Wszystko o Yamaha R1 98-00 pytania,odpowiedzi porady
Posty: 36
• Strona 2 z 2 • 1, 2
dziś wymontowałem czujnik i nagrzewając dość mocno opalarką styki się zwierały (sprawdzalem miernikiem)
podsumowujÄ…c
- wentylator ok
-czujnik ok
jutro sprawdzę elektrykę ale też wydaje mi się że kable bedą ok.
czujnik od wentylatora jesy na + czy na - i idzie bezposrenio na wentylator czy na jakieś pośrednie urządzenie ?? (np przekaźnik, kontroler??)
podsumowujÄ…c
- wentylator ok
-czujnik ok
jutro sprawdzę elektrykę ale też wydaje mi się że kable bedą ok.
czujnik od wentylatora jesy na + czy na - i idzie bezposrenio na wentylator czy na jakieś pośrednie urządzenie ?? (np przekaźnik, kontroler??)
- RafalGSXR
- Świeżak
- Posty: 77
- Dołączył(a): 24/11/2009, 21:34
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
Może, a zwierałeś przewody w kostce od włącznika wentylatora ?
Włącznik wentylatora steruje masą.
+ dochodzi cały czas po włączeniu zapłonu bezpośrednio do wentylatora.
Włącznik wentylatora steruje masą.
+ dochodzi cały czas po włączeniu zapłonu bezpośrednio do wentylatora.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
18 ) nie świeci N od luzu (nagle) możliwe że zrobiłem małe zwarcie. Jak wymienić żarówkę ??
i rozrusznik nie kręci na rozłożonej stopce. Nawet jak jest zapalona rozłoże stopkę to gaśnie
gdzie ewentualnie znajduje siÄ™ czujnik luzu i czujnik od stopki.
i rozrusznik nie kręci na rozłożonej stopce. Nawet jak jest zapalona rozłoże stopkę to gaśnie
gdzie ewentualnie znajduje siÄ™ czujnik luzu i czujnik od stopki.
- RafalGSXR
- Świeżak
- Posty: 77
- Dołączył(a): 24/11/2009, 21:34
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
Jest to tylko kwestia czujnika luzu, lewa strona tył silnika - złącze widać po lekkim schyleniu się.
Albo czujnik luzu do wymiany, albo brak styku na złączach. Jak by to była żarówka to nie było by pozostałych w.w. problemów.
Albo czujnik luzu do wymiany, albo brak styku na złączach. Jak by to była żarówka to nie było by pozostałych w.w. problemów.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
nie moge zlokalizowac ten czujnik. jest ktoś wstanie wstawić fotke ???????? lub zaznaczyć na zdjęciu moto. jedynie co znalazlem to jakiś czujnik centralnie na środku ztyłu zilnika i do niego dochodzi jeden czarny kabel
- RafalGSXR
- Świeżak
- Posty: 77
- Dołączył(a): 24/11/2009, 21:34
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
Tak to właśnie ten.
Odłącz kabel i dotknij do masy (silnika) lampka powinna się zapalać, odłączając od masy lampka luzu gaśnie.
Albo za słabe połączenie na kostce łączącej albo czujnik luzu uszkodzony - na początek daj cieńszą miedzianą podkładkę pod czujnik luzu.
Odłącz kabel i dotknij do masy (silnika) lampka powinna się zapalać, odłączając od masy lampka luzu gaśnie.
Albo za słabe połączenie na kostce łączącej albo czujnik luzu uszkodzony - na początek daj cieńszą miedzianą podkładkę pod czujnik luzu.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
uszkodzony czujnik luzu sprawdzany miernikiem i wymontowany znajduje się on dokładnie miedzy amortyzatorem tylnim a silnikiem wkręcony w blok silnika na klucz 14 wraz z jednym czarnnym przewodem który ma złącze pod bakiem z prawej strony ramy.
a jeszcze jedno pytanie związane z wentylatorem. robiąc zwore na termo schwiczu wiatrak sie kręci. Natomiast podając bezposrednio napięcie z akumulatora kręci się 2 lub nawet 3 razy szybciej. Mierzone napiecie na termoschwiczu 10,5V
a jeszcze jedno pytanie związane z wentylatorem. robiąc zwore na termo schwiczu wiatrak sie kręci. Natomiast podając bezposrednio napięcie z akumulatora kręci się 2 lub nawet 3 razy szybciej. Mierzone napiecie na termoschwiczu 10,5V
- RafalGSXR
- Świeżak
- Posty: 77
- Dołączył(a): 24/11/2009, 21:34
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
Może któryś z przewodów w instalacji jest do wymiany lub bezpiecznik nie kontaktuje - wymień bezpiecznik i wyczyść złącze, oraz sprawdź przewód i masę.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
co do kabla to poprowadziłem nowy.
19) czy w wersji usa 99 jest przekaźnik od świateł i jeśli tak to gdzie dokładnie się znajduje bo chciałbym zrobić wyłączenie świateł bo usa świeci cały czas po przekręceniu kluczyka
19) czy w wersji usa 99 jest przekaźnik od świateł i jeśli tak to gdzie dokładnie się znajduje bo chciałbym zrobić wyłączenie świateł bo usa świeci cały czas po przekręceniu kluczyka
- RafalGSXR
- Świeżak
- Posty: 77
- Dołączył(a): 24/11/2009, 21:34
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
- sebastianadas
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 1/3/2010, 10:19
- Lokalizacja: łącko
Powinna być - zajrzyj do instrukcji obsługi motocykla.
Osobne dla lewej strony i dla prawej strony lampy.
Regulacja może wymagać demontażu osłon (tych od góry po zdjęciu których dostajemy się do żarówek, tzw.: wypełnień).
Osobne dla lewej strony i dla prawej strony lampy.
Regulacja może wymagać demontażu osłon (tych od góry po zdjęciu których dostajemy się do żarówek, tzw.: wypełnień).
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Posty: 36
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości