Zobacz wÄ…tek - KTM EXC 300- problem
NAS Analytics TAG

KTM EXC 300- problem

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

KTM EXC 300- problem

Postprzez nosens » 25/8/2010, 16:58

Witam.
Po 1 chcialem sie przywitac bo jestem tu nowy, wiec WITAM:)

Mam taki problem, dzis po przejazdzce po pagorkach motor uciekl mi spod tylka i przekoziolkowal. Po wszystkim odpalilem go bez problemu, jednak nie chcial wejsc na obroty. Przekrecilem pare razy manetke i wszystko wrocilo do normy. Przejechalem pare km zgasilem.....znow odpalilem, jednak motor wogle nie chce wejsc na obroty. Krece manetka i nic.....Zaznaczam ze odpala bez problemu, pyrka sobie jednak nie reaguje na ruchy gazem, i po pewnym czasie spada calkiem z obrotow i gasnie.

Od czego mam zaczac, co sprawdzic, przyznam sie z mechanika jestem na bakier.

Z gory dziekuje za pomoc.

pozdrawiam.
Kuba
nosens
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 25/8/2010, 16:46


Postprzez pawlak200192 » 25/8/2010, 17:31

Sprawdź linke gazu. Po dodaniu gazu zmienia się dźwięk?
Np. gdyby była jakas ustekrka w gaźniku, a linka okazła się dobra to po dodaniu gazu dźwięk zmieniałby sie na bardziej basowy jezeli obroty by nie chciały wzrosnąć.
pawlak200192
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1724
Dołączył(a): 14/12/2006, 21:36


Postprzez nosens » 25/8/2010, 17:51

Hej.

Linka gazu ok, faktycznie po dodaniu gazu dzwiek zmienia sie na bardziej basowy...
nosens
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 25/8/2010, 16:46

Postprzez balchan1 » 26/8/2010, 10:48

Witam
Sprawdź gaźnik, być może wypadł on z króćca ssącego, tak było w mojej kawie i objawy podobne. Jeżeli nie, to obejrzyj węże paliwowe i sam gaźnik- może coś się przytkało, zaworek iglicowy się zawiesił itp. U mnie mam taką bolączkę że zagina mi się wężyk od rezerwy, moto odpala wtedy normalnie ale chodzi tylko na wolnych obrotach, nie chce wejść na wyższe, słychać tylko buczenie przy przygazówie.
Pozdro
komar 2 biegi ;) ->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e

"ZIEMIE RWIE"
balchan1
Bywalec
 
Posty: 507
Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
Lokalizacja: Lubuskie

Postprzez Konio » 26/8/2010, 22:53

i obczaj jeszcze filtr powietrza i jego polaczenie z gaznikami
Produkcja, dystrybucja, masturbacja
Blady 900 puk puk puk
Avatar użytkownika
Konio
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2925
Dołączył(a): 6/11/2008, 21:47
Lokalizacja: Nadejdzie Chuck? Tego nikt nie wie;/ Kielce/Krk

Postprzez nosens » 3/9/2010, 18:43

Sprawdzilem wszystko wedlug Waszych wskazowek. Gaznik wyczyszczony, podlaczony, ale dalej to samo. Zauwazylem ze ten modul (bodajze zaplonowy) przy kierownicy jest popekany. Czy to moze miec wplyw na tego typu usterke?

Pozdrawiam
nosens
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 25/8/2010, 16:46

Postprzez balchan1 » 4/9/2010, 00:10

Tak, możliwe ze przy upadku fizycznie ucierpiał moduł (o ile jest to moduł zapłonowy, nie znam konstrukcji tego ktm) i teraz szwankuję. Objawy moga na to wskazywać. Podmień moduł, jeżeli nie masz takiej możliwości to dawaj moto do elektronika albo wysyłaj zapłon do jakiegoś serwisu. Pozdro
komar 2 biegi ;) ->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e

"ZIEMIE RWIE"
balchan1
Bywalec
 
Posty: 507
Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
Lokalizacja: Lubuskie

Postprzez nosens » 9/9/2010, 21:37

Okazalo sie ze to modul, zostal podmieniony i jest lepiej niz wczesniej.

Chcialbym wymienic uszczelniacze na przednim amortyzytorze. Czy ktos moze mi doradzic jakie kupic? I jaki olej pozniej wlac, i ile? No i czy od razu wymieniac tez te uszczelniacze przeciwylowe?

Z gory dziekuje za pomoc.
nosens
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 25/8/2010, 16:46



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê