Zobacz wątek - Gsx-r 750 z dwójki na gume??Zdławiony? problem!!
NAS Analytics TAG

Gsx-r 750 z dwójki na gume??Zdławiony? problem!!

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez miki1406 » 1/4/2010, 07:29

Ukash750 napisał(a):Kiedyś słyszałem coś takiego że gixery z USA są blokowane nie wiem z jakiego powodu. Moim zdaniem to jest wina złego lub innego oprogramowania wydaje mi się że wystarczy podpiąć go pod komputer i wszystko wyjdzie. Wybieram sie do serwisu napisze dla zainteresowanych co i jak.


Nie gsxr'y a wszelkie motocykle... Fireblade sc28 893ccm Jest blokowany z 128KM do 98KM... Myślę, że chodzi tu o: A) mniejsze opłaty oc związane z mocą silnika, B) ograniczenie liczby wypadków, C) normy emisji spalin
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice


Postprzez Ukash750 » 1/4/2010, 16:24

Byłem w serwisie wjechałem na hamownie i wszystko się wyjaśniło .Motorek wypadł tam bardzo dobrze . Chłopaki w serwisie powiedzieli że pierwsze 3 biegi mają zblokowane bo te motorki mają jeździć po płaskim a nie jeździć na kole. :( Podobno im nowszy motor tym łagodnieszy na pierwszych biegach zabawa zaczyna sie po wpięciu 4.

Pozdrowionka
Ukash750
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 28/3/2010, 17:31
Lokalizacja: warszawa


Postprzez Seba_ER5 » 1/4/2010, 19:36

mozesz kupic chp tre czy jakos tak oszukuje ze moto jest na 5.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Ukash750 » 2/4/2010, 07:53

Nigdy o takim czymś nie słyszałem.
Wiesz morze jak moto zachowuje się po założeniu czegoś takiego w jeździe codziennej??
ile kosztuje? i czy dużo przeróbek trzeba robić?
Ukash750
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 28/3/2010, 17:31
Lokalizacja: warszawa

Postprzez Seba_ER5 » 2/4/2010, 09:23

Dzis zajade do znajomego co to ma GSXR 1000 k4 spytam o co w tym chodzi.
Tyle ze on to juz miale chyba wczesniej przed kupnem zalozone.
Sprobuj popytac na forum bractwa suzuki.

Siema znalazłem mam nadzieje ze z Twoim angielskim ok bo nie chce mi sie tlumaczyc.
Ogólnie polega na podpięciu rezystora 15000ohm lub 6800ohm. Przerobka sie nazywa TRE.

http://www.bugmanweb.com/gsxr/tre.html (otwórz link)

Tu masz ewentualnie aukcje ale mysle ze nie warto przeplacac ;>.
http://www.allegro.pl/item956273842_inteligetny_tre_suzuki_hayabusa_gsxr_tl_sv.html (otwórz link)

Jeszcze pozaostajÄ… firmyNIKKO : G-PACK.
To musisz zerknac na stronei producenta ale tu juz kilkaset zloty.
http://direct.nikkoracing.com/boutique/ ... g_us&num=1
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez lonewolf » 2/4/2010, 16:29

miki1406 napisał(a):lonewolf - ja to chyba jakiś lewy jestem, albo mam sprzęgło do wymiany... Wczoraj próbowałem go walnąć na 2ce przy 6. trzymałem gaz sztywno naciskam-puszczam i wrażenie jakby uślizgneło... Albo coś robie źle, albo mam FireRower ;-) Stopala już wale... Gimnazjum za mną biega ;-)


Ty go miałeś przy 6k trzasnąć ze sprzęgła na jedynce a nie na dwójce.
Avatar użytkownika
lonewolf
Bywalec
 
Posty: 588
Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48

Postprzez Ukash750 » 2/4/2010, 19:46

Seba_ER5 to nie jest do mojego moto próbowalem dzisiaj to zrobić ale tam jest opis jakiegoś innego modelu ... będę jeszcze szukał może coś znajdę do K7.
Ukash750
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 28/3/2010, 17:31
Lokalizacja: warszawa

Postprzez Seba_ER5 » 2/4/2010, 20:45

Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Ukash750 » 2/4/2010, 21:14

Koszta też nie małe przydał by mi sie schemat jak to zrobić samemu bo nie jest to trudne tylko żebym wiedzial które kabelki.
Dzieki za pomoc
Ukash750
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 28/3/2010, 17:31
Lokalizacja: warszawa

Postprzez Seba_ER5 » 2/4/2010, 21:40

http://www.bugmanweb.com/gsxr/tre.html

przeczytaj uwaznie do k5... and up tez pasuje (stracisz tylko wtedy seryjny wyswietlacz biegow czy jakos tak). Czytaj uwaznie.

A tu jeszcze to:
I believe it is also used to limit top speed in sixth gear. So, for best results, the TRE basically tricks the ECU into thinking the bike is in 5th gear all the time. In my SV1000, the cheap mod was to loop a 15Kohm resistor in to the connector that attached to the gear position sensor. Some in colder climates experienced idle problems with cold starts as the bike also no longer knows when it's in neutral too.

Ogólniei chodzi o to ze moto caly czas mysli ze jest na 5 biegu.

Kupujac taki z tego co doczytalem nie stracisz wyswietlacza biegow.
http://cgi.ebay.co.uk/X-TRE-XTRE-Power-Box-TRE-Tuning-Suzuki-GSX-R-GSXR-New_W0QQitemZ380172991925QQcmdZViewItemQQptZUK_Motorcycle_Parts?hash=item5884137db5 (otwórz link)
http://cgi.ebay.co.uk/X-TRE-Power-Box-TRE-Tuning-Suzuki-GSX-R-GSXR-New_W0QQitemZ320507744456QQcmdZViewItemQQptZUK_Motorcycle_Parts?hash=item4a9fc010c8 (otwórz link)

SÄ… tez tansze:
http://cgi.ebay.co.uk/TRE-GSX1400-TL1000-DL1000-SV1000-GSXR-600-1000-HAYABUSA_W0QQitemZ300413106521QQcmdZViewItemQQptZUK_Motorcycle_Parts?hash=item45f2043959 (otwórz link)
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Ukash750 » 3/4/2010, 21:08

Dzieki za pomoc poradzilem juz sobie sam zdjełem tą blokadę.
Motorek jest bardziej agresywny przez co chetnie chodzi na kolo moim zdaniem do zabawy to wystarczy spokojnie wstaje z 2 a z 3 jak ktos potrafi to da radÄ™.

Pozdrawiam 8)
Ukash750
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 28/3/2010, 17:31
Lokalizacja: warszawa

Postprzez Seba_ER5 » 3/4/2010, 23:57

pozdro
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez miki1406 » 7/4/2010, 07:09

lonewolf napisał(a):
miki1406 napisał(a):lonewolf - ja to chyba jakiś lewy jestem, albo mam sprzęgło do wymiany... Wczoraj próbowałem go walnąć na 2ce przy 6. trzymałem gaz sztywno naciskam-puszczam i wrażenie jakby uślizgneło... Albo coś robie źle, albo mam FireRower ;-) Stopala już wale... Gimnazjum za mną biega ;-)


Ty go miałeś przy 6k trzasnąć ze sprzęgła na jedynce a nie na dwójce.


Dałem rade :D Ale nie dopisaliście, że sprzęgło, odkręcić i dopiero strzał... ale idzie mmmm... A na 2gim jak podrzucać?? :lol:
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez Klamson » 15/4/2010, 14:40

Ukash750 napisał(a):Dzieki za pomoc poradzilem juz sobie sam zdjełem tą blokadę.
Motorek jest bardziej agresywny przez co chetnie chodzi na kolo moim zdaniem do zabawy to wystarczy spokojnie wstaje z 2 a z 3 jak ktos potrafi to da radÄ™.

Pozdrawiam 8)


Witam.Mam ten sam problem, czy mozesz napisac jak to zrobiles?
Dziala Ci wyswietlacz biegow?
Z gory dzieki za pomoc.
Pozdrawiam
Klamson
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 9/3/2009, 15:58
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Postprzez Seba_ER5 » 15/4/2010, 19:08

Jak masz seryjny jak w k6 to przestanie dzialac po oporniku.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Klamson » 17/4/2010, 17:30

Seba_ER5 napisał(a):Jak masz seryjny jak w k6 to przestanie dzialac po oporniku.


A mozesz mi wytlumaczyc co to znaczy po oporniku i jak go dokladnie zastosowac?
Wybacz ale jestem totalnym laikiem w tych sprawach a fora obcojezyczne odpadaja bo znam tylko ojczysty.
Mam K7 750 wersja USA z power commanderem i yoshimura.
Jesli wersja USA to pewnie tez ma ta blokade wiec przydaloby sie ja zdjac.
Czy po zastosowaniu opornika wyswietlacz biegow bedzie dzialal?
Z gory dzieki
Pozdrawiam
Klamson
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 9/3/2009, 15:58
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Postprzez Seba_ER5 » 17/4/2010, 18:29

Wszystkie majÄ… blokade na pierwszych biegach nie wazne jaka wersja.
Sygnał do skrzyni biegów brany jest z ECU jak wlutujesz opornik w szereg to bedzie podawany sygnał ze jest 5 bieg tak wiec bedziesz mial wyswietlona piatke (musiałbyś zrobic obejscie do licznika.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Klamson » 17/4/2010, 20:03

To troche kombinacji z tym opornikiem jest i to raczej nie na moja wiedze.
Chyba prostszym rozwiazaniem bedzie zakup pudelka power box xtre z linkow ktore wczesniej wrzuciles z ebay.Dzieki za pomoc.Dobrze bylo sie dowiedziec czegos nowego.Pozdrawiam
Klamson
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 9/3/2009, 15:58
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Postprzez kosta » 18/4/2010, 13:17

miki1406 napisał(a):Dałem rade :D Ale nie dopisaliście, że sprzęgło, odkręcić i dopiero strzał... ale idzie mmmm... A na 2gim jak podrzucać?? :lol:
dokładnie tak samo...... :wink:
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
Avatar użytkownika
kosta
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1628
Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
Lokalizacja: WWA

Poprzednia strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 49 gości




na górê