Ej Maciek ja Cie tu nie obrazam wiec waz slowa.
Zażartować kazdy moze. To nie było nic obrazliwego.
A to ,że latałeś na zafajdanym filtrzez to jest Twoje niedopatrzenie a nie cudowny filtr K&N - guma z 2 z gazu.
Ze znajomych to z gazu idą na 2 gsxr 1000 k3(ten to duzo na gumie lata w ekipie) i k4, brata k4 750 z 1 przy 5tys.. Kumpla brat sradem 750 z 98 stawia na gume z gazu i przepiana na 2. Z 2 ze sprzegla leci tez. Moja 636 z 2 biegu jak strzele ze sprzegla to sie katapultuje.
Bez zmiany w wydechu dolotu i zabawy z mapami paliwa to K&N tak dużo nie daje prócz spalania.
Co do aftermarketowych filtrow to do mojej 636 tez byl tylko K&N i BCM(ten jeszcze drozszy).
Poza tym co tu mówic moment i waga jest najwazniejszy a nie moc.
MELVIN (odnosnie innego postu) na dniach dam Ci znac jak tam Powerommander sie z K&N i sliponem arrowa spisuje tylko troche pojezdze zeby sie spowrotem przyzwyczaic do bajka. Zrzucielem mapy ze strony arrowa. Qrde zastanawiam sie gdzie moglbym to porzadnie zestroic
. Na broszurce PCIII same stanoskie firmy (od groma ich).