Zobacz wÄ…tek - tuning 80ccm
NAS Analytics TAG

tuning 80ccm

i inne małe pojemności
_________

tuning 80ccm

Postprzez ajo_7991 » 18/8/2010, 17:40

WITAM WSZYSTKICH :!: :!:
Dzis chcialbym sie dowiedziec jak mozna wytuningowac motocykl Honda ns1 :?: Chodzi mi o tuning mechaniczny wiec pytam jakie czesci beda najlepsze aby szybciej przyspieszala i zwiekszyla predkosc maxymaln :?:
8) 8) Z gory dziekuje za wszystkie komentarze



POZDRAWIAM!! :!:
ajo_7991
Świeżak
 
Posty: 37
Dołączył(a): 17/8/2010, 15:46


Postprzez wojtasmazi1 » 18/8/2010, 18:50

Zamiast wytuningowac to sobie wychaftuj na poscieli taka honde. Na pocztek polece Ci słownik wyrazow obcych. A potem jak juz to przerobisz to regulamin. A po regulaminie poszukaj tematow przyklejanych i tam poczytaj (nie zakladaj temat)
Suzuki Gs 500 1998r -> oczko w głowie
Avatar użytkownika
wojtasmazi1
Stały bywalec
 
Posty: 1455
Dołączył(a): 24/5/2009, 15:03
Lokalizacja: Poznań - Rataje


Postprzez ajo_7991 » 18/8/2010, 19:32

jezeli nie znasz odpowiedzi to nie pisz nic. Bo ja mam zamiar sie czegos dowiedziec
ajo_7991
Świeżak
 
Posty: 37
Dołączył(a): 17/8/2010, 15:46

Postprzez swirus2007 » 18/8/2010, 19:36

to wzmacniany wał i korbowód, potem tlok z cylindrem oczywiscie do tego wiekszy gaznik
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
swirus2007
Stały bywalec
 
Posty: 1474
Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
Lokalizacja: ~~KN~~

Postprzez ajo_7991 » 18/8/2010, 20:20

dzieki ale ns1 oryginalnie jest 74ccm! moze zebatki i lancuch wymienie?? ale na jakie :D
ajo_7991
Świeżak
 
Posty: 37
Dołączył(a): 17/8/2010, 15:46

Postprzez InuYasha » 18/8/2010, 21:17

Zmieniając zębatki uzyskasz albo lepsze przyspieszenie , albo lepszą prędkość maksymalną, nie ma praktycznie takiej opcji, że jak zmieniasz zębatki to uzyskujesz lepsze przyspieszenie i większą prędkość maksymalną, więc jak chcesz z tym kombinować to musisz się zdecydować.
InuYasha
Świeżak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 15/5/2010, 15:31

Postprzez ajo_7991 » 18/8/2010, 21:48

no wlasnie wiem :D ale jaka bedzie roznica predkosci max i przyspieszenia po zmianie zebatek??
Ostatnio edytowano 19/8/2010, 08:43 przez ajo_7991, łącznie edytowano 1 raz
ajo_7991
Świeżak
 
Posty: 37
Dołączył(a): 17/8/2010, 15:46

Postprzez ilovemaluch » 19/8/2010, 00:40

Po pierwsze faktycznie obczaj słownik lub korzystaj z opcji "pisownia"! Po 2 jaką kwotę chcesz przeznaczyć na tuning? bo takowa zabawa jest dość droga.Po 3 jaki tam masz osprzęt Gaźnik wydech itp? Odnośnie zębatek z tego co pamiętam na zebatce zdawczej 1 ząbek to różnica ok 5 km/h
ilovemaluch
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): 29/3/2008, 17:37

Postprzez ajo_7991 » 19/8/2010, 09:20

Ja mam zamiar stopniowo zbierac na czesci np na zebatki. Ale po zmianie zebatek jak puzniej wybrac odpowiedni lancych :?:
ajo_7991
Świeżak
 
Posty: 37
Dołączył(a): 17/8/2010, 15:46

Postprzez ajo_7991 » 19/8/2010, 10:30

Aha i jeszcze jedno: zeby moto szybciej przyspieszal trzeba z przodu zamontowac mala zebatke a z tylu duza ? i na odwrot jak chce sie miec wieksza predkosc max ? :D
ajo_7991
Świeżak
 
Posty: 37
Dołączył(a): 17/8/2010, 15:46

Postprzez balchan1 » 19/8/2010, 11:04

Witam ajo, tak na marginesie ta 7-ka w nicku to Twój wiek? Aby zwiększyć prędkość maksymalną musisz założyć większą zębatkę z przodu oraz mniejszą z tyłu. Dla lepszego przyśpieszenia- odwrotnie. Nie masz do swojej Hondy za dużej możliwości tuningu. Sam miałem 80-tke i wiem że tuning sprowadza się do co najwyżej wymiany filtra powietrza na lepszy, może gaźnika na większy, lania dobrego oleju, odblokowania modułu zapłonowego (zdjęcie ogranicznika obrotów), wymiany końcówki wydechu (samego wydechu nie ma co ruszać). Całe te zabiegi dadzą przyrost mocy może kilku koni mechanicznych, wtedy warto zmienić łańcuch i zębatki, tak by moto osiągało większą prędkość. Pozdro
komar 2 biegi ;) ->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e

"ZIEMIE RWIE"
balchan1
Bywalec
 
Posty: 507
Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
Lokalizacja: Lubuskie

Postprzez ajo_7991 » 19/8/2010, 11:24

co do mojego nicku to 7991 to od tylu 1997 czyli rok mojego urodzenia. a pozatym dzieki ale ile moze kosztowac taki tuning zeby wycisnac osme poty z tej 80?? I jeszcze czemu lepiej nie ruszac calego ukladu tylko sam tlumik?? :D
ajo_7991
Świeżak
 
Posty: 37
Dołączył(a): 17/8/2010, 15:46

Postprzez swirus2007 » 19/8/2010, 11:26

poniewarz caly uklad sie rusza jak robisz tuning z 50 na 80 a ty juz masz prawie 80 wiec wydech jest obliczony pod 75ccm
13k.pl/-/sugestia.php
co za idiota wymyslil limit 60 znaków
swirus2007
Stały bywalec
 
Posty: 1474
Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
Lokalizacja: ~~KN~~

Postprzez ajo_7991 » 19/8/2010, 11:31

AHA dzieki :D wiec w ns1 nie za bardzo da sie cos przerobic?
ajo_7991
Świeżak
 
Posty: 37
Dołączył(a): 17/8/2010, 15:46

Postprzez balchan1 » 19/8/2010, 12:55

Raczej nie, wydech jest juz przystosowany do 80ccm, więc gruchy nie ma co ruszać, ewentualnie jakąś końcówkę. Cylindra większego nie założysz, no bo jaki? Taki tuning jaki podałem wcześniej miałem w swoim Derbi 80 i szło ono 115km/h a poszło by dalej na innych przełożeniach (przy tej predkości skończył się już obrotomierz). Więc może jest to gra warta świeczki :)
komar 2 biegi ;) ->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e

"ZIEMIE RWIE"
balchan1
Bywalec
 
Posty: 507
Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
Lokalizacja: Lubuskie

Postprzez ajo_7991 » 19/8/2010, 13:51

ok :D postaram sie pokierowac twoimi sposobami :D
ajo_7991
Świeżak
 
Posty: 37
Dołączył(a): 17/8/2010, 15:46

Postprzez ajo_7991 » 19/8/2010, 13:53

ale gaznika nie bede zmienial na wiekszy bo puzniej bedzie duzo palila :D
ajo_7991
Świeżak
 
Posty: 37
Dołączył(a): 17/8/2010, 15:46

Postprzez ajo_7991 » 19/8/2010, 15:34

Jaki wedlug was bedzie najlepszy tłumik do hondy ns1 montessa/nsr80 :D Zalezy mi na ladnym basowym brzmieniu :D
ajo_7991
Świeżak
 
Posty: 37
Dołączył(a): 17/8/2010, 15:46

Postprzez balchan1 » 19/8/2010, 15:51

Szukałbym jakiejś sportowej skońcówki np Gianelli lub Leo Vince, ewentualnie wziął coś odkręconego/ uciętego od 125 (ja u siebie miałem tłumik chrom z jakiegoś Suzuki, pewnie Rm, nie mam pojęcia). Poszukaj na allegro jakiegoś używanego tłumika od 125, np od nsr, cr, dt albo innego sciga/ full crossa/ enduraka 125 w dwusuwie :)
komar 2 biegi ;) ->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e

"ZIEMIE RWIE"
balchan1
Bywalec
 
Posty: 507
Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
Lokalizacja: Lubuskie

Postprzez ajo_7991 » 19/8/2010, 17:00

ok ale mi chodzi o konkrety np leo vince v6 :D gdyby byl jeszcze carbonowy do 500-600zl to juz bym byl uhahany od ucha do ucha:D
ajo_7991
Świeżak
 
Posty: 37
Dołączył(a): 17/8/2010, 15:46

Następna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości




na górê