SÄ… tu jacyÅ› graficy PC?
Posty: 92
• Strona 2 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Ja pracuje na SW 10 i do tego na lapku który już pierwszej świeżości nie jest 1,8 GHz 1 GB ram i ta badziewna grafika GMA 950, render trochę trwa ale żadnych problemów nie mam
Honda VF 500 C
Honda VTR 1000 F
Honda VTR 1000 F
- marcin_wgd
- Świeżak
- Posty: 44
- Dołączył(a): 16/2/2009, 13:54
- Lokalizacja: Golub-Dobrzyn
Seba_ER5 napisał(a):Zobacze jak będę miał samo zaparcie to motor sklece, albo może w solidzie to złożenie będzie ale to kupa czasu raczej ;/.:
Popełniłem kilka takich modeli.
Taki bardzo stary i słaby modelik zrobiony z nudów:

Uploaded with ImageShack.us (otwórz link)
Próbowałem wymodelować sokoła:

Uploaded with ImageShack.us (otwórz link)
WSK również niedokończona (miała trafić do projektu, który upał zanim się właściwie zaczął):

Uploaded with ImageShack.us (otwórz link)
Srada też chciałem kiedyś wymodelować, nawet nieźle szło, tylko zabrakło chęci na plastiki i silnik


Uploaded with ImageShack.us (otwórz link)
Wszystkie modele to oczywiście lowpoly z każdym wierzchołkiem modelowanym oddzielnie.
-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Dobra przed chwilą obrobiłem głowe dino w Mudboxie
..... ;p
Trex przerobiony w Mudboxie.
Dokonczylem dlon na szybko:
a z tego :
to zrobilem:


Trex przerobiony w Mudboxie.


Dokonczylem dlon na szybko:


a z tego :

to zrobilem:

-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5223
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5223
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Noo ale plik mi sie zjebal i musialem robic od poczatku, a nie dokonczone jest.
Tu mam jescze jedna postać. dzis machnalem twarzi rece nogi nie dokonczone troche ale gitara i probowalem nadac poze troche mi twarz wykrzaczyło :/. E tam pierwsze próby
.
http://www.youtube.com/watch?v=OJ8Tts7mtMw
Tu mam jescze jedna postać. dzis machnalem twarzi rece nogi nie dokonczone troche ale gitara i probowalem nadac poze troche mi twarz wykrzaczyło :/. E tam pierwsze próby




http://www.youtube.com/watch?v=OJ8Tts7mtMw
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5223
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5223
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
- marcin_wgd
- Świeżak
- Posty: 44
- Dołączył(a): 16/2/2009, 13:54
- Lokalizacja: Golub-Dobrzyn
Trochę przesadziłeś z tymi kapturami. Nawet Ron Coleman nie ma takich Razz
kolo o ksywie Nalesnik z bialego ma takie az pod uszy.
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5223
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Dla chłopachów

A tu zaczątki moje z Maya dziś ponownie do tego usiadłem i w przeciagu roku mam nadzieje po części opanować dziadostwo.

Co do SolidWorksa (moja praca przejściowa inżynierska):

-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5223
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Seba a jaki program polecasz na początek? coś żeby było raczej po polsku i z dużą ilością tutoriali w necie? przyda mi sie troche w tym pobawić a nie wiem od czego zacząć. Poleć mi coś na sam początek, ale z drugiej strony żeby raczej nie miało okrojonych funkcji ... czekam 

Wole jak człowiek na dwóch, niż jak zwierze na czterech...
Honda XLV 125 Varadero V-8
http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
Honda XLV 125 Varadero V-8
http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
-
gruby19 - Stały bywalec
- Posty: 1220
- Dołączył(a): 29/10/2009, 19:36
- Lokalizacja: witkowo
Nie wiem w jakim celu chcesz sie uczyc grafiki.
Techniczne programy to :
Solid Works
Inventor
Pro Engineer (ksiazki mozna dostać)
To raczej do zlozen sie uzywa.
A tak to:
3D max
Maya - teraz sie ucze cos tam juz narysowałe. Za chiny jednak nie umiem teksturowac ;/.
XSI
3 pierwsze posluza tez do robienia animacji.
Mudbox jest dos prosty i intuicyjny do wykonywania psotaci.
Rihno od tego zaczynalem (program takze techniczny uzywany do projektowania statkow ale mozna tez inne rzeczy robic). Zeby rysowac poliganami trzeba dograc dodatek Tspline. Jest stron z forum.
Ja dobrze znam angielski i raczej szukam w anglojezycznych informacjach. Osobiecie mam z 70GbB na dysk odnosnie grafiki ale english all.
Teraz probuje ogarnac Rigging robienie postac by sie ruszla w Maya ale zobaczymy jak to bedzie
Szukam wszedzie czesto na youtubie
.
Techniczne programy to :
Solid Works
Inventor
Pro Engineer (ksiazki mozna dostać)
To raczej do zlozen sie uzywa.
A tak to:
3D max
Maya - teraz sie ucze cos tam juz narysowałe. Za chiny jednak nie umiem teksturowac ;/.
XSI
3 pierwsze posluza tez do robienia animacji.
Mudbox jest dos prosty i intuicyjny do wykonywania psotaci.
Rihno od tego zaczynalem (program takze techniczny uzywany do projektowania statkow ale mozna tez inne rzeczy robic). Zeby rysowac poliganami trzeba dograc dodatek Tspline. Jest stron z forum.
Ja dobrze znam angielski i raczej szukam w anglojezycznych informacjach. Osobiecie mam z 70GbB na dysk odnosnie grafiki ale english all.
Teraz probuje ogarnac Rigging robienie postac by sie ruszla w Maya ale zobaczymy jak to bedzie

Szukam wszedzie czesto na youtubie

-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5223
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
najbardziej to potrzebne mi bedzie projektowanie własnie takich rzeczy jak samochody, meble, budynki, rosliny, ewentualnie postacie w jakies srubki raczej sie bawic nie bede. podoba mi sie to co stworzyłes w pierwszym poscie 

Wole jak człowiek na dwóch, niż jak zwierze na czterech...
Honda XLV 125 Varadero V-8
http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
Honda XLV 125 Varadero V-8
http://www.polskajazda.pl/Profil,Honda,XLV,125,Varadero,TGB,F409,Royal,Cruise/42971 (otwórz link)
-
gruby19 - Stały bywalec
- Posty: 1220
- Dołączył(a): 29/10/2009, 19:36
- Lokalizacja: witkowo
A ja polecę Blendera, głównie nadaje się do jakichś artystycznych projektów, jak ogarnie się jego obsługę to wszystko jest 100x łatwiejsze i szybsze niż w wszelkich 3D maxach i 10000000x prostszy w obsłudze niż Maya, jest całkowicie darmowy, instalka waży kilkanaście megabajtów, a tutoriali jest wszędzie pełno.
Zrobiono w nim kilka filmów i masę modeli do gier.
Co potrafi:
Więcej:
http://www.blender.pl/
A jeśli chodzi o mnie to dłubię coś takiego:
(otwórz link)
Uploaded with ImageShack.us (otwórz link)
Na razie paskudne ale to prototyp
Zrobiono w nim kilka filmów i masę modeli do gier.
Co potrafi:





Więcej:
http://www.blender.pl/
A jeśli chodzi o mnie to dłubię coś takiego:

Uploaded with ImageShack.us (otwórz link)
Na razie paskudne ale to prototyp

-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Mudbox:
http://www.youtube.com/watch?v=QfBY9Mnlwtg
I jescze powtorka z rozrywki tylko z oczyma ;p.
http://www.youtube.com/user/sebazx6r?fe ... b05qIzFnwI
A Tu Maya ponownie:
Poprzedni projekt zarzucony na rzecz tutoriala:
http://www.youtube.com/watch?v=fwQbEv4Icuo
A tego i O: Dopiero pierwsze lekcje i po jutrze jade dalej po egzaminie :/.
http://www.youtube.com/watch?v=fwQbEv4Icuo

http://www.youtube.com/watch?v=QfBY9Mnlwtg
I jescze powtorka z rozrywki tylko z oczyma ;p.
http://www.youtube.com/user/sebazx6r?fe ... b05qIzFnwI
A Tu Maya ponownie:
Poprzedni projekt zarzucony na rzecz tutoriala:

http://www.youtube.com/watch?v=fwQbEv4Icuo
A tego i O: Dopiero pierwsze lekcje i po jutrze jade dalej po egzaminie :/.


http://www.youtube.com/watch?v=fwQbEv4Icuo
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5223
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
| "Szybciej jeździmy, szybciej pijemy, szybciej żyjemy i niestety często - szybciej umieramy." |indor napisał(a):zanim nauczę się szybko jeździć nauczę się szybko hamować


-
Bystry - Stały bywalec
- Posty: 1017
- Dołączył(a): 2/9/2008, 16:57
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5223
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5223
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Posty: 92
• Strona 2 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości