Zobacz wątek - Jak odblokowac silnik GSR 600 ?
NAS Analytics TAG

Jak odblokowac silnik GSR 600 ?

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Jak odblokowac silnik GSR 600 ?

Postprzez vas88 » 27/3/2010, 19:27

Witam.
Posiadam suzuki gsr 600 z roku 2008. Motocykl sprowadzony z Francji.

Podpowie mi ktoś w jaki sposób mozna odblokowac w nim silnik bez inwestycji w drogie moduły? Słyszałem, że wystarczy pobawic sie cos z kabelkami aby motor uzyskał 100% swej mocy.
A zblokowany jest na pewno skoro jedzie max 150 km/h.
Nie moc silnika a technika czyni z Ciebie zawodnika!
vas88
Świeżak
 
Posty: 61
Dołączył(a): 20/12/2008, 13:45


Postprzez vas88 » 28/3/2010, 12:57

Nikt nie potrafi pomoc??
Nie moc silnika a technika czyni z Ciebie zawodnika!
vas88
Świeżak
 
Posty: 61
Dołączył(a): 20/12/2008, 13:45


Postprzez macs » 28/3/2010, 13:37

Masz wpis w dowodzie rejestracyjnym(francuskim)
Jesli tak to przetlumacz tekst i sie dowiesz sie w jaki sposob byl zablokowany.
Moze byc w gaznikach,kolektorach,elektryce
Avatar użytkownika
macs
Bywalec
 
Posty: 546
Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez marcinpsk » 28/3/2010, 13:40

Skoro to 2008 rok prod. to raczej juz jest na wtrysku moto i z pewnoscia jest w elektronice przyblokowany.
marcinpsk
Świeżak
 
Posty: 402
Dołączył(a): 16/2/2010, 22:48
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez vas88 » 28/3/2010, 16:56

Nigdzie nie ma wpisu jak zablokowane zostało moto.
No oczywiscie, ze nie jest na gaznikach ;)

W dowodzie wpisana jest moc taka jaka powinna byc.
Blokada napewno tkwi w elektryce.
Tylko czy ktos wie coś więcej? (moduł, kabelki)
Nie moc silnika a technika czyni z Ciebie zawodnika!
vas88
Świeżak
 
Posty: 61
Dołączył(a): 20/12/2008, 13:45

Postprzez Raczek_6 » 28/3/2010, 23:46

Zadzwoń do ASO Suzuki może dowiesz się co należy wymienić i jaki koszt.
Jeśli ECU ma blokadę to bez wymiany sienie obejdzie.
Chyba że jest uszkodzony prędkościomierz.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez vas88 » 29/3/2010, 20:08

Oni w Aso za byle co licza sobie jak za zboże wiec szukam jakiejs rozsądnej tanszej alternatywy. (Nowy moduł w ASO 4000zl.) liczylem na to, ze ktos juz uporał sie/mial do czynienia z takim problemem.
Ewentualnie pozostanie poszukac uzywanego modulu np na allegro od odblokowanego egzemplarza.

Stary no nie mow mi ze trudno wyczuc roznice pomiedzy 150km/h jakie osiaga teraz a 250km/h jakie powinien osiagnąć :roll: ...tymbardziej, ze na codzien latam gixerem. Po prostu brakuje mu mocy, nawet wyprzedzanie auta przy 120km/h to nie takie hop siup :)
Nie moc silnika a technika czyni z Ciebie zawodnika!
vas88
Świeżak
 
Posty: 61
Dołączył(a): 20/12/2008, 13:45

Postprzez xede » 29/3/2010, 21:49

moze ten typ tak ma ;)
zdecydowanie jest blokada skoro leci tylko 150 ale skoro nie chcesz isc do ASO to moze chociaz zdiagnozuja Ci gdzie jest blokada a zrobisz to we wlasnym zakresie
xede
Świeżak
 
Posty: 370
Dołączył(a): 3/10/2009, 12:35
Lokalizacja: łódź

Postprzez vas88 » 30/3/2010, 19:03

Moto kupione było w MotoMotion na Połczynskiej. Zadzwonilem tam i maja spr w serwisowce i powiedziec ktory kabel trzeba przeciąć.
zobaczymy :)
Nie moc silnika a technika czyni z Ciebie zawodnika!
vas88
Świeżak
 
