Zobacz wątek - Sedan do 15 kola
NAS Analytics TAG

Sedan do 15 kola

O wszystkim
_________

Postprzez dambandit » 20/2/2010, 16:59

Za tyle wyrwiesz już Alfe 156 w super stanie . To ma jakiś styl nie to co passat czy vectra .
był suzuki bandit 600n będzie ......
Avatar użytkownika
dambandit
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1704
Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
Lokalizacja: Opole


Postprzez icid » 20/2/2010, 17:52

No właśnie Alfa kozacka jest, miałem kiedyś 155 186 konną to naprawdę złego słowa nie mogę powiedzieć :D
a 156 to już naprawdę ładny wózek z charakterem.
Avatar użytkownika
icid
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam


Postprzez maciek1985 » 20/2/2010, 18:17

Pierwszy samochód jaki miałem to była Alfa 155 i nacieszyłem się nią tydzień, a mianowicie przekręciłem silnik na panewce przy próbie v-maxa. No fakt że przez ten tydzień co ją miałem to przeżyła katorgi ale potem miałem Golfa III 1.8 i też go katowałem i nic mu nie było.

Alfa 156 to bardzo ładny fureks ale np kpl dobrych świec do silnika 2.0 TS kosztuje 900zł .
Następna sprawa serwis niby samochód jak samochód i może się wydawać że każdy mechanior naprawi... no niestety nie. Alfa to auto które wymaga mechanika który się zna na Alfach, bo jak trafi na fachowca który pierwszy raz się bierze za alfę to spie...li a nie naprawi.
maciek1985
Świeżak
 
Posty: 311
Dołączył(a): 6/12/2009, 14:59

Postprzez mar111cin » 20/2/2010, 18:21

hmm a to nie jest tak że jak Cię nie stać na dwie alfy to nie stać Cię też na jedną ?


ciekawe zjawisko przy alfie 159 xD nówką z salonu kosztuje około 150tys zł , 2-3 letnia kosztuje 50tys zł
tak że strata tak dużej kwoty w tak krótkich czasie to jakaś paranoja, ciekawe dlaczego xD
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez zadzior » 20/2/2010, 18:27

Wydaje mi się, że passat b5 po lifcie byłby jednak najlepszym rozwiązaniem.Może być problemik z trafieniem go w świetnym stanie za takie pieniądze, ale kto szuka ten znajduje :P
Avatar użytkownika
zadzior
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 14/10/2008, 14:32
Lokalizacja: Koszalin

Postprzez icid » 20/2/2010, 18:36

Ja Kupiłem jak miała 170 tys przebiegu, dałem kuzynowi jak miała 250 tys on zrobił kolejne 20 i sprzedał znajomemu, teraz ma 310 tys z kawałkiem i dalej lata. Także z awaryjnością nie jest źle, nigdy mnie nie zawiodła a w utrzymaniu nie jest wcale droższa od vw. Ciekaw jestem kto z tych rozpowiadaczy głupot miał alfę że może coś powiedzieć. Tak na pocieszenie wrzucam filmik z ostatniej jazdy. http://www.youtube.com/watch?v=7AjATQVYpWs Nadmieniam że też nieźle dostała ognia, nie raz zamknęła budzik a jak leciałem przez niemcy to zazwyczaj trzymałem koło 200. Ogólnie to każda alfa jest sportowym samochodem.
Avatar użytkownika
icid
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez cycu_rsko » 20/2/2010, 19:05

Ale z tymi panewami w alfach to niestety prawda. Bardzo duzo jest benzynowcow z stukajaca. Ale naprawa nie jest az tak tragicznie droga.
929
Avatar użytkownika
cycu_rsko
Moderator
 
Posty: 1145
Dołączył(a): 15/3/2008, 18:55
Lokalizacja: Radomsko

Postprzez dambandit » 20/2/2010, 20:39

Passat za 20 tys będzie miał 1 milion km przejechane .
był suzuki bandit 600n będzie ......
Avatar użytkownika
dambandit
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1704
Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
Lokalizacja: Opole

Postprzez maciek1985 » 20/2/2010, 21:15

cycu_rsko napisał(a):Ale z tymi panewami w alfach to niestety prawda. Bardzo duzo jest benzynowcow z stukajaca. Ale naprawa nie jest az tak tragicznie droga.


ale niedrogo jak się naprawi panewkę to tak aby na sztukę, że nie ma gwarancji ile się pojezdzi.
maciek1985
Świeżak
 
Posty: 311
Dołączył(a): 6/12/2009, 14:59

Postprzez mar111cin » 21/2/2010, 00:13

ogólnie naprawiać wał jest kijowato, a kto myśli inaczej jest w błędzie. Ale to osobny temat rzeka. Ogólnie powiem że wał może być nawęglony, albo naazotowany (raczej azotowanie jest stosowane) i z własnego doświadczenia wiem jak przebiega wykres twardośći HV od głębokości w materiale, tak że nikt mi nie powie że wał po szlifowaniu ma takie same parametry - bujda.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez maciek1985 » 21/2/2010, 10:48

icid napisał(a): Ciekaw jestem kto z tych rozpowiadaczy głupot miał alfę że może coś powiedzieć.


No dobra ty miałeś ci nie obróciło na panewce a w mojej silnik nie wytrzymał przy katordze.
Jeśli twierdzisz że w alfach silniki np: 2.0 Twin spark nie padają wariatory rozrządu lub panewki to zauważ ile jest Alf w ogłoszeniach w Polsce i na zachodzie z padniętymi silnikami do sprzedania. Mało tego wiekszość tych tanich Alf 156 na allegro to już albo panewki w nich dogorywają (słychać ich delikatnie powyżej 5000 obr/min) albo już były robione metodą "tanio i na szybko" - nie będę wyjaśniał procedury wykonania tej taniej naprawy.

Ja oczywiście nie mówię żę we wszystkich Alfach padają silniki, padają w tych gdzie właściciele nie dbają o auto tzn pałowanie na zimno, nie przestrzegają wymian oleju i nie pilnują stanu oleju. Co nie oznacza że np silniki w Golfach czy Oplach są bardziej wytrzymałe.
maciek1985
Świeżak
 
Posty: 311
Dołączył(a): 6/12/2009, 14:59

Postprzez icid » 21/2/2010, 12:12

maciek1985 napisał(a):Ja oczywiście nie mówię żę we wszystkich Alfach padają silniki, padają w tych gdzie właściciele nie dbają o auto tzn pałowanie na zimno, nie przestrzegają wymian oleju i nie pilnują stanu oleju. Co nie oznacza że np silniki w Golfach czy Oplach są bardziej wytrzymałe.
Tutaj trafiłeś w sedno, jak wszystko na czas robisz i używasz dobrego oleju to nic się nie dzieje, powiedział bym że alfy są odporniejsze na przebiegi i katowanie niż ople czy vw. Znajomy ma serwis alfy to mówił że wpadają kolesie i zaczynają rozmowę od K......... je........alfa znowu się coś zje...... .A jak przyjeżdżali wcześniej to przywozili na wymianę olej z giełdy na litry w plastikowych butelkach po napojach, filtr wymieniali co 2 wymianę oleju itd, nie słyszeli że coś stuka rok czasu i potem zdziwienie jest. JAk swoją alfą leciałem przez niemcy to 5 tys obrotów non stop, proponuję spróbować przejechać kilkaset km oplem czy passatem z takimi obrotami i zobaczyć jak silnik to zniesie.
Avatar użytkownika
icid
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez Landryss25 » 21/2/2010, 12:25

Icid Daewoo znoszą taką jazdę bez problemu to czemu paski i ople nie?:P

W 2005 strzeliliśmy Lanosem blisko 3000km po autostradach trzymając ok 140-150km/h czyli obroty coś w okolicach 5tyś i nie było z nim najmniejszych problemów.

Jak wszystko jest robione na czas i tak jak powinno być to czy Alfa, Fiat, Ford, Opel, Merc, Dacia, VW każdy powinien jeździć bezawaryjnie. No chyba że silnik jest zajechany już wcześniej.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez maciek1985 » 21/2/2010, 14:26

icid napisał(a): JAk swoją alfą leciałem przez niemcy to 5 tys obrotów non stop, proponuję spróbować przejechać kilkaset km oplem czy passatem z takimi obrotami i zobaczyć jak silnik to zniesie.


Icid z tym że pomiędzy Paskiem a Alfą jest taka różnica żę ty mając j/w pisałeś 1.8 ts to ona kręciła sądzę żę z 8000-8500 obr/min, gdzie Passat kręci 5500 czy 6000 obr/min.
Ty lecąc swoją Alfą przez Reich i silnik kręcił 5000 obr/min to nie męczyłeś silnika.

