Tzr 125 Belgarda - jaki cylinder,tłok i pierścienie
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Tzr 125 Belgarda - jaki cylinder,tłok i pierścienie
Witam otóż posiadam tzr 125 Belgarde z 96 r i mam pytanie jakie powinieniem kupić do niej cylider, jaki tłok i pierścienie, szukałem ale małe o tym moto. Może te części pasuje od innych 125 rr, prosze o pomoc i wyrozumiałość 

TZR 125 BELGARDA
Adrenalina uzależnia ;D
pzdr. all

Adrenalina uzależnia ;D
pzdr. all
-
kura500 - Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 24/10/2009, 18:26
- Lokalizacja: Kłodzko
Najlepiej zrobisz jak pojdziesz do sklepu motocyklowego i poprostu sie zapytasz.
Suzuki Gs 500 1998r -> oczko w głowie
-
wojtasmazi1 - Stały bywalec
- Posty: 1455
- Dołączył(a): 24/5/2009, 15:03
- Lokalizacja: Poznań - Rataje
czesci pasuja od dt, tdr,sachsa xtc, ktm lc2
cylinder oddajesz do szlifu(okolo 60zl) do tego kupujesz tlok wossnera(350 plus przesylka)
cylinder oddajesz do szlifu(okolo 60zl) do tego kupujesz tlok wossnera(350 plus przesylka)
limit20znaków:evil:
-
maciek.046 - Bywalec
- Posty: 834
- Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28
ja robilem w motor+techu i polecam...
zobacz przy okazji czy luzow nie masz na lozyskach...
jak ma duzo przejechane to radzilbym Ci wsadzic lozyska nowe i nowa korbe niz pozniej miec niespodzianki w samym srodku lata...
moim zdaniem korbe sie co drugi tlok powinno wymieniac bo w wielu tzr to wlasnie lozysko na stopie lubi dac d*py
zobacz przy okazji czy luzow nie masz na lozyskach...
jak ma duzo przejechane to radzilbym Ci wsadzic lozyska nowe i nowa korbe niz pozniej miec niespodzianki w samym srodku lata...
moim zdaniem korbe sie co drugi tlok powinno wymieniac bo w wielu tzr to wlasnie lozysko na stopie lubi dac d*py
limit20znaków:evil:
-
maciek.046 - Bywalec
- Posty: 834
- Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28
Ok dzięki, tylko mam kilka problemów z tym moto, a nie chce zakładać nowego tematu ;P Otóż tzr mi nie odpala, pewnego dnia przejechałem kilka kilometrów odstawiłem moto do garażu i po 10 min. odpaliłem i zacząłem jechać była prosta więc odrazu kręciłem max obr. i nagle chyba na 3 biegu motor momentalnie stracił moc, aż po chwili zaczął gasnąć, stanąłem na poboczu miałem kilkanaście metrów do domu. Spróbowałem odpalić ze startera ale żadnej reakcji oprócz dziwnych odgłosów z tłumika, jakiś "strzałów", więc spróbowałem na popych i znów te odgłosy, ale tym razem odpalił, niestety ledwo dojechałem do domu, był strasznie słaby ;(
Proszę o pomoc co to może być, o części pytałem bo myślę że to ich wina ;(
Dodam że czyściłem filtr, gaźnik, próbowałem chyba ze dwadzieścia świec i nic !:P Teraz jak próbuje ja odpalić to znów te odgłosy (czasem taki strzał, a czasem takie jakby zasysanie, trudno mi to napisać) ale pali po długim kręceniu, ale ledwo wkręca się na obroty, a po chwili gaśnie
Błagam o pomoc, bo jeszcze bym przed śniegiem pośmigał xD
Proszę o pomoc co to może być, o części pytałem bo myślę że to ich wina ;(
Dodam że czyściłem filtr, gaźnik, próbowałem chyba ze dwadzieścia świec i nic !:P Teraz jak próbuje ja odpalić to znów te odgłosy (czasem taki strzał, a czasem takie jakby zasysanie, trudno mi to napisać) ale pali po długim kręceniu, ale ledwo wkręca się na obroty, a po chwili gaśnie

Błagam o pomoc, bo jeszcze bym przed śniegiem pośmigał xD
TZR 125 BELGARDA
Adrenalina uzależnia ;D
pzdr. all

Adrenalina uzależnia ;D
pzdr. all
-
kura500 - Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 24/10/2009, 18:26
- Lokalizacja: Kłodzko
To sÄ… typowe objawy spadku kompresji.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
-
andrzej551 - Bywalec
- Posty: 691
- Dołączył(a): 23/5/2009, 16:08
- Lokalizacja: starachowice
landrys dobrze mowi.... to sa objawy tloka ktory Ci sie skonczyl...
ta dziura o ktorej mowisz to jest na zawor wydechowy...
ps. nie wiem czy to nie Ty czasem sie kiedys mnie o nia pytales... i ja Ci powiedzialem ze moge zawor Ci caly sprzedac ale moge sie mylic...
ta dziura o ktorej mowisz to jest na zawor wydechowy...
ps. nie wiem czy to nie Ty czasem sie kiedys mnie o nia pytales... i ja Ci powiedzialem ze moge zawor Ci caly sprzedac ale moge sie mylic...
limit20znaków:evil:
-
maciek.046 - Bywalec
- Posty: 834
- Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28
Nie to nie ja się pytałem, ale chyba będę musiał nowego cylka kupić bo ta zaślepka z uszczelką przymocowana powinna być jedną śrubą a ta śruba jest ukręcona i nawet gdybym miał nowy ten zawór to tej nakładki z uszczelką nie przykręcę do cylka. I tu pytanie czy mógłbym zrobić gwintownicą gwint na tą śrubę w cylindrze ?
Maciek a ile byś chciał za ten zawór?
Maciek a ile byś chciał za ten zawór?
TZR 125 BELGARDA
Adrenalina uzależnia ;D
pzdr. all

Adrenalina uzależnia ;D
pzdr. all
-
kura500 - Świeżak
- Posty: 23
- Dołączył(a): 24/10/2009, 18:26
- Lokalizacja: Kłodzko
mozesz to rozwiercic i nagwintowac wiekszym gwintownikiem...
ps.mam cylinder nawet... po szlifie w motor techu... pisz na gg... 1968840
ps.mam cylinder nawet... po szlifie w motor techu... pisz na gg... 1968840
limit20znaków:evil:
-
maciek.046 - Bywalec
- Posty: 834
- Dołączył(a): 10/9/2007, 16:28
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości