Zobacz wątek - Cbr 600 jako 1 motor (Po raz kolejny)
NAS Analytics TAG

Cbr 600 jako 1 motor (Po raz kolejny)

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Cbr 600 jako 1 motor (Po raz kolejny)

Postprzez DajmosX » 22/4/2010, 16:48

Witam serdecznie

Jestem nowy na forum i w dziedzinie jazdy motorem, swiezo po prawojazy (oczywiscie jesli chodzi o prawojazdy A bo B mam juz x lat ale zakladam ze to jest nie istotne;) )

Wlasnie stoje przed swojm pierwszym zakupem motoru od zawsze chcialem zeby byla to cbr 600 f3 (F4) Chociasz czytajac m posty na tym forum zrozumialem ze praktycznie kazda osoba ktora ma juz jakis wiekszy staz i pojecie poprostu odradza taki zakup.

Ogolnie nie wyobrazam sobie innego motoru niz cbr nie zalezy mi na szybkiej jazdzie poprostu strasznie ten motor mi sie podoba i nie widze siebie na innej maszynie niz wlasnie honda cbr 600. W kazdym badz razie chcial bym sie was spytac m mm co mogli byscie mi zaproponowac tak by bylo strasznie podobne pod wzgleden wygladu ale jednak bardziej bezpieczne ? mm co myslicie o ducati monster ? jako motocykl na 1 raz ?


Dodam ze mam 27 lat, jesli chodzi o stroj to zdazylem juz kupic caly komplet klasy sredniej za ponad 4000


Ps Sory za taki referat ale nie wiedzialem jak skrocic m z gory dzieki za wszystkie odpowiedzi :) :D
Avatar użytkownika
DajmosX
Świeżak
 
Posty: 171
Dołączył(a): 22/4/2010, 16:36
Lokalizacja: Stockholm


Postprzez MaŁy_Bandzior » 22/4/2010, 17:08

Mów co myślisz , rób co mówisz .

Suzuki Bandit gsf 400
MaŁy_Bandzior
Świeżak
 
Posty: 352
Dołączył(a): 26/2/2010, 20:24


Postprzez DajmosX » 22/4/2010, 17:30

Dzieki maly badzior mm za linka

Tak sie zastanawiam czy nie da sie poprostu cbr 600 zdlawic tak by miala np 60 koni mm i z czasem, kiedys tam odblokowac(Wiem ze takie rozwiazanie jest bardzo popularne w Szwecji, kraju ghost ridera :)

Co o tym myslicie ?
Avatar użytkownika
DajmosX
Świeżak
 
Posty: 171
Dołączył(a): 22/4/2010, 16:36
Lokalizacja: Stockholm

Postprzez Maxi666 » 22/4/2010, 21:48

A ja sobie sprawilem dzisiaj CBR 600 f2 (wizualnie prawie jak f3) i uwierz mi, że jesli chcesz dlawic motor to lepiej kup sobie slabszy :P CBR poprostu nie jest stworzona do dlawienia. I tak poza tym zajebisty motocykl :)
Suzuki GS 500 1991r. -> CBR 600 F2 -> CBR 929
Avatar użytkownika
Maxi666
Świeżak
 
Posty: 117
Dołączył(a): 19/3/2010, 18:31
Lokalizacja: Osiek nad Notecią

Postprzez Viggen » 23/4/2010, 00:06

mozna tak jak kazdy inny motocykl. Mozesz znalesc dlawiki w UK (zazwyczaj do 33KM).
Co do CBR-y jezeli wiesz czym ona "grozi" i nie zalezy ci na lansie na jednym kole kilka dni po egazminie zycze ci znalezienia dobrego egzemplarza!!!
Gust to gust w twoim poscie sa racjonalne przeslania.
Avatar użytkownika
Viggen
Świeżak
 
Posty: 51
Dołączył(a): 2/9/2008, 14:43
Lokalizacja: Manchester

Postprzez caliber1986 » 23/4/2010, 06:22

OMG. Nie moge zrozumiec jak mozna marzyc o kupnie CBR 600 i chciec ja zdlawic? To jak pojedziesz na motocyklu zalezy tylko od Ciebie. Kto Ci narzuca jazde ze srednia predkoscia 190km/h ?? To pierwszy sezon wiec trzeba jezdzic z glowa, nabierac doswiadczenia, a nie odkrecac manete ile popadnie. I czy bedziesz mial 120 km czy 60, to juz wg mnie bez roznicy. Osobiscie uwazam ze 600 to dobry wybor na pierwszy motocykl, dla tych którzy maja troche poukładane pod kopula :) :) :wink: Wiec kupuj i nie zdlawiaj :P Pozdrawiam
Ostatni rok na UAM :) | www.moto-diablo.pl | Chica booooom - http://www.youtube.com/watch?v=WRE6ssTulcI&feature=fvw | ZX6R 2005 ----> RN19 2008 :))))
Avatar użytkownika
caliber1986
Bywalec
 
Posty: 679
Dołączył(a): 26/10/2007, 19:54
Lokalizacja: POZNAN/Paledzie

Postprzez Czester » 23/4/2010, 06:44

Jeżeli na prawdę masz 27 lat i poukładane pod kopułą to powinieneś Cebrę ogarnąć. Nie jest to jakiś potwór i moc oddaje bardzo łagodnie. Jeśli nie dasz się ponieść fantazji i będziesz się pilnował żeby nie kręcić jej powyżej 7.000 obr. to nie zrobi Ci krzywdy. Dławienie moim zdaniem nie ma sensu bo będzie krztusiła się własną benzyną.
Wypadki chodzą po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
Avatar użytkownika
Czester
Administrator
 
Posty: 4657
Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez DajmosX » 23/4/2010, 08:53

Tak na prawde mam 27 lat :D i nie zalezy mi na szybkiej jezdzie (PRzynajmniej nie w 1 sezonie) tylko zwyczajnie strasznie podoba mi sie ten motor a nie chcial bym kupowac czegos co poprostu mi sie nie podoba, i nie zgodzil bym sie z caliber1986 ze majac sportowa 600 odrazu trzeba nia szybko jezdzic i o to w niej tak na prawde tylko chodzi mmm jest duzo osob ktore maja np 911 turbo lub ferrari a tak na prawde nigdy nie jezdza tymi samochodami tak jak powini poprostu sa w nich zakochani i maja na uwadze ich osiagi i sportowa historie ale widza w nich dusze i cos wiecej niz same konie mechaniczne, i nie klamiac napisze ze mam podobnie.

Wogle chcialem wam podziekowac za wszystkie wypowiedzi, naprawde milo ze odpowiedzialo tyle osob :D

Ps mam jeszcze jedno ostatnie pytanie, pieniewasz jednak zdecydowalem sie na F4 dlatego ze jest troche nowsza i chyba latwiej bedzie mi znalesc dobry egzemplarz m wiem ze posiada ona pare koni wiecej wiec chcial bym sie dowiedziec jak wyglada to w praktyce ?

Roznica miedzy F3 a F4 w odczuwaniu mocy ? Dodam po rak kolejny ze nie zalezy mi na szybkiej jezdzie
Avatar użytkownika
DajmosX
Świeżak
 
Posty: 171
Dołączył(a): 22/4/2010, 16:36
Lokalizacja: Stockholm

Postprzez warmplace » 23/4/2010, 09:15

A jak mam 25 lat to tez moge?:P Pytam bo ja kupiłem F3 właśnie. Tak jak mówią chłopaki. Jeśli masz świadomość, że nie ogarniasz motocykla i pamiętasz o takich rzeczach jak:
1. fakt, że nie umiesz dobrze hamować i starasz się do minimum ograniczyć sytuacje w których zmuszony bedziesz do szybkiego awaryjnego hamowania. Wiadomo nie da się tego wyeliminować ale np ograniczyć nie trzymając się na "dupie" samochodu przed toba
2. Racjonalna prędkość w zarkętach - musisz mieć swiadomość, że nie umiesz skręcać. Jedziesz na tyle na ile umiesz - wiadomo na polskich drogach nie raz zza zakrętu wyskoczy dziki chłop:P, będziesz jechał piękną dziurą i nagle okaże się, że ktoś położył asfalt. Zobaczysz jakiś piach itd. Wtedy jako niedoświadczony motocyklista możesz mieć problem.
3. Pamiętaj, że mistrzem prostej może być każdy, ale to nie o to chodzi :P

Ja mam dokładnie takie podejście. nie umiem więc nie kusze losu. Kulam się swoja F3 w bezpiecznych dla mnie prędkościach. Twój przypadek jest dokładnie taki sam jak mój:) Narazie sobie radzę i mam gdzieś to, że ktoś może się śmiać, że jeżdże 100 konnym motocyklem i nie zapierdzielam jak dziki. Niestety w świadomości niektórych ludzi jest tak, że jak jesteś motocyklistą na moto z owiewkami to musisz zawsze zapierdzielać na jednym kole max predkościa miedzy samochodami :P

Rozsądku i powodzenia
warmplace
Świeżak
 
Posty: 345
Dołączył(a): 17/9/2009, 21:20

Postprzez patryk83 » 23/4/2010, 09:23

Co to znaczy szybko ? Bo np 100 km/h to nie jest szybko a cebrą własnie koło 100tki sie jeździ bo inaczej wolno jest i niewygodnie hehe

Mam już 27 lat, CBR 600 F4i 01 kupiłem rok temu w maju. Był to mój pierwszy motocykl (wcześniej motorynka). Nie powiem, że umiem już na niej jeździć bo wciąż się uczę i ciągle potrafi mnie zaskoczyć.
Dalej ogarniam wchodzenie w zakręty płynnie i spokojnie co by nie przeciągnąć struny.