Tak czy inaczej nie będę się przekomarzać ja fakt kupiłem na pierwsze auto Alfe i jak to 18-nasto latek jak dorwałem to katowałem ją do granic możliwości no i nie wytrzymała. Panewka została zrobiona metodą "na szybko" i śmigała dalej ale już jej nie katowałem tzn nie kręciłem do odcinki. W tym samym czasie kumpel miał Calibre 2.0 16V i też przeżyła u niego katorgi i nic się nie przekręciło.

Ja nie mówię że Alfa jest zła bo ja sam kupiłem na pierwszy samochód ze względu na wyposażenie którego konkurencja z niemiec tzn Vectra A, Calibra, Astry i Golfy nie miała i zawsze coś innego niż Golf czy Cali których było dużo.

Nie zmienia faktu to że np do Golfa można do silnika jak nie ma się oleju na dolewkę naszczyć i też pojedzie, a Alfa już jak napisałeś wymaga dobrej jakości oleju itd.
maciek1985
Świeżak
 
Posty: 311
Dołączył(a): 6/12/2009, 14:59

Postprzez Konio » 21/2/2010, 16:44

Landryss25 napisał(a):Icid Daewoo znoszą taką jazdę bez problemu to czemu paski i ople nie?:P


I dla tego sadze ze Daewoo Lanos (jak nie Dacia Logan) bedzie bardzo trafnym zakupem 8)
Produkcja, dystrybucja, masturbacja
Blady 900 puk puk puk
Avatar użytkownika
Konio
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2925
Dołączył(a): 6/11/2008, 21:47
Lokalizacja: Nadejdzie Chuck? Tego nikt nie wie;/ Kielce/Krk

Postprzez cycu_rsko » 21/2/2010, 17:37

U mnie lanos katorgi nie przetrzymal :D
Musialem wymienic uszczelke pod glowica :D
Ale koszt byl smieszny :D
929
Avatar użytkownika
cycu_rsko
Moderator
 
Posty: 1145
Dołączył(a): 15/3/2008, 18:55
Lokalizacja: Radomsko

Postprzez zadzior » 21/2/2010, 17:37

Gdzie dełu do passata? :shock: Jeśli nawet silniki wytrzymają tyle samo, to zobaczcie jeszcze na inne aspekty.Pierwsze z brzegu wykończenie... Wiem, że passat, to nie jest audi a8, ale i tak nie ma nawet co porównywać do niego lanosa czy innego wynalazka. Passat, to nie jest limuzyna taka jak phaeton, gdzie jakość wszystkich detali jest na max zbliżona do ideału, ale wsiadając do dełu po przesiadce z passata czuje się ogromną różnicę.Jeśli ktoś tego nie dostrzega, to o czym mu tutaj rozmawiamy.
Avatar użytkownika
zadzior
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 14/10/2008, 14:32
Lokalizacja: Koszalin

Postprzez icid » 21/2/2010, 18:37

O wykończeniu wnętrza w DE-ŁUU nie ma co dyskutować, najtańszy szary plastik i tapicera z tego samego materiału co ścierki do naczyń, we wszystkich koreańcach z przed paru lat jest to samo. Ja w tym sezonie celuje W mietka E55 Amg, zobaczymy co z tego wyjdzie :) 354 koniki do czegoś zobowiązują.
Avatar użytkownika
icid
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2798
Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
Lokalizacja: Rotterdam

Postprzez mar111cin » 21/2/2010, 18:52

po tym jak widziałem VW a szczególnie golfa IV to powiem tylko tyle - ci wszyscy co się zachwycają jakością VW to chyba w życiu nie siedzieli w innych autach. Takiej tandety to ja nigdzie indziej jeszcze nie widziałem. A wszystko trzeszczy jak w gramofonie...
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez zadzior » 21/2/2010, 18:59

Czy ja się zachwycam? Napisałem, że passatowi do takich aut jak phaeton czy a8 brakuje i nie ma co zaprzeczać, ale wystarczy przejechać się passatem b5, a jakimś dełu by zobaczyć o czym mowa.Nowe vw są w środku co raz gorsze. Ten passat b6 w porównaniu do a4 czy bmw serii 5 jest jak koreańczyk.Co nie znaczy, że jakość wykończenia b5 jest gorsza od wynalazków ze wschodu.
Avatar użytkownika
zadzior
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 14/10/2008, 14:32
Lokalizacja: Koszalin

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Hydepark



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na gr