co wybrać - hornet, fazer, speed triple czy bandit
Posty: 47
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Chłopaki, spokojnie, ja tez raczej triumpha sobie narazie odpuszczę, jednak poszedłem po rozum do głowy. Bardzo mi się podoba ale to jeszcze dla mnie za drogo, mam za wiele innych wydatków. Jak juz bym kupił triumpha to nie po to by martwić się o części otd. więc odpuszczam. Zastanawiam się tylko jak się przesiądę z gsxf 750 na horneta czy nie będę zawiedziony. Fazerem jak jeździłem to w porównaniu z jajkiem jechało się nim jak rowerem. Był mały i lekki.
siódmy sezon
na GSX 750 F...i jeszcze nie znudził mi się
na GSX 750 F...i jeszcze nie znudził mi się
-
witoldjusz - Świeżak
- Posty: 202
- Dołączył(a): 4/5/2009, 09:52
- Lokalizacja: Warszawa
Miałem możliwość przejechania się Hornet/em/ jak i Steed/em/i uważam ze Honda bardziej nadaje się na miasto niż Trumph ponieważ na wolnych obrotach nie szarpie a speed niestety zmusza do częstej zmiany biegów.
trzeba było przyjechać sie speedem względnie streetem co do speed'a to ciężko znaleść aksamitniej pracujący silnik który równiutko od samego dołu do czerwonej skali jedzie, a elastyczność ma genialną sam latam takim silnikiem 2 lata i naprawdę wiem co pisze [/quote]
-
ociec - Świeżak
- Posty: 63
- Dołączył(a): 26/2/2008, 19:39
po przeczytaniu artykułu o triumphah w motormanii stwierdziłem że chyba jeszcze nie czas na triumpha. Ja nie chcę jeździć na przednim lub tylnym kole tylko na 2 jednoczesnie. Poczekam. Tylko po jajku na co się przesiąćś.
siódmy sezon
na GSX 750 F...i jeszcze nie znudził mi się
na GSX 750 F...i jeszcze nie znudził mi się
-
witoldjusz - Świeżak
- Posty: 202
- Dołączył(a): 4/5/2009, 09:52
- Lokalizacja: Warszawa
A może rozważ zakup CBR F4 lub F4I nie piszę tego bo sam jeżdżę F4I tylko to naprawdę dobre motocykle niestety droższe w eksploatacji niż F3 i więcej palą przynajmniej F4I pali więcej.Miałem F3 z 97r i trochę żałuje że sprzedałem.Szkoda że Honda przestała produkować CBR 600 pozostało mi się przesiąść na Horneta.
CBR 600 F4I
____________
35 lat.
6-sty sezon na 600.
____________
35 lat.
6-sty sezon na 600.
-
mrówa - Świeżak
- Posty: 362
- Dołączył(a): 4/5/2007, 19:42
- Lokalizacja: Pruszków/Warszawa
CBR 600 F powraca na sezon 2011.
http://www.scigacz.pl/Honda,CBR600F,2011,guess,who8217;s,back,14322.html (otwórz link)
Serce i rama horneta + trochÄ™ plastiku
http://www.scigacz.pl/Honda,CBR600F,2011,guess,who8217;s,back,14322.html (otwórz link)
Serce i rama horneta + trochÄ™ plastiku
-
bryk77 - Stały bywalec
- Posty: 1212
- Dołączył(a): 16/4/2010, 02:12
- Lokalizacja: Radom/Piaseczno/Dublin
Poważnie no to się ciesze myślałem że Honda olała i zostawiła lukę dla konkurencji ale i tak zastanawiam się na Hornetem albo przesiądę się na Cb1000R jak fundusze pozwolą,pokilku latach może czas na coś powyżej 600 i nie chodzi mi o moc żeby nie było
CBR 600 F4I
____________
35 lat.
6-sty sezon na 600.
____________
35 lat.
6-sty sezon na 600.
-
mrówa - Świeżak
- Posty: 362
- Dołączył(a): 4/5/2007, 19:42
- Lokalizacja: Pruszków/Warszawa
ja właśnie nie wiem, już chyba nie chce moto zabudowanego plastikiem, trzeba się przestawić na lusterka na kierownicy
siódmy sezon
na GSX 750 F...i jeszcze nie znudził mi się
na GSX 750 F...i jeszcze nie znudził mi się
-
witoldjusz - Świeżak
- Posty: 202
- Dołączył(a): 4/5/2009, 09:52
- Lokalizacja: Warszawa
jak juz pany cb1000f chyba dobrze napisałem zmodernizowali ja w 2010 poprawili zawieche ładniejszy wygląd i więcej mocy, jak dla mnie to idealny motocykl TURYSTYCZNO-sportowy
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
Dziwnie mi się siedziało na CB1000R. Pozycja wyprostowana, szeroka kierownica i ogólnie motocykl wydaje się być bardzo krótki. Ale taki chyba powinien być street. Bez wątpienia jeden z najładniejszych seryjnych motocykli jakie kiedykolwiek wyjechały na publiczne drogi.
Dziwi mnie, że tylu dziennikarzy motocyklowych negatywnie się wypowiadało o silniku - a to słaby jak tę pojemność, a to wszystkie systemy elektroniczne uniemożliwiają osiągnięcie maximum frajdy z jazdy itd. W końcu motor jest z Fireblade-a z 2007 roku..
Znajomego ojciec kupił CB1000R jesienią. Na wiosnę będę mógł powiedzieć coś o tym sprzęcie.
Dziwi mnie, że tylu dziennikarzy motocyklowych negatywnie się wypowiadało o silniku - a to słaby jak tę pojemność, a to wszystkie systemy elektroniczne uniemożliwiają osiągnięcie maximum frajdy z jazdy itd. W końcu motor jest z Fireblade-a z 2007 roku..
Znajomego ojciec kupił CB1000R jesienią. Na wiosnę będę mógł powiedzieć coś o tym sprzęcie.
-
bryk77 - Stały bywalec
- Posty: 1212
- Dołączył(a): 16/4/2010, 02:12
- Lokalizacja: Radom/Piaseczno/Dublin
Słucchajcie wszyscy, strasznie podoba mi się jeden hornet znaleziony na allegro, czy ktos może się na ten temat wypowiedzieć? Czy motocykl sprowadzony z angli czymś się różni tak jak auta z angli? czy aby go zarejestrować trzeba szczególnie coś robić?
a oto ta maszyna
http://moto.allegro.pl/honda-cb-600-hor ... 09013.html
a oto ta maszyna
http://moto.allegro.pl/honda-cb-600-hor ... 09013.html
siódmy sezon
na GSX 750 F...i jeszcze nie znudził mi się
na GSX 750 F...i jeszcze nie znudził mi się
-
witoldjusz - Świeżak
- Posty: 202
- Dołączył(a): 4/5/2009, 09:52
- Lokalizacja: Warszawa
Różni się licznikiem ale to chyba każdy wie,chyba że elektroniczny to niema problemu u mnie jednym guzikiem się przełącza na km/h,gorzej z lampą z przodu skosy w lewo kiepsko się jeździ w nocy.
-
mrówa - Świeżak
- Posty: 362
- Dołączył(a): 4/5/2007, 19:42
- Lokalizacja: Pruszków/Warszawa
aa tak, o lampie słyszałem tylko to da sie zmienić, licznik to ma raczej okrągły tylko zeby miał skalę do km/h. Ech, znowu kiepsko wybrałem
czy lepiej poczekać, zaoszczędzić i kupić już ten z 2006 z elektronicznym prędkościomierzem? Jak radzicie?
czy lepiej poczekać, zaoszczędzić i kupić już ten z 2006 z elektronicznym prędkościomierzem? Jak radzicie?
