Zobacz wątek - Jakie zawieszenie lepsze na drogę standard, czy upside-down
NAS Analytics TAG

Jakie zawieszenie lepsze na drogę standard, czy upside-down

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Jakie zawieszenie lepsze na drogę standard, czy upside-down

Postprzez MotoMen » 23/2/2007, 11:59

Witam wszystkich

Chciałbym spytać jakie zawieszenia i dlaczego są lepsze do jazdy po drogach ("standardowe", czy też upside-down) ?

Pozdrawiam
MotoMen
Świeżak
 
Posty: 63
Dołączył(a): 7/1/2007, 20:48


Postprzez cichy » 23/2/2007, 13:22

W przypadku zawieszenia upside-down, przód ma mniejsza mase nieresorowaną, dzięki czemu lepiej wybiera nierówności i zapewnie lepsze czucie koła, także na ulicy.
Avatar użytkownika
cichy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki


Postprzez R1 » 23/2/2007, 22:09

a szczególnie w świrowaniu :D
Sprowadzę | Części,Akcesoria,dzież,TUNING | import_usa@o2.pl
Avatar użytkownika
R1
Bywalec
 
Posty: 940
Dołączył(a): 10/2/2007, 20:34
Lokalizacja: ja to wiem ?-z autopsji

Postprzez gojo » 24/2/2007, 00:42

Odwrócone jest jakby nowsze technologicznie. Więc będzie lepsze niezależnie od przeznaczenia (młodsze?) ;)
gojo
Avatar użytkownika
gojo
Świeżak
 
Posty: 63
Dołączył(a): 5/12/2006, 14:32

Postprzez Manhatan » 24/2/2007, 12:43

Standardowe zawiechy były zastąpiane up-dw, a przecież niezmienia się lepszego na gorsze. Wiadomo, że up-dw są lepsze :wink:
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez Grubas » 24/2/2007, 13:00

Za wyjątkiem problemów z wyciekaniem oleju...
.. a więc nie jest też bez wad.
Jest też ciut bardziej elastyczne, więc się robi lagi ciut grubsze i już nie wychodzi taki elegancki zysk.

Ale oczywiście trakcja na +
<a href="http://a-glass.pl">BMW F650 ST</a>
Avatar użytkownika
Grubas
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 908
Dołączył(a): 6/10/2006, 14:13
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Manhatan » 24/2/2007, 13:58

Ale przy zwykłych uszczelniacze też puszczały, więc na to niema rady, możliwe, że były jeśli chodzi o ten problem trwalsze.

Najpierw montowali je do moto o mniejszych pojemnościach. Może to były test, bo raczej przy tych wszystkich pierdzikach niebyło z tym, aż tak wielkiego problemu.
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE

Postprzez R1 » 24/2/2007, 18:56

upside-down WYGRAŁO !!!
Sprowadzę | Części,Akcesoria,dzież,TUNING | import_usa@o2.pl
Avatar użytkownika
R1
Bywalec
 
Posty: 940
Dołączył(a): 10/2/2007, 20:34
Lokalizacja: ja to wiem ?-z autopsji



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości




na gr