Ps mam jeszcze jedno ostatnie pytanie, pieniewasz jednak zdecydowalem sie na F4 dlatego ze jest troche nowsza i chyba latwiej bedzie mi znalesc dobry egzemplarz m wiem ze posiada ona pare koni wiecej wiec chcial bym sie dowiedziec jak wyglada to w praktyce ?

Moja ma 110 koni i raczej ich wszystkich nie używam hehe.
Moto jest szybkie, ma sportowe zacięcie ale też łagodne oblicze gdzie nie trzeba ruszać ze zrywem na każdych światłach :)
Do wyprzedzania koni nie brakuje :)

Moim zdaniem jak ktoś jest manualnie kumaty i nie ma problemu z ogarnięciem jazdy po ulicy gdzie musi zwracac uwage na znaki i każdego dosłownie każdego na jezdni to takie moto jest dobre. Oczywiście mówię tu o swojej F4i turystyczno sportowej :)


Dodam jeszcze na koniec że jak ją kupiłem to nie przekraczałem 70ciu na godzine i w zakrety wchodziłem bardzo bardzo wolno żeby wyczuc jak sie moto prowadzi, teraz wchodze szybciej i sprawdzam jak sie moto trzyma na łukach...
Honda CBR 600 F4i user
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
patryk83
Bywalec
 
Posty: 942
Dołączył(a): 29/8/2008, 08:32
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez DajmosX » 23/4/2010, 10:07

Jeszcze raz dzieki za wszystkie wpisy. :wink:
Ostatnio edytowano 23/4/2010, 11:58 przez DajmosX, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
DajmosX
Świeżak
 
Posty: 171
Dołączył(a): 22/4/2010, 16:36
Lokalizacja: Stockholm

Postprzez warmplace » 23/4/2010, 10:41

Czemu mowisz ze jestesmy dziwki ?:P hehe (zmien moze na dzieki :P)


Racja. Ja tez jeżdże wolno. Może się ze mnie nawet śmieją inni bajkerzy. No ale trudno.. każdy kiedyś zaczynał :)
warmplace
Świeżak
 
Posty: 345
Dołączył(a): 17/9/2009, 21:20

Postprzez Czester » 23/4/2010, 11:24

DajmosX napisał(a):Jeszcze raz dziwki za wszystkie wpisy. :wink:

Mam rozumieć, że stawiasz dziwki dla wszystkich? Ja tam dziękuję, wystarczy piwo ;)
Wypadki chodzą po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
Avatar użytkownika
Czester
Administrator
 
Posty: 4657
Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez Shogun80 » 23/4/2010, 11:55

Ja zaczynałem od ZX7R i jakoś nic mi się nie stało. Pierwsza zasada to nie dać się podpuścić, jak Cię wyprzedzają, olewaj to, nie podpinaj się pod grupę doświadczonych motocyklistów na sportach! Po pierwszym sezonie spieprzyłem sobie opone, bo nie wykładałem, się w winklach i boki miałem super bierznik, ale środek płaski. Pewnie to samo będziesz miał u siebie ;-)
Bierz CBR ,nie dłąw jej ,tylko nie daj ponieść się fantazji!
PZDR
Shogun80
Świeżak
 
Posty: 222
Dołączył(a): 18/4/2010, 08:42
Lokalizacja: Poznań/Międzyzdroje

Postprzez DajmosX » 23/4/2010, 12:04

hihihi sory za blad, jak wygram kiedys w lotka to jasne ze postawie wszystkim a co tam heee mm y