siódmy sezon
na GSX 750 F...i jeszcze nie znudził mi się
na GSX 750 F...i jeszcze nie znudził mi się
-
witoldjusz - Świeżak
- Posty: 202
- Dołączył(a): 4/5/2009, 09:52
- Lokalizacja: Warszawa
ja polecam fazera mam rocznik 2004 45 tyś ale silnik jest w super stanie (skrzynia również)
fajny sprzęcik według mnie łatwy w opanowaniu
dobrze siÄ™ prowadzi pozycja wygodna :>
jak na razie nie miałem z nim żadnych problemów
fajny sprzęcik według mnie łatwy w opanowaniu
dobrze siÄ™ prowadzi pozycja wygodna :>
jak na razie nie miałem z nim żadnych problemów
A.M.A.D.I
- AmadiVR
- Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 20/12/2010, 20:16
- Lokalizacja: Biecz
kumpel ma fazera od przebiegu 50 tys km ( serwisowany z książką niemiecka serwisowa ) teraz ma coś kolo 72 tys km i łańcuszek do wymiany, ustawimy zawory, gaźniki, świece, filtr powietrza i myślę ze 30 tys to ten silnik jeszcze z palcem w d zrobi
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
kurde ale ten hornecik na złotych lagach z 2006 roku bardziej mi się podoba od fezera. TYlki obawiam się przesiadki z wielkiego gsxf-a grzie do owiewki mam tyle miejsca co do szyby w samochodzie a przesiądę się na golasa i bedę myslał ze jadę na rowerze, ale cóż trzeba się rozwijać i wszystkiego popróbować
siódmy sezon
na GSX 750 F...i jeszcze nie znudził mi się
na GSX 750 F...i jeszcze nie znudził mi się
-
witoldjusz - Świeżak
- Posty: 202
- Dołączył(a): 4/5/2009, 09:52
- Lokalizacja: Warszawa
Też się zastanawiałem nad tym samym hornetem,akurat na tym nie jeździłem tylko obawiam się że dwie osoby kufer z bagażem i będzie palił tyle samo co F4.
Na pewno moment lepszy od f4 a efke trzeba trzymać dość wysoko na obrotach a to skutkuje spalaniem dlatego zastanawiam się litrem ale Naked nie chodzi mi o moc.
Jechaliśmy w Bieszczady i byłem w szoku ile potrafi spalić mi cebra prędkość od 150-180 średnio 9 litrów a jeden z kolegów jechał na CBR 1100XX Super BlackBird i mu wyszło 6 lirów,oczywiście z pasażerem i bagażami.
Dlatego i ja się rozglądam ale pomysłu na razie nie mam.
Tak trochę podpiąłem się pod ten temat mam nadzieje że nie przeszkadzam za bardzo.
Na pewno moment lepszy od f4 a efke trzeba trzymać dość wysoko na obrotach a to skutkuje spalaniem dlatego zastanawiam się litrem ale Naked nie chodzi mi o moc.
Jechaliśmy w Bieszczady i byłem w szoku ile potrafi spalić mi cebra prędkość od 150-180 średnio 9 litrów a jeden z kolegów jechał na CBR 1100XX Super BlackBird i mu wyszło 6 lirów,oczywiście z pasażerem i bagażami.
Dlatego i ja się rozglądam ale pomysłu na razie nie mam.
Tak trochę podpiąłem się pod ten temat mam nadzieje że nie przeszkadzam za bardzo.
-
mrówa - Świeżak
- Posty: 362
- Dołączył(a): 4/5/2007, 19:42
- Lokalizacja: Pruszków/Warszawa
fandzoilisz napisał(a):sv 650
Ostatnio nad tym moto myślałem tylko nic o nim nie wiem a to co znalazłem to chyba przeczytałem.
Ale najwięcej można się dowiedzieć o posiadaczy i kwestia 650 czy 1000
Swego czasu myślałem nad vfr-ką ale do miasta raczej nie,tylko naked
-
mrówa - Świeżak
- Posty: 362
- Dołączył(a): 4/5/2007, 19:42
- Lokalizacja: Pruszków/Warszawa
kurde ja żadnym sv nie jeździłem, kiedyś w usa 1000 zrobilem z 10mil ale nic nie pamietam, w szczególności 1000 bym polatał i porównał do tl
TL1000R- Odszedł została Hayabusa i
Nowy nabytek KTM RC8
Nowy nabytek KTM RC8
-
RUTRA.RD - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4149
- Dołączył(a): 14/10/2010, 11:58
- Lokalizacja: Satanistyczna pustka umysłowa
Chyba na wiosnę wystawie swoją cebre i pojeżdżę sv-ką.
Oto fotka
Oto fotka
- Załączniki
-
- DSCF1947.JPG
- (247.93 KiB) Pobrane 222 razy
-
mrówa - Świeżak
- Posty: 362
- Dołączył(a): 4/5/2007, 19:42
- Lokalizacja: Pruszków/Warszawa
Posty: 47
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości