojego moto? Czy kupujesz oryginalne czy zastępcze? Czy to źle mieć alternatywę dla jedynego dealera Triumth-a w Polsce?
-
bryk77 - Stały bywalec
- Posty: 1212
- Dołączył(a): 16/4/2010, 02:12
- Lokalizacja: Radom/Piaseczno/Dublin
serce mowi triumph,rozum hornet.
sam mam fz6 i idzie dopiero od 8tys.
ponadto speed t w podstawowej wersji jest lepiej doposazony niz japonczyki.tylko gorzej z serwisem.w razie gleby tylko nowe czesci z serwisu,no ale przeciez kazdy rozsadny ma ac.
jak cie stac to nie patrz na cene.ja przyzydzilem pare tysi i troche zaluje.
sam mam fz6 i idzie dopiero od 8tys.
ponadto speed t w podstawowej wersji jest lepiej doposazony niz japonczyki.tylko gorzej z serwisem.w razie gleby tylko nowe czesci z serwisu,no ale przeciez kazdy rozsadny ma ac.
jak cie stac to nie patrz na cene.ja przyzydzilem pare tysi i troche zaluje.
- fz6
- Świeżak
- Posty: 389
- Dołączył(a): 30/6/2010, 23:40
Bryk77, Przedstawicielstwo triumpha masz chyba w każdej "metropolii" w Polsce, a jeśli chodzi o mnie, to z reguły nie zamawiam części ja, tylko serwis który już sam wie co potrzebuje, ale z tego co wiem i tak zamawiają na larssonie. Raz zdarzyło mi się zamówić nowe lagi do gs 500 na alledrogo no ale wcześniej pisałem o używanych częściach z rozbiórki innych motocykli.
- Lukas666
- Świeżak
- Posty: 103
- Dołączył(a): 6/6/2010, 09:56
Lukas666 napisał(a):Przedstawicielstwo triumpha masz chyba w każdej "metropolii" w Polsce
To przedstawicielstwo (czyli Inter/Liberty Motors) ma monopol na polskim rynku.
Lukas666 napisał(a):zdarzyło mi się zamówić nowe lagi do gs 500 na alledrogo
Czyli mam rozumieć, że jesteś typowym polaczkiem kombinatorkiem? Tak przynajmniej można zinterpretować to co wcześniej napisałeś. Wrzucasz wszystkich do tego samego worka i nie myślisz praktycznie...
-
bryk77 - Stały bywalec
- Posty: 1212
- Dołączył(a): 16/4/2010, 02:12
- Lokalizacja: Radom/Piaseczno/Dublin
Po pierwsze, żeby była jasność nie wszystkich wrzucam do jednego worka - bo wiadomo że ludzie są różni ale rzeczywiście bardzo dużo ludzi tak postępuje. Kombinatorkiem byłbym gdybym zamówił używane zawieszenie do tego gs'a przecierz pisałem o częściach używanych i dokłądnie o to chodziło przedmówcy nieprawdaż?? Rozjaśnij mi tekst dlaczego nie myślę - chodzi Ci o triumpha którego ty byś nie kupił??
- Lukas666
- Świeżak
- Posty: 103
- Dołączył(a): 6/6/2010, 09:56
Posty: 47
• Strona 1 z 3 • 1, 2, 3
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości