Zobacz wÄ…tek - [Kawasaki ZR-7S] Probelm przy odpalaniu na zimnym silniku
NAS Analytics TAG

[Kawasaki ZR-7S] Probelm przy odpalaniu na zimnym silniku

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

[Kawasaki ZR-7S] Probelm przy odpalaniu na zimnym silniku

Postprzez kowal_71 » 15/5/2010, 18:02

Witam.
Tak jak w temacie: mam problem z odpalaniem moto przy zimnym silniku. Daję ssanie oczywiście na maksa, wciskam dodatkowo sprzęgło, naciskam rozrusznik, a moja Kawa nie chce zapalić :( Kiedy wydaje mi się, że silnik ruszył, puszczam rozrusznik i dupa. Głucho. Zapali jakoś za 2, 3 razem, czasem nawet nie...

Dodam, że moto mam od niedawna i nie wiem, kiedy ostatni raz były robione gaźniki i zawory (ma 35k przebiegu, ostatni wpis w książce przy 24k, dodatkowo wszystko po włosku :P). Wydaje mi się jeszcze, że jedną świecę zalewa. Jak się w tygodniu zrobi pogoda w miarę, to jadę na wymianę świec na pewno i teraz mam pytanie. Czy robić oprócz tego jeszcze gaźniki i zawory? Czy to one mogą być przyczyną mojego problemu?

Pozdrawiam i dzięki z góry za wszystkie odpowiedzi ;)
Kawasaki ZR-7S
Yamaha FZ6 FAZER
kowal_71
Bywalec
 
Posty: 885
Dołączył(a): 12/4/2010, 13:46
Lokalizacja: Wrocław


siema

Postprzez kurczak198 » 15/5/2010, 19:31

siema rob i to i to
kurczak198
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 19/7/2009, 20:31


Postprzez kowal_71 » 15/5/2010, 19:33

No zrobię, zrobię, ale bardziej mi chodzi o to, czy to pomoże ;) czy może szukać problemu gdzieś indziej...
Kawasaki ZR-7S
Yamaha FZ6 FAZER
kowal_71
Bywalec
 
Posty: 885
Dołączył(a): 12/4/2010, 13:46
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez hugo2003 » 15/5/2010, 20:26

kowal_71 jesli chcesz posmiga moto spokojnie 2-3 sezony (w zaleznosci ile km-ów robisz rocznie) to zmien na poczatek swiece potem zrob regulacje zaworow a na koniec czeszczenie regulacje i synchronizacje gaznikow!!! Wiem ze troche to bedzie kosztowalo ale po tych zabiegach zapomnisz co to motocykl z niespodzienkami typu zalewanie swiecy niepalenie na gar czy odmowa posluszenstwa...
pozdr
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań

Postprzez kowal_71 » 15/5/2010, 20:30

Pisząc "potem" i "a na koniec" masz na myśli, żeby robić to w odstępach czasowych, czy źle zrozumiałem? :P Bo wolałbym wszystko za jednym zamachem zrobić (w serwisie Motoracer jest teraz promocja -30%, więc z tego co policzyłem, to wyjdzie jakoś 400zł za wszystko - jak mam mieć dzięki temu spokój na jakiś czas, to da się taką cenę przeżyć :)).
Kawasaki ZR-7S
Yamaha FZ6 FAZER
kowal_71
Bywalec
 
Posty: 885
Dołączył(a): 12/4/2010, 13:46
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez hugo2003 » 16/5/2010, 10:56

na poczatek czyli od tego zaczac... bo jak zrobisz np najpierw gazniki a a potem ustawisz zawory i wymienisz swiece to gazniki beda kwalifikowaly sie zniw do regulacji pod nowe ustawienie zaworow .. owszem mozesz zrobic wszystko razem za jednym razem tylko w tej kolejnosci co napisalem ... Świece->zawory(+ewentualnie łancuszek rozrzadu) ->czyszczenie regulacja i synchronizacja gaznikow...
ale jesli oddasz so servisu to tam powinni wiedziec o kolejnosci tych czynnosci...
Pozdro
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań

Postprzez kowal_71 » 16/5/2010, 11:48

No myślę, że w serwisie będą wiedzieć, jak to zrobić dobrze ;)
dzięki wielkie!
Kawasaki ZR-7S
Yamaha FZ6 FAZER
kowal_71
Bywalec
 
Posty: 885
Dołączył(a): 12/4/2010, 13:46
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Raczek_6 » 16/5/2010, 19:57

Zawory w ZR7 co max 12kkm trzeba regulować.
Po za tym najpierw zawory później (jednocześnie) serwis gaźników sprawdzenie świec i filtra powietrza.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez kowal_71 » 16/5/2010, 20:03

Wszystkie filtry i olej wymieniłem zaraz po kupnie. Co do kolejności wykonywanych prac, to wydaje mi się, że oddaję moto w dobre ręce i tam już będą wiedzieć, jak się nim zająć.
A tak w ogóle, to dzisiaj odpaliłem motor w garażu i zagadał za pierwszym razem... Może to przez wilgotność powietrza są te problemy z zapalaniem.
Kawasaki ZR-7S
Yamaha FZ6 FAZER
kowal_71
Bywalec
 
Posty: 885
Dołączył(a): 12/4/2010, 13:46
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez hugo2003 » 16/5/2010, 21:11

jesli masz "nie szczelny" uklad zasilania (jakies przebicia) to moze tak byc chodz w japonskich sprzetach tego byc NIE POWINNO!!! Ale regulacje nie zaszkodza motocyklowi a jesli je zrobisz to takie ustrki rozwiazesz sam lub ulatwi zdiagnoowanie ...
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań

Postprzez kowal_71 » 16/5/2010, 21:14

No do serwisu jadę tak czy siak... Po prostu zastanawiam się, co może być przyczyną mojego problemu.
Kawasaki ZR-7S
Yamaha FZ6 FAZER
kowal_71
Bywalec
 
Posty: 885
Dołączył(a): 12/4/2010, 13:46
Lokalizacja: Wrocław



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości




na górê