Zobacz wątek - Sportowy do 5000, pierwszy 2-ślad. jada do szkoly,wypady.
Advertisement
NAS Analytics TAG

Sportowy do 5000, pierwszy 2-ślad. jada do szkoly,wypady.

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Postprzez Invi » 4/10/2010, 12:37

Ale przecież SS są wygodne :P
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12


Postprzez wasil1993p » 4/10/2010, 13:05

tak samo wygodne jak ursus c360 hehe
SPRZEDAM r1 rn04 8500zł
Avatar użytkownika
wasil1993p
Bywalec
 
Posty: 765
Dołączył(a): 23/3/2009, 21:02
Lokalizacja: Suwałki


Postprzez RyBkosPL » 4/10/2010, 14:12

raczej koledze chodziło o DUŻO mniejszą wygodę jazdy.
w dużej mierze ludzie kupują sporty dla wyglądu "bo im się podobaja" a potem wychodzi, że to jednak nie dla nich.

Dlatego ja po nie za bardzo wygodnej GPZ siadłem później na horneta który jest o niebo wygodniejszy a nie oddstaje moca od nie jednego sporta :)
Honda to Honda i tyle !!! :) :)
Avatar użytkownika
RyBkosPL
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 6/5/2010, 17:00
Lokalizacja: Wrocław / Jelenia Góra

Postprzez rossavu » 4/10/2010, 14:36

RyBkosPL napisał(a):raczej koledze chodziło o DUŻO mniejszą wygodę jazdy.
w dużej mierze ludzie kupują sporty dla wyglądu "bo im się podobaja" a potem wychodzi, że to jednak nie dla nich.

Dlatego ja po nie za bardzo wygodnej GPZ siadłem później na horneta który jest o niebo wygodniejszy a nie oddstaje moca od nie jednego sporta :)


To mialem na mysli.
A tak przy okazji... Jakiego ss chcesz wyrwac za 5 tys zl?
Avatar użytkownika
rossavu
Stały bywalec
 
Posty: 1347
Dołączył(a): 4/4/2010, 10:51

Postprzez niuniek909 » 4/10/2010, 18:47

To ja się wypowiem, choć nie za bardzo siedzę w tym temacie ale wielkimi krokami do niego wchodzę i nie wiem czy to jest SS ale moim zdaniem jest w miarę dobrym sprzętem na początek mianowicie Yamaha FZR 600 ma 100 koni lecz niektóre np. r6 mają po 130 koni a 30 koni to dla mnie spora różnica
niuniek909
Świeżak
 
Posty: 77
Dołączył(a): 13/6/2010, 20:59
Lokalizacja: okolice Trzcianki

Postprzez abc12333 » 4/10/2010, 22:10

SS - SuperSport a Fazer raczej do nich nie nalezy ;)
abc12333
Świeżak
 
Posty: 144
Dołączył(a): 5/5/2010, 08:41
Lokalizacja: Masuria

Postprzez motoftw » 5/10/2010, 00:02

Yamaha FZR to stary supersport, abc12333 nie myl FZR z Fazerem :D

Żeby nie było offtop'u, ja również polecam klasę 500! Pozdro
Honda CB 500 ----> Honda NX 650
Avatar użytkownika
motoftw
Stały bywalec
 
Posty: 1179
Dołączył(a): 5/8/2009, 19:25

Postprzez front247 » 5/10/2010, 10:13

klasa 500 na pierwsze to naprawde idealny wybór ,nawet dla 18 latka w którego zyłach płynie prawie sama adrenalina :)
Gpzetka 500 na pierwsze moto to wygląda tak:
pierwszy miesiąc-dwa cię przeraża
-potem2-3 miesiące odkrywasz uroki jej zwinności ,ib przyspieszeń :lol: ,potem zaczynasz fisiować...kończy się sezon i albo zmieniasz na mocniejszy albo....zaczynasz czytac ksiązkę pt.,, GPZ 500 następny sezon,,
ja tak miałem :)

jesli kupisz sporta to albo bedziesz miał uślizg koła i glebe,albo prędkość w łuku cię wyniesie...albo wiele innych, jak bedziesz miał szczescie to sie tylko potłuczesz...odpukać. Dlatego nie wartooo :)
pozdrawiam
Avatar użytkownika
front247
Świeżak
 
Posty: 298
Dołączył(a): 10/4/2008, 21:59
Lokalizacja: zielona góra

Postprzez Swiezak » 5/10/2010, 15:56

najewiecej glosow jest na Gpz 500. a i mi sie motorek podoba :), na wiosne trzeba bedzie zakupic maszynke ;)
dzieki bardzo Szlachta
Swiezak
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 30/9/2010, 21:03
Lokalizacja: Łódź

Postprzez RyBkosPL » 5/10/2010, 16:01

ja swojej GPZ nie sprzedałem. Nauczyła mnie ona wszystkiego i z wielkim szacunkiem do niej oddałem ją dziewczynie po bardzo długim sezonie użytkowania po czym znowu wyszkoliła następnego motocyklistę i teraz grzecznie czeka na pełnoletność mojego brata i on będzie doszkalał na niej swoje umiejętności !! naprawdę szczerze polecam ... ahhh się łezka w oku kręci :D

PS. moja jest rocznik 89' i śmiało możesz patrzeć również na te egzemplarze !! Aaaaa i pamiętaj uszkodzenie MAGNETA w jakikolwiek sposób to nie WIELKA i ZADKA usterka :/ ... ten typ tak ma... moja już 2 razy to przeżyła :/ ehhh ale ma przejechane 85 tyś km :D i śmiga
Honda to Honda i tyle !!! :) :)
Avatar użytkownika
RyBkosPL
Świeżak
 
Posty: 105
Dołączył(a): 6/5/2010, 17:00
Lokalizacja: Wrocław / Jelenia Góra

Postprzez front247 » 5/10/2010, 16:32

Rybkos,piękne to jest co napisałeś :) ,w natłoku szybkich zmian sprzetu,pogoni za mocą,tutaj taka opinia...fajnie.
pozdrawiam
Avatar użytkownika
front247
Świeżak
 
Posty: 298
Dołączył(a): 10/4/2008, 21:59
Lokalizacja: zielona góra

Postprzez Invi » 5/10/2010, 16:38

wasil1993p napisał(a):tak samo wygodne jak ursus c360 hehe


Bez urazy. Ale jeżdżąc na pierdopiędzie nie wypowiadał bym się na temat wygody supersportów :P

Niewygoda to jedno. A jak ktoś nie umie jeździć i zająć poprawnej pozycji to drugie :P
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez motoftw » 5/10/2010, 18:30

front247 napisał(a):klasa 500 na pierwsze to naprawde idealny wybór ,nawet dla 18 latka w którego zyłach płynie prawie sama adrenalina :)


Tutaj popieram w 100% na własnym (bardzo małym) doświadczeniu :) Cholernie kusi żeby odkręcać, ale moja CB nie jest wcale taka straszna i naszczęście mnie ogranicza, bo jak pszecholujesz na 500 można z tego wyjść cało, na 600 na pewno ciężej bo większa prędkość (mówię tu o porządnym odkręcaniu) :P
Honda CB 500 ----> Honda NX 650
Avatar użytkownika
motoftw
Stały bywalec
 
Posty: 1179
Dołączył(a): 5/8/2009, 19:25

Postprzez wasil1993p » 5/10/2010, 18:52

Invinciblee napisał(a):
wasil1993p napisał(a):tak samo wygodne jak ursus c360 hehe


Bez urazy. Ale jeżdżąc na pierdopiędzie nie wypowiadał bym się na temat wygody supersportów :P

Niewygoda to jedno. A jak ktoś nie umie jeździć i zająć poprawnej pozycji to drugie :P



bez urazy ale skąd wiesz czy umiem jeździć czy nie. wiem że taka rs 125 jest tak samo nie wygodna jak supersport. mam porównanie z sv 650s (wiem że to nie supersport) ale jak na niego usiadłem to moje pierwsze wrażenie po przesiadce z rs było takie że siedzi się na nim jak na jakimś turystyku. siedziałem też na zx6r i powiem że pozycja nie jest tak hardkorowa jak na mojej rs. to normalne że jak chcesz sporta to musisz liczyć się z bólem nadgarstków czy pleców, po pewnym czasie już tego nie czujesz ale na początku to jest norma.
SPRZEDAM r1 rn04 8500zł
Avatar użytkownika
wasil1993p
Bywalec
 
Posty: 765
Dołączył(a): 23/3/2009, 21:02
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez front247 » 5/10/2010, 18:53

motoftw napisał(a):
front247 napisał(a):klasa 500 na pierwsze to naprawde idealny wybór ,nawet dla 18 latka w którego zyłach płynie prawie sama adrenalina :)


Tutaj popieram w 100% na własnym (bardzo małym) doświadczeniu :) Cholernie kusi żeby odkręcać, ale moja CB nie jest wcale taka straszna i naszczęście mnie ogranicza, bo jak pszecholujesz na 500 można z tego wyjść cało, na 600 na pewno ciężej bo większa prędkość (mówię tu o porządnym odkręcaniu) :P

jesli pozwolisz dodam jeszcze do tego co napisałes :) ,cb500 czy gpzetka to dość ciezkie motocykle,dysponujące niewysoką mocą,powoduje to że....cięzko się wywrócic,paradoksalnie,po prostu zeby zrobić świece,czy uslizg tylnego koła to trza sie po prostu postarac.Jak sobie przypomne sezon ,ile razy było na granicy i zawsze ten motocykl sie prostował i stabilizował,nigdy mnie nie porwał tak bym mógł stracić kontrole...moglem nawet dohamowac na zakrecie i było ok.Raz jadąc w deszczu miałęm uślizg tylnego koła ...inawet o tym nie wiedziałem zorientowałemsie jak koło złapało przyczepność,ale tez ten motocykl z tego wyjechał...także naprawde polecam rozwagę i polecam maksimum 500poj. :)
Avatar użytkownika
front247
Świeżak
 
Posty: 298
Dołączył(a): 10/4/2008, 21:59
Lokalizacja: zielona góra

Postprzez Invi » 5/10/2010, 18:56

wasil1993p napisał(a):
Invinciblee napisał(a):
wasil1993p napisał(a):tak samo wygodne jak ursus c360 hehe


Bez urazy. Ale jeżdżąc na pierdopiędzie nie wypowiadał bym się na temat wygody supersportów :P

Niewygoda to jedno. A jak ktoś nie umie jeździć i zająć poprawnej pozycji to drugie :P

jak chcesz sporta to musisz liczyć się z bólem nadgarstków


Jak nie umiesz jeździ to tak :P Poza tym przymierzanie się, a jazda to dwie różne sprawy.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez rossavu » 5/10/2010, 20:37

Mnie na kawie tez mnie nadgarstki bolaly - po prostu zle siedzialem, dzis 6 godzin na moto i lajt :D
Avatar użytkownika
rossavu
Stały bywalec
 
Posty: 1347
Dołączył(a): 4/4/2010, 10:51

Postprzez wasil1993p » 5/10/2010, 20:54

nie rozumiem tego jak to źle siedziałeś? mnie na początku też bolały ale z czasem już nie odczuwam tego zjawiska a wydaje mi się że siedzę tak samo. mi się wydaje że to po prostu mięśnie się przyzwyczajają do takiej pozycji/pracy ale nie wiem na czym to dokładnie polega.


Invinciblee
co ty tak się uczepiłeś, że nie umiem jeździć bo nadgarstki mnie kiedyś bolały. wątpię że ciebie nigdy z tego powodu nie bolały. a na sv pare km zrobiłem ale nie była to jakaś trasa, raczej 5minutowa przejażczka.
SPRZEDAM r1 rn04 8500zł
Avatar użytkownika
wasil1993p
Bywalec
 
Posty: 765
Dołączył(a): 23/3/2009, 21:02
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez motoftw » 6/10/2010, 11:56

front247 napisał(a):jesli pozwolisz dodam jeszcze do tego co napisałes :) ,cb500 czy gpzetka to dość ciezkie motocykle,dysponujące niewysoką mocą,powoduje to że....cięzko się wywrócic,paradoksalnie,po prostu zeby zrobić świece,czy uslizg tylnego koła to trza sie po prostu postarac.Jak sobie przypomne sezon ,ile razy było na granicy i zawsze ten motocykl sie prostował i stabilizował,nigdy mnie nie porwał tak bym mógł stracić kontrole...moglem nawet dohamowac na zakrecie i było ok.Raz jadąc w deszczu miałęm uślizg tylnego koła ...inawet o tym nie wiedziałem zorientowałemsie jak koło złapało przyczepność,ale tez ten motocykl z tego wyjechał...także naprawde polecam rozwagę i polecam maksimum 500poj. :)


Szczególnie daje frajde to, że czujesz, że nad moto panujesz, wiesz co może Cię zaskoczyć, nie chciałem się rozpisywać mocno, bo w sumie krótko śmigam, ale mogę to potwierdzić, o uślizgi naprawdę trudno, wiadomo jak mokro to częściej, ale faktycznie, ostatnio złapałem uślizg na 3 biegu, wyprzedzałem autko i lekki ruch kierownicą i moto łapie przyczepność :)
Honda CB 500 ----> Honda NX 650
Avatar użytkownika
motoftw
Stały bywalec
 
Posty: 1179
Dołączył(a): 5/8/2009, 19:25

Postprzez shadow493 » 6/10/2010, 17:59

Wiem ,że praktycznie wszystko w temacie było powiedziane, ale jako ,że mam podobne wymiary jak autor tematu (78 kg i 182 cm ), to chcę potwierdzić opinie użytkowników co do 500. Na razie przejeździłem niecałe 2 miesiące (sezon się kończy) to muszę powiedzieć ,że jest bardzo ok. Ja mam Er 5 (czyli ten sam twin co w GPZ ) i elastyczność jest idealna. Sam do szkoły dojeżdżam i w korkach na prawdę sprawuje się świetnie.

Mały, zgrabny, ale jakże uroczy ;). Polecam 500 :)
Forum Kawasaki Er 5 (otwórz link)
Avatar użytkownika
shadow493
Świeżak
 
Posty: 58
Dołączył(a): 10/1/2009, 23:17

Poprzednia strona


Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości




na gr