Posty: 61
Dołączył(a): 20/12/2008, 13:45

Postprzez marcinpsk » 30/3/2010, 19:19

xede napisał(a):moze ten typ tak ma ;)


Napewno nie ma bo pytalem kumpla, ktory ma takiego samego i leci kolo 250.
A tak dla rozluznienia powiedzial zebys wrzucil trojke to poleci wiecej :lol: :wink:
marcinpsk
Świeżak
 
Posty: 402
Dołączył(a): 16/2/2010, 22:48
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez vas88 » 3/4/2010, 22:50

Po głębszym wniknięciu w temat udało mi się odblokowac silnik na pełna moc :)

Dziekuje za pomoc ...heh.
pzdr.
Nie moc silnika a technika czyni z Ciebie zawodnika!
vas88
Świeżak
 
Posty: 61
Dołączył(a): 20/12/2008, 13:45

Postprzez maciek.046 » 4/4/2010, 10:37

to moglbys opisac co i jak, moze ktos bedzie mial podobny problem i wtedy nie bedzie musial zakladac noewgo tematu tylko przeczyta Twoj post i bedzie wszystko jasne :wink:
limit20znaków:evil:
Avatar użytkownika
maciek.046
Bywalec
 
Posty: 834
Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28

Postprzez marcinpsk » 4/4/2010, 20:32

Dokladnie jak poprzednik napisal. Opisz jak odblokowales moto to bedzie info dla potomnych co i jak.
marcinpsk
Świeżak
 
Posty: 402
Dołączył(a): 16/2/2010, 22:48
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Raczek_6 » 4/4/2010, 22:35

Odblokowywałem kilka motocykli wtryskowych.
Wymiana ECU i paru elementów.

Niestety ECU musi zostać zakupione w zestawie z kluczykami i immobiliserem (używane).
Nowe ECU z nowymi kluczykami.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez vas88 » 5/4/2010, 10:52

Raczku nie wszędzie trzeba wymieniać ECU i zagladac gdziekolwiek indziej.
W moim przypadku wystarczylo przeciac odpowiedni kabelek.(53)
Z tymi kabelkami to nie temat ogolny bo co rocznik to byl to inny kabel.
Nie moc silnika a technika czyni z Ciebie zawodnika!
vas88
Świeżak
 
Posty: 61
Dołączył(a): 20/12/2008, 13:45

Postprzez Raczek_6 » 5/4/2010, 21:51

Czyli podobnie jak w starszych Suzuki TL ...
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez grifen » 6/4/2010, 20:46

Mam ten sam problem z blokada ale nie chce ciąć po kolei przewodów według serwisówki przewód 53 to Przełącznik trybu nie wiem czy to ten może masz więcej informacji…
grifen
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 6/4/2010, 20:37

Postprzez grifen » 7/4/2010, 20:26

Wszystko działa po przecieciu przewodu 53......
teraz to ma moc......
grifen
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 6/4/2010, 20:37

Postprzez rmichalski » 17/8/2011, 21:46

WItam - ja stalem się posiadaczem Suzuki GSR 600 z Niemiec, ale moduł miał przeszczepiony zdaje się z Francji.
Prędkośc maksymalna 160 km/h - i już się umówiłem z ASO .
Mam model 2009 - czy ciąć kabel 53 ? :) czy jechać do ASO
Dam rade we własnym zakresie go odnaleźć ?
rmichalski
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 15/8/2011, 21:40
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez rmichalski » 18/8/2011, 11:59

Kabel nr 53 znalazłem i rzeczywiście jest to przełącznik trybu. Z tego co wyczytałem w service manualu są dwa tryby - dilera i użytkownika. Mam pytanie - czy przecięcie kabla nie spowoduje braku mozliwości przełączania trybów ? Czy blokady mocy nie można usunąć w trybie dilerskim po prostu usuwając jakieś zapisy albo zmieniając ustawienia ?
rmichalski
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 15/8/2011, 21:40
Lokalizacja: Bydgoszcz

Następna strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr