Zobacz wÄ…tek - Cpi Sm i silnik am6
NAS Analytics TAG

Cpi Sm i silnik am6

i inne małe pojemności
_________

Cpi Sm i silnik am6

Postprzez kiziowski » 11/8/2010, 20:46

Witam. Posiadam Cpi Sm 50, silnik minarelli, jego v-max to ok. 70km/h. Wyczytałem w internecie że odblokowany poleci ok. 90km/h. Czy to prawda, to gdzie jest blokada?Najprawdopodobniej blokady nie ma na tłumiku. Czy moduł jest zablokowany ? Jeżeli tak to w jaki sposób go odblokować. Czekam na wasze propozycje i pomocne odpowiedzi.

Pozdrawiam.
kiziowski
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 16/11/2009, 23:50


Postprzez wojtasmazi1 » 11/8/2010, 21:30

Tematy przyklejane. Temat oo blokadach
Suzuki Gs 500 1998r -> oczko w głowie
Avatar użytkownika
wojtasmazi1
Stały bywalec
 
Posty: 1455
Dołączył(a): 24/5/2009, 15:03
Lokalizacja: Poznań - Rataje


Postprzez kiziowski » 11/8/2010, 21:58

Widzę super forum, jakiś koleś mnie przekieruje gdzieś, gdzie jest 300 stron do przepatrzenia i sobie szukaj, a ludziom którzy wiedzą o co chodzi pisać się nie chce. SUPER POZDRO!.
kiziowski
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 16/11/2009, 23:50

Postprzez wojtasmazi1 » 12/8/2010, 05:13

http://www.scigacz.pl/Blokady,w,skutera ... ,4581.html

Czy to jest 300 stron ?? Pgarnij sie kolego. A jak CI sie tu nie podoba to Żegnaj :)
Suzuki Gs 500 1998r -> oczko w głowie
Avatar użytkownika
wojtasmazi1
Stały bywalec
 
Posty: 1455
Dołączył(a): 24/5/2009, 15:03
Lokalizacja: Poznań - Rataje

Postprzez krzysieg » 12/8/2010, 05:42

A jak ci się wydaje na niższym biegu lub luzie wkręca się na wysokie obroty
rzędu 9000 czy nie ?
Mój (ten w podpisie) ma małą zębatke z przodu i dlatego też tyle pojedzie lub nie wiele więcej , jak bym dał większą to pojedzie szybciej , skąd ta pewność ? - na 6 wchodzi na wysokie obroty na prostej a jadąc pod lekką górke na 6 rozpędzi się jeszcze trochę zamiast zmulić.
Interesowałem się takim CPI i leciał 50km/h bo miał blokade na wydechu-tak mówił sprzedający .
Motorhispania (xp6)
krzysieg
Bywalec
 
Posty: 640
Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez kiziowski » 12/8/2010, 10:40

Wojtasmazil1 :
No dobra mój błąd ;p

krzysieg :
Nie mam obrotomierza, ale sądzę że się wkręca na powyżej 9tyś., lecz pewności nie mam.
kiziowski
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 16/11/2009, 23:50

Postprzez krzysieg » 12/8/2010, 15:39

Te silniki dostajÄ… nagle kopa przy wejsciu na ok 6000 przynajmniej ja tak mam .
Motorhispania (xp6)
krzysieg
Bywalec
 
Posty: 640
Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez kiziowski » 12/8/2010, 22:28

Ja mam tak samo.

Wiesz może jaki olej wchodzi do przekładni, bo wczoraj patrze, a tam sucho. No i pojechałem na stacje kupiłem do przekladni jakiś taki najtańszy za 12zł, bo nie wiem czy wszystko szczelne. Przejechałem z 15km i chyba cały olej wylał węzykiem jakimś. Jak np : stałem na światłach to zostawiałem kałuże pod sobą.
Wywnioskowałem że może zły olej, nie do tych temperatur.
kiziowski
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 16/11/2009, 23:50

Postprzez krzysieg » 13/8/2010, 10:48

To musisz to zrobić nie można jeździć na suchej przekładni !
zobacz skąd to wycieka pod silnikiem , nie kopci na jakiś dziwny inny kolor bodajże biały ?

Co do oleju to serwisówki które mam podają :

Peugeot , Aprilia z silnikami am6 -75W90
Yamaha z am6 - 10W30 - można 10W40 .
Jak zrobisz żeby było szczelne to wlej jakiś lepszy niż hipol .
Motorhispania (xp6)
krzysieg
Bywalec
 
Posty: 640
Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez kiziowski » 13/8/2010, 12:14

Kopci normalnie.
A wycieka jakimś wężykiem. Może jakieś uszczelki strzeliły?
kiziowski
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 16/11/2009, 23:50

Postprzez krzysieg » 15/8/2010, 07:28

A gdzie masz ten wężyk gdzie wycieka ja nic takiego nie mam ..?
Motorhispania (xp6)
krzysieg
Bywalec
 
Posty: 640
Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez kiziowski » 16/8/2010, 17:44

no To jest wężyk który ma oprowadzić nadmiar oleju przekładniowego, ale u mnie go wylewa dużo więcej.
kiziowski
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 16/11/2009, 23:50

Postprzez krzysieg » 17/8/2010, 05:08

U mnie żeby nie nalać za dużo to po prawej stronie na pokrywie jest mała śrubka na środku ,odkręcasz ją i lejesz olej od góry i czekasz aż zacznie się skraplać przez tą małą dziurkę to przestajesz lać i to jest odpowiedni poziom
jeśli po tym ci leje się przez jakiś wężyk to nie wiem o co chodzi ja nic takiego nie mam.

Twój silnik się troche różni od standardowego AM6 na pewno pokrywami bocznymi może pare drobiazgów jest inaczej niż w oryginalnym , w którym miejscu masz ten wężyk ?

ps jeśli masz jeździć na suchej przekładni to lepiej zatkaj ten wężyk i nalej oleju sprawdzając poziom na tej śrubce na środku z boku , ten wężyk musi być od spuszczania oleju gdzie go masz ?
Motorhispania (xp6)
krzysieg
Bywalec
 
Posty: 640
Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez kiziowski » 17/8/2010, 20:20

węzyk jest tak jak by z lewej strony z tyłu silnika.
A jak mam lać że leje leje aż do się zacznie wylewać czy mam lać troche odczekać żeby spłyną i znów lać? A tak na oko to le tego oleju tam powinno wejść?
kiziowski
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): 16/11/2009, 23:50

Postprzez krzysieg » 20/8/2010, 11:31

Odkręć śrube po prawej stronie (na klucz 12-13) jest na dole silnika żeby zszedł olej -jeśli chcesz spuscić to co jest to jest śruba do spuszczania .

Jeśli masz taki sam olej to dolej ,dolewasz nie na oko tylko tak jak pisałem po prawej stronie po środku jest śrubka na śrubokret krzyżak , lejesz olej powoli aż zacznie tamtędy wyciekać -wtedy bedzie oleju tyle ile trzeba.
Oleju wchodzi na pusty silnik 0,7-0,8 L .
Motorhispania (xp6)
krzysieg
Bywalec
 
Posty: 640
Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
Lokalizacja: Jelenia Góra



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê