Zobacz wątek - Gsx-r 750 z dwójki na gume??Zdławiony? problem!!
Advertisement
NAS Analytics TAG

Gsx-r 750 z dwójki na gume??Zdławiony? problem!!

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Gsx-r 750 z dwójki na gume??Zdławiony? problem!!

Postprzez Ukash750 » 29/3/2010, 10:52

Witam
Drodzy koledzy proszę o pomoc mam problem z wyciągnieciem gsx-r 750 K7 (wersja z USA) na koło z "2" biegu. Posiadam ten motorek dopiero od początku sezonu i nie wiem czy jest to normalne w tych motocyklach. Problem pojawia sie w momencie kiedy robię strzał ze sprzęgła przy około np. 5tys. Motor raz sie podnosi a raz nie i w pewnym momencie jak by brakowało jej mocy.(Próbowałem w każdym zakresie obrotów). Jak sie podniesie to już idzie. Dodam, że przy normalnej jezdzie nie odczuwam braku mocy ale do 4 biegu idzie równo z Kawasaki 636 z 2006r. I to mnie troszkę dziwi. Moje pytanie to czy w tych moto to normalne ? czy może jest zdławione? może ja coś zle robie?
Dziekuję
Ukash750
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 28/3/2010, 17:31
Lokalizacja: warszawa


Postprzez lonewolf » 29/3/2010, 12:26

Mnie się wydaje że cosik tam masz zblokowane. CBR900 SC33 wchodzi na koło z dwójki a jest cięższa, ma chyba nieco dłuższe biegi + mniej mocy. Ale jedna rzecz: ja pamiętam jak chciałem ze sprzęgła robić wheelie z jedynki na początku to też nie potrafiłem podnieść bladego i stwierdziłem że coś jest źle. Kumpel wsiadał i z dwójki zaczął gumy walić. Co się okazało. Poprostu podświadomie przy strzelaniu ze sprzęgła odpuszczałem gazu i zamiast gumy wychodził taki ostry strzał w skrzynię a moto ani nie podskoczyło do góry. Potem nagle przyszedł czas że przestałem się bać i zacząłem trzymać ten gaz przy strzale ze sprzęgła. Moto wstawało leciutko, bez żadnego ale. Może też podświadomie skręcasz gaz a nawet o tym nie myślisz - tak jak na na cebrze i moto nie chce iść w górę. Jedna rada - jak z dwójki odkręcisz na maksa manetę i moto zacznie wstawać to ujmij w pewnym momencie gazu bo można wylądować na plerach w jednej sekundzie. Moto ledwo co wstaje a nagle dostaje takiego kopa, że staje dęba. Uważaj na to.
Avatar użytkownika
lonewolf
Bywalec
 
Posty: 588
Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48


Postprzez Ukash750 » 29/3/2010, 12:48

Rozumiem i dziękuje za cenne rady ale ja juz latalem na innych moto na gume i tu moim zdaniem jest cos nie tak znajomi tez tak sądzoą lecz nikt nigdy nie latal na gsxr 750 moim zdaniem ten motor przy 150 koniach powinien iść z gazu na 2 biegu.
Ukash750
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 28/3/2010, 17:31
Lokalizacja: warszawa

Postprzez FZR600R » 29/3/2010, 13:51

i napewno idzie.kolega ma coś takiego i ładnie się wznosi bez oporów...może być coś z moto związanego jeśli nie jest to twoja bariera psychiczna :)
FZR600R ---> GSX-R 1000 K6
ET 11.851

Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
FZR600R
Świeżak
 
Posty: 209
Dołączył(a): 4/10/2006, 22:26

Postprzez Warsaw Stunt Squad » 29/3/2010, 19:51

Zobacz, może jakieś blokady znajdziesz. Gixxy 750 powinny i z 3 polecieć śmiało na gume, wiec raczej zdławione masz moto z denia :lol:
Avatar użytkownika
Warsaw Stunt Squad
Świeżak
 
