Słaby AM6
Posty: 33
• Strona 2 z 2 • 1, 2
- hubertus96
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 25/10/2010, 14:56
- Lokalizacja: Jarosław
ale z tego co widze ty masz 80 ccm.... nic dziwnego. 80tka duzo nie daje ale akurat dół obrotów sie poprawia
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
powiem tak. nie wiem jak to sie stalo ale jak go kupilem to było czuć moc ( podrywało go podczas zmiany biegów) ale miał on problem z hamulcami ( były zapieczone i cały czas hamowały - nawet bez naciskania hamulca) i z gaźnikiem (motor byl nie jezdzony wiec był "zasyfiony"). podczas lekkiej redukcji hamulca moto niemalże wystrzelił w góre. jednak zaraz problem z hamulcami powrócil. wiec hamulce zostały wymienione a gaźnik przeczyszczony i wyregulowany. i właśnie od tamtej pory tak jest. jakby z nowymi hamulcami stracił moc. dodam iż naprawy dokonał mój ojciec ( jest mechanikiem samochodowym- choć na motorach tak bardzo się nie zna, szczególnie na takich) jednak musiał coś zrobić (ze strachu że będę coś wyprawiał). ale nawet jeśli pokręcił cos przy gaźniku to i tak nie mialo to wpływu na kompreche. więc co mozna zrobić żeby odzyskał dawną moc ( jak wyregulować gaźnik)
- hubertus96
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 25/10/2010, 14:56
- Lokalizacja: Jarosław
najlepiej by było gdybys oddał do serwisu żeby ci wyregulowali gaźnik. duzo za to nie biorą a bedziesz miał pewnosc 100% że gaźnik bedzie idealnie wyregulowany. samemu nie da sie od tak tego ustawic to trzeba miec wprawe po prostu. i na przyszłosc od razu mogłes to napisac a nie my główkujemy co to moze byc a ty teraz że to sie stało nagle po nieudolnej regulacji 

KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
no sorki. mogłem od razu o tym napisać. Tato mówił coś o zmianie dawki.
krzysiekq - gdzie jest ta śrubka?
krzysiekq - gdzie jest ta śrubka?
- hubertus96
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 25/10/2010, 14:56
- Lokalizacja: Jarosław
Od głowicy idą 2 cienkie wężyki do gaźnika jeśli są w gaźniku koło siebie to śrubke od regulacji mieszanki masz po lewej stronie przed wejściem na filtr powietrza .
Zresztą to proste tam gdzie wchodzi linka gazu jest przepustnica równolegle niżej jest srubka reg. wolnych obrotów druga śrubka w gaźniku jest od regulacji mieszanki .
Przy okazji mam pytanie może tu mi ktoś odpowie : czy możliwe że dysza 95 jest za mała do gaźnika 17,5mm ?
Bo najlepiej chodzi najmniej sie dławi na dokręconej na max śrubce mieszanki i podniesionej iglicy ,ale świeca ma kolor brązowy więc już nie wiem .
ps do autora tematu
Lepiej żeby dostawał za dużo paliwa niż za mało
dokręcasz śrubkę-więcej paliwa mniej powietrza ,odkręcasz -mniej benzyny więcej powietrza .
Zresztą to proste tam gdzie wchodzi linka gazu jest przepustnica równolegle niżej jest srubka reg. wolnych obrotów druga śrubka w gaźniku jest od regulacji mieszanki .
Przy okazji mam pytanie może tu mi ktoś odpowie : czy możliwe że dysza 95 jest za mała do gaźnika 17,5mm ?
Bo najlepiej chodzi najmniej sie dławi na dokręconej na max śrubce mieszanki i podniesionej iglicy ,ale świeca ma kolor brązowy więc już nie wiem .
ps do autora tematu

dokręcasz śrubkę-więcej paliwa mniej powietrza ,odkręcasz -mniej benzyny więcej powietrza .
Motorhispania (xp6)
- krzysieg
- Bywalec
- Posty: 640
- Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
- Lokalizacja: Jelenia Góra
zabiore się za to w środe. a co do crossa. dzisiaj wybrałem się na przejażdzkę i wydaję mi się że za bardzo kopci ( bardzo gęsty, biały dym i do tego z wydechu wycieka jakaś czarna maź) co na to poradzić
- hubertus96
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 25/10/2010, 14:56
- Lokalizacja: Jarosław
albo źle ustawiony gaźnik albo za duza mieszanka ustawiona w dozowniku o ile masz dozownik. po prostu za duzo oleju dostaje ;D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
- hubertus96
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 25/10/2010, 14:56
- Lokalizacja: Jarosław
A zawsze mocno pluł olejem z wydechu ?
Przy dobrym oleju i dobrej regulacji niewielka ilość może spływać bo końcówce wydechu ,ale kropla a nie ze cała końcówka od dołu zażygana olejem .
Jak kopci na biało nie szaro to może do komory spalania dostawać się płyn chłodniczy
albo przekładniowy nie pamietam .
Nie reguluj nic najpierw sprawdź czy to jest w ogóle wina dozownika !
Odłącz ten cienki wężyk co idzie od dozownika do gaźnika ,nałóż na koniec
kawałek folii i przyklej taśmą w ten sposób troszkę oleju swobodnie wypłynie i nie dojdzie tam brud jak będziesz z powrotem podłączać .
Zaślep wejscie na olej w gaźniku najprościej izolacja od kabla albo wężyk taki cienki jak masz a z drugiej strony śrubka .
Wlej olej do baku 50:1 czyli 20ml /1L benzyny .
Przejedź sie i zobacz czy tak samo kopci .
Co do regulacji gaźnika to mam książke o tym w pdf jakby co
Przy dobrym oleju i dobrej regulacji niewielka ilość może spływać bo końcówce wydechu ,ale kropla a nie ze cała końcówka od dołu zażygana olejem .
Jak kopci na biało nie szaro to może do komory spalania dostawać się płyn chłodniczy
albo przekładniowy nie pamietam .
Nie reguluj nic najpierw sprawdź czy to jest w ogóle wina dozownika !
Odłącz ten cienki wężyk co idzie od dozownika do gaźnika ,nałóż na koniec
kawałek folii i przyklej taśmą w ten sposób troszkę oleju swobodnie wypłynie i nie dojdzie tam brud jak będziesz z powrotem podłączać .
Zaślep wejscie na olej w gaźniku najprościej izolacja od kabla albo wężyk taki cienki jak masz a z drugiej strony śrubka .
Wlej olej do baku 50:1 czyli 20ml /1L benzyny .
Przejedź sie i zobacz czy tak samo kopci .
Co do regulacji gaźnika to mam książke o tym w pdf jakby co

Motorhispania (xp6)
- krzysieg
- Bywalec
- Posty: 640
- Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
- Lokalizacja: Jelenia Góra
dobra. wiec pierw spradzic czy na takiej mieszance dalej kopci. jeżeli tak co dalej
mógłbyś podesłać mi tę książkę??
jeszcze jedno, czasami też na wysokich obrotach wydaję dźwięk jakby się krztusił. gdy zmniejszę i znowu zwiększę to czasami ustępuje
mógłbyś podesłać mi tę książkę??
jeszcze jedno, czasami też na wysokich obrotach wydaję dźwięk jakby się krztusił. gdy zmniejszę i znowu zwiększę to czasami ustępuje
- hubertus96
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 25/10/2010, 14:56
- Lokalizacja: Jarosław
Posty: 33
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości