Zobacz wÄ…tek - <i>[Suzuki GSX1400]</i> Suzuki GSX1400 - agent XXL
NAS Analytics TAG

[Suzuki GSX1400] Suzuki GSX1400 - agent XXL

Komentarze użytkowników
_________

[Suzuki GSX1400] Suzuki GSX1400 - agent XXL

Postprzez Åšcigacz » 5/10/2010, 20:24

Dyskusja na temat: Suzuki GSX1400 - agent XXL
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Suzuki GSX1400 - agent XXL
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 5/10/2010, 20:24

czegoś nie rozumiem. Jest napisane, że chłodzony powietrzem, a ja widzę chłodnicę wodną. Czy jest to coś innego? Może ktoś to wytłumaczyć? Dzięki<br><hr>pietja
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 5/10/2010, 20:37

Komentatorzy napisał(a):czegoś nie rozumiem. Jest napisane, że chłodzony powietrzem, a ja widzę chłodnicę wodną. Czy jest to coś innego? Może ktoś to wytłumaczyć? Dzięki<br><hr>pietja<br>
chłodnica oleju ;)<br><hr>slivex
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/10/2010, 09:41

Komentatorzy napisał(a):czegoś nie rozumiem. Jest napisane, że chłodzony powietrzem, a ja widzę chłodnicę wodną. Czy jest to coś innego? Może ktoś to wytłumaczyć? Dzięki<br><hr>pietja<br>
Komentatorzy napisał(a):chłodnica oleju ;)<br><hr>slivex<br>
thx :)<br><hr>pietja
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/10/2010, 11:40

A ILE TO PALI !!!<br><hr>intruz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/10/2010, 12:09

Komentatorzy napisał(a):A ILE TO PALI !!!<br><hr>intruz<br>
Mój pali od 5 do 10..<br><hr>ryba
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/10/2010, 12:21

Prawie jak GS 500 ;) (zart)<br><hr>ja wiem
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/10/2010, 14:25

haha mój przy 240 czyli v-max pali 14-15/100 nawet BMW 5.0 litra tyle nie jara przy takiej prędkości na trasie<br><hr>Wujek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/10/2010, 17:33

Komentatorzy napisał(a):haha mój przy 240 czyli v-max pali 14-15/100 nawet BMW 5.0 litra tyle nie jara przy takiej prędkości na trasie<br><hr>Wujek<br>
Skąd kolega jest? Bo mało tego po drogach jeździ..<br><hr>ryba
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/10/2010, 20:07

a motor wujka na gazniku czy wtrysku<br><hr>intruz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/10/2010, 14:06

po przeczytaniu artykułu stwierdzam że nie zamienił bym swojego b12 w "n"ce na gsx1400 . Nie zmienia to faktu że moto na żywo wyglada pięknie :)<br><hr>pils
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/10/2010, 07:56

Wreszcie doczekałem się opisu Lokomoytywy :)
W opisie jest jednak drobny błąd, wadę amorów usunięto już w 2003 roku. Zmiany były nie tylko w układzie wydechowym zmienionym z 4-2 na 4-2-1 ale i wcześniej (choćby przez zastosowanie katalizatora w 2003). Do tego automatyczne zapalanie świateł drogowych po przekręceniu kluczyka oraz zmiana półki. Drobnym modyfikacjom uległy klamki sprzęgła (z sześciostopniowych zastosowano pięciostopniową regulację w nowych modelach), było jeszcze kilka pomniejszych, mało istotnych zmian. <br><hr>pan_wiewiorka
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/10/2010, 08:43

Co do spalania, to przy spokojnej jeździe w trasie (6 bieg do 130 km/h) weźmie niecałe 6 litrów (sic!). Jak się podkręci nieco wyżej i będzie lekko świrować, to w baku zrobi się mega wir i wachy starczy na jakieś 180 km :)

Odnośnie zawiasów, faktycznie szału nie ma ale sporo pomaga regulacja (właściwie pełna zarówno przodu jak i tyłu).<br><hr>pan_wiewiorka
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/10/2010, 21:54

Mój na 6 przy 4500 obr ciągnie 150.
Chyba moje sprzęgło ma jeszcze trochę życia przed sobą<br><hr>brzuchacz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/10/2010, 14:04

Yamaha XJR 1300 to prawie to samo, a ma starszÄ… historiÄ™<br><hr>Krychu57
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/10/2010, 16:31

jak ktoś chce pojeździć tym po zakrętach to proponuje zmienić od razu przednią opone na 120/70r17 bo inaczej to jakbyśmy próbowali płynąć żaglówką w sztormie bez przechyłu...<br><hr>X
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/10/2010, 16:42

Komentatorzy napisał(a):Yamaha XJR 1300 to prawie to samo, a ma starszą historię<br><hr>Krychu57<br>
Skoro tak piszesz to znaczy ,że nie jeździłeś tymi sprzetami..<br><hr>ble
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/10/2010, 19:08

Komentatorzy napisał(a):jak ktoś chce pojeździć tym po zakrętach to proponuje zmienić od razu przednią opone na 120/70r17 bo inaczej to jakbyśmy próbowali płynąć żaglówką w sztormie bez przechyłu...<br><hr>X<br>
Wg mnie nie ma takiej potrzeby. Jak pływasz, to są następujące możliwości: 1. zużyta guma, 2. wybite silentblocki, 3. źle zestrojone zawiasy. Na głębokich zejściu jest tendencja do niestabilnego zachowania ale w moim wypadku wystarczyło odpowiednie zestrojenie zawiasów (różnica jest bardzo odczuwalna). Zachowanie takie powraca kiedy tylna guma zaczyna się zużywać.<br><hr>pan_wiewiorka
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 12/10/2010, 19:12

Komentatorzy napisał(a):Yamaha XJR 1300 to prawie to samo, a ma starszą historię<br><hr>Krychu57<br>
Równie dobrze mogłeś powiedzieć, że Gienek to to samo co ZRX 1100/1200 czy Duża Cebula. Pomimo pewnego podobieństwa w stylistyce, te sprzęty są zupełnie inne, począwszy od ergonomii, poprzez pewne rozwiązania technologiczne a kończąc na samym sposobie oddawania mocy (spróbuj ruszyć XJRą z ostatniego biegu).<br><hr>pan_wiewiorka
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/10/2010, 12:26

Komentatorzy napisał(a):jak ktoś chce pojeździć tym po zakrętach to proponuje zmienić od razu przednią opone na 120/70r17 bo inaczej to jakbyśmy próbowali płynąć żaglówką w sztormie bez przechyłu...<br><hr>X<br>
Komentatorzy napisał(a):Wg mnie nie ma takiej potrzeby. Jak pływasz, to są następujące możliwości: 1. zużyta guma, 2. wybite silentblocki, 3. źle zestrojone zawiasy. Na głębokich zejściu jest tendencja do niestabilnego zachowania ale w moim wypadku wystarczyło odpowiednie zestrojenie zawiasów (różnica jest bardzo odczuwalna). Zachowanie takie powraca kiedy tylna guma zaczyna się zużywać.<br><hr>pan_wiewiorka<br>
A jak ustawiłeś konkretnie?<br><hr>w
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Następna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości




na górê