Posty: 162
Dołączył(a): 25/2/2009, 16:33
Lokalizacja: Warszawa, WW

Postprzez Ukash750 » 29/3/2010, 20:14

jakie blokady gdzie do kogo z tym??
Ukash750
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 28/3/2010, 17:31
Lokalizacja: warszawa

Postprzez Meciek » 29/3/2010, 21:08

Mój od kiedy założyłem filtr powietrza K&N normalnie wskakuję na koło z 2 z gazu na siedzącą.
Avatar użytkownika
Meciek
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1935
Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
Lokalizacja: z Wrocka

Postprzez Ukash750 » 30/3/2010, 06:51

Ale też Gsxr 750 ja mam narazie przejechane 5tys aa filterek orginalny w dobrym stanie
Ukash750
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 28/3/2010, 17:31
Lokalizacja: warszawa

Postprzez miki1406 » 30/3/2010, 07:24

lonewolf napisał(a):Mnie się wydaje że cosik tam masz zblokowane. CBR900 SC33 wchodzi na koło z dwójki a jest cięższa, ma chyba nieco dłuższe biegi + mniej mocy. Ale jedna rzecz: ja pamiętam jak chciałem ze sprzęgła robić wheelie z jedynki na początku to też nie potrafiłem podnieść bladego


Hej a przy jakich obrotach najlepiej zacząć walić ze sprzęgła fajerem?? Bo ja chce zacząć się uczyć
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez melvin » 30/3/2010, 07:39

ty to najpierw przerób mu smarowanie jak chcesz się uczyć, bo panewka tylko czeka :twisted:

a jak walić to zależy od moto, trzeba to po prostu wyczuć... mój blady ma chyba około 7.5k rpm jak walę na 2gim biegu...


meciek aż taka różnica na K&Nowym filtrze? może zainwestuje...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez lonewolf » 30/3/2010, 08:46

miki1406 napisał(a):
lonewolf napisał(a):Mnie się wydaje że cosik tam masz zblokowane. CBR900 SC33 wchodzi na koło z dwójki a jest cięższa, ma chyba nieco dłuższe biegi + mniej mocy. Ale jedna rzecz: ja pamiętam jak chciałem ze sprzęgła robić wheelie z jedynki na początku to też nie potrafiłem podnieść bladego


Hej a przy jakich obrotach najlepiej zacząć walić ze sprzęgła fajerem?? Bo ja chce zacząć się uczyć


Ja próbowałem przy 6 tysiącach na pierwszym biegu. Z upływem czasu waliłem go przy 4 tysiącach. Zacznij po mału i bądź przygotowany aby zamknąć gaz bądź wcisnąć tylni hamulec jak cię nagle dźwignie za mocno. Na to trzeba uważać na początku!
Avatar użytkownika
lonewolf
Bywalec
 
Posty: 588
Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48

Postprzez miki1406 » 30/3/2010, 12:09

No właśnie chodzi mi o w miarę bezpieczne obroty do strzału na początek... Lubie streety, ale bardziej moto w plastiku jednak ;-)
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez Seba_ER5 » 30/3/2010, 12:31

ty to najpierw przerób mu smarowanie jak chcesz się uczyć, bo panewka tylko czeka Twisted Evil

a jak walić to zależy od moto, trzeba to po prostu wyczuć... mój blady ma chyba około 7.5k rpm jak walę na 2gim biegu...


meciek aż taka różnica na K&Nowym filtrze? może zainwestuje...



może :) odkładając na filtr zapomniał o jedzeniu i schudł :).
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez miki1406 » 30/3/2010, 14:55

K&M... Pewnie że działa... Jak dodamy do niego DynoJet'y, dobrej klasy tłumik i zestroimy to wszystko odpowiednio... Co z tego, że dużo ssie jak mało dmucha ;-)
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez Meciek » 30/3/2010, 15:21

W moim przypadku K&N dał dużo bo wcześniej latałem na zasyfionym filtrze (nigdzie niema zamienników).


Seba stul pysk.
Avatar użytkownika
Meciek
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1935
Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
Lokalizacja: z Wrocka

Postprzez Seba_ER5 » 30/3/2010, 22:52

Ej Maciek ja Cie tu nie obrazam wiec waz slowa.
Zażartować kazdy moze. To nie było nic obrazliwego.

A to ,że latałeś na zafajdanym filtrzez to jest Twoje niedopatrzenie a nie cudowny filtr K&N - guma z 2 z gazu.
Ze znajomych to z gazu idą na 2 gsxr 1000 k3(ten to duzo na gumie lata w ekipie) i k4, brata k4 750 z 1 przy 5tys.. Kumpla brat sradem 750 z 98 stawia na gume z gazu i przepiana na 2. Z 2 ze sprzegla leci tez. Moja 636 z 2 biegu jak strzele ze sprzegla to sie katapultuje.

Bez zmiany w wydechu dolotu i zabawy z mapami paliwa to K&N tak dużo nie daje prócz spalania.
Co do aftermarketowych filtrow to do mojej 636 tez byl tylko K&N i BCM(ten jeszcze drozszy).

Poza tym co tu mówic moment i waga jest najwazniejszy a nie moc.

MELVIN (odnosnie innego postu) na dniach dam Ci znac jak tam Powerommander sie z K&N i sliponem arrowa spisuje tylko troche pojezdze zeby sie spowrotem przyzwyczaic do bajka. Zrzucielem mapy ze strony arrowa. Qrde zastanawiam sie gdzie moglbym to porzadnie zestroic :). Na broszurce PCIII same stanoskie firmy (od groma ich).
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez miki1406 » 31/3/2010, 07:52

Spokojnie panowie bo zaraz wpadnie jakiś mod i przyklei po warnie...

lonewolf - ja to chyba jakiś lewy jestem, albo mam sprzęgło do wymiany... Wczoraj próbowałem go walnąć na 2ce przy 6. trzymałem gaz sztywno naciskam-puszczam i wrażenie jakby uślizgneło... Albo coś robie źle, albo mam FireRower ;-) Stopala już wale... Gimnazjum za mną biega ;-)
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez sperti » 31/3/2010, 17:25

tak odnosnie tego gsxra to kolega miał kiedys k2 i ta mu 2 biegu z gazu wchodziła wiec moze z gazu pocwicz, co do zblokowania mocy to sadze ze napewno nie masz zblokowanego bo jezeli sa blokowane to przewaznie ok 106km maja takie motocykle a 636 moze isc bardzo podobnie do gsxr 750 wez jeszcze pod uwage wage swoja i kolegi na 636 oraz umiejetnosci
zx-7r, zzr 1200, zx10r
Avatar użytkownika
sperti
Świeżak
 
Posty: 53
Dołączył(a): 30/4/2007, 21:25
Lokalizacja: Kalisz

Postprzez Ukash750 » 31/3/2010, 19:50

Kiedyś słyszałem coś takiego że gixery z USA są blokowane nie wiem z jakiego powodu. Moim zdaniem to jest wina złego lub innego oprogramowania wydaje mi się że wystarczy podpiąć go pod komputer i wszystko wyjdzie. Wybieram sie do serwisu napisze dla zainteresowanych co i jak.
Ukash750
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 28/3/2010, 17:31
Lokalizacja: warszawa

Postprzez Seba_ER5 » 31/3/2010, 20:44

Moj brat ma wersje z USA i dzis mi powiedzial ze z 2 jak ma mniej paliwa tez mu idzie z gazu.
Znajomy ostatnio zastanawia sie nad kupnem kompa do zmian map w GSXRach. W nich nei trzeba PC...
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na gr