750 na poczatek ? wow m brzmi ciekawie mm to moze tez udeze 750 ? nie no zartuje hihi m mi ogolnie tez sie wydaje ze wszystko zalezy od osoby m jak ktos ulega presji innych i kupuje motor po to zeby sie popisac przed kolezankami na przystankach to nawet na 250 wpadnie gdzies w krzaki m w sumie moze to glupie porownanie ale jak kiedys kupowalem swoj 1 samochod to mial 190 koni i tez defakto wszyscy mi odradzali i mowili zebym jako pierwsze auto kupil cos wolniejszego ble ble no ale w sumie to calkiem inna skala i calkiem inny temat wiec glupio tak porownywac m

macie jakies instrukcjie na co powinienem najbardziej uwazac przy zakupie f4 ? mm co w tym modelu zuzywa sie najczesciej ? na co patrzec najbardziej ?
Avatar użytkownika
DajmosX
Świeżak
 
Posty: 171
Dołączył(a): 22/4/2010, 16:36
Lokalizacja: Stockholm

Postprzez Shogun80 » 23/4/2010, 12:44

pan_wiewiorka napisał(a):
Shogun80 napisał(a):Ja zaczynałem od ZX7R i jakoś nic mi się nie stało.

Moja babcia zwykła mawiać w takich wypadkach: Więcej szczęścia niż rozumu, wnuczuś! 8)


Dodam że mam 30lat (nie jestem dzieciakiem ,któremu zależy na szpanie)i nie daje się podpuszczać jak ktoś mnie wyprzedza. Często słyszę pytanie ,czy się nie boje? Pewnie że się boje i czuje respekt przed sprzętem! Jak przestane się bać i czuć respekt, to sprzedam motor, bo wtedy o błąd bardzo łatwo! W wielu przypadkach rutyna zabija!
Shogun80
Świeżak
 
Posty: 222
Dołączył(a): 18/4/2010, 08:42
Lokalizacja: Poznań/Międzyzdroje

Postprzez DajmosX » 23/4/2010, 12:46

Ps a tak powracajac do tematu :) to na co powinienem uwazac kupujac f4 ?
Honda CBR 600F4i, 03
Avatar użytkownika
DajmosX
Świeżak
 
Posty: 171
Dołączył(a): 22/4/2010, 16:36
Lokalizacja: Stockholm

Postprzez Kamusial » 23/4/2010, 13:38

Ja Ci podrzucę kilka kamyczków do ogródka co byś nie myślał, że świat jest piękny.
Wydaje mi się, że łatwiej jest nauczyć się jeździć na słabszym motocyklu- po prostu nie będzie Cię tak często zaskakiwał, wybaczy Ci duuużo więcej i nie będziesz miał fizycznej możliwości żeby "odkręcić".
Patryk napisał, że motocykl wciąż go potrafi zaskoczyć. Może się po prostu okazać, że na CBRce nie dość, że możesz się dłużej uczyć, to będzie to o wiele bardziej niebezpieczne.
Może lepiej byłoby zainwestować w słabszy motocykl, a część pieniędzy przeznaczyć na zajęcia doszkalające?

Na co patrzeć? Na wszystko :) na forum CBR na pewno mają mały poradnik, jest też ten ścigaczowy. Co do wad wrodzonych, to napinacz łańcuszka rozrządu i regulator (choć może już w F4 nie) były bolączkami.
Yamaha XJ600 -> TDM 900 -> DRZ 400e
Avatar użytkownika
Kamusial
Bywalec
 
Posty: 782
Dołączył(a): 26/4/2009, 01:13
Lokalizacja: Wawa - włochy

Postprzez warmplace » 23/4/2010, 13:44

Regulator to chyba standardowa usterka i to nie tylko CBRek - jesli chodzi o łańcuszek to już to nie jest problemem od CBR F3 z tego co mi wiadomo :)
warmplace
Świeżak
 
Posty: 345
Dołączył(a): 17/9/2009, 21:20

Postprzez DajmosX » 23/4/2010, 13:51

Kamusial ja to wszystko rozumiem mm ale szkoda jest mi placic i kupic cos co mi sie poprostu nie podoba. No bo wszystkie inne motory ktore doradzacie na tym forum ktore sa znacznie wolniejsze i lepsze dla osoby poczatkujacej poprostu mi sie mega nie podobaja. Wiec sam nie wiem mm nigdy nie kupuje tego co mi sie nie podoba. A w tym wypadku musial bym kupic cos co mi sie nie podoba i jeszcze tym jezdzic ?

Dzieki za info dotyczace usterek, jest cos wiecej czy raczej tylko to ? (Oczywiscie rozumiem ze teorestycznie wszystko moze byc popsute. Pytam tylko i wylacznie o takie czeste awarie dla danego modelu)
Honda CBR 600F4i, 03
Avatar użytkownika
DajmosX
Świeżak
 
Posty: 171
Dołączył(a): 22/4/2010, 16:36
Lokalizacja: Stockholm

Następna strona